0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 29, 2010, 01:33:24 pmΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 12:38:13 pmΠαράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 29, 2010, 12:32:43 pmΚαι ποια είναι η σύνθετη προσέγγιση; Δε διάβασα καμιά τέτοια εκ μέρους σου.Η προσέγγιση είναι ότι ποτέ δεν έγινε από Υπουργείο και όργανα των εκπαιδευτικών μια τεκμηριωμένη καταγραφή των πραγματικών κενών και επομένως ένας ρεαλιστικός προγραμματισμός για το πόσους θα χρειαστούν ανά ειδικότητα τα επόμενα πχ 4 χρόνια. Για να ξέρουν και άνθρωποι που περιμένουν τόσα χρόνια τι να περιμένουν, πριν φτάσουν τα 40 ακόμα περιμένωντας. Το γεγονός ότι άλλο αριθμό κενών ισχυρίζεται το Υπουργείο, άλλο οι διευθύνσεις και άλλο ΟΛΜΕ και ΔΟΕ δείχνει ελλειψη σοβαρότητας από όλους. Εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι κανένα τους. Αυτό είναι άλλο ζήτημα, που δε σχετίζεται με τη γενική αναλογία μαθητών-εκπαιδευτικών (την οποία πρώτος/η επικαλέστηκες ως τεκμήριο). Καταγραφή γίνεται -κάθε χρόνο, κάθε σχολείο αποστέλλει αναλυτικά στοιχεία στη βάση δεδομένων, βάσει των οποίων θα μπορούσε να γίνει ένας στοιχειώδης προγραμματισμός, κατά προσέγγιση βέβαια, γιατί δεν μπορεί να προβλεφθεί εκ των προτέρων ο ακριβής αριθμός συνταξιοδοτήσεων, αδειών κλπ.Επομένως τα στοιχεία υπάρχουν. Το γιατί δεν αξιοποιούνται ούτε για την τρέχουσα σχολική χρονιά και παρακάμπτονται, με αποτέλεσμα να διορίζονται περισσότεροι εκπ/κοί της Χ ειδικότητας και λιγότεροι της Ψ σε σχέση με τα κενά, ή να δημιουργείται μετά τους διορισμούς πλεόνασμα στην Α περιοχή και να υπάρχει έλλειμμα στη
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 12:38:13 pmΠαράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 29, 2010, 12:32:43 pmΚαι ποια είναι η σύνθετη προσέγγιση; Δε διάβασα καμιά τέτοια εκ μέρους σου.Η προσέγγιση είναι ότι ποτέ δεν έγινε από Υπουργείο και όργανα των εκπαιδευτικών μια τεκμηριωμένη καταγραφή των πραγματικών κενών και επομένως ένας ρεαλιστικός προγραμματισμός για το πόσους θα χρειαστούν ανά ειδικότητα τα επόμενα πχ 4 χρόνια. Για να ξέρουν και άνθρωποι που περιμένουν τόσα χρόνια τι να περιμένουν, πριν φτάσουν τα 40 ακόμα περιμένωντας. Το γεγονός ότι άλλο αριθμό κενών ισχυρίζεται το Υπουργείο, άλλο οι διευθύνσεις και άλλο ΟΛΜΕ και ΔΟΕ δείχνει ελλειψη σοβαρότητας από όλους. Εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι κανένα τους. Αυτό είναι άλλο ζήτημα, που δε σχετίζεται με τη γενική αναλογία μαθητών-εκπαιδευτικών (την οποία πρώτος/η επικαλέστηκες ως τεκμήριο). Καταγραφή γίνεται -κάθε χρόνο, κάθε σχολείο αποστέλλει αναλυτικά στοιχεία στη βάση δεδομένων, βάσει των οποίων θα μπορούσε να γίνει ένας στοιχειώδης προγραμματισμός, κατά προσέγγιση βέβαια, γιατί δεν μπορεί να προβλεφθεί εκ των προτέρων ο ακριβής αριθμός συνταξιοδοτήσεων, αδειών κλπ.Επομένως τα στοιχεία υπάρχουν. Το γιατί δεν αξιοποιούνται ούτε για την τρέχουσα σχολική χρονιά και παρακάμπτονται, με αποτέλεσμα να διορίζονται περισσότεροι εκπ/κοί της Χ ειδικότητας και λιγότεροι της Ψ σε σχέση με τα κενά, ή να δημιουργείται μετά τους διορισμούς πλεόνασμα στην Α περιοχή και να υπάρχει έλλειμμα στη
Παράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 29, 2010, 12:32:43 pmΚαι ποια είναι η σύνθετη προσέγγιση; Δε διάβασα καμιά τέτοια εκ μέρους σου.Η προσέγγιση είναι ότι ποτέ δεν έγινε από Υπουργείο και όργανα των εκπαιδευτικών μια τεκμηριωμένη καταγραφή των πραγματικών κενών και επομένως ένας ρεαλιστικός προγραμματισμός για το πόσους θα χρειαστούν ανά ειδικότητα τα επόμενα πχ 4 χρόνια. Για να ξέρουν και άνθρωποι που περιμένουν τόσα χρόνια τι να περιμένουν, πριν φτάσουν τα 40 ακόμα περιμένωντας. Το γεγονός ότι άλλο αριθμό κενών ισχυρίζεται το Υπουργείο, άλλο οι διευθύνσεις και άλλο ΟΛΜΕ και ΔΟΕ δείχνει ελλειψη σοβαρότητας από όλους. Εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι κανένα τους.
Και ποια είναι η σύνθετη προσέγγιση; Δε διάβασα καμιά τέτοια εκ μέρους σου.
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 01:36:17 pmΠαράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 29, 2010, 01:33:24 pmΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 12:38:13 pmΠαράθεση από: ioanna89 στις Αυγούστου 29, 2010, 12:32:43 pmΚαι ποια είναι η σύνθετη προσέγγιση; Δε διάβασα καμιά τέτοια εκ μέρους σου.Η προσέγγιση είναι ότι ποτέ δεν έγινε από Υπουργείο και όργανα των εκπαιδευτικών μια τεκμηριωμένη καταγραφή των πραγματικών κενών και επομένως ένας ρεαλιστικός προγραμματισμός για το πόσους θα χρειαστούν ανά ειδικότητα τα επόμενα πχ 4 χρόνια. Για να ξέρουν και άνθρωποι που περιμένουν τόσα χρόνια τι να περιμένουν, πριν φτάσουν τα 40 ακόμα περιμένωντας. Το γεγονός ότι άλλο αριθμό κενών ισχυρίζεται το Υπουργείο, άλλο οι διευθύνσεις και άλλο ΟΛΜΕ και ΔΟΕ δείχνει ελλειψη σοβαρότητας από όλους. Εγώ προσωπικά δεν εμπιστεύομαι κανένα τους. Αυτό είναι άλλο ζήτημα, που δε σχετίζεται με τη γενική αναλογία μαθητών-εκπαιδευτικών (την οποία πρώτος/η επικαλέστηκες ως τεκμήριο). Καταγραφή γίνεται -κάθε χρόνο, κάθε σχολείο αποστέλλει αναλυτικά στοιχεία στη βάση δεδομένων, βάσει των οποίων θα μπορούσε να γίνει ένας στοιχειώδης προγραμματισμός, κατά προσέγγιση βέβαια, γιατί δεν μπορεί να προβλεφθεί εκ των προτέρων ο ακριβής αριθμός συνταξιοδοτήσεων, αδειών κλπ.Επομένως τα στοιχεία υπάρχουν. Το γιατί δεν αξιοποιούνται ούτε για την τρέχουσα σχολική χρονιά και παρακάμπτονται, με αποτέλεσμα να διορίζονται περισσότεροι εκπ/κοί της Χ ειδικότητας και λιγότεροι της Ψ σε σχέση με τα κενά, ή να δημιουργείται μετά τους διορισμούς πλεόνασμα στην Α περιοχή και να υπάρχει έλλειμμα στη
Αφού λοιπόν υπάρχουν υπεράριθμοι σε όλο το δημόσιο, δηλαδή άνθρωποι που διοριστηκαν ενώ δεν χρειαζόταν και επομένως δεν έχουν αντικείμενο εργασίας, ας γίνει σωστή κατανομή όσων πραγματικά χρειαζονται και ας πάνε στα σπίτια τους οι υπόλυποι. Γιατί να τους πληρώνει ο κόσμος εφόσον δεν παράγουν έργο; Απλά επειδή πίεσαν και κάποιοι τους βόλεψαν;
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 03:29:28 pmΑφού λοιπόν υπάρχουν υπεράριθμοι σε όλο το δημόσιο, δηλαδή άνθρωποι που διοριστηκαν ενώ δεν χρειαζόταν και επομένως δεν έχουν αντικείμενο εργασίας, ας γίνει σωστή κατανομή όσων πραγματικά χρειαζονται και ας πάνε στα σπίτια τους οι υπόλυποι. Γιατί να τους πληρώνει ο κόσμος εφόσον δεν παράγουν έργο; Απλά επειδή πίεσαν και κάποιοι τους βόλεψαν;Πολύ προοδευτική άποψη...Να στείλουμε μερικούς χιλιάδες στην ανεργία-σίγουρα κιόλας όχι αυτούς που διορίστηκαν με δόντι, γιατί αυτοί είναι προστατευμένοι, να διώξουμε αυτούς που μπήκαν αξιοκρατικά με ΑΣΕΠ που ήταν βλάκες και ακολούθησαν τη νόμιμη οδό- για να σωθεί το ταμείο του κράτους. Η αναλογία εργαζόμεων ιδιωτικού-δημοσίου τομέα είναι 80% ιδιωτικοί υπάλληλοι και 20% δημόσιοι. Αυτό στην Ελλάδα. Στη Γαλλία και στην Αγγλία το ποσοστό των δημοσίων υπαλλήλων είναι μεγαλύτερο. Το να τοποθετηθούν οι εργαζόμενοι στο δημόσιο με βάση τα τυπικά τους προσόντα και τις ανάγκες των υπηρεσιών, ώστε να καταπολεμηθεί η γραφειοκρατεία και να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες, σαν αίτημα είναι σωστό. Άλλο αυτό όμως, κι άλλο να ζητάμε να απολυθεί κόσμος. Αν θέλουμε να τιμωρήσουμε κάποιον, ας πάμε πίσω ,από τη δεκαετία του 80 που η συμμετοχή στις πράσινες κλαδικές σου εξασφάλιζε μια θέση στον ευρύτερο δημόσιο τομέα μεχρι σήμερα, κι ας βάλουμε να πληρώσουν αυτοί που προσελάμβαναν κόσμο με κριτήριο το πράσινο πάσο ή τις μπλε γραβάτες...Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι!
Θέλω να μοραστώ αυτό που διάβασα στη σελίδα του Ζ.Καψαλάκη,αιρετού ΑΠΥΣΠΕ Κρήτης στο facebook με την ελπίδα να διαψευστούν οι πληροφορίες του..ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣΣύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που κατάφερα να μαζέψω σήμερα: Οι ημερομηνίες ανακοίνωσης διορισμών μετατίθενται για Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου ή Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου, καθώς στο Υπουργείο Παιδείας δεν είναι έτοιμοι ακόμη με τα κενά (Θα ...τα πάρουν από τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Τρίτη με Τετάρτη).Το μεγάλο πρόβλημα είναι ο αριθμός των συναδέλφων που θα διοριστούν, που φαίνεται να κλειδώνει στις 3000 για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια. Αριθμός πολύ μικρός σε σύγκριση με τις τεράστιες ανάγκες που υπάρχουν. Αυτό σημαίνει περίπου 1500 στην Α/θμια. Περίπου 1000 δάσκαλοι και 500 νηπιαγωγοί (υπολογίζω εγώ). Υπάρχει ο «σχεδιασμός» 9 με 10 Σεπτεμβρίου να ακολουθήσει η β΄ φάση διορισμού αναπληρωτών. Να έχουν δηλ. τοποθετηθεί οι συνάδελφοι της α φάσης και να ακολουθήσουν οι συνάδελφοι της β΄ φάσης, που θα είναι στα σχολεία αμέσως μετά τον αγιασμό. Δυστυχώς φαίνεται να επικρατούν σενάρια χαμηλών ταχυτήτων, καθώς η πίεση που υπήρχε το προηγούμενο διάστημα μετατράπηκε σε θριαμβολογία με τα αποτελέσματα που δημοσιοποιώ παραπάνω. Υπομονή και ψυχραιμία συνάδελφοι. Το παιχνίδι παίζεται σε πύρινη σκακιέρα και καλό θα είναι να το καταλάβουν και τα συνδικάτα για να πιέσουν, όσο μπορούν…Δείτε περισσότεραΠριν από 17 λεπτά · Γινάτισα αυτή τη στιγμή μου χουν κοπεί χέρια πόδια, όσο κι αν προσπαθώ να μην πιστεύω αυτά που γράφονται κατά καιρούς
Παράθεση από: jimy100 στις Αυγούστου 29, 2010, 03:42:29 pmΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 03:29:28 pmΑφού λοιπόν υπάρχουν υπεράριθμοι σε όλο το δημόσιο, δηλαδή άνθρωποι που διοριστηκαν ενώ δεν χρειαζόταν και επομένως δεν έχουν αντικείμενο εργασίας, ας γίνει σωστή κατανομή όσων πραγματικά χρειαζονται και ας πάνε στα σπίτια τους οι υπόλυποι. Γιατί να τους πληρώνει ο κόσμος εφόσον δεν παράγουν έργο; Απλά επειδή πίεσαν και κάποιοι τους βόλεψαν;Πολύ προοδευτική άποψη...Να στείλουμε μερικούς χιλιάδες στην ανεργία-σίγουρα κιόλας όχι αυτούς που διορίστηκαν με δόντι, γιατί αυτοί είναι προστατευμένοι, να διώξουμε αυτούς που μπήκαν αξιοκρατικά με ΑΣΕΠ που ήταν βλάκες και ακολούθησαν τη νόμιμη οδό- για να σωθεί το ταμείο του κράτους. Η αναλογία εργαζόμεων ιδιωτικού-δημοσίου τομέα είναι 80% ιδιωτικοί υπάλληλοι και 20% δημόσιοι. Αυτό στην Ελλάδα. Στη Γαλλία και στην Αγγλία το ποσοστό των δημοσίων υπαλλήλων είναι μεγαλύτερο. Το να τοποθετηθούν οι εργαζόμενοι στο δημόσιο με βάση τα τυπικά τους προσόντα και τις ανάγκες των υπηρεσιών, ώστε να καταπολεμηθεί η γραφειοκρατεία και να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες, σαν αίτημα είναι σωστό. Άλλο αυτό όμως, κι άλλο να ζητάμε να απολυθεί κόσμος. Αν θέλουμε να τιμωρήσουμε κάποιον, ας πάμε πίσω ,από τη δεκαετία του 80 που η συμμετοχή στις πράσινες κλαδικές σου εξασφάλιζε μια θέση στον ευρύτερο δημόσιο τομέα μεχρι σήμερα, κι ας βάλουμε να πληρώσουν αυτοί που προσελάμβαναν κόσμο με κριτήριο το πράσινο πάσο ή τις μπλε γραβάτες...Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι!1. Άνθρωποι που διορίστηκαν στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ σε καμία περίπτωση δεν θα απομακρύνονταν, διότι για αυτούς είχαν προκηρυχθεί συγκεκριμένες θέσεις διορισμού και επομένως καλύπτουν πραγματικές ανάγκες. Το όργιο με τους αργόσχολους αφορά αυτούς που μπήκαν «από το παράθυρο».2. Σε χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία και
Παράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 04:00:15 pmΠαράθεση από: jimy100 στις Αυγούστου 29, 2010, 03:42:29 pmΠαράθεση από: Green στις Αυγούστου 29, 2010, 03:29:28 pmΑφού λοιπόν υπάρχουν υπεράριθμοι σε όλο το δημόσιο, δηλαδή άνθρωποι που διοριστηκαν ενώ δεν χρειαζόταν και επομένως δεν έχουν αντικείμενο εργασίας, ας γίνει σωστή κατανομή όσων πραγματικά χρειαζονται και ας πάνε στα σπίτια τους οι υπόλυποι. Γιατί να τους πληρώνει ο κόσμος εφόσον δεν παράγουν έργο; Απλά επειδή πίεσαν και κάποιοι τους βόλεψαν;Πολύ προοδευτική άποψη...Να στείλουμε μερικούς χιλιάδες στην ανεργία-σίγουρα κιόλας όχι αυτούς που διορίστηκαν με δόντι, γιατί αυτοί είναι προστατευμένοι, να διώξουμε αυτούς που μπήκαν αξιοκρατικά με ΑΣΕΠ που ήταν βλάκες και ακολούθησαν τη νόμιμη οδό- για να σωθεί το ταμείο του κράτους. Η αναλογία εργαζόμεων ιδιωτικού-δημοσίου τομέα είναι 80% ιδιωτικοί υπάλληλοι και 20% δημόσιοι. Αυτό στην Ελλάδα. Στη Γαλλία και στην Αγγλία το ποσοστό των δημοσίων υπαλλήλων είναι μεγαλύτερο. Το να τοποθετηθούν οι εργαζόμενοι στο δημόσιο με βάση τα τυπικά τους προσόντα και τις ανάγκες των υπηρεσιών, ώστε να καταπολεμηθεί η γραφειοκρατεία και να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες, σαν αίτημα είναι σωστό. Άλλο αυτό όμως, κι άλλο να ζητάμε να απολυθεί κόσμος. Αν θέλουμε να τιμωρήσουμε κάποιον, ας πάμε πίσω ,από τη δεκαετία του 80 που η συμμετοχή στις πράσινες κλαδικές σου εξασφάλιζε μια θέση στον ευρύτερο δημόσιο τομέα μεχρι σήμερα, κι ας βάλουμε να πληρώσουν αυτοί που προσελάμβαναν κόσμο με κριτήριο το πράσινο πάσο ή τις μπλε γραβάτες...Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι!1. Άνθρωποι που διορίστηκαν στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ σε καμία περίπτωση δεν θα απομακρύνονταν, διότι για αυτούς είχαν προκηρυχθεί συγκεκριμένες θέσεις διορισμού και επομένως καλύπτουν πραγματικές ανάγκες. Το όργιο με τους αργόσχολους αφορά αυτούς που μπήκαν «από το παράθυρο».2. Σε χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία και