0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προς ΠΕ02:Στον πίνακα 24μήνου με προβληματίζει πολύ η 2η καταχώρηση.Συγκρίνετε τις προυπηρεσίες στον πίνακα του 24μήνου, στους αναπληρωτές - ωρομίσθιους του 2006-07 και 2007-08 και στον Ενιαίο του 2009.Ειδικά τη χρονιά 2003-04 αλλά και τις υπολοιπες συγκρίνετε τα μόρια της προυπηρεσίας με την προυπηρεσία του 24μηνου.Ένσταση ή ΟΤΕΚ;
οχι βεβαια, θα σπευσουμε μαζικα στις εκλογες να...τους ψηφισουμε
Παράθεση από: pe06 στις Ιούλιος 25, 2010, 08:47:10 μμ100 κενα θα πει 100 οργανικα κενα. Οργανικα κενα συστηνονται με βαση τις ωρες διαδασκαλιας καθε μαθηματος σε καθε σχολειο, αρα με βαση τους μαθητες. Καθε καλοκαιρι οι διευθυνσεις μαζευουν απο τα σχολεια της περιοχης τους τις κενες ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ωρες διδασκαλιας καθε μαθηματος και υπολογιζεται ο αριθμος των οργανικων θεσεων που πρεπει να καλυφθει με μονιμο διορισμο. Ιδανικα αν εχει 100 οργανικα κενα αγγλικης θα πρεπει να διορισει 100 μονιμους. Τα λειτουργικα κενα που προκυπτουν απο τις χιλιαδες αποσπασεις, εγκυμοσυνες κτλ. καλυπτονται με αναπληρωτες. Απλα καθε χρονο διοριζονταν στην εκπαιδευση παραπανω εκπαιδευτικοι απο τις πραγματικες οργανικες κενες θεσεις(και εγω μεσα..). Αυτος ειναι ο λογος που εκατονταδες αν οχι χιλιαδες μονιμοι εκπαιδευτικοι δεν εχουν καν οργανικη θεση και ειναι στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ. Πριν 3 χρονια που διοριστηκα στις υποψηφιες περιοχες διορισμου ηταν και η Α' Ηλειας. Τη δηλωσα, τοποθετηθηκα εκει αλλα 3 χρονια τωρα ειμαι χωρις οργανικη και στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ διοτι αν και η Α' Ηλειας ηταν στις υποψηφιες περιοχες για διορισμο ΔΕΝ υπαρχει οργανικη και τωρα μονο στην Α' Ηλειας ειμαστε περιπου 6-7 αγγλικοι χωρις οργανικη θεση. Αν υπολογισουμε και αυτους που ηρθαν με ματαθεση(παρα την υπεραριθμια..) τοτε οι υπεραριθμοι ειναι πανω απο 10. Αυτο ειναι το μπαχαλο της εκπαιδευσης,οσοι το γνωριζουν μπορουν να το βεβαιωσουν και ισχυει για τις περισσοτερες αν οχι ολες ειδικοτητες.Αυτος ειναι ο λογος που η Διαμαντοπουλου ειπε πως απο τον επομενο ΑΣΕΠ οι διορισμοι θα γινουν με βασει τις αναγκες = οργανικα κενα και γι' αυτο δε θα ανακοινωνεται αριθμος διοριστεων στον ΑΣΕΠ αλλα θα παιρνει οσους εχει αναγκη οργανικα. Θα δεις οτι οι διορισμοι θα μειωθουν σημαντικα. Το μονο που σωζει τους εκαπιδευτικους ειναι οι συνταξιοδοτησεις!!! Οσο για το 24μηνο φετος υπαρχουν πραγματι 2 διαφορετικες ερμηνειες. Ευχομαι πραγματικα να διοριστουν ολοι στη μεταβατικη περιοδο διοτι δεν εχω κανενα απολυτως λογο να ευχομαι το αντιθετο.Δυστυχώς, θα παίζει σημαντικό ρόλο σε τι τμήματα θα μοιράσεις αυτούς τους μαθητές...Και τι θα γίνει με τα σχολεία που έχουν λίγους μαθητές, αλλά βρίσκονται σε μεγάλη χιλιομετρική απόσταση από άλλα με περισσότερους.Καταλαβαίνεις τι εννοώ...Είναι το επόμενό τους βήμα. Έρχονται δύσκολες μέρες, νομίζω ότι πρέπει να είμαστε έτοιμοι για "μάχες".Παραθέτω και ένα απόσπασμα από άρθρο της alfavita:ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ… ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Στις 28 Ιουνίου 2010, στη διάρκεια της Μετασυνεδριακής Γενικής Συνέλευσης Προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας, παραβρέθηκε και παρουσίασε την εκπαιδευτική πραγματικότητα στην Πορτογαλία ο Μάριο Νογκέϊρα, Γενικός Γραμματέας της Εθνικής Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών (FENPROF – Πορτογαλίας), και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Γενικής Συνομοσπονδίας Πορτογάλων Εργαζομένων (CGTP-IN). Όσα είπε για την κατάσταση στην εκπαίδευση στη χώρα του ουσιαστικά προδιαγράφουν όσα έγιναν, γίνονται και επιχειρούνται και στην Ελληνική εκπαίδευση. Να τι είπε ανάμεσα σε άλλα ο Γ.Γ της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών της Πορτογαλίας:8 «Η Πορτογαλία, μετά από τον Κρατικό Προϋπολογισμό του 2010 που επέβαλε η μειοψηφική κυβέρνηση του Σοσιαλιστικού Κόμματος, με την υποστήριξη της δεξιάς, αμέσως αποφάσισε να παγώσει τους μισθούς της Δημόσιας Διοίκησης, μειώνοντας την αξία της συνταξιοδότησης και επιδεινώνοντας τις συνθήκες συνταξιοδότησης ορίζοντας την ηλικία των 65 χρόνων και αναγκάζοντας πολλούς να εργαστούν πολύ περισσότερο από 40 χρόνια. Αυτόν τον Κρατικό Προϋπολογισμό ακολούθησαν δύο Προγράμματα Σταθερότητας και Ανάπτυξης (PEC) και ανακοινώνεται κι ένα τρίτο, ακόμα πιο βίαιο, το οποίο απαιτείται από τις Βρυξέλλες. Κι αυτό συμβαίνει, τη στιγμή που τα πλοκάμια του ΔΝΤ (Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου) αρχίζουν να αγκαλιάζουν τα ευαίσθητα και αδύναμα σημεία της Χώρας και ετοιμάζονται να τη σφίξουν και, αν το καταφέρουν, να την καταπνίξουν…Από τους περίπου 150.000 Πορτογάλους καθηγητές, περίπου οι 40.000 δεν είναι μόνιμοι. Στο λύκειο, το ποσοστό μη μόνιμων καθηγητών φτάνει το 70%. Αυτοί οι μη μόνιμοι δεν έχουν οργανική θέση σε κανένα σχολείου, ως εκ τούτου μπορούν να μετατίθενται σε άλλο σχολείο κάθε χρόνο ή και, απλά, να μένουν άνεργοι. Αυτοί δεν έχουν καριέρα. Έχουν λιγότερα δικαιώματα και υφίστανται ένα καθεστώς αξιολόγησης που τους οδηγεί στο να δέχονται σχεδόν τα πάντα, έτσι ώστε να μη χάσουν τη δουλειά τους… Μεταξύ 2007 και 2010 πήραν σύνταξη περίπου 15.000 καθηγητές και μπήκαν στα σχολεία για να τους αντικαταστήσουν λιγότεροι από 400. Το αντιστάθμισμα της κατάστασης που προκλήθηκε μετά την αποχώρηση τόσων καθηγητών είναι τώρα ευθύνη των μη μόνιμων… Τα ωράρια εργασίας χειροτέρευσαν κι έχουν γίνει σήμερα πραγματικά ανυπόφορα όσον αφορά τον παιδαγωγικό προγραμματισμό, αλλά και τα σχολεία, αν εξαιρέσουμε κάποια αναβάθμιση των κτηρίων και κάποιου τεχνολογικού εξοπλισμού, χειροτέρευσαν όσον αφορά τις συνθήκες που απαιτούνται για να ανταποκριθούν ικανοποιητικά στις ανάγκες που αντιμετωπίζουν και που είναι πολλές: τα τμήματα έχουν πολλούς μαθητές, χιλιάδες μαθητές με ειδικές ανάγκες έχασαν την ιδιαίτερη βοήθεια που λάμβαναν, μειώθηκαν οι ανθρώπινοι πόροι αφού υπάρχουν λιγότεροι υπάλληλοι και λιγότεροι καθηγητές, οι οικογένειες γίνονται ολοένα και φτωχότερες λόγω της ανεργίας και των χαμηλών μισθών .. Αυτά τα μέτρα, αυτή η υποτίμηση του σχολείου και των καθηγητών, σε συνάρτηση με έναν πολιτικό λόγο στον οποίο η Κυβέρνηση έριχνε την ευθύνη στους καθηγητές για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Παιδεία σήμερα… αυτή η απόπειρα, να αποδοθούν άδικα οι ευθύνες στους καθηγητές, έκανε την αγανάκτηση των καθηγητών να ξεσπάσει, κάνοντάς τους να βρεθούν στα πρόθυρα νευρικής κρίσης… Με σκοπό να σπάσει τον αγώνα και να κάνει αντίποινα στους καθηγητές, η Κυβέρνηση επέβαλε ένα γραφειοκρατικό και θλιβερό μοντέλο αξιολόγησης, αντικατέστησε τη δημοκρατική διοίκηση των σχολείων με ένα διευθυντή που έχει υπερβολικές εξουσίες, άλλαξε το νόμο έτσι ώστε να περιορίσει τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και τη συνδικαλιστική ελευθερία, αλλά δεν κατάφερε να σπάσει την ικανότητα αντίστασης και αγωνιστικότητας των καθηγητών.. Αυτή τη στιγμή, όσον αφορά τα σχολεία, δρομολογείται η διαδικασία κλεισίματος όλων των σχολείων του πρώτου Κύκλου Βασικών Σπουδών (της παλιάς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης) που έχουν λιγότερους από 21 μαθητές. Κι αυτά είναι χιλιάδες, διασκορπισμένα σε διάφορες περιοχές μιας τεράστιας αγροτικής ζώνης που υπάρχει στην Πορτογαλία. Οι θυσίες που επιβάλλονται στα παιδιά είναι τεράστιες, γιατί αναγκάζονται να διανύουν καθημερινά τεράστιες αποστάσεις και να μένουν όλη τη μέρα εκτός σπιτιού. Η Κυβέρνηση προσπαθεί να ενώσει σχολεία που να φτάνουν τους 3000 μαθητές και περισσότερους από 400 καθηγητές και, μ’ αυτόν τον τρόπο, με μοναδική κατεύθυνση μια γεωγραφική περιοχή που είναι πολύ μεγάλη και περιλαμβάνει διάφορες εγκαταστάσεις, να στραφεί σε μια διοίκηση ανθρώπινων πόρων τέτοια που, σύντομα, όταν αρχίσει ο καινούργιος χρόνος, να μεταφραστεί στην απόλυση πολλών χιλιάδων εργαζομένων καθηγητών και μη. Όσον αφορά τους καθηγητές ο αντίκτυπος είναι τρομερός, κυρίως στο μισθό τους, στο ωράριο εργασίας τους, στην επαγγελματική τους σταθερότητα, και στα κοινωνικά και εργασιακά τους δικαιώματα. Από τα διάφορα Προγράμματα Σταθερότητας και Ανάπτυξης (PEC) ήδη προέκυψε αύξηση τόσο στους άμεσους φόρους όσο και στους έμμεσους, ακόμα μεγαλύτερη υποτίμηση της αξίας της σύνταξης, πάγωμα μισθών ως το 2013, μείωση των κοινωνικών υπηρεσιών, ειδικά στους άνεργους, και πάγωμα διαφόρων εργασιών και συμπληρωματικών επιδομάτων, πάγωμα πρόσληψης στη Δημόσια Διοίκηση… Και ανακοινώνονται νέα Προγράμματα Σταθερότητας και Ανάπτυξης (PEC), ενώ υπάρχουν ήδη ενδείξεις μερικού ή ολικού παγώματος στα επιδόματα αδείας και Χριστουγέννων, αλλά και απευθείας μείωση μισθών».
100 κενα θα πει 100 οργανικα κενα. Οργανικα κενα συστηνονται με βαση τις ωρες διαδασκαλιας καθε μαθηματος σε καθε σχολειο, αρα με βαση τους μαθητες. Καθε καλοκαιρι οι διευθυνσεις μαζευουν απο τα σχολεια της περιοχης τους τις κενες ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ωρες διδασκαλιας καθε μαθηματος και υπολογιζεται ο αριθμος των οργανικων θεσεων που πρεπει να καλυφθει με μονιμο διορισμο. Ιδανικα αν εχει 100 οργανικα κενα αγγλικης θα πρεπει να διορισει 100 μονιμους. Τα λειτουργικα κενα που προκυπτουν απο τις χιλιαδες αποσπασεις, εγκυμοσυνες κτλ. καλυπτονται με αναπληρωτες. Απλα καθε χρονο διοριζονταν στην εκπαιδευση παραπανω εκπαιδευτικοι απο τις πραγματικες οργανικες κενες θεσεις(και εγω μεσα..). Αυτος ειναι ο λογος που εκατονταδες αν οχι χιλιαδες μονιμοι εκπαιδευτικοι δεν εχουν καν οργανικη θεση και ειναι στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ. Πριν 3 χρονια που διοριστηκα στις υποψηφιες περιοχες διορισμου ηταν και η Α' Ηλειας. Τη δηλωσα, τοποθετηθηκα εκει αλλα 3 χρονια τωρα ειμαι χωρις οργανικη και στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ διοτι αν και η Α' Ηλειας ηταν στις υποψηφιες περιοχες για διορισμο ΔΕΝ υπαρχει οργανικη και τωρα μονο στην Α' Ηλειας ειμαστε περιπου 6-7 αγγλικοι χωρις οργανικη θεση. Αν υπολογισουμε και αυτους που ηρθαν με ματαθεση(παρα την υπεραριθμια..) τοτε οι υπεραριθμοι ειναι πανω απο 10. Αυτο ειναι το μπαχαλο της εκπαιδευσης,οσοι το γνωριζουν μπορουν να το βεβαιωσουν και ισχυει για τις περισσοτερες αν οχι ολες ειδικοτητες.Αυτος ειναι ο λογος που η Διαμαντοπουλου ειπε πως απο τον επομενο ΑΣΕΠ οι διορισμοι θα γινουν με βασει τις αναγκες = οργανικα κενα και γι' αυτο δε θα ανακοινωνεται αριθμος διοριστεων στον ΑΣΕΠ αλλα θα παιρνει οσους εχει αναγκη οργανικα. Θα δεις οτι οι διορισμοι θα μειωθουν σημαντικα. Το μονο που σωζει τους εκαπιδευτικους ειναι οι συνταξιοδοτησεις!!! Οσο για το 24μηνο φετος υπαρχουν πραγματι 2 διαφορετικες ερμηνειες. Ευχομαι πραγματικα να διοριστουν ολοι στη μεταβατικη περιοδο διοτι δεν εχω κανενα απολυτως λογο να ευχομαι το αντιθετο.
Αυτήν την φορά θα μαζευτούμε όλοι οι συνάδελφοι ! ! !Δεν εννοώ φυσικά....... όλοι .....εννοώ όλοι οι συνάδελφοι.Γιατί δεν είμαστε όλοι συνάδελφοι επειδή είμαστε καθηγητές.Όπως δεν θεωρώ συνάδελφο κάποιον που πηγαίνει ...τυπικά στο σχολείο περνάει την ώρα του και τσιμπάει ιδιαίτερα ή άτομα για το φροντιστήριο που έχει μεταβιβάσει στην μητέρα του.Δεν είναι σωστός στις υποχρεώσεις του έχει άλλα συμφέροντα από εμένα παλεύει για διαφορετικά πράγματα .Δεν είναι συνάδελφος.Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο δεν είναι σωστός στις υποχρεώσεις του και όποιος ..... δεν βοηθάει στις διεκδικήσεις ακόμα και του διπλανού του.Και τουλάχιστον δικός μου συνάδελφος ....δεν είναι.Όταν πρέπει να γίνει κάτι ....... οι δικαιολογίες δεν έχουν τόπο.
Η Χριστοφιλοπούλου βγήκε στο ΣΚΑΙ πριν λίγο στην Τσαπανίδου και είπε ότι περιμένουν να τελειώσει η προθεσμία με τις συνταξιοδοτήσεις δηλ. 10/8 και μετά οι διορισμοί. Οπότε περιμένουμε στην καλύτερη την εγκύκλιο κατά τις 5/8. Ώστε μέχρι να λήξει η προθεσμία να έχει περάσει και η 10/8.Οι διορισμοί θα είναι περίπου 2900 (είπε ακριβή αριθμό αλλά δεν το θυμάμαι. 2800-κάτι είπε).Με αυτόν τον αριθμό .....δεν επιβεβαιώνεται ο physikos13.Οι προσλήψεις είναι πολύ λίγες....αρχίζει η παπαντζα .........εμείς θέλουμε αλλά το μνημόνιο -οικονομικών δεν μας επιτρέπει......Αντε Καληνύχτα σε όλους