0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι έχετε σκεφτεί τι ΑΚΡΙ
Εγώ διαφωνώ με τη διδασκαλία ξένης γλώσσας στην Α' δημοτικού. Μπορεί να γίνει πολύ καλή δουλειά από την Γ' Δημοτικού και μετά, εφόσον πρώτα τα παιδιά έχουν μάθει τις βασικές αρχές της μητρικής τους γλώσσας. Δηλαδή, εδώ καλά-καλά δε θα ξέρουν την ελληνική αλφάβητο, θα μαθαίνουν και την αγγλική; Με αυτό τον τρόπο σκέφτηκε η κυρία Διαμαντοπούλου να αναβαθμίσει τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών; Αν θέλουμε αναβάθμιση ξεκινάμε από την Γ' Δημοτικου, με συγκεκριμένα βίβλια, που θα ακολουθούν σαφή βήματα για την εκμάθηση της γλώσσας, και φτάνουν μέχρι το Λύκειο αυξάνοντας τις ώρες και το ρυθμό διδασκαλίας ανάλογα με το επίπεδο της τάξης και την ηλικία . Επίσης, στόχος να είναι τα παιδιά να παίρνουν το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας. Δεν μπορώ να καταλάβω τι εξυπηρετεί η εισαγωγή ξένης γλώσσας στην Α' Δημοτικού. Τα βασικά εργαλεία για να κατανοήσει ένας άνθρωπος τον κόσμο είναι η γλώσσα και τα μαθηματικά. Από εκεί και πέρα, με σωστή διάρθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος μπορεί να μάθει χίλια δυο πράγματα. Όχι όμως Αγγλικά από την πρώτη δημοτικού επειδή η Διαμάντω ήθελε να είναι η δεύτερη επίσημη γλώσσα του ελληνικού κράτους...