*

Αποστολέας Θέμα: Νέο Σχολείο.  (Αναγνώστηκε 8312 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kyriostade

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 15, 2010, 01:30:36 πμ »
Είναι ξεκάθαρο ότι το κείμενο αποτελείται από αντιγραφές άλλων κειμένων. Αυτό από μόνο του θεωρώ ότι είναι πρόβλημα. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων θεωρώ ότι υπάρχει για να έχει δική του σκέψη και όχι να μεταφέρει αυτούσιες τις σκέψεις και τις απαιτήσεις των εκπαιδευτικών. Ειδικά όταν το κείμενο είναι γραμμένο με ειρωνικό και επιθετικό τόνο (πέραν του ότι όπως αναφέρει ο someone δεν καλύπτεται κάν προσεκτικά η προέλευσή του, όταν αναφέρεται σε προβληματισμούς των εκπαιδευτικών).

Προσωπικά, ως γονέας, και ως μέλος ΔΣ συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, έχω τις εξής απορίες/κριτική επί της ουσίας:

- βάση ποιών μελετών έχουν βγει τα συμπεράσματα που αναφέρονται σε αυτό το κείμενο ? Είναι καιρός να ακούσουμε εμπεριστατωμένες μελέτες και όχι απλά αρνητισμό και γενικόλογα που απλά παραπληροφορούν.
- περί διδασκαλίας των αγγλικών από την πρώτη δημοτικού με καλύπτει απόλυτα το άρθρο εκπαιδευτικού στον παρακάτω σύνδεσμο : http://www.alfavita.gr/artro.php?id=4368 Επιπλέον, πολλοί από εμάς έχουμε από πρώτο χέρι την εμπειρία εκμάθησης των αγγλικών παράλληλα με την ελληνική γλώσσα από τα 5 ή 6 μας (και πολλά παιδιά σήμερα από τα 3 ή τα 4) χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
- για την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών, θα ήθελα να μου υποδείξετε σε ποιο σημείο των ανακοινώσεων, εγκυκλίων κλπ του υπουργείου φαίνεται ότι θα 'τα μάθουμε να ξεροσταλιάζουν μπροστά σε μια οθόνη'. Αν αναφέρεται κάπου αυτό, τότε σταματάω την κριτική εδώ. Αν όχι, τότε θα θεωρήσω ότι η προσθήκη τέτοιων φράσεων στο κείμενο γίνεται επίτηδες για την δημιουργία εύκολων αρνητικών εντυπώσεων στους γονείς. Το πώς θα γίνει το μάθημα των νέων τεχνολογιών τελικά θα είναι θέμα εκπαιδευτικού. Αν ο εκπαιδευτικός είναι Δάσκαλος και νοιάζεται, τότε δεν θα τα μάθει να ξεροσταλιάζουν μπροστά σε μια οθόνη. Αν όχι, τότε τα παιδιά θα καταλήξουν να παίζουν ramkid και ιντερνετικά ηλεκτρονικά παιχνίδια από την πρώτη δημοτικού, όπως κάνουν εδώ και χρόνια στο ολοήμερο σε ορισμένα σχολεία, χωρίς να νοιάζεται κανείς, ούτε διευθυντές, ούτε σύλλογοι γονέων, ούτε εκπαιδευτικοί. Λίγο υποκριτικό δεν είναι λοιπόν τώρα να δημιουργείται όλο αυτό το κλίμα κατά της εισαγωγής του μαθήματος αυτού στο σχολείο, λες και το ολοήμερο δεν είναι σχολείο ? Δυστυχώς βέβαια, το ολοήμερο λειτουργεί ως φύλαξη με την πλήρη ανοχή όλων των εμπλεκόμενων. Ας πούμε επιτέλους κάποια πράγματα με το όνομά τους, ειδικά εμείς οι γονείς προς τους γονείς, για να μην δημιουργούνται απλά εντυπώσεις.
- '1. Τα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος υιοθετούν εξοντωτικούς ρυθμούς για τη μάθηση. Η έβδομη ώρα – ιδιαίτερα σε καθημερινή βάση σε όλες τις τάξεις – είναι παιδαγωγικά ανώφελη και υπονομεύει και τις υπόλοιπες. Έχει ήδη αποτύχει στις μεγάλες τάξεις. Στις μικρές δημιουργεί μόνο κινδύνους.' Βάση ποιών στατιστικών και μελετών καταλήγετε σε αυτό το συμπερασμα ?
- '7. Στα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος η τσάντα δεν θα μένει στο σχολείο. Η ανάγκη για κατ’ οίκον εργασία παραμένει (αφού οι διδακτικοί στόχοι και τα βιβλία δεν αλλάζουν), μόνο που αυτή θα αρχίζει πολύ πιο αργά και θα επιτελείται από πολύ πιο κουρασμένα παιδιά. ' Πού αναφέρεται αυτό ? Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργείου θα μειωθεί η ύλη και ο στόχος θα είναι να μένει η τσάντα στο σχολείο. Δεν ξέρω πόσο εφικτό είναι αυτό, αλλά λαμβάνοντας υπόψη το ότι και σήμερα ακόμη ο όγκος εργασιών που δίδεται στα παιδιά εξαρτάται από τον κάθε εκπαιδευτικό (όπου οι γονείς ξέρουν αν ο ένας δάσκαλος βάζει από Πατάκη και ο άλλος από Ελληνικά Γράμματα κλπ), υποθέτω ότι και με το νέο σύστημα, μέρος της επιτυχίας θα έχει να κάνει με την θέληση του δασκάλου να το κάνει να πετύχει. Μένει να το δούμε, αλλά προσωπικά με ενοχλεί ο απόλυτος αρνητισμός σας.
- συμφωνώ ότι με τον νέο σχολείο μειώνεται η μελέτη. Μένει να δούμε αν θα μπορεί να γίνεται περισσότερη δουλειά στο σχολείο που θα απομακρύνη την ανάγκη περισσότερων ωρών μελέτης στο ολοήμερο.
- όσον αφορά το σχόλασμα στις 2μμ, αυτό υπάρχει ήδη στους παιδικούς σταθμούς (που τα παιδιά φεύγουν στις 3 ή 4), υπάρχει στα ολοήμερα νηπιαγωγεία (σχόλασμα στις 4) στα ολοήμερα δημοτικά (σχόλασμα στις 4) καθώς και σε πολλές χώρες του εξωτερικού (των οποίων τα εκπαιδευτικά συστήματα θεωρούνται ανώτερα της Ελλάδας). Αν το δούμε και από την άλλη πλευρά, σε πολλές οικογένειες πλέον εργάζονται και οι δύο γονείς, με αποτέλεσμα το παιδί μετά το σχόλασμα να είναι είτε με την γιαγιά και τον παππού είτε με κάποια νταντά. Στις περισσότερες περιπτώσεις το παιδί θα καταλήξει να βλέπει τηλεόραση ή να παίζει ηλεκτρονικά. Πόσα παιδιά αλήθεια θα είναι στην αλάνα να παίζουν και να τρέχουν ? Μήπως είναι προτιμότερο τα παιδιά να βρίσκονται στο σχολείο μέχρι τις 2μμ ή και μέχρι τις 4μμ, αρκεί το σχολείο να μπορεί να τους δώσει γνώσεις, δραστηριότητες κλπ ?

Θα συμφωνήσω ότι ήταν λάθος να σταλούν οι εγκύκλιοι δύο εβδομάδες πριν από την λήξη των μαθημάτων. Θα συμφωνήσω ότι ακόμη λείπουν πολλά από τα στοιχεία της λειτουργίας του νέου σχολείου, τα οποία θα μάθουμε στην πορεία. Συμφωνώ ότι ίσως θα υπάρξει στην αρχή κάποιο πρόβλημα στον προγραμματισμό και την στελέχωση (άλλωστε κάθε χρόνο δεν δημιουργείται πρόβλημα και κάθε χρόνο δεν έχουμε σχολεία στα οποία το ολοήμερο ξεκινά να λειτουργεί μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων ? ) Συμφωνώ ότι υπάρχουν και θέματα υποδομής που πρέπει να λυθούν.

Αλλά με ενοχλεί αυτός ο απόλυτος αρνητισμός. Θεωρώ ότι το 'νέο σχολείο' είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση, και θα χρειαστεί προσπάθεια από όλους για να λειτουργήσει σωστά. Κείμενα όπως αυτό που παρουσιάζεται, δεν νομίζω ότι βοηθούν.

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Σχολείο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:17:42 »

Αποσυνδεδεμένος kyanos68

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 15, 2010, 02:59:16 πμ »
Επειδή είχα πει οτι το κέιμενο παρουσιάζεται για να το κρίνεται και να  πείτε την γνώμη σας,πριν το δωσουμε και εμείς στους γονείς,θα πω ειλικρινά οτι σέβομαι τις απόψεις όλων και βλέπω οτι πραγματι θέλει αρκετές αλλαγές και για αυτό δεν θα το μοιράσουμε στους γονείς.Θέλαμε να ενημερόσουμε και οχι να προκαλέσουμε την σκέψη τους και όντως αρκετά παιδιά εδω έχουν δίκαιο σε πολλά απο αυτά που γράψαν,και θέλω να τους ευχαριστήσω για αυτό.Δεσμέυομαι προς το φόρουμ και τα παιδιά που κάνανε τον κόπο να απαντήσουν οτι όταν προκύψει νεο κείμενο θα το παρουσιάσω εδω.Δεν είναι κακό να παραδέχεσαι τα λάθη σου και θα συμφονήσω με αρκετά απο όσα γραφτήκαν για το θέμα μας.Πάλι ενα ευχαριστώ σε όλους όσους ειπαν την γνώμη τους εδώ,βοηθήσανε όντως αρκετά.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 23, 2010, 01:56:42 μμ »
Θυμάστε τη διαφήμιση του ΟΤΕ για την ευρυζωνικότητα; (http://www.youtube.com/watch?v=sIiwiZfekpg)
Αυτή μου ήρθε στο μυαλό διαβάζοντας το πρόγραμμα σπουδών των ΤΠΕ για τα νέα ολοήμερα δημοτικά σχολεία.(http://www.alfavita.gr/artro.php?id=5838)

Το ερώτημα που με ταλανίζει δυο μέρες τώρα είναι αν το ecdl πρέπει να το παίρνουν οι μαθητές στην Ε ή στην Στ τάξη του δημοτικού ή μήπως είναι ήδη πάρα πολύ αργά;

υγ για τα αγγλικά δεν σχολιάζω, αντιγράφω μόνο από την "εισήγηση": Το σχολικό πρόγραμμα εκμάθησης της Αγγλικής της Α’ και Β’ δημοτικού στηρίζεται σε ένα επιστημονικά τεκμηριωμένο σχέδιο αναδυόμενου πολυγραμ­ματισμού..."



Όπως έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά
http://www.youtube.com/watch?v=TgxOUqh9b5Q&feature=related

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 23, 2010, 02:32:53 μμ »
Κοιτάξτε, όλα αυτά δεν είναι άσχημα, αλλά σπουδαίο ρόλο στην υλοποίησή τους διαδραματίζει ο ανθρώπινος παράγοντας. Συγγνώμη που το λέω, αλλά ούτε ένας φιλόλογος ούτε ένας καθηγητής ξένων γλωσσών ούτε ένας πληροφορικός γνωρίζουν πώς να προσεγγίσουν ένα παιδί των πρώτων τάξεων του δημοτικού και εκεί φοβάμαι ότι θα αποτύχει το όλο εγχείρημα. :(

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο Σχολείο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:17:42 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 23, 2010, 02:36:17 μμ »
Και, βέβαια, δε συζητώ για τις ευθύνες του υπουργείου. Δεν μπορείς να προτείνεις αλλαγές χωρίς επιμόρφωση αυτών που θα τις υλοποιήσουν. Και, βέβαια, πώς να κάνεις επιμόρφωση όταν δεν ξέρει ο εκπαιδευτικός πού θα βρίσκεται την επόμενη σχολική χρονιά;  ??? ??? ???

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 23, 2010, 02:59:02 μμ »
Δεν είναι μόνο η επιμόρφωση ούτε ότι σε πάρα πολλά σχολεία δεν υπάρχουν καν υπολογιστές αλλά κυρίως ότι ένα εργαλείο που θα μπορούσε να ενταχθεί ως εργαλείο στη μαθησιακή διδασκαλία (εντός του σχολείου) γίνεται μάθημα από την α δημοτικού.
Ξεχνάμε ότι τα παιδιά αυτό που έχουν μεγαλύτερη ανάγκη σήμερα είναι το παιχνίδι και φορτώνουμε στις πλάτες τους εκείνα τα "εφόδια" που θα τους είναι "απαραίτητα" για να αλλάξουν στο μέλλον 3 ή 4 επαγγέλματα και μάλιστα ολοένα και σε μικρότερη ηλικία. Μόνο που τα γονατίζουμε και τα συνθλίβουμε. Η άποψή μου είναι ότι αν το προηγούμενο διάστημα τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ξεφύτρωναν σαν τα σαλιγκάρια (προϊόν και των αναλυτικών προγραμμάτων κατά μεγάλο ποσοστό) στο άμεσο μέλλον θα έχουμε δραματική αύξηση παιδιών με πολύ σοβαρότερα μαθησιακά προβλήματα καθώς και παιδιών που θα αισθάνονται ολοένα και πιο ανίσχυρα και ανήμπορα να τελειώσουν το δημοτικό γιατί απευθυνόμαστε όλο και πιο πολύ σε μια μικρή μειοψηφία και όχι στο σύνολο των μαθητών.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 23, 2010, 03:31:29 μμ »
Νομίζω ότι οι υπολογιστές πρέπει να διδάσκονται σαν παιχνίδι στα παιδιά. Τα μικρά παιδιά ενδιαφέρονται πολύ για την τεχνολογία, αρκεί να διδάσκεται σωστά. Επίσης, είδα ότι τα νέα αναλυτικά προγράμματα περιλαμβάνουν και πολλά μαθήματα τέχνης. Νομίζω ότι τα νέα προγράμματα προσπαθούν να διορθώσουν το γνωσιοκεντρικό χαρακτήρα του ελληνικού σχολείου. Εγώ επιμένω ότι η διαφορά βρίσκεται στην εφαρμογή των αναλυτικών προγραμμάτων. Ας πούμε, για να φέρω ένα παράδειγμα από το δικό μου χώρο, στην ιστορία έχει αλλάξει το αναλυτικό πρόγραμμα. Βλέπετε πολλούς συναδέλφους να το ακολουθούν; Δεν απαλλάσσω το υπουργείο από τις ευθύνες του, αλλά η εφαρμογή ενός αναλυτικού προγράμματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από τον εκπαιδευτικό, από το μεράκι του και τη δημιουργικότητά του.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 23, 2010, 03:35:32 μμ »
Και αναφορικά με αυτό που είπες, Ρόζυ, δηλαδή τον εξοπλισμό των σχολείων, ένα μέρος του προβλήματος είναι και η διαχείριση των χρημάτων. Για να σε κάνω να καταλάβεις, στο σχολείο που δίδασκα φέτος υπήρχε στο γραφείο των καθηγητών ένας υπολογιστής που λειτουργούσε δε λειτουργουσε και ένας βιντεοπροβολέας. Ευτυχώς, μέσα σ' ένα μήνα άλλαξε ο υποδιευθυντής και ανέλαβε ένας εξαιρετικός άνθρωπος με μεράκι και γνώσεις. Ως δια μαγείας, αποκτήσαμε 6 υπολογιστές, 6 βιντεοπροβολείς, ένα δεύτερο εργαστήρι πληροφορικής και όλοι οι υπολογιστές δούλευαν ρολόι.  ;)

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος koth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Στον ουρανό ή στη γη;
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 23, 2010, 03:41:03 μμ »
...νομίζω κανείς δε θα διαφωνούσε να γίνουν τομές στο δημοτικό κτλ. Αλλά είμαστε δύσπιστοι πιστεύω επειδή έχουμε εμπειρία της προχειρότητας οργάνωσης από μέρους των υπουργείων...Θεωρητικά όλα φαίνονται ωραία...Αλλά..Να πάρουμε αυτούς που θα μπουν να διδάξουν...Αν οι Αγγλικής και Πληροφορικής είναι πχ ΑΜΩ....Με τι είδους ψυχολογία θα μπουν στην τάξη; Θα είναι καταρτισμένοι γνωστικά (όχι παιδαγωγικά)...αλλά θα έχουν ψυχικό απόθεμα για να αποδώσουν σε μια τάξη με πιτσιρίκια που δεν είναι σίγουρο ότι θα κάνουν ότι τους πεις (το καθένα στο δικό του ρυθμό ανάπτυξης). Τι θα τους εμπνέει; Ο μισθός; Οι συνθήκες εργασίας (βλ αν υπάρχουν λίγοι απαρχαιωμένοι η/υ ασυντήρητοι, αρχαία ετοιμόρροπα κτήρια κτλ) ή τα 30 παιδιά ανά τάξη; Εχω να πω πολλά...για τη συνένωση των δήμων και τη χρηματοδότηση των σχολείων ..κ. ά. Θα περιοριστώ εδώ και θα ρωτήσω κάτι που με βασανίζει ...μια χαζή ερώτηση; Γιατί τώρα όλες αυτές οι αλλαγές στην παιδεία;

LK δυστυχώς και μεις ως σύλλογος γονέων είμαστε τυχεροί που έχουμε έναν καλό διευθυντή αλλά όσες προσπάθειες και να κάναμε πολύ λίγα καταφέραμε...Να σκεφτείς έχω επισκεφτεί και τον δήμαρχο...(μένω στην επαρχία) Δυστυχώς φως είδαμε από κάτι ιδιώτες οι οποίοι έλυσαν κάτι προβλήματα υποδομής ΗΘΕΛΑΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΟΥΝ! Εμένα αυτό δεν με εκφράζει ..και με τρομάζει...
...στη θάλασσα...

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 23, 2010, 03:41:24 μμ »
Να στο πω διαφορετικά για να δεις ότι δεν λέμε διαφορετικά πράγματα. Ο μικρός μου γιος είχε στην τάξη του φέτος υπολογιστή όπου κατά τη διάρκεια του μαθήματος, όλων των μαθημάτων η δασκάλα έκανε χρήση του σταθερά μαθαίνοντας με αυτόν τον τρόπο στα παιδιά πώς να τον χειρίζονται. Ψάχνανε στο net, τύπωναν σελίδες που χρειαζόντουσαν για εργασίες, πληκτρολογούσαν, έβρισκαν εικόνες και τις επικολλούσαν στις εργασίες κλπ κλπ. Αυτό είναι διαφορετικό από το να μάθει το παιδί της τρίτης δημοτικού

"Να εξηγούν με απλά λόγια τι είναι ο υπολογιστής και τι τα προγράμματα εφαρμογών. Να δίνουν απλά παραδείγματα όσον αφορά τη χρήση του.

Να εξηγούν τι είναι πρόγραμμα εφαρμογών και να δίνουν γενικά παραδείγματα προγραμμάτων.

Να αναγνωρίζουν τις μονάδες εισόδου – εξόδου.

Να αναγνωρίζουν το γραφικό περιβάλλον επικοινωνίας (GUI) του υπολογιστή και των εφαρμογών, καθώς και τη χρησιμότητά τους.

Να κατανοούν την έννοια και τη λειτουργία των παραθύρων (μεγιστοποίηση, ελαχιστοποίηση, κλείσιμο, μετακίνηση, διάταξη παραθύρων στην επιφάνεια εργασίας).

Να γράφουν πολυτροπικά κείμενα (συνδυάζοντας κείμενο, εικόνες και γραφικά) έχοντας υπόψη τους το σκοπό για τον οποίο συντάσσουν το κείμενο.

Να παρουσιάζουν πληροφορίες που βρίσκουν σε μια ποικιλία πηγών, ιδέες και σκέψεις τους.

Να αξιοποιούν διάφορα ηλεκτρονικά μέσα παρουσίασης και έκφρασης ανάλογα με το θέμα τους.

Να ενισχύουν την επιτυχία των στόχων τους εισάγοντας τόσο στα κείμενα όσο και στις παρουσιάσεις τους πίνακες, πλαίσια κειμένου και γραφικής μορφής κείμενο (π.χ. συλλογή Fontwork, Wordart).

Να αξιοποιούν τις αναστοχαστικές δεξιότητές τους και τις δυνατότητες που παρέχουν οι ΤΠΕ για τη συνεχή βελτίωση των έργων τους."



Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 23, 2010, 04:00:23 μμ »
Ε, δε νομίζω ότι θα τα κάνει όλα αυτά ένα παιδί Α' δημοτικού. Πάντως, συμφωνώ απόλυτα με Κoth. Πώς θα υλοποιήσει όλους αυτούς τους στόχους το υπουργείο με αναπληρωτές μη επιμορφωμένους καθηγητές.  ::) ::) Κατανοώ όσα μου λες, Koth, αλλά επιμένω στη διαχείριση των χρημάτων, γιατί έχω κακή εμπειρία. Φέτος στο νηπιαγωγείο που πήγαινε ο γιος μου μας ζήτησαν 120 ευρώ. Για πολλαπλασιάστε το με 100. Αντιλαμβάνεστε το ποσό; 12.000 ευρώ. Θέλω να σημειώσω ότι το κτήριο ήταν καινούριο και δε χρειαζόταν επισκευές. Εγώ απαίτησα να μάθω πού θα πάνε όλα αυτά τα χρήματα. Η διευθύντρια μου έλεγε ασάφειες και απαίτησα να μου δώσει λίστα με τα υλικά που χρειαζόταν το παιδί μου. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να αγοραστούν υπολογιστές, παιχνίδια, βιβλία. Λοιπόν, δεν αγοράστηκαν τίποτα από όλα αυτά. Οι μόνες κατασκευές που μου έφερε το παιδί μου ήταν μια κούκλα από κάλτσα, ένας μικρούλης χαρταετός, ένα κουτί ζωγραφισμένο. Αυτά, δε θυμάμαι άλλα! Μέχρι και ο σύλλογος γονέων απαίτησε να μάθει τι έγιναν τα χρήματα και τους απάντησε η διευθύντρια ότι δεν είναι δικό τους θέμα.  >:( >:( Θέλω να πω ότι τα αφεντικά μας (δηλαδή το υπουργείο) έχει μεγάλες ευθύνες, αλλά κυκλοφορούν και κάτι μίζεροι στον κλάδο μας που τα κάνουν ακόμη χειρότερα

ΥΓ: Αυτό δεν το δέχομαι για τον εκπαιδευτικό, ότι δηλαδή προσφέρει ανάλογα με την αμοιβή του. Εγώ είμαι της άποψης ότι πρέπει να προσφέρουμε αυτό που έχουμε, αυτό που θα θέλαμε για το δικό μας παιδί. Παλεύουμε για καλύτερες συνθήκες και καλύτερες αμοιβές, αλλά δεν είναι ο μαθητής αυτός που θα πληρώσει τις απογοητεύσεις μας.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 23, 2010, 09:54:03 μμ »
Ε, δε νομίζω ότι θα τα κάνει όλα αυτά ένα παιδί Α' δημοτικού. Πάντως, συμφωνώ απόλυτα με Κoth. Πώς θα υλοποιήσει όλους αυτούς τους στόχους το υπουργείο με αναπληρωτές μη επιμορφωμένους καθηγητές.  ::) ::) Κατανοώ όσα μου λες, Koth, αλλά επιμένω στη διαχείριση των χρημάτων, γιατί έχω κακή εμπειρία. Φέτος στο νηπιαγωγείο που πήγαινε ο γιος μου μας ζήτησαν 120 ευρώ. Για πολλαπλασιάστε το με 100. Αντιλαμβάνεστε το ποσό; 12.000 ευρώ. Θέλω να σημειώσω ότι το κτήριο ήταν καινούριο και δε χρειαζόταν επισκευές. Εγώ απαίτησα να μάθω πού θα πάνε όλα αυτά τα χρήματα. Η διευθύντρια μου έλεγε ασάφειες και απαίτησα να μου δώσει λίστα με τα υλικά που χρειαζόταν το παιδί μου. Με αυτά τα χρήματα θα μπορούσαν να αγοραστούν υπολογιστές, παιχνίδια, βιβλία. Λοιπόν, δεν αγοράστηκαν τίποτα από όλα αυτά. Οι μόνες κατασκευές που μου έφερε το παιδί μου ήταν μια κούκλα από κάλτσα, ένας μικρούλης χαρταετός, ένα κουτί ζωγραφισμένο. Αυτά, δε θυμάμαι άλλα! Μέχρι και ο σύλλογος γονέων απαίτησε να μάθει τι έγιναν τα χρήματα και τους απάντησε η διευθύντρια ότι δεν είναι δικό τους θέμα.  >:( >:( Θέλω να πω ότι τα αφεντικά μας (δηλαδή το υπουργείο) έχει μεγάλες ευθύνες, αλλά κυκλοφορούν και κάτι μίζεροι στον κλάδο μας που τα κάνουν ακόμη χειρότερα

ΥΓ: Αυτό δεν το δέχομαι για τον εκπαιδευτικό, ότι δηλαδή προσφέρει ανάλογα με την αμοιβή του. Εγώ είμαι της άποψης ότι πρέπει να προσφέρουμε αυτό που έχουμε, αυτό που θα θέλαμε για το δικό μας παιδί. Παλεύουμε για καλύτερες συνθήκες και καλύτερες αμοιβές, αλλά δεν είναι ο μαθητής αυτός που θα πληρώσει τις απογοητεύσεις μας.


Κακως δωσατε χρηματα και η συναδελφισσα παρανομως τα ζητησε!
Το αφησατε ετσι; ακομη χειροτερο!!!
Φετος ζητησαμε καποια υλικα(apo τις αποδειξεις που ειδα σε καποιες σακουλες καμια δεν ξεπερνουσε τα 15 ευρω ),μεχρι να αναλαβω την οικονομικη διαχειριση της σχ. επιτροπης και πριν κλεισουμε φροντισα να αγορασω τα χρειωδη για το ξεκινημα της νεας χρονιας (για να μην ζηταμε υλικα απο τους γονεις,ειδικα σε χαλεπους καιρους).
120 ευρω; τις πταιει;

Αποσυνδεδεμένος koth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Στον ουρανό ή στη γη;
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 23, 2010, 10:44:42 μμ »
...όχι δεν συμφωνώ και γω ότι κάποιος πρέπει να δουλεύει όσο τον πληρώνουν όταν κάνει ένα λειτούργημα (ειδικά ο εκπαιδευτικός), αλλά εννοούσα πως χρειάζεται κίνητρα και έμπνευση ένας τέτοιος άνθρωπος που θα ασχοληθεί με τα παιδιά μας...Και εμάς το υπουργείο μας έχει καταρρακώσει ψυχολογικά...


Όσο για τα υλικά..σε μας για τον γιο μου που πήγαινε νήπια δώσαμε 30€ και να σκεφτείς πήγαινε ολοήμερο και μου έφερε σπίτι χίλιες κατασκευές, για να μην πω ότι το ολοήμερο λειτούργησε πρώτη φορά φέτος και επανδρώθηκε από την αρχή και με αυτά τα χρήματα (και από του συλλόγου)...Τι να πω...Εμάς στα παιδιά μου πάντα οι νηπιαγωγοί μας έδιναν λίστα με υλικά και εναλλακτικά μας πρότειναν ένα ποσό για να τα αγοράσουν αυτές αν θέλαμε...
...στη θάλασσα...

Αποσυνδεδεμένος Maro

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Νέο Σχολείο.
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 23, 2010, 11:30:34 μμ »
Xρηματα για την αγορα υλικου δεν παιρνουμε σε καμια περιπτωση,το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να δωσουμε λιστα υλικων(σε λογικο πλαισιο) και εννοειται οτι δεν προτεινουμε ουτε μαρκες προιοντων ουτε καταστηματα.
Η παρανομη πραξη και το θρασος θα ειχαν βαλει σε μπελαδες την προισταμενη (βλ. Ε.Δ.Ε.) αν οι γονεις το ειχαν κυνηγησει!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 484

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.