*

Αποστολέας Θέμα: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????  (Αναγνώστηκε 23979 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #56 στις: Αύγουστος 29, 2010, 06:42:19 μμ »
Τι σημαίνει mizery ?
Εκτός αν είναι το αγγλικό misery σε καμιά γερμανική διάλεκτο :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:31:27 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 29, 2010, 07:19:05 μμ »
Τι σημαίνει mizery ?
Εκτός αν είναι το αγγλικό misery σε καμιά γερμανική διάλεκτο :D

το είπα σε νησιώτικη διάλεκτο

mitzery έπρεπε να το πω καλύτερα  ;D

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #58 στις: Αύγουστος 29, 2010, 10:24:41 μμ »
Μόνο με αφορμή ότι πρόσφατα παρακολούθησα μια ημερίδα για την Ειδική Αγωγή,κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε ένα σχετικό κουτούπωμα, και αυτή που κουτούπωσαν ήταν φιλόλογος ,λέγοντάς της τι σχέση μπορεί να έχει π.χ. η δυσλεξία ,για την οποία μπορεί να ξέρει κάτι παραπάνω ένας απόφοιτος του ΦΠΨ ή του ΦΠ ΑΠΘ-με τις περιπτώσεις του αυτισμού,του asperger κλπ,
να θέσω κι εγώ την ίδια ερώτηση;

Γιατί και οι δικοί μας της Β/θμιας,κατά τη γνώμη μου,χωρίς προσόντα ή με σχετικά/άσχετα  μεταπτυχιακά ,σεμινάρια κλπ.έχουν προσπαθήσει να μπουν στην ειδική αγωγή και όχι μόνο από αγάπη στα παιδάκια με πρόβλημα,αλλά και για ίδιον συμφέρον.
Οι δάσκαλοι,αφού τους επιτρέπεται, κάνουν αυτό ακριβώς που κάνουν και οι ΠΕ02, ΠΕ03.

Και όσον αφορά στη βαθμίδα στην οποία ανήκουν τα ΕΕΕΕΚ,σε όποια κι αν ανήκουν,έχει σημασία όχι η ηλικία, αλλά η νοητική κατάσταση. Δηλαδή, επειδή είναι Εργαστήρια για νέους ηλικίας από 14-23,γιατί να μην ανήκουν και στην Τριτοβάθμια;

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #59 στις: Αύγουστος 29, 2010, 10:55:25 μμ »
Να κάνω κάτι : οι απόφοιτοι του Μακεδονίας με κατεύθυνση "Ειδική Αγωγή" θεωρούνται δάσκαλοι όπως οι απόφοιτοι του τμήματος Ειδικής Αγωγής του Βόλου; Έχουν παιδαγωγική επάρκεια ;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:31:27 »

Αποσυνδεδεμένος geool

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #60 στις: Αύγουστος 29, 2010, 10:56:01 μμ »
Να κάνω μια ερώτηση εννούσα.....

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #61 στις: Αύγουστος 29, 2010, 11:23:52 μμ »
Μόνο με αφορμή ότι πρόσφατα παρακολούθησα μια ημερίδα για την Ειδική Αγωγή,κατά τη διάρκεια της οποίας έγινε ένα σχετικό κουτούπωμα, και αυτή που κουτούπωσαν ήταν φιλόλογος ,λέγοντάς της τι σχέση μπορεί να έχει π.χ. η δυσλεξία ,για την οποία μπορεί να ξέρει κάτι παραπάνω ένας απόφοιτος του ΦΠΨ ή του ΦΠ ΑΠΘ-με τις περιπτώσεις του αυτισμού,του asperger κλπ,
να θέσω κι εγώ την ίδια ερώτηση;

Γιατί και οι δικοί μας της Β/θμιας,κατά τη γνώμη μου,χωρίς προσόντα ή με σχετικά/άσχετα  μεταπτυχιακά ,σεμινάρια κλπ.έχουν προσπαθήσει να μπουν στην ειδική αγωγή και όχι μόνο από αγάπη στα παιδάκια με πρόβλημα,αλλά και για ίδιον συμφέρον.
Οι δάσκαλοι,αφού τους επιτρέπεται, κάνουν αυτό ακριβώς που κάνουν και οι ΠΕ02, ΠΕ03.

Και όσον αφορά στη βαθμίδα στην οποία ανήκουν τα ΕΕΕΕΚ,σε όποια κι αν ανήκουν,έχει σημασία όχι η ηλικία, αλλά η νοητική κατάσταση. Δηλαδή, επειδή είναι Εργαστήρια για νέους ηλικίας από 14-23,γιατί να μην ανήκουν και στην Τριτοβάθμια;


έπεσε κουτούπωμα ε ? εγώ πάντως θα απαντούσα με ότι σχέση έχουν τα γεμιστά, με το κουνέλι με ρύζι που έφαγα σήμερα. Και τα δύο έχουν ρύζι αλλά είναι διαφορετικά φαγητά.....

όσο για το άλλο που λες, ότι μπαίνουν άνθρωποι στην ειδική αγωγή "όχι μόνο από αγάπη στα παιδάκια με πρόβλημα,αλλά και για ίδιον συμφέρον" νομίζω ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό σαν στάση. Ο άνθρωπος κάνει μια ΔΟΥΛΕΙΑ για το συμφέρον του, για να βγάλει το ζην. Αν αυτό το έχει καλύψει τότε γίνετε εθελοντής.
Όσο για το άλλο που λες για τους δασκάλους αν έχουν τα προσόντα που ορίζονται με σαφήνεια στο νομοθετικό πλαίσιο καλώς και κάνουν ότι κάνουν.

Για το ΕΕΕΕΚ θα διαφωνήσω εν μέρη μαζί σου και να πω ότι έχει σημασία και η ηλικία και η νοητική και συναισθηματική κατάσταση.
Τα ΕΕΕΕΚ ανήκουν στην Β/θμια για τον απλούστατο λόγο ότι οι μαθητές του έχουν τελειώσει το δημοτικό και πηγαίνουν για να τελειώσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση παίρνοντας πτυχίο με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα Υ.Ε.


Αποσυνδεδεμένος philologos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #62 στις: Αύγουστος 30, 2010, 12:36:22 πμ »
Παράθεση
Στα γρήγορα ο εκπαιδευτής ενηλίκων είναι ο ΠΕ72 δηλαδή με άλλα λόγια ο απόφοιτος του Παν. Μακ. με πτυχίο Εκ παιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχής Εκπαίδευση» ή με κατεύθυνση «Εκπαιδευτική Πολιτική».
Kinegiros, αυτό που γράφεις σε ποιο νόμο το είδες γραμμένο εσύ; Γιατί πολύ τους νόμους επικαλείσαι, αλλά εκφράσεις όπως "στα γρήγορα" εμένα δεν με καλύπτουν. Πες μας ΦΕΚ ή εγκύκλιο και σελίδα και τότε μπορείς να υιοθετείς το ύφος του γνώστη της νομοθεσίας. Γιατί σε άλλο topic του φόρουμ παιδιά που διάβασαν τη νομοθεσία έγραψαν ότι οι Ειδικοί Παιδαγωγοί του Βόλου και του Μακεδονίας εντάσσονται στους Κοινωνιολόγους και δεν τους αναγνωρίζεται καν η παιδαγωγική επάρκεια! Επίσης, το γεγονός ότι δεν τα ξέρεις τόσο καλά τα πράγματα, όσο και αν παρουσιάζεσαι έτσι, αποδεικνύεται από το ότι το τμήμα της Μακεδονίας δεν έχει κατεύθυνση εκπαιδευτικής πολιτικής, αλλά οι κατευθύνσεις του είναι α) συνεχούς εκπαίδευσης και β) εκπαίδευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Επίσης, ο αριθμός 72 και η ονομασία "ΔΑΣΚΑΛΩΝ Ειδικής Αγωγής για ενήλικες" μου ξενίζει. Πολύ πλησιάζει τον κλάδο των ΠΕ70. Δεν μπορούσαν λέτε να βρουν άλλη ονομασία;

Παράθεση
οι δάσκαλοι που παίρνουν απόσπαση ή και οργανική την παίρνουν γιατί έχουν τα προσόντα σύμφωνα με τον νόμο. Έχουν κάνει μεταπτυχιακό/διδακτορικό/διδασκαλείο κλπ κλπ όλα τα προσόντα που προβλέπονται και στην Δ/θμια. Το να λέμε ότι οι του βόλου ή της μακεδονίας δικαιωματικά τους ανήκουν θέσεις είναι το λιγότερο ΦΑΙΔΡΟ.
Το φαιδρό είναι ότι συγκρίνονται οι προπτυχιακές σπουδές φοιτητών που ειδικεύονται επί 4 χρόνια στην ειδική αγωγή με σεμινάρια κάποιων ωρών (αμφιβόλου ποιότητας ή μη), με μεταπτυχιακά ενός έτους (εξωτερικού) ή δύο ετών, με την εκμάθηση μιας νοηματικής γλώσσας. Είναι το ίδιο; Αλήθεια, εσύ kinegiros ως ΠΕ03.50, αν δεν κάνω λάθος, τι έκανες ακριβώς για να μπορείς να διδάξεις σε ειδικό σχολείο; Γιατί κι εγώ έχω ακούσει και μιλήσει (και συμφωνώ με τη Λώρα) με άτομα είτε δασκάλους είτε καθηγητές που δεν έχουν κανένα από τα παραπάνω προσόντα που έγραψες και έγραψα, για να διδάξουν στην ειδική αγωγή, αλλά βρέθηκαν εκεί για άλλους λόγους... Και δεν είμαστε μεμονωμένες περιπτώσεις που το γράφουμε. Και άλλοι συνάδελφοι γνωρίζουν τέτοιες περιπτώσεις, μιας και ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι φρέσκος στην Ελλάδα και για πολλά χρόνια δεν είχε κατάλληλα εξειδικευμένο προσωπικό. Αυτό δεν αποδεικνύουν και οι διορισμοί με ένα μόνο πιστοποιητικό ή σεμινάριο, που γέμισε η χώρα; Η Ειδική Παιδαγωγική είναι επιστημονικός κλάδος και χρειάζεται ανάλογη αντιμετώπιση, δεν είναι εκμάθηση κάποιων στοιχειωδών γνώσεων ή μιας νοηματικής γλώσσας που θεωρείται σημαντικό αλλά συνοδευτικό προσόν.

Προσωπικά πιστεύω πως ο καθένας πρέπει να κινείται στο χώρο του. Και στην ειδική αγωγή, εκτός από τους ειδικούς παιδαγωγούς φυσικά που είναι το αντικείμενό τους και πρέπει να προηγούνται, ας διδάσκουν και δάσκαλοι ή καθηγητές, οι οποίοι έχουν κάνει όμως σοβαρές σπουδές ειδικής αγωγής με τη σημαντική προϋπόθεση ότι οι μεν θα διδάσκουν στην πρωτοβάθμια και οι δε στη δευτεροβάθμια, δηλαδή ο καθένας στη βαθμίδα του. Διαφορετικά, γιατί φίλε Kinegiros να μην διδάσκει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως μαθηματικός τα μαθηματικά σου και ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακές σπουδές στα μαθηματικά;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2010, 12:42:17 πμ από philologos »

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #63 στις: Αύγουστος 30, 2010, 01:13:41 πμ »
Κinegire.....μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι λέω ή δεν θες να καταλάβεις.....στην Α'θμια λόγω μεγάλων αναγκών γίνονται αποσπάσεις ΠΕ70 σε μονάδες ειδικής αγωγής της Α'θμιας ακόμη κι αν δεν πληρούν κανένα απ'τα απαιτούμενα προσόντα του νόμου που ανέφερες...ήξερα όλες τις δασκάλες ειδικής γιατί ήμασταν στην ίδια παρέα....βασική αντίληψη την διαθέτω για να καταλαβαίνω τι μου λένε!!
Εκεί όμως είναι κατανοητό να γίνονται αυτού του είδους οι αποσπάσεις εφόσον υπάρχουν ανάγκες......στην Β'θμια όμως που οι πίνακες των ΠΕ02.50 και ΠΕ03.50 δεν εξαντλούνται (ειδικά φέτος ούτε των ΠΕ03 πρόκειται να εξαντληθούν)...το να δίνουν δικαίωμα και στους δασκάλους να παρεισφρύουν (και όταν λέω δασκάλους εννοώ τους ΠΕ70 και όχι τους ΠΕ71) ε....αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο!!
Δεν έθιξα ποτέ το αν έχουν ή όχι και αυτοί την ικανότητα να ανταπεξέλθουν...αλλά το αυθαίρετο της εισβολής στη Β'θμια τη στιγμή που οι πίνακες των ΠΕ02.50 και ΠΕ3.50 δεν εξαντλούνται....άρα δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος ανάγκης,αλλά κρύβεται κάτι άλλο πίσω απ'αυτό.....

Γι αυτό το να αραδιάζουμε νόμους που όπως προείπα....πολλές φορές κι αυτοί οι ίδιοι οι νόμοι εξυπηρετούν συμφέροντα...δεν φτάνουμε στην ουσία του θέματος!!

Αλλά επειδή είμαστε λίγο off topic δεν θα επεκταθώ άλλο...όποιος κατάλαβε το παρασύνθημα κατάλαβε.....
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #64 στις: Αύγουστος 30, 2010, 01:22:37 πμ »
Στην τελική αν τολμήσουμε εμείς να διεκδικήσουμε να μπούνε καθηγητές στα δημοτικά....που εκεί υπάρχουν και ανάγκες...ξέρεις τι έχει να γίνει....της κακομοίρας!! Και δεν υποστηρίζω πως πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο...δεν το θεωρώ καθόλου σωστό...δεν είμαστε εκπαιδευμένοι για να ανταπεξέλθουμε στις διαδικασίες μάθησης των παιδιών του δημοτικού....
Το αντίθετο όμως έγινε και το κάναμε γαργάρα μια χαρά...ίσως επειδή ήταν στην ειδική αγωγή και βρήκαν την πρόφαση....που πάλι και αυτή η πρόφαση δεν στέκει γιατί οι δικοί μας πίνακές δεν εξαντλούνται!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #65 στις: Αύγουστος 30, 2010, 06:09:05 μμ »
Παράθεση
Στα γρήγορα ο εκπαιδευτής ενηλίκων είναι ο ΠΕ72 δηλαδή με άλλα λόγια ο απόφοιτος του Παν. Μακ. με πτυχίο Εκ παιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχής Εκπαίδευση» ή με κατεύθυνση «Εκπαιδευτική Πολιτική».
Kinegiros, αυτό που γράφεις σε ποιο νόμο το είδες γραμμένο εσύ; Γιατί πολύ τους νόμους επικαλείσαι, αλλά εκφράσεις όπως "στα γρήγορα" εμένα δεν με καλύπτουν. Πες μας ΦΕΚ ή εγκύκλιο και σελίδα και τότε μπορείς να υιοθετείς το ύφος του γνώστη της νομοθεσίας. Γιατί σε άλλο topic του φόρουμ παιδιά που διάβασαν τη νομοθεσία έγραψαν ότι οι Ειδικοί Παιδαγωγοί του Βόλου και του Μακεδονίας εντάσσονται στους Κοινωνιολόγους και δεν τους αναγνωρίζεται καν η παιδαγωγική επάρκεια! Επίσης, το γεγονός ότι δεν τα ξέρεις τόσο καλά τα πράγματα, όσο και αν παρουσιάζεσαι έτσι, αποδεικνύεται από το ότι το τμήμα της Μακεδονίας δεν έχει κατεύθυνση εκπαιδευτικής πολιτικής, αλλά οι κατευθύνσεις του είναι α) συνεχούς εκπαίδευσης και β) εκπαίδευσης ατόμων με ειδικές ανάγκες. Επίσης, ο αριθμός 72 και η ονομασία "ΔΑΣΚΑΛΩΝ Ειδικής Αγωγής για ενήλικες" μου ξενίζει. Πολύ πλησιάζει τον κλάδο των ΠΕ70. Δεν μπορούσαν λέτε να βρουν άλλη ονομασία;

Είπα στα γρήγορα ότι είπα το λέω άλλωστε. Να κάτσουν να διαβάσουν όσοι ενδιαφέρονται τον νομο της ειδικής. Επειδή όμως βαριέσε δεν είναι τρόπος αυτός να αμφισβητείς αυτά που γράφω. Θα μπορούσες να έχεις το τακτ να με ρωτήσεις απλά. Όσο αφορά το ύφος μου ως γνώστης της νομοθεσίας, δεν φταίω εγώ αν την γνωρίζω και εσύ όχι. Αυτό το σύμπλεγμα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Αντιπαρέρχομαι και θεωρώ ότι είναι η παρεξήγηση της στιγμής και απαντάω σε κάθε τι που με "ρωτάς".

Νόμος 3699/2008
Άρθρο 20 καθορίζονται τα τυπικά προσόντα του ΠΕ72 στην παράγραφο 3.
"Πτυχίο Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Συνεχής Εκπαίδευση» ή πτυχίο Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής με κατεύθυνση «Εκπαιδευτι­κή Πολιτική», Πανεπιστημιακών Τμημάτων της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής."
Το "συνεχής εκπαίδευση" είναι του Παν Μακεδονίας όπως είπα ενώ το "Εκπαιδευτική πολιτική" είναι του Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου-Σχολή Κοινωνικών Επιστημών-
Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής παράληψη μου και ζητώ συγνώμη αν σε μπέρδεψα.

Λίγο ποιο κάτω λέει
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 72 τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση στα ΕΕΕΕΚ και απα­σχολούνται στην υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευ­σης και επιμόρφωσης ενηλίκων πολιτών με ή χωρίς αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που σχε­διάζονται και εκπονούνται από τη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης ή από οποιονδήποτε άλλον επίσημο κρατικό φορέα έχει την ευθύνη σχεδιασμού και εκπό­νησης ανάλογων προγραμμάτων.

Επίσης στο άρθρο 8 παράγραφος 1  λέει δδ)......Τα ΕΕΕΕΚ υπάγονται στη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση. Στα ΕΕΕΕΚ μπορούν να διδάσκουν και εκπαιδευτικοί ΕΑΕ κλάδου δασκάλων (ΠΕ 70 και ΠΕ 71) και εκπαιδευτικοί ενηλίκων ΠΕ 72 με απόσπαση, όταν οι ανάγκες της υπηρεσίας το επιτρέπουν ή με οργανική θέση που συστήνεται για το σκοπό αυτόν.

Επίσης να σου πω ότι δεν είπα πότε ότι οι ΠΕ72 είναι δάσκαλοι αλλά είναι "Εκπαιδευτικών Ενηλίκων" όπως λέει στο ίδιο νόμο άρθρο 19 παράγραφος 3.
Οπότε αυτό που με ρωτάς δεν έχει νόημα.
Ελπίζω να σε κάλυψα.

Παράθεση
Παράθεση
οι δάσκαλοι που παίρνουν απόσπαση ή και οργανική την παίρνουν γιατί έχουν τα προσόντα σύμφωνα με τον νόμο. Έχουν κάνει μεταπτυχιακό/διδακτορικό/διδασκαλείο κλπ κλπ όλα τα προσόντα που προβλέπονται και στην Δ/θμια. Το να λέμε ότι οι του βόλου ή της μακεδονίας δικαιωματικά τους ανήκουν θέσεις είναι το λιγότερο ΦΑΙΔΡΟ.
Το φαιδρό είναι ότι συγκρίνονται οι προπτυχιακές σπουδές φοιτητών που ειδικεύονται επί 4 χρόνια στην ειδική αγωγή με σεμινάρια κάποιων ωρών (αμφιβόλου ποιότητας ή μη), με μεταπτυχιακά ενός έτους (εξωτερικού) ή δύο ετών, με την εκμάθηση μιας νοηματικής γλώσσας. Είναι το ίδιο; Αλήθεια, εσύ kinegiros ως ΠΕ03.50, αν δεν κάνω λάθος, τι έκανες ακριβώς για να μπορείς να διδάξεις σε ειδικό σχολείο; Γιατί κι εγώ έχω ακούσει και μιλήσει (και συμφωνώ με τη Λώρα) με άτομα είτε δασκάλους είτε καθηγητές που δεν έχουν κανένα από τα παραπάνω προσόντα που έγραψες και έγραψα, για να διδάξουν στην ειδική αγωγή, αλλά βρέθηκαν εκεί για άλλους λόγους... Και δεν είμαστε μεμονωμένες περιπτώσεις που το γράφουμε. Και άλλοι συνάδελφοι γνωρίζουν τέτοιες περιπτώσεις, μιας και ο χώρος της ειδικής αγωγής είναι φρέσκος στην Ελλάδα και για πολλά χρόνια δεν είχε κατάλληλα εξειδικευμένο προσωπικό. Αυτό δεν αποδεικνύουν και οι διορισμοί με ένα μόνο πιστοποιητικό ή σεμινάριο, που γέμισε η χώρα; Η Ειδική Παιδαγωγική είναι επιστημονικός κλάδος και χρειάζεται ανάλογη αντιμετώπιση, δεν είναι εκμάθηση κάποιων στοιχειωδών γνώσεων ή μιας νοηματικής γλώσσας που θεωρείται σημαντικό αλλά συνοδευτικό προσόν.

Προσωπικά πιστεύω πως ο καθένας πρέπει να κινείται στο χώρο του. Και στην ειδική αγωγή, εκτός από τους ειδικούς παιδαγωγούς φυσικά που είναι το αντικείμενό τους και πρέπει να προηγούνται, ας διδάσκουν και δάσκαλοι ή καθηγητές, οι οποίοι έχουν κάνει όμως σοβαρές σπουδές ειδικής αγωγής με τη σημαντική προϋπόθεση ότι οι μεν θα διδάσκουν στην πρωτοβάθμια και οι δε στη δευτεροβάθμια, δηλαδή ο καθένας στη βαθμίδα του. Διαφορετικά, γιατί φίλε Kinegiros να μην διδάσκει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως μαθηματικός τα μαθηματικά σου και ένας δάσκαλος με μεταπτυχιακές σπουδές στα μαθηματικά;

Σε όλο τον κόσμο η εκπαίδευση των μαθητών με δυσκολίες γίνετε με εκπαιδευτικούς που εξειδικεύονται είτε με κάποιο δίπλωμα ή μεταπτυχιακό ή με κάποιο διδακτορικό. Άρα αν πάρω το επιχείρημα σου τότε μόνο οι προπτυχιακές σπουδές στον βόλο και μακεδονίας είναι οι σωστές και πρέπει να κάνουμε εξαγωγή στο εξωτερικό τα παιδιά αυτά. Όποτε τα φαιδρότητας που λες δεν στέκουν.
Όσο αφορά αυτό που λες για το ότι ο καθένας πρέπει να κινήται στο χώρο συνοδευμένο από τον τίτλο "ειδικός παιδαγωγός" που είναι ένας ελιτίστικος τίτλος που αυτόαποδίδουν κάτι δάσκαλοι από τον βόλο να μου επιτρέψεις να σου πω ότι είσαι προφανώς έξω από τον χορό και είναι λογικό να επαναλαμβάνεις αυτά που σου λέει η παρέα σου.
Πρώτα μαθαίνουμε το γενικό επιστημονικό κομμάτι και μετά εξειδικευόμαστε στο ειδικό κομμάτι, σε όλο τον κόσμο έτσι γίνετε σε όλα τα επαγγέλματα. Η παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας να έχει τμήμα ειδικό δεν σημαίνει ότι είναι και ο μόνος σωστός δρόμος.
Η διαστρέβλωση της λογικής που επιχειρούν κάποια παιδιά του βόλου δεν περνάει. Η οργή τους και η πίκρα τους γιατί τους έχουν στο περιθώριο (κακός) τόσο καιρό δεν είναι δικαιολογία για αντιλήψεις "εμείς ήμαστε και οι άλλοι είναι για τα μπάζα".
Αυτά, όσο για το τι είμαι εγώ, να σου απαντήσω ότι είμαι σύμφωνα με τον νομοθέτη ΠΕ03.50 και δεν είμαι του βόλου. Αυτά.

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2010, 06:11:30 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος philologos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #66 στις: Αύγουστος 31, 2010, 01:05:11 μμ »
Παράθεση
Είπα στα γρήγορα ότι είπα το λέω άλλωστε. Να κάτσουν να διαβάσουν όσοι ενδιαφέρονται τον νομο της ειδικής. Επειδή όμως βαριέσε δεν είναι τρόπος αυτός να αμφισβητείς αυτά που γράφω. Θα μπορούσες να έχεις το τακτ να με ρωτήσεις απλά. Όσο αφορά το ύφος μου ως γνώστης της νομοθεσίας, δεν φταίω εγώ αν την γνωρίζω και εσύ όχι. Αυτό το σύμπλεγμα δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Αντιπαρέρχομαι και θεωρώ ότι είναι η παρεξήγηση της στιγμής και απαντάω σε κάθε τι που με "ρωτάς".
Παράθεση
παράληψη μου και ζητώ συγνώμη αν σε μπέρδεψα.
Kinegiros, είσαι μαθηματικός και θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι όταν αποφασίζεις να γράψεις σε ένα δημόσιο και δη εκπαιδευτικό forum, οφείλεις να γράφεις επακριβώς και με στοιχεία. Αυτό επιβάλλει η κοινή λογική αλλά και η επιστημονική δεοντολογία. Μπορεί για κάποιους αυτό το forum να αποτελεί παιδική χαρά ή χώρος εκτόνωσης, για κάποιους άλλους όμως είναι χώρος επιθυμητής έγκυρης ενημέρωσης σε πολύ σημαντικά επαγγελματικά τους θέματα. Σου ζήτησα στοιχεία όχι γιατί "βαριόμουν" να τα αναζητήσω εγώ ο ίδιος και δεν έχεις δικαίωμα να μου το καταλογίζεις, αλλά για να σου δείξω ότι οι πληροφορίες που έγραψες -και με επιβεβαιώνεις, μιας και το παραδέχεσαι- ήταν μπερδεμένες. Δεν αμφισβήτησα εσένα, αμφισβήτησα τις ανακρίβειες και έχω κάθε δικαίωμα. Γνωρίζω ό,τι με αφορά, όπως και εσύ εξάλλου, και απαιτώ από το συνομιλητή μου να με ενημερώνει υπεύθυνα για θέματα άλλα, με παραθέσεις και παραπομπές. Έτσι έμαθα. Και άσε τα συμπλέγματα κατά μέρους. Άλλοι συνάδελφοι εδώ μέσα παραθέτουν παραγράφους ολόκληρες για να ενημερώσουν υπεύθυνα, δεν αρκούνται σε τίτλους και... αυθεντίες.
Και τώρα στο θέμα μας:

Παράθεση
Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ 72 τοποθετούνται με διορισμό, μετάθεση ή απόσπαση στα ΕΕΕΕΚ και απα σχολούνται στην υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευ σης και επιμόρφωσης ενηλίκων πολιτών με ή χωρίς αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Επομένως, το ΠΕ72 δεν λέγεται "Δασκάλων Ειδικής Αγωγής για ενήλικες" αλλά "Εκπαιδευτικών Ενηλίκων". Προσοχή συνάδελφοι (δεν αναφέρομαι σε εσένα kinegiros) στις ονομασίες που χρησιμοποιείτε. Επομένως, ο καινούριος κλάδος ΠΕ72 δεν έχει άμεση σχέση με την ΕΑΕ αλλά μόνο κατόπιν μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών και τα συναφή στην ΕΑΕ, όπως και οι άλλοι κλάδοι (κατά το νόμο). Πάει αυτό. Πάντως κλάδο συγκεκριμένο ΠΕ για τους αποφοίτους Ειδικής Αγωγής δεν είδα, κακώς.

Παράθεση
Όσο αφορά αυτό που λες για το ότι ο καθένας πρέπει να κινήται στο χώρο συνοδευμένο από τον τίτλο "ειδικός παιδαγωγός" που είναι ένας ελιτίστικος τίτλος που αυτόαποδίδουν κάτι δάσκαλοι από τον βόλο να μου επιτρέψεις να σου πω ότι είσαι προφανώς έξω από τον χορό και είναι λογικό να επαναλαμβάνεις αυτά που σου λέει η παρέα σου.
Παράθεση
Η διαστρέβλωση της λογικής που επιχειρούν κάποια παιδιά του βόλου δεν περνάει. Η οργή τους και η πίκρα τους γιατί τους έχουν στο περιθώριο (κακός) τόσο καιρό δεν είναι δικαιολογία για αντιλήψεις "εμείς ήμαστε και οι άλλοι είναι για τα μπάζα".
Πρώτα δεν μου λέει τίποτα η.... παρέα μου και δεν έχω μάθει να επαναλαμβάνω. Τώρα εσένα τι λέει η δική σου "παρέα" είναι άλλο, μεγάλο θέμα. Επειδή όμως φαίνεται ότι είσαι ένας απλώς καταρτισμένος εκπαιδευτικός σε θέματα ΕΑΕ (αλήθεια γιατί δεν μας είπες πώς έγινες ΠΕ03.50 και το έκλεισες έτσι απότομα? Το ότι είσαι .50 το ξέρω, το είδα κάτω από το όνομά σου) σου έγραψα και το προσπέρασες ότι η Ειδική Παιδαγωγική -και ας με διορθώσουν οι φίλοι παιδαγωγοί- είναι επιστημονικός κλάδος της Παιδαγωγικής και ανήκει στις Επιστήμες της Αγωγής. Ο όρος "ειδικός παιδαγωγός" δεν είναι ελιτίστικος όπως νομίζεις ή θέλεις να νομίζεις για να μην απειλούνται τα επαγγελματικά σου δικαιώματα. Ούτε τον εφηύραν τα παιδάκια από το Βόλο, τα "γεμάτα οργή και πίκρα", επειδή βλέπουν, πράγματι, καταρτισμένους απλά και ημικαταρτισμένους (μην πω και ανειδίκευτους) εκπαιδευτικούς άλλων κλάδων να λυμαίνονται το χώρο τους.

Παράθεση
Πρώτα μαθαίνουμε το γενικό επιστημονικό κομμάτι και μετά εξειδικευόμαστε στο ειδικό κομμάτι, σε όλο τον κόσμο έτσι γίνετε σε όλα τα επαγγέλματα.
Ακριβώς. Πρόσεχε, γιατί αναιρείσαι. Γιατί το γενικό επιστημονικό κομμάτι του θέματός μας είναι η παιδαγωγική, όχι τα μαθηματικά ή η χημεία. Και από όσο ξέρω παιδαγωγικά οι μαθηματικοί δεν κάνουν σχεδόν καθόλου. Όπως και αυτός που θέλει να ειδικευτεί στην πυρηνική φυσική σπουδάζει πρώτα φυσική, όπως και ο οφθαλμίατρος σπουδάζει πρώτα ιατρική, όπως και ο συνταγματολόγος σπουδάζει πρώτα νομική, έτσι και ο της ειδικής αγωγής χρειάζεται πρώτα παιδαγωγική. Έτσι λειτουργούν οι επιστήμες παγκοσμίως και οι εξειδικεύσεις τους. Δεν είδε ποτέ κανείς μαθηματικό με βασικές σπουδές στην νοσηλευτική ούτε αρχαιολόγο με σπουδές στα οικονομικά. Δηλαδή με το δικό σου σκεπτικό μπορεί να κάνει ένας θεολόγος μεταπτυχιακό στα ανώτερα μαθηματικά του τμήματός σας; Γνωρίζει τα "κατώτερα" ;D για να ειδικευτεί στα ανώτερα?! Άσε που δεν θα του δινόταν το δικαίωμα να το κάνει. Πώς μπορεί ένας μαθηματικός ακόμα και με μάστερ στην ειδική αγωγή να προλάβει να μάθει όλα όσα χρειάζονται σε ένα ή δύο χρόνια? Και μιλάμε για την ειδική αγωγή, ένα πολύ σοβαρό και υπεύθυνο λειτούργημα, όχι για ένα μάθημα. Η διαφορά είναι ότι στο τμήμα του Βόλου και της Μακεδονίας οι φοιτητές κάνουν και πολλά γενικά παιδαγωγικά μαθήματα για να ειδικευτούν μετά στο αντικείμενό τους. Ο νόμος της ΕΑΕ λοιπόν πέρα από τα πολλά που αναφέρει καλό θα ήταν να αξιολογήσει κυρίως τα σεμινάρια με αδρή αμοιβή που έκαναν κάποιοι εκπαιδευτικοί για να χωθούν στην ΕΑΕ και να αντιμετωπίσει το θέμα με περισσότερη σοβαρότητα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2010, 01:26:14 μμ από philologos »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #67 στις: Αύγουστος 31, 2010, 01:57:48 μμ »

Πρώτα από όλα μου γράφεις ένα σωρό κάρο πράγματα για να μου πεις ότι δεν τα είπα σωστά-αναλυτικά-επιστημονικά στο πρώτο ποστ μου, όταν εγώ λέω ότι η αναφορά που κάνω είναι γρήγορη και όσοι ψάχνονται να διαβάσουν τον τελευταίο νόμο της ειδικής (και μιλάω σε κάποιους που δουλεύουν στην ειδική, εσύ προφανώς όχι)
μου κάνεις λοιπόν μάθημα γράφοντας ένα κάρο πράγματα πως πρέπει να γράφουμε στο φόρουμ με ένα ύφος ελεγκτή και πιάνεσαι επίσης για να επιβεβαιώσεις τις παρατηρήσεις σου στο ότι ζητάω συγνώμη (στο ότι δεν είπα σε ποιο πανεπιστήμιο γίνετε η μια ειδίκευση).... δεν έχω να πω κάτι άλλο απλά ότι έκανα άλλη μια φορά λάθος γιατί η δική μου ταπεινότητα δεν είχε αντίκρισμα.

Όσο για το άλλο που λες, πάλι ψάχνεσαι να μάθεις για εμένα και μάλιστα βγάζεις και συμπέρασμα ότι είμαι "απλώς καταρτισμένος". Εδώ δείχνεις την εμπάθεια σου και την αγένεια σου.

Όσο αφορά τα περί "επιστημονικού κλάδου" σου εξήγησα τι ισχύει σε όλο τον πλανήτη και συνεχίζεις να λες τα δικά σου. Είμαι σίγουρος ότι με αυτά που λες θα κάνεις αρκετούς ΠΕ02.50 να σκίσουν όλα τα χαρτιά τους και θα πάνε να δώσουν κατατακτήριες στον Βόλο.
Δυστυχώς σε αυτόν τον ΠΕ03.50 δεν έχουν καμία επίδραση.

Δεν το συνεχίζω δεν έχει νόημα.

Μια διόρθωση να σου κάνω μόνο
Παράθεση
Επομένως, ο καινούριος κλάδος ΠΕ72 δεν έχει άμεση σχέση με την ΕΑΕ αλλά μόνο κατόπιν μεταπτυχιακών ή διδακτορικών σπουδών και τα συναφή στην ΕΑΕ
Ακόμα και με το απλό πτυχίο τους και χωρίς τίποτα άλλο δικαιούνται διορισμό σε ΕΕΕΕΚ το λέει στο γνωστό νόμο στο άρθρο που είπα σε προηγούμενο ποστ μου.

Αποσυνδεδεμένος sirea

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #68 στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 02:16:16 μμ »

Αγαπητοί και αξιότιμοι κύριοι της ΟΛΜΕ που μας εκπροσωπείτε, κάντε κάτι, του Κωνσταντίνου Κυριακίδη

04/09/2010 - 13:37

Αγαπητοί και αξιότιμοι κύριοι που μας εκπροσωπείτε :

 

 

 

Εδώ και 12 χρόνια διορισμένος στην εκπ/ση δεν απευθύνθηκα ποτέ σε οποιονδήποτε εκπρόσωπο του κλάδου. Το γεγονός ότι έφτασε η στιγμή ( και μάλιστα από έναν «απομακρυσμένο συνάδερφο της επαρχίας» θα πρέπει να σας βάζει σε σκέψεις.

 

Εξακολουθεί εδώ και καιρό να συνεχίζεται η απαξίωση και υποβάθμιση του εκπ/κου. Πέρα από κάθε οικονομικό θέμα, η εικόνα του σημερινού εκπ/κου έχει υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά από την συνεχή όσο και πρωτοφανή συκοφάντηση από την ηγεσία του ΥΠΕΠΘ. Με το δάχτυλο να πλανιέται και να δείχνει συνέχεια, έχουν περάσει στη συνείδηση του μέσου πολίτη η τεμπελιά, τα βύσματα, τα κονέ και ότι άλλο χειρότερο για τους καθηγητές. Κάθε αποσπασμένος «κάθετε πίσω από ένα γραφείο», δεν υπάρχουν αντίστοιχοι σε σχολεία, παρά μόνο σε βουλευτικά γραφεία και σε κάθε είδους «άσχετα με το αντικείμενο» υπηρεσίες.

Ο κλάδος που δέχτηκε τον περισσότερο ειρωνικό εξευτελισμό ήταν ( κοινά αντιληπτό ) αυτός των γυμναστών, δια στόματος ηγεσίας, αρχίζοντας από την κ. Διαμαντοπούλου και συμπληρώνοντας ο κ. Πανάρετος.

 

Είμαι σίγουρος ότι κάθε εκπ/κος έχει να προσάψει τις δικές του παρατηρήσεις, ενστάσεις, αντιρρήσεις και σχόλια, σε όλα αυτά που διαδραματίζονται στο χώρο της παιδείας.

Το γεγονός όμως που κυριαρχεί σε όλα τα στόματα ( τουλάχιστον εδώ στην επαρχία ) είναι ένα :

 

Τι κάνει και τι πράττει η ηγεσία των εκπροσώπων μας ;

 

Δεν γνωρίζω και ούτε είχα και έχω καμιά σχέση με κανέναν. Ομολογώ ότι τον κ. Πέπε τον έμαθα από την πληροφόρηση μέσω διαδικτύου, αν και όφειλα να γνωρίζω. Η ουσία όμως παραμένει :

 

·                     Που βρίσκονται ;

·                     Τι κάνουν ;

·                     Που είναι οι αντιδράσεις ;

·                     Που είναι οι εμφανίσεις στα ΜΜΕ ;

·                     Που είναι οι προσωπικές τους κινητοποιήσεις ;

 

Μην συγκρίνετε πλέον με τα μέχρι τώρα δεδομένα και τις αντιδράσεις του παρελθόντος.

Δεν υπήρξε μεγαλύτερος εξευτελισμός του επαγγέλματος στην ιστορία του.

Τώρα είναι η ώρα για πρωτοποριακές αντιδράσεις και νέους τρόπους κινητοποιήσεων. Ακόμη και σε προσωπικό επίπεδο.

Αν δεν σας δίνουν τηλεοπτικό ή ραδιοφωνικό βήμα να βγείτε και να «κατασκηνώσετε» από έξω !

Εσείς πρώτοι από όλους !

Πέρα από όποιον ανώνυμο εκπ/κο.

Δώστε το στίγμα και δημοσιοποιείστε την δυναμική σας αντίδραση κύριοι !

 

Καταστρέφονται στην κυριολεξία οικογένειες αδιόριστων και μακροχρόνιων ωρομισθίων και αναπληρωτών.

Διαλύονται όνειρα και προοπτικές μιας ζωής.

Σε εσάς μπορεί να φτάνει ηχηρά μόνο η οικονομική πλευρά, αλλά σας το λέω ότι ούτε καν δεν μπορείτε να διανοηθείτε την καταπόντιση της ζωής των συναδέρφων……ίσως για πάντα σε μερικούς !!

 

Στα χρόνια που ήρθαν δεν  μιλούμε πια για διεκδικήσεις χρηματικές και επιμέρους εργασιακών δικαιωμάτων.

Μιλάμε και βιώνουμε ένα μεγάλο ΣΤΟΠ και ένα μεγαλύτερο ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ της ζωής μας !

 

Αξιότιμοι και σεβαστοί κύριοι εκπρόσωποί μας

 

Κάντε κάτι για αυτό !

Αφήστε την πένα, το χαρτί, τις αποφάσεις και τα ψηφίσματα και προχωρήστε παραπέρα !!!!

 

Κάντε επιτέλους και κάτι άλλο.

Δυστυχώς λάμπετε δια της απουσίας σας !

Περισσότερο ακούγονται οι λιγότερο θιγμένοι δάσκαλοι, παρά εσείς!

 

·                     υποστηρίξτε ενεργά τα δίκαιά μας

·                     βγείτε μπροστά με άλλους τρόπους αντιδράσεων

·                     συμπαρασταθείτε σε κλάδους που τους χλευάζουν και ειρωνεύονται ( γυμναστές ) καθώς πέρα από τις όποιες γνώμες έχετε ανήκουν στην οικογένειά σας.

·                     Η πληθώρα των γυμναστών ( όπως και άλλων κλάδων μελλοντικά ) είναι ένα πρόβλημα υπαρκτό που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με σοβαρότητα και με λύσεις !!

 

Επαναπροσδιορίστε και διορθώστε την εικόνα του καθηγητή στην εκπ/ση.

 

Είμαστε οι πλέον μορφωμένοι υπάλληλοι στη χώρα, με εντυπωσιακή αναλογία αντικειμενικών προσόντων ( μεταπτυχιακά, διδακτορικά, υπολογιστές, ξένες γλώσσες ) απέναντι σε οποιονδήποτε εργασιακό κλάδο. Αυτό δεν είναι αντιπαράθεση, αλλά πραγματικότητα.

Μην τους αφήνετε να μας αντιμετωπίζουν σαν ρακένδυτους παρακαλετές για εργασία.

Μας κατάντησαν να δουλεύουμε για 300 Ε, καλύπτοντας το εργασιακό μεσαίωνα με τον ώρα αναπληρωτής μειωμένου ωραρίου.

Μας χαρακτηρίζουν και μας αποχαρακτηρίζουν ονομαστικά διοριστέους όποτε θέλουν, ανάλογα με την εποχή και τα πολιτικά τους συμφέροντα.

 

Απεγνωσμένα και για πρώτη φορά παίρνω το θάρρος, γράφω δημόσια και σας εκλιπαρώ :

 

ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ !!!!!!!

 

 

Κυριακίδης Κων/νος

Καθηγητής ΦΑ

Διορισμένος στην Α΄/θμια Εκπ/ση




http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8581

Αποσυνδεδεμένος jefferson

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 101
    • Προφίλ
Απ: Πού είναι ο πρόεδρος της Ολμέ ????
« Απάντηση #69 στις: Σεπτέμβριος 04, 2010, 02:28:05 μμ »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162198
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 636
Σύνολο: 649

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.