0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ε, δε νομίζω ότι θα τα κάνει όλα αυτά ένα παιδί Α' δημοτικού. Πάντως, συμφωνώ απόλυτα με Κoth. Πώς θα υλοποιήσει όλους αυτούς τους στόχους το υπουργείο με αναπληρωτές μη επιμορφωμένους καθηγητές. Κατανοώ όσα μου λες, Koth, αλλά επιμένω στη διαχείριση των χρημάτων, γιατί έχω κακή εμπειρία. Φέτος στο νηπιαγωγείο που πήγαινε ο γιος μου μας ζήτησαν 120 ευρώ. Για πολλαπλασιάστε το με 100. Αντιλαμβάνεστε το ποσό; 12.000 ευρώ. Θέλω να σημειώσω ότι το κτήριο ήταν καινούριο και δε χρειαζόταν επισκευές. Εγώ απαίτησα να μάθω πού θα πάνε όλα αυτά τα χρήματα. Η διευθύντρια μου έλεγε ασάφειες και απαίτησα να μου δώσει λίστα με τα υλικά που χρειαζόταν το παιδί μου. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να αγοραστούν υπολογιστές, παιχνίδια, βιβλία. Λοιπόν, δεν αγοράστηκαν τίποτα από όλα αυτά. Οι μόνες κατασκευές που μου έφερε το παιδί μου ήταν μια κούκλα από κάλτσα, ένας μικρούλης χαρταετός, ένα κουτί ζωγραφισμένο. Αυτά, δε θυμάμαι άλλα! Μέχρι και ο σύλλογος γονέων απαίτησε να μάθει τι έγιναν τα χρήματα και τους απάντησε η διευθύντρια ότι δεν είναι δικό τους θέμα. Θέλω να πω ότι τα αφεντικά μας (δηλαδή το υπουργείο) έχει μεγάλες ευθύνες, αλλά κυκλοφορούν και κάτι μίζεροι στον κλάδο μας που τα κάνουν ακόμη χειρότεραΥΓ: Αυτό δεν το δέχομαι για τον εκπαιδευτικό, ότι δηλαδή προσφέρει ανάλογα με την αμοιβή του. Εγώ είμαι της άποψης ότι πρέπει να προσφέρουμε αυτό που έχουμε, αυτό που θα θέλαμε για το δικό μας παιδί. Παλεύουμε για καλύτερες συνθήκες και καλύτερες αμοιβές, αλλά δεν είναι ο μαθητής αυτός που θα πληρώσει τις απογοητεύσεις μας.