0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 11:23:19 amΠαράθεση από: emmaki στις Αυγούστου 29, 2010, 11:01:14 amΕίναι γεγονός ότι οι συνταξιοδοτήσεις είναι πάρα πολλές, άρα αδειάζουν πολλές θέσεις.Είναι επίσης γεγονός ότι πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί δεν βρίσκονται στα σχολεία (αν ισχύει το νούμερο των 5000 είναι υπερβολικά μεγάλο)Ένα άλλο γεγονός είναι ότι έγιναν πολλές προσλήψεις σε περιοχές που δεν υπήρχαν ανάγκες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκπαιδευτικοί χωρίς ώρες που να κάνουν στην καλύτερη περίπτωση το γραμματέα (γνωρίζω ότι σε μειονοτικό γυμνάσιο της Θράκης με 15 μαθητές διορίστηκαν 7 θεολόγοι και 22 φιλόλογοι!!!!!!!!!).Συνδυάζοντας τα παραπάνω, τολμώ να διατυπώσω την άποψη ότι ίσως αν γίνει ορθολογικός σχεδιασμός προσλήψεων και τοποθέτήσεων εκπαιδευτικών (δεν εξετάζω το πώς θα γίνει αυτό και ποιός θα το κάνει γιατί είναι άλλο μεγάλο ζήτημα) δεν θα υπάρχει αυτή η πληθώρα ελαστικώς (ημι-)απασχολούμενων εκπαιδευτικών, αλλά θα υπάρξουν διορισμοί όσων μονίμων χρειάζεται. Σε μία χώρα με αναλογία εκπαιδευτικών προς μαθητές 1:7, κανονικά δεν θα έπρεπε να χρειάζονται καθόλου προσλήψεις.Αυτή η αναλογία -που υποθέτω πως προκύπτει από τη διαίρεση του συνολικού αριθμού των μαθητών με το συνολικό αριθμό των εκπαιδευτικών- είναι πλασματική, γιατί:1. Στην Ελλάδα, λόγω γεωγραφικής ιδιομορφίας, υπάρχει σχετικά μεγάλος αριθμός σχολείων σε ακριτικές/δυσπρόσιτες περιοχές, τα οποία έχουν λίγους μαθητές.2. Υπάρχουν περισσότερες ειδικότητες εκπαιδευτικών σε σύγκριση με άλλες χώρες.Και επιπλέον:3. Οι διοικητικές υπηρεσίες της εκπ/σης στελεχώνονται (καλώς ή κακώς), εδώ και τουλάχιστον 3 δεκαετίες, από εκπαιδευτικούς.
Παράθεση από: emmaki στις Αυγούστου 29, 2010, 11:01:14 amΕίναι γεγονός ότι οι συνταξιοδοτήσεις είναι πάρα πολλές, άρα αδειάζουν πολλές θέσεις.Είναι επίσης γεγονός ότι πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί δεν βρίσκονται στα σχολεία (αν ισχύει το νούμερο των 5000 είναι υπερβολικά μεγάλο)Ένα άλλο γεγονός είναι ότι έγιναν πολλές προσλήψεις σε περιοχές που δεν υπήρχαν ανάγκες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκπαιδευτικοί χωρίς ώρες που να κάνουν στην καλύτερη περίπτωση το γραμματέα (γνωρίζω ότι σε μειονοτικό γυμνάσιο της Θράκης με 15 μαθητές διορίστηκαν 7 θεολόγοι και 22 φιλόλογοι!!!!!!!!!).Συνδυάζοντας τα παραπάνω, τολμώ να διατυπώσω την άποψη ότι ίσως αν γίνει ορθολογικός σχεδιασμός προσλήψεων και τοποθέτήσεων εκπαιδευτικών (δεν εξετάζω το πώς θα γίνει αυτό και ποιός θα το κάνει γιατί είναι άλλο μεγάλο ζήτημα) δεν θα υπάρχει αυτή η πληθώρα ελαστικώς (ημι-)απασχολούμενων εκπαιδευτικών, αλλά θα υπάρξουν διορισμοί όσων μονίμων χρειάζεται. Σε μία χώρα με αναλογία εκπαιδευτικών προς μαθητές 1:7, κανονικά δεν θα έπρεπε να χρειάζονται καθόλου προσλήψεις.
Είναι γεγονός ότι οι συνταξιοδοτήσεις είναι πάρα πολλές, άρα αδειάζουν πολλές θέσεις.Είναι επίσης γεγονός ότι πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί δεν βρίσκονται στα σχολεία (αν ισχύει το νούμερο των 5000 είναι υπερβολικά μεγάλο)Ένα άλλο γεγονός είναι ότι έγιναν πολλές προσλήψεις σε περιοχές που δεν υπήρχαν ανάγκες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκπαιδευτικοί χωρίς ώρες που να κάνουν στην καλύτερη περίπτωση το γραμματέα (γνωρίζω ότι σε μειονοτικό γυμνάσιο της Θράκης με 15 μαθητές διορίστηκαν 7 θεολόγοι και 22 φιλόλογοι!!!!!!!!!).Συνδυάζοντας τα παραπάνω, τολμώ να διατυπώσω την άποψη ότι ίσως αν γίνει ορθολογικός σχεδιασμός προσλήψεων και τοποθέτήσεων εκπαιδευτικών (δεν εξετάζω το πώς θα γίνει αυτό και ποιός θα το κάνει γιατί είναι άλλο μεγάλο ζήτημα) δεν θα υπάρχει αυτή η πληθώρα ελαστικώς (ημι-)απασχολούμενων εκπαιδευτικών, αλλά θα υπάρξουν διορισμοί όσων μονίμων χρειάζεται.
Παράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 29, 2010, 11:54:27 amΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 11:23:19 amΠαράθεση από: emmaki στις Αυγούστου 29, 2010, 11:01:14 amΕίναι γεγονός ότι οι συνταξιοδοτήσεις είναι πάρα πολλές, άρα αδειάζουν πολλές θέσεις.Είναι επίσης γεγονός ότι πάρα πολλοί εκπαιδευτικοί δεν βρίσκονται στα σχολεία (αν ισχύει το νούμερο των 5000 είναι υπερβολικά μεγάλο)Ένα άλλο γεγονός είναι ότι έγιναν πολλές προσλήψεις σε περιοχές που δεν υπήρχαν ανάγκες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν εκπαιδευτικοί χωρίς ώρες που να κάνουν στην καλύτερη περίπτωση το γραμματέα (γνωρίζω ότι σε μειονοτικό γυμνάσιο της Θράκης με 15 μαθητές διορίστηκαν 7 θεολόγοι και 22 φιλόλογοι!!!!!!!!!).Συνδυάζοντας τα παραπάνω, τολμώ να διατυπώσω την άποψη ότι ίσως αν γίνει ορθολογικός σχεδιασμός προσλήψεων και τοποθέτήσεων εκπαιδευτικών (δεν εξετάζω το πώς θα γίνει αυτό και ποιός θα το κάνει γιατί είναι άλλο μεγάλο ζήτημα) δεν θα υπάρχει αυτή η πληθώρα ελαστικώς (ημι-)απασχολούμενων εκπαιδευτικών, αλλά θα υπάρξουν διορισμοί όσων μονίμων χρειάζεται. Σε μία χώρα με αναλογία εκπαιδευτικών προς μαθητές 1:7, κανονικά δεν θα έπρεπε να χρειάζονται καθόλου προσλήψεις.Αυτή η αναλογία -που υποθέτω πως προκύπτει από τη διαίρεση του συνολικού αριθμού των μαθητών με το συνολικό αριθμό των εκπαιδευτικών- είναι πλασματική, γιατί:1. Στην Ελλάδα, λόγω γεωγραφικής ιδιομορφίας, υπάρχει σχετικά μεγάλος αριθμός σχολείων σε ακριτικές/δυσπρόσιτες περιοχές, τα οποία έχουν λίγους μαθητές.2. Υπάρχουν περισσότερες ειδικότητες εκπαιδευτικών σε σύγκριση με άλλες χώρες.Και επιπλέον:3. Οι διοικητικές υπηρεσίες της εκπ/σης στελεχώνονται (καλώς ή κακώς), εδώ και τουλάχιστον 3 δεκαετίες, από εκπαιδευτικούς.Και υπό αυτές τις προυποθέσεις ακόμα, δεν δικαιολογείται τέτοια αναλογία.
Γιατί υπάρχει καμία μελέτη που να λέει ότι αυτές οι ιδιαιτερότητες δικαιολογούν αυτή την αναλογία;
το μονο λογικο ειναι να γινονται διορισμοι με βαση τις αναγκες. φετος ομως δεν προχωρησε σε κατι τετοιο, γιατι του χρονου θα εφαρμωσει τον Καλλικρατη. στην περιοχη μου θα κλεισουν 3 γυμνασια και 3 λυκεια σε ακτινα 25 χιλ/τρων και θα συγχωνευσει τα δυο λυκεια της πολης. το ιδιο θα συμβει παντου!!! η δραματικη μειωση των διορισμων και των τοποθετησεων αναπληρωτων θα ειναι παραγματικα μειωμενη του χρονου...καταλαβαινετε τι θα γινει...οποιος προλαβε, τον κυριο ειδε...