0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 29, 2010, 12:32:43 pmΚαι ποια είναι η σύνθετη προσέγγιση; Δε διάβασα καμιά τέτοια εκ μέρους σου.Η προσέγγιση είναι ότι ποτέ δεν έγινε από Υπουργείο και όργανα των εκπαιδευτικών μια τεκμηριωμένη καταγραφή των πραγματικών κενών και επομένως ένας ρεαλιστικός προγραμματισμός για το πόσους θα χρειαστούν ανά ειδικότητα τα επόμενα πχ 4 χρόνια. Για να ξέρουν και άνθρωποι που περιμένουν τόσα χρόνια τι να περιμένουν, πριν φτάσουν τα 40 ακόμα περιμένωντας. Το γεγονός ότι άλλο αριθμό κενών ισχυρίζεται το Υπουργείο, άλλο οι διευθύνσεις και άλλο ΟΛΜΕ και ΔΟΕ δείχνει ελλειψη σοβαρότητας από όλους. Εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι κανένα τους.
Και ποια είναι η σύνθετη προσέγγιση; Δε διάβασα καμιά τέτοια εκ μέρους σου.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 12:38:13 pmΠαράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 29, 2010, 12:32:43 pmΚαι ποια είναι η σύνθετη προσέγγιση; Δε διάβασα καμιά τέτοια εκ μέρους σου.Η προσέγγιση είναι ότι ποτέ δεν έγινε από Υπουργείο και όργανα των εκπαιδευτικών μια τεκμηριωμένη καταγραφή των πραγματικών κενών και επομένως ένας ρεαλιστικός προγραμματισμός για το πόσους θα χρειαστούν ανά ειδικότητα τα επόμενα πχ 4 χρόνια. Για να ξέρουν και άνθρωποι που περιμένουν τόσα χρόνια τι να περιμένουν, πριν φτάσουν τα 40 ακόμα περιμένωντας. Το γεγονός ότι άλλο αριθμό κενών ισχυρίζεται το Υπουργείο, άλλο οι διευθύνσεις και άλλο ΟΛΜΕ και ΔΟΕ δείχνει ελλειψη σοβαρότητας από όλους. Εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι κανένα τους. Αυτό είναι άλλο ζήτημα, που δε σχετίζεται με τη γενική αναλογία μαθητών-εκπαιδευτικών (την οποία πρώτος/η επικαλέστηκες ως τεκμήριο). Καταγραφή γίνεται -κάθε χρόνο, κάθε σχολείο αποστέλλει αναλυτικά στοιχεία στη βάση δεδομένων, βάσει των οποίων θα μπορούσε να γίνει ένας στοιχειώδης προγραμματισμός, κατά προσέγγιση βέβαια, γιατί δεν μπορεί να προβλεφθεί εκ των προτέρων ο ακριβής αριθμός συνταξιοδοτήσεων, αδειών κλπ.Επομένως τα στοιχεία υπάρχουν. Το γιατί δεν αξιοποιούνται ούτε για την τρέχουσα σχολική χρονιά και παρακάμπτονται, με αποτέλεσμα να διορίζονται περισσότεροι εκπ/κοί της Χ ειδικότητας και λιγότεροι της Ψ σε σχέση με τα κενά, ή να δημιουργείται μετά τους διορισμούς πλεόνασμα στην Α περιοχή και να υπάρχει έλλειμμα στη
Δηλαδή Green όταν ήταν η ώρα να διοριστεί ένας εκπαιδευτικός, έπρεπε πρώτα να σιγουρευτεί πως δεν ήταν υπεράριθμος και μετά να αποδεχτεί διορισμό! Αλλιώς δεν μπορώ να αντιληφθώ την ευθύνη των εκπαιδευτικών στο συγκεκριμένο θέμα.Νομίζω πως φτάσαμε στην υπερβολή... Φταίνε για πολλά οι εκπαιδευτικοί αλλά δεν είναι υπεύθυνοι και για την κακή πολιτική και προγραμματισμό του υπουργείου όλα αυτά τα χρόνια!
παιδιά,μη μπαίνετε στη διαδικασία του διαίρει και βασίλευε..ανήκω σε τεχνική ειδικότητα,πρώτος στο πίνακα διορισμών,με 35 οργανικά κενά διαπιστωμένα από το υπουργείο και διόρισε μόνο ένα από ασεπ.αυτά τα επτά χρόνια πάντως που είμαι μέσα στους κόλπους της εκπαίδευσης,παραδέχομαι τους αγώνες που έκαναν τις φυσικής αγωγής και χάρη σε αυτούς απορροφήσανε και απο εμάς...μη ξεγελιόμασστε το υπουργείο,ασχετα με το τι λεει για την τεχνική πάντα τη μαυρίζει με τις πράξεις του και το πιο τρανταχτο παράδειγμα οι φετινοί διορισμοί..αν δε φαγωθούνε πια μεταξύ τους,γιατι και αυτους προσπάθησε να τους διασπάσει με ταδ-εταδ,ολυμπιακή,ασέπ,πρωτοβ/μια-δευτεροβ/μια τότε αυτοί θα ξανακάνουν την ανατροπή.ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ
Μα καλα τι συζηταμε εδω περα???Ειναι ξεκαθαρο το οργανωμενο σχεδιο εξοντωσης και συκοφαντησης της εκπαιδευτικης κοινοτητας απο την ακατανομαστη και την αλλη το ξωτικο.Θα αναφερω ενα μονο πολυ μικρο παραδειγμα. Και στην αστυνομια εχουμε τον μεγαλυτερο αριθμο σε ολη την Ευρωπη αστυνομικων προς πολιτες. Ειδατε να γινεται τετοια ανευ προηγουμενου επιθεση ή μηπως ειδατε να μετακινουν αστυνομικους απο νομο σε νομο οπως θελουν να κανουν στη παιδεια???Τα πραγματα ειναι απλα: η ακατανομαστη τοποθετηθηκε στο συγκεκριμενο υπουργειο για μια συγκεκριμενη αποστολη την οποια μαλιστα επειδη δεν την εχει ολοκληρωσει ακομα δεν θα μετακινηθει κατα τον ανασχηματισμο που θα γινει.Επισης ηθελα να πω σε καποια ατομα εδω μεσα να μην γραφουν πολλα-πολλα χωρις να γνωριζουν και να πανε να παρουνε το χαρτζιλικι τους απο την ακατανομαστη. Εχει αυτη λεφτα πολλα απο το εθνικο κτηματολογιο...
και η δικαιολογία για φέτος ;
Παράθεση από: Triainoforos στις Αυγούστου 29, 2010, 02:07:06 pmΜα καλα τι συζηταμε εδω περα???Ειναι ξεκαθαρο το οργανωμενο σχεδιο εξοντωσης και συκοφαντησης της εκπαιδευτικης κοινοτητας απο την ακατανομαστη και την αλλη το ξωτικο.Θα αναφερω ενα μονο πολυ μικρο παραδειγμα. Και στην αστυνομια εχουμε τον μεγαλυτερο αριθμο σε ολη την Ευρωπη αστυνομικων προς πολιτες. Ειδατε να γινεται τετοια ανευ προηγουμενου επιθεση ή μηπως ειδατε να μετακινουν αστυνομικους απο νομο σε νομο οπως θελουν να κανουν στη παιδεια???Τα πραγματα ειναι απλα: η ακατανομαστη τοποθετηθηκε στο συγκεκριμενο υπουργειο για μια συγκεκριμενη αποστολη την οποια μαλιστα επειδη δεν την εχει ολοκληρωσει ακομα δεν θα μετακινηθει κατα τον ανασχηματισμο που θα γινει.Επισης ηθελα να πω σε καποια ατομα εδω μεσα να μην γραφουν πολλα-πολλα χωρις να γνωριζουν και να πανε να παρουνε το χαρτζιλικι τους απο την ακατανομαστη. Εχει αυτη λεφτα πολλα απο το εθνικο κτηματολογιο...Γνωρίζω σίγουρα παραπάνω από εσένα και μην προσπαθείς να υποβιβάσεις οποιονδήποτε διαφωνεί με την λογική σου με τα αστεία υπονούμενά σου.