*

Αποστολέας Θέμα: Πρώτα ο καθηγητής και ο μαθητής! Προτάσεις για ένα νέο σχολείο!  (Αναγνώστηκε 21319 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 Δεν μπορούμε να περιθωριοποιούμε τον καθηγητή ως κοινωνικό παράσιτο και να βοηθούμε το μαθητή. Πώς είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να συμβεί... Αν δεν σεβόμαστε τους εαυτούς μας πώς θα σεβαστούμε το μαθητή... Αν φθάνουμε στις τάξεις (που συμβαίνει άλλωστε) ταλαιπωρημένοι, ντροπιασμένοι, απογοητευμένοι, με τι κουράγιο θα έχουμε όραμα για να το μεταδώσουμε στους μαθητές, να τους πείσουμε ότι πρέπει να πιστεύουν στις αξίες, όταν εμείς οι ίδιοι δεν μπορούμε να νιώσουμε το ποίημα του Καβάφη που διαβάζουμε... όταν και εμείς έχουμε τις ίδιες απορίες... Όταν την ώρα που κάνουμε μάθημα αγωνιούμε για το πώς θα καταφέρουμε να αγοράσουμε σήμερα τα απαραίτητα από το σούπερ μάρκετ, για το πώς θα καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στην κοινωνική μας εκδήλωση? Κυρία Διαμαντοπούλου μας ευτελίζετε καθημερινά, Με ποιους ταλαντούχους καθηγητές θα δημιουργήσετε το νέο σχολείο? Με τους τοίχους και τους διαδραστικούς πίνακες (Αλληλούια ΕΣΠΑ)! Αμφισβητήσατε τους καθηγητές που σας δίδαξαν... Κυρία Διαμαντοπούλου σε μια οικογένεια δεν γίνονται διακρίσεις.... Και το σχολείο είναι οικογένεια, όχι επιχείρηση... Αν συνεχίζετε να μας βλέπετε ως φθηνό εργατικό δυναμικό τότε η κοινωνική επανάσταση είναι προ των πυλών... Το σχολείο είναι η δεύτερη οικογένεια και εσείς το αγνοήτε παντελώς... Ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 28, 2010, 05:41:46 μμ από GERMANOS »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος koth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Στον ουρανό ή στη γη;
    • Προφίλ
...και μένα αυτή είναι η απορία μου..ήθελαν να περικόψουν μισθούς που από μόνο του αυτό δημιουργεί πρόβλημα...γιατί να εισάγουν τώρα αυτές τις τόσο αμφιλεγόμενες αλλαγές στην παιδεία; (βλ πιθανότητα για 30 μαθητές ανά τάξη..). Γιατί να ισοπεδώνονται οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές; Αν ήταν μόνο οι μισθοί ίσως και να βρίσκαμε τρόπο να το ξεπεράσουμε...αλλά εδώ μιλάμε για καταιγισμό αλλαγών που στόχο έχουν να κάμψουν το ηθικό και του πιο αισιοδοξου από μας..Δεν ξέρουν τίποτα πια από διαχείριση ανθρώπινων πόρων;
...στη θάλασσα...

Αποσυνδεδεμένος Theologius

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Φύλο: Άντρας
  • De nihilo nihil
    • Προφίλ
Καλύτερα να έλεγαν πρώτα ο "μπετατζής" , ας χτίσουν κανα σχολείο πρώτα να φύγουν τα λυόμενα και μετά ας απλώσουν τις τραχανοθεωρίες τους...!
De nihilo nihil

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Τι θα προτείνατε για ένα καλύτερο σχολείο;

Με αφορμή τις ενδοσχολικές εξετάσεις που διανύουμε αυτήν την περίοδο, προβληματίστηκα αρκετά βλέποντας μαθητές σε κάποια μαθήματα να παραδίδουν λευκές κόλες και σε άλλα μαθήματα να γράφουν 20!!

Δεν μπορώ άλλο να βλέπω μαθητές της θεωρητικής να "υποφέρουν" στις 3 τάξεις του Λυκείου μαθαίνοντας ένα κάρο μαθηματικά και φυσική, καθώς και αντίστοιχα μαθητές της τεχνολογικής να παιδεύονται με τα αρχαία μέχρι και την Γ τάξη.
Πιστεύω όλοι το ζούμε αυτό το φαινόμενο, αλλα και εμείς όταν είμασταν μαθητές δεν νομίζω να μας άρεσαν όλα.

Νομίζω ότι είναι άστοχο τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία, και τα αρχαία να αποτελούν μαθήματα γενικής παιδείας. Η γενική παιδεία πάνω σε αυτά τα αντικείμενα να σταματάει στο Γυμνάσιο.
Στο Λύκειο γενική παιδεία να είναι μαθήματα όπως η Ιστορία, και τα θρησκευτικά. Αλλά όχι τα μαθηματικά. Το λέω εγώ ως μαθηματικός!
Να βρουν ένα ενδιαφέρον τα παιδιά σε αυτό το σχολείο. Ακούω πολλούς μαθητές να λένε "τι ωραίο που θα ήταν το σχολείο αν δεν είχαμε τα μαθηματικά και τη φυσική" και αντίστοιχα "τα αρχαία" λένε οι άλλοι.

Άποψή μου είναι ότι το Λύκειο θα επρεπε να είναι ευέλικτο και να ικανοποιεί όλα τα γούστα! Να είναι ραμμένο στα μέτρα του ΚΑΘΕ μαθητή.
ΟΛΑ τα μαθήματα να είναι επιλογής, αλλά με βάση το τι επιλέγει κάποιος να καθορίζεται και το τι θα μπορεί να κάνει τελειώνοντας το λύκειο. Για παράδειγμα :
1. να μπορεί κάποιος να μην ξαναδεί μαθηματικά και φυσική στο Λύκειο. Αυτός όμως θα μπορεί να δηλώσει μόνο φιλολογικά κλπ
2. να μπορεί κάποιος να μην ξαναδεί αρχαία. Αυτός θα δηλώνει μόνο θετικές επιστήμες
3. να μπορεί κάποιος να μην ξαναδεί ούτε αρχαία ούτε μαθηματικά και να μπορεί να επιλέξει να κάνει 5 ώρες γυμναστική την εβδομάδα και άλλες τόσες αισθητική αγωγη κλπ κλκπ! όμως δεν θα μπορεί να προχωρήσει στην τριτοβάθμια (εξάλλου και τώρα αυτή τη δυνατότητα τους παρέχει με τις ενδοσχολικές εξετάσεις στην Γ τάξη αφού όμως έχουν φάει στη μάπα 3 χρόνια ενός βαρετού σχολείο με μαθηματικά και αρχαία)

Πιστεύω ότι η πλειοψηφία θα επέλεγε την 3η επιλογή.

Πάντως ένα έιναι σίγουρο: ΟΛΟΙ οι μαθητές θα πήγαιναν με χαρά στο σχολείο και θα το έβρισκαν πολύ ενδιαφέρον αφού θα ασχολούνταν μόνο με αντικείμενα που τους ενδιαφέρουν.

Φυσικά, τελειώνοντας, θέλω να πω ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν πρόκειται να γίνει, και πρώτοι που θα αντιδρούσαμε σε κάτι τέτοιο θα είμασταν εμείς οι ίδιοι οι καθηγητές γιατί έτσι μας θίγονται οι ώρες διδασκαλίας!!!

Όμως, πρώτα ο μαθητής δεν είπαμε;

φιλικά προς όλους

killbill
(Υπουργός παιδείας σε έναν άλλον κόσμο!)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2011, 03:30:54 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
σκοπος του σχολειου να βγαζει σκεπτομενους πολιτες.. με ή χωρις πολλα αρχαια,φυσικη ή μαθηματικα... ;)
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
συμφωνώ. Μήπως με το να κάνει ο μαθητής ένα σωρό μαθήματα που δεν τον ενδιαφέρουν και αντίθετα τον κουράζουν, βλάπτει σοβαρά την σκέψη του;

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
το κακο ξερεις ποιο ειναι;Οτι ετσι οπως αναπτυσετε ο κοσμος και η κοινωνια ποτε δεν μπορεις να ξερεις τι σου ειναι αχρηστο και τι χρησιμο..Το θεμα ομως ειναι οτι το μυαλο "πηζει" μετα το σχολειο... ;)Εγω θεωρουσα οτι τη φυσικη δεν θα την χρειαστω ποτε μα ποτε ομως...και πιανω τον εαυτο μου τωρα στα 35 να ψαχνω στο ιντερνετ να βρω τις χαμενες γνωσεις.. ??? ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2011, 05:09:54 μμ από Αναστασια 76 »
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Εγώ τους λόγους που το σχολείο "κουράζει" τον μαθητή, τους έχω εντοπίσει στα εξής:
1. μεγάλες τάξεις 20 & 25 μαθητών
2. Μαθήματα που δεν τους ενδιαφέρουν
3. Ανομοιογενή τμήματα (άσχετοι, μέτριοι, καλοί, αριστούχοι, όλοι στο ίδιο τσουβάλι)
4. δεν υπάρχει ούτε μισή ώρα την εβδομάδα για καλλιτεχνική - αθλητική έκφραση των μαθητών, κάτι που το θέλουν τα παιδιά από κουβέντες που έχω κάνει μαζί τους

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
ξαναλεω..τι σημαινει δεν τους ενδιαφερουν;; ας γινουν πιο ελκυστικα ,ας αλλαξει ο τροπος διδασκαλιας ..ως προς το 3 ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ... ΚΑτι πρεπει να γινει και συντομα...(πριν παει ο γιος μου σχολειο,αυτο θα πει προσωπικο συμφερον ε;χαχαχαχχα)
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Τι θα προτείνατε για ένα καλύτερο σχολείο;

Με αφορμή τις ενδοσχολικές εξετάσεις που διανύουμε αυτήν την περίοδο, προβληματίστηκα αρκετά βλέποντας μαθητές σε κάποια μαθήματα να παραδίδουν λευκές κόλες και σε άλλα μαθήματα να γράφουν 20!!

Δεν μπορώ άλλο να βλέπω μαθητές της θεωρητικής να "υποφέρουν" στις 3 τάξεις του Λυκείου μαθαίνοντας ένα κάρο μαθηματικά και φυσική, καθώς και αντίστοιχα μαθητές της τεχνολογικής να παιδεύονται με τα αρχαία μέχρι και την Γ τάξη.
Πιστεύω όλοι το ζούμε αυτό το φαινόμενο, αλλα και εμείς όταν είμασταν μαθητές δεν νομίζω να μας άρεσαν όλα.

Νομίζω ότι είναι άστοχο τα μαθηματικά, η φυσική, η χημεία, και τα αρχαία να αποτελούν μαθήματα γενικής παιδείας. Η γενική παιδεία πάνω σε αυτά τα αντικείμενα να σταματάει στο Γυμνάσιο.
Στο Λύκειο γενική παιδεία να είναι μαθήματα όπως η Ιστορία, και τα θρησκευτικά. Αλλά όχι τα μαθηματικά. Το λέω εγώ ως μαθηματικός!
Να βρουν ένα ενδιαφέρον τα παιδιά σε αυτό το σχολείο. Ακούω πολλούς μαθητές να λένε "τι ωραίο που θα ήταν το σχολείο αν δεν είχαμε τα μαθηματικά και τη φυσική" και αντίστοιχα "τα αρχαία" λένε οι άλλοι.

Άποψή μου είναι ότι το Λύκειο θα επρεπε να είναι ευέλικτο και να ικανοποιεί όλα τα γούστα! Να είναι ραμμένο στα μέτρα του ΚΑΘΕ μαθητή.
ΟΛΑ τα μαθήματα να είναι επιλογής, αλλά με βάση το τι επιλέγει κάποιος να καθορίζεται και το τι θα μπορεί να κάνει τελειώνοντας το λύκειο. Για παράδειγμα :
1. να μπορεί κάποιος να μην ξαναδεί μαθηματικά και φυσική στο Λύκειο. Αυτός όμως θα μπορεί να δηλώσει μόνο φιλολογικά κλπ
2. να μπορεί κάποιος να μην ξαναδεί αρχαία. Αυτός θα δηλώνει μόνο θετικές επιστήμες
3. να μπορεί κάποιος να μην ξαναδεί ούτε αρχαία ούτε μαθηματικά και να μπορεί να επιλέξει να κάνει 5 ώρες γυμναστική την εβδομάδα και άλλες τόσες αισθητική αγωγη κλπ κλκπ! όμως δεν θα μπορεί να προχωρήσει στην τριτοβάθμια (εξάλλου και τώρα αυτή τη δυνατότητα τους παρέχει με τις ενδοσχολικές εξετάσεις στην Γ τάξη αφού όμως έχουν φάει στη μάπα 3 χρόνια ενός βαρετού σχολείο με μαθηματικά και αρχαία)

Πιστεύω ότι η πλειοψηφία θα επέλεγε την 3η επιλογή.

Πάντως ένα έιναι σίγουρο: ΟΛΟΙ οι μαθητές θα πήγαιναν με χαρά στο σχολείο και θα το έβρισκαν πολύ ενδιαφέρον αφού θα ασχολούνταν μόνο με αντικείμενα που τους ενδιαφέρουν.

Φυσικά, τελειώνοντας, θέλω να πω ότι τίποτα από τα παραπάνω δεν πρόκειται να γίνει, και πρώτοι που θα αντιδρούσαμε σε κάτι τέτοιο θα είμασταν εμείς οι ίδιοι οι καθηγητές γιατί έτσι μας θίγονται οι ώρες διδασκαλίας!!!

Όμως, πρώτα ο μαθητής δεν είπαμε;

φιλικά προς όλους

killbill
(Υπουργός παιδείας σε έναν άλλον κόσμο!)
Εγώ πάλι θα διαφωνήσω. Πιστεύω πως ο μαθητής του λυκείου θα πρέπει να διδάσκεται όλα τα μαθήματα της γενικής παιδείας και από τη Β τάξη να δίνεται έμφαση σε ορισμένα μαθήματα κατεύθυνσης. Θα παραθέσω για αιτιολόγηση το παρακάτω κείμενο της ΟΛΜΕ σε πρότασή της για το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών του νέου λυκείου:
 "Το ζητούμενο είναι η γενική μόρφωση, με την έννοια ενός επαρκούς και συνεκτικού σώματος γνώσεων που θα παρέχει στο σύγχρονο πολίτη τη δυνατότητα να κατανοεί την πολυπλοκότητα των προβλημάτων του φυσικού και του κοινωνικού περιβάλλοντος και να αντιμετωπίζει με θετικό τρόπο τις προκλήσεις του σήμερα θεμελιώνοντας την ανακαινιστική δράση του σε υγιείς κοινωνικές αξίες."

Όσο για το ερώτημα που ακούμε συχνά "τι να τα κάνουν τα μαθηματικά οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης;", να δώσω σαν απάντηση ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: τη φετινή προκήρυξη του μεταπτυχιακού της φιλοσοφικής σχολής του Παν/ μίου Αθηνών (Τμήμα Φ.Π.Ψ.) πάνω στο αντικείμενο της σχολικής ψυχολογίας. Για να επιλέξουν τους μεταπτυχιακούς φοιτητές, τους ζητούν να δώσουν εξετάσεις στο μάθημα "Μεθοδολογία επιστημονικής έρευνας-Στατιστική". Η ύλη του μαθήματος αυτού είναι περίπου η ίδια με αυτή του μαθήματος γεν. παιδείας ''Μαθηματικά και στοιχεία Στατιστικής" της Γ λυκείου.
http://www.ppp.uoa.gr/fileadmin/ppp.uoa.gr/uploads/metaptixiaka/prokirixi_sxoliki.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2011, 07:12:36 μμ από DM »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Μέχρι και την Γ Γυμνασίου μπορούν τα μαθήματα να γίνουν ελκυστικά. Ειδικά τα μαθηματικά στο Γυμνάσιο αν δεις τα βιβλία είναι γραμμένα με μικυ μαους!! αλλά μέχρι εκεί.
Στο Λύκειο πιστεύω το σκοινί τραβάει πολύ μακρυα. Δεν μπορουν να γίνουν ελκυστικά για έναν μαθητή της θεωρητικής. Εκτός αν έχουμε μαθηματικά δύο ταχυτήτων στο Λύκειο, δηλαδή οι της θεωρητικής να παρακολουθούν μια πολύ Light έκδοση μαθηματικών (με ταινίες, βίντεο πρακτικές μετρήσεις έξωστο δρόμο ή σε καμπαναριά) και οι υπόλοιποι αυτά τα βαριά μαθηματικά που υπάρχουν και σήμερα.
Αντίστοιχα οι της θετικής να παρακολουθούν μια Light ¨εκδοση αρχαίων. Εξάλλου κάτι τέτοιο νομίζω πάει να γίνει στο Νέο Λύκειο. Κάπου διάβασα για "προχωρημένα μαθηματικά" κάπως έτσι το λέει....

Πάντως επιμένω: ΟΛΑ τα μαθήματα επιλογής. Ο καθένας να παίρνει ότι θέλει και του αρέσει αλλά με τις ανάλογες επιπτώσεις για μετά το Λύκειο. Αν θέλει κάποιος να μπορεί να πάρει και 6 ώρες γυμναστική την ημέρα κάθε μέρα! γιατι όχι;

@DM ωραία όλα αυτά που λες, αλλά δυστυχώς δεν εφαρμόζονται στην πράξη. Μόνο κάτω από ιδανικές συνθήκες. Μου θυμίζει την παιδαγωγική αρχή: "τα τμήματα πρέπει να είναι ανομοιογενή γιατί ο αδύνατος μαθητής θα παραδειγματιστεί από τον άριστο και θα προσπαθήσει να του μοιάσει!!"
ωραία αυτά αλλά στην πράξη γίνεται ; μάλλον όχι!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2011, 05:38:13 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
ολα μπορουν να γινουν,αρκει να υπαρχει θεληση...ναι βεβαιως μπορεις να χωρισεις  τα μαθηματικα σε τμηματα. για τα αρχαια ..δεν ξερω βεβαια... :-\κατα ποσο μπορει να γινει..
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 26, 2011, 05:58:03 μμ από Αναστασια 76 »
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
δεν σε κατάλαβα. κάτι πληκτρολόγησες λάθος. δεν βγάζω νόημα.. λες "μπορείς να χωρίς...?

Αποσυνδεδεμένος Αναστασια 76

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Κατι...κινειται....ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    • Προφίλ
    • Δελφικα Παραγγελματα
δεν σε κατάλαβα. κάτι πληκτρολόγησες λάθος. δεν βγάζω νόημα.. λες "μπορείς να χωρίς...?
το διορθωσα...εφαγα μια συλλαβη... εγω ημουν σε ενα σχολειο οπου ειχε τρια επιπεδα για τα μαθηματικα,τα αγγλικα και τα γερμανικα...σε ολα τα αλλα μαθηματα δεν υπηρχαν επιπεδα.Εδινε ομως την δυνατοτητα στο μαθητη αναλογα με τις επιδοσεις του να ανεβει επιπεδο...ετσι απλα ποσο δυσκολο ειναι να γινει και εδω;;
"Δημοκρατία είναι όταν 4 λύκοι και ένα πρόβατο ψηφίζουν για φαγητό"
(Αρκάς)

Κάποτε, τριακόσιοι πέθαναν για την Ελλάδα.
Σήμερα η Ελλάδα πεθαίνει για τριακόσιους...
http://www.youtube.com/watch?v=P3pHY7auD8w

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159878
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 518
Σύνολο: 531

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.