0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
δεν καταλαβα ποια ακριβως ειναι τα ΠΡΟΣΟΝΤΑ του δασκαλου,που δεν τα εχει ενας κοινος θνητος.η προσωπικη δουλεια του καθενος μετραει.να εισαι εθελοντης χρονια σε φορεις και κατασκηνωσεις,να ενημερωνεσαι συνεχως.η ειδικη αγωγη δεν ειναι σιγουρο χαρτι και λεφτα,ειναι μερακι κ αγαπη.οχι να φορτωνει ο δασκαλος τα παιδια στους φοιτητες που κανουν πρακτικη και να καπνιζει στο προαυλιο.
το δευτερο παρακαλω να σαι καλα μας κανεις κ γελαμε
Παρακολουθώ αυτή τη συζήτηση και δε βγάζω άκρη!Λέμε ότι θα ήταν καλύτερα, αντί για δασκάλους μηδενικής προϋπηρεσίας ("ανειδίκευτους")κλπ. ,να κληθούν καθηγητές ΠΕ2 και ΠΕ3 με σεμινάριο;ή μεταπτυχιακό;Για ποια βαθμίδα μιλάμε;την Α/θμια ή τη
Παράθεση από: desperino στις Σεπτεμβρίου 25, 2010, 08:59:59 pmΠαρακολουθώ αυτή τη συζήτηση και δε βγάζω άκρη!Λέμε ότι θα ήταν καλύτερα, αντί για δασκάλους μηδενικής προϋπηρεσίας ("ανειδίκευτους")κλπ. ,να κληθούν καθηγητές ΠΕ2 και ΠΕ3 με σεμινάριο;ή μεταπτυχιακό;Για ποια βαθμίδα μιλάμε;την Α/θμια ή τη
εγω θελω να ρωτησω σχετικα με το προγραμμα ολες οι παραλληλες στηριξεις που θα υπαρξουν φετος θα γινουν στα πλαισια αυτου του προγραμματος; θα υπαρξουν και αλλες εκτος προγραμματος;αν ναι πωςκαι τι διαφορετικο θα εχει αυτο το προγραμμα με την παραλληλη στηριξη που μεχρι τωρα ξερουμε;πληροφοριες για αυτο το προγραμμα που μπορουμε να βρουμε; ποσες ωρες, τι ειδους επιμορφωση κλπ
είχε δημοσιεύσει παλαιότερα συνάδελφος στο φορούμ την σχετική προκήρυξη για το πρόγραμμα αυτό...θα ξάψω μήπως το βρω που ήταν....όποιος θυμάται ή το έχει ας του ρίξει μια επαναληπτική...