0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οκ, ας αφήσουμε τότε να διαιωνίζεται ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, το πιστοποιητικο παιδαγωγικής επάρκειας και ότι άλλο προκύψει στο μέλλον αφού αυτά είναι πιο αξιοκρατικά και είναι πιο αξιόπιστα κριτήρια για έναν καλό εκπαιδευτικό για τα παιδιά μας.
Συμφωνώ. Ακόμη καλύτερα να μοριοδοτούνται όλες οι γλώσσες που γνωρίζει ο υποψήφιος. Θα ήθελα να συμπεριλάβω σε αυτές και τα Αρβανίτικα...
Παράθεση από: panos2 στις Αυγούστου 17, 2010, 10:10:18 pmΣυμφωνώ. Ακόμη καλύτερα να μοριοδοτούνται όλες οι γλώσσες που γνωρίζει ο υποψήφιος. Θα ήθελα να συμπεριλάβω σε αυτές και τα Αρβανίτικα... :DΌντως, χρειάζονται και δεν κοροιδεύω! Συνάδελφός μου, που ξέρει Αρβανίτικα, κατάφερε να συνεννοηθεί με τη θεία ενός πιτσιρικά όταν τον έφερε στο νηπιαγωγείο(η θεία δεν ήξερε ούτε μια λέξη στα Ελληνικά)
Από τη στιγμή που το δημόσιο σχολείο δεν προσφέρει δωρεάν τη δυνατότητα σε όποιον θέλει να μάθει ξένες γλώσσες και ηλεκτρονικό υπολογιστή, όχι, δεν πρέπει να μοριοδοτούνται. Εκτός αυτού, πόσα προσόντα θα πρέπει να έχει αυτός ο έρημος ο εκπαιδευτικός για να εισέλθει στη δημόσια εκπαίδευση; Στο τέλος θα μας ζητούν και προϋπηρεσία σε φροντιστήριο για να έχουμε δικαίωμα να διοριστούμε στη δημοσία εκπαίδευση...
Παράθεση από: jimy100 στις Αυγούστου 19, 2010, 02:09:31 pmΑπό τη στιγμή που το δημόσιο σχολείο δεν προσφέρει δωρεάν τη δυνατότητα σε όποιον θέλει να μάθει ξένες γλώσσες και ηλεκτρονικό υπολογιστή, όχι, δεν πρέπει να μοριοδοτούνται. Εκτός αυτού, πόσα προσόντα θα πρέπει να έχει αυτός ο έρημος ο εκπαιδευτικός για να εισέλθει στη δημόσια εκπαίδευση; Στο τέλος θα μας ζητούν και προϋπηρεσία σε φροντιστήριο για να έχουμε δικαίωμα να διοριστούμε στη δημοσία εκπαίδευση...συμφωνώ τόσο απόλυτακαι για όσους βιαστούν να πουν οτι μαθαίνουν τα παιδιά ξ.γλώσσα και η/υ στο σχολείο,άλλο απλά να μάθει ξένη γλώσσα ή Η/Υ,και άλλο να έχει πτυχίοεγώ σαν νηπιαγωγός έχω να πω οτι η ξένη γλώσσα ελάχιστη σχέση έχει με το αντικείμενό μουαντίθετα ένα πτυχίο αρμονίας είναι πιο σχετικόγιατί να μοριοδοτηθεί η γλώσσα;