*

Αποστολέας Θέμα: Στάση καθηγητή για να επιβάλλεται στην Α' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 21162 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #14 στις: Οκτωβρίου 15, 2010, 10:23:48 pm »
Καλά με την Α' Γυμνασίου... Με τη
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:38:07 »

Αποσυνδεδεμένος kooki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #15 στις: Οκτωβρίου 15, 2010, 11:16:43 pm »
Τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων του Γυμνασίου και ιδιαίτερα της Γ Γυμνασίου έχουν ήδη αποκτήσει σταθερότερους μεταξύ τους δεσμούς. Ισχυρές συμπάθειες και αντιπάθειες που μεταφράζονται από κλειστές παρέες έως κλίκες. Γνωρίζουν επίσης από την καλή τους κανόνες του παιχνιδιού. Πώς να χειρίζονται τους καθηγητές ή τους κανόνες λειτουργίας του σχολείου για να πετυχαίνουν το σκοπό τους κάθε φορά. Γίνονται μάλιστα εξπέρ στη διαμόρφωση της κατάλληλης ατμόσφαιρας στην τάξη που θα φέρει σε απόλυτη αμηχανία και απόγνωση τον καθηγητή που δεν ξέρει να διαχειριστεί την εκάστοτε περίσταση. Τα μεγαλύτερα παιδιά επίσης έχουν ήδη αποκτήσει τη γνωστή σφραγίδα που βάζει το εκπαιδευτικό μας σύστημα σε καθένα από αυτά σύμφωνα με τα γνωστά σε όλους μας ανταγωνιστικά και βαθμοθηρικά κριτήρια. Αν σε όλα αυτά συμπεριλάβουμε την περίοδο της άγριας εφηβείας που διανύουν όπως και  τα κάθε είδους οικογενειακά ή κοινωνικά προβλήματα , ο γρίφος φαντάζει άλυτος. Όμως μπορεί κανείς να αντιστρέψει την κατάσταση μαθαίνοντας να θέτει προτεραιότητες. Οι πιο σημαντικές είναι η αλλαγή κλίματος στην τάξη και η ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος και της συμμετοχής των παιδιών. Για να γίνουν όλα αυτά ο καθηγητής πρέπει να παλέψει πάνω από όλα με όσα θεωρεί αυτονόητα,δηλαδή με τα στερεότυπά του. Θα πρέπει να απαντήσει ειλικρινά στο ερώτημα γιατί θα πρέπει να θεωρείται ενδιαφέρον το μάθημά του από ένα σημερινό 14χρονο και θα πρέπει να ακούσει προσεκτικά τα ερωτήματα και τις εμπειρίες των μαθητών του ώστε  να διαμορφώσει ένα πλαίσιο μαθημάτων όπου πρώτιστο ρόλο θα παίζουν ακριβώς αυτά τα ερωτήματα και οι ανάγκες. Μιλάμε ,επομένως για μάθημα ανοιχτού τύπου που θα συνδιαμορφώνεται από τους μαθητές σε όλες τις φάσεις του. Θα πρέπει να ευνοείται επίσης  η συνεργασία των μαθητών ,η δουλειά σε ομάδες ,η ποικιλία και ο πλούτος του υλικού, οι εργασίες που επιτρέπουν στους μαθητές να εξασκηθούν σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις τους. Η διδασκαλία των παραμυθιών που αναφέρεις θα μπορούσε να αποτελέσει αφετηρία για εξάσκηση στην αφήγηση, στη δραματοποίηση , στην εικονογράφηση  ή στη δημιουργία παραμυθιών από τους ίδιους τους μαθητές. Τα παιδιά λατρεύουν τη ζωντάνια και τα πράγματα που δημιουργούν μόνα τους. Εμπιστεύσου τα περισσότερο και χρησιμοποίησε υλικό εκτός σχολικών βιβλίων από τη στιγμή που τα βλέπεις να βαριούνται. Καλή συνέχεια!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 06:00:06 pm από para5 »

Αποσυνδεδεμένος vpdt

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #16 στις: Οκτωβρίου 16, 2010, 09:13:47 pm »
Παλιά και πεπειραμένη συνάδελφος μου έχει πει, ότι με το να φωνάζω και να χαλώ τη φωνή μου δε βγαίνει τίποτα. Τα παιδιά απλώς θα φωνάζουν ακόμα πιο δυνατά!
Με συμβούλεψε λοιπόν να μιλώ με κανονική ένταση φωνής και ότι τα παιδιά θα αναγκαστούν να κάνουν ησυχία για να ακούσου τι τους λέω.
Δεν πιάνει πάντα, αλλά πάντα υπάρχουν μαθητές που θέλουν να ακούσουν τον καθηγητή και φωνάζουν στους άλλους να κάνουν ησυχία.
Αν ίσως δοκίμαζες εργασίες στην τάξη σε ομάδες με διαγωνισμό, συλλογή πόντων και η νικήτρια ομάδα να κερδίζει κάτι στο τέλος της εβδομάδας ή της διδ. ενότητας, π. χ. να έχει μια άσκηση λιγότερη για το σπίτι από τα μέλη των άλλων ομάδων.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 06:00:40 pm από para5 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2616
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ80
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #17 στις: Οκτωβρίου 17, 2010, 07:26:24 pm »
Μου άρεσε τα όσα έγραψαν οι συνάδελφοι. Τα βρήκα πολύ χρήσιμα και σωστά. Αν μου επιτρέπετε κι εμένα να προσθέσω μερικές συμβουλές που τις δοκίμασα και απέδωσαν.
-Θέτουμε όρια από την αρχή και εξηγούμε γιατί υπάρχει ο κάθε κανόνας. Ας πούμε, λες στον άλλο ότι δεν μπορεί να μπαίνει στην τάξη ό,τι ώρα θέλει, γιατί είναι άδικο για τους συμμαθητές του. Αν είχε λόγο σοβαρό, τότε το λέει στο διευθυντή και περνάει μέσα.
-Πρέπει να κάνεις το παιδί υπεύθυνο. Του θυμίζεις, ειδικά στο λύκειο, ότι το σχολείο είναι επιλογή του, γι αυτό πρέπει να προσαρμοστεί με τους κανόνες τις τάξεις. Αν δεν μπορεί να προσαρμοστεί, τότε ας διαλέξει πού θέλει να είναι (εντός της τάξης ή εκτός). Κανένας δε σου λέει ότι θέλει να βγει έξω, οπότε από κει και πέρα συνεχίζεις χωρίς ενόχληση.
-Όσο κι αν έρθουν τα παιδιά κοντά σου, να μην ξεχνάς να τους δείχνεις ποιος είναι ο ρόλος του καθενός. Είσαι εκπαιδευτικός και είναι μαθητές.
-Πρέπει να κάνεις τα παιδιά να σε γνωρίσουν καλύτερα. Τότε σε νιώθουν δικό τους άνθρωπο και παύουν να σε βλέπουν σα σύμβολο εξουσίας. Αυτό το πετυχαίνεις μέσα από δραστηριότητες, όπως γιορτές, εργασίες, εκδρομές που θα έρθουν αναγκαστικά σε συνεργασία μαζί τους.
-Προσάρμοσε το μάθημα στις ανάγκες τους. Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν, πάντα, τα ενδιαφέροντα των παιδιών, τον τόπο, την κοινωνική προέλευση, την ηλικία. Ας πούμε, προσπάθησε να κάνεις μια συζήτηση περί σύγχρονης δημοκρατίας με αφορμή τον επιτάφιο. Αν βρεις τι τους αγγίζει, δε θα προλαβαίνεις τις απορίες τους.
-Ενίσχυσέ τα. Πες τους, π.χ. ότι είναι πολύ καλό τμήμα.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:38:07 »

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #18 στις: Οκτωβρίου 18, 2010, 11:49:56 pm »
Σας ευχαριστώ ειλικρινά για τις συμβουλές σας. Θα της χρησιμοποιήσω άμεσα.
Το πρόβλημα στο συγκεκριμένο γυμνάσιο δεν είναι τόσο η πειθαρχία, δυστυχώς έτσι έχουν μάθει, αν δε βγάλει ο καθηγητής καποιον μαθητή έξω με απουσία δεν ησυχάζουν. Και δεν ησυχάζουν γιατί λόγω πολύ χαμηλής επίδοσης όλα τα προηγούμενα χρόνια τους, αδιαφορούν για το μάθημα οπότε πιάνουν το κουβεντολόι. Αυτή η αδιαφορία είναι που με "σκοτώνει" όχι τόσο η φασαρία. Α! Και αυτά που μιλάνε, ακόμη κι όταν οι ίδιοι οι συμμαθητές τους τους λένε να σταματήσουν γιατί ενοχλούνται και δεν μπορούν να ακούσουν το μάθημα, ωστόσο εξακολουθούν και μιλάνε μέχρι να βγάλω κάποιον έξω. Δυστυχώς...
Τέλος πάντων αρχή είναι ακόμη, θα δοκιμάσω αυτά που προτείνετε και βλέποντας και κάνοντας.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #19 στις: Οκτωβρίου 18, 2010, 11:57:27 pm »
olgalia,

      μήπως έχεις προσέξει αν οι ίδιοι μαθητές σε άλλους καθηγητές είναι ήσυχοι; Αν συμβαίνει αυτό, τότε υπάρχει σοβαρή περίπτωση να θεωρηθεί ότι ευθύνεσαι εσύ γι' αυτή την κατάσταση, εννοώ από άλλους καθηγητές ή γενικά όποιον κακοπροαίρετο.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #20 στις: Οκτωβρίου 19, 2010, 12:02:17 am »
Για να μην παρεξηγηθώ, ας φέρω ένα παράδειγμα. Εσύ αγανακτισμένη βγάζεις έξω έναν μαθητή. Ο διευθυντής ή η μαμά του θα του πουν: "Γιατί Γιωργάκη έκανες φασαρία στο μάθημα της κυρίας τάδε;" Τι νομίζεις ότι μπορεί να πει; "Να, η κυρία δεν κάνει το μάθημα καλά" ή "Κάνει πολύ βαρετό μάθημα και κοιμόμαστε". Έτσι το παιδί βγάζει την ουρά του απ'έξω και βρίσκεις εσύ τον μπελά σου. Υποθετικό σενάριο, αλλά διόλου απίθανο, θα έλεγα.

Αποσυνδεδεμένος smev

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #21 στις: Οκτωβρίου 19, 2010, 07:03:47 pm »
Στην ιστοσελίδα www.teachers.tv (είναι αγγλική) στo θέμa behaviour υπάρχουν δυο βιντεάκια με θέματα συμπεριφοράς, ένα για την πρωτοβάθμια κι ένα για τη δευτεροβάθμια. Δείχνει διάφορες προβληματικές καταστάσεις με μαθητές μέσα στην τάξη κι επιλέγεις διαφορετικούς τρόπους αντιμετώπιησης... Το βρήκα αρκετά ενδιαφέρον.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #22 στις: Οκτωβρίου 20, 2010, 12:35:25 am »
olgalia,

      μήπως έχεις προσέξει αν οι ίδιοι μαθητές σε άλλους καθηγητές είναι ήσυχοι; Αν συμβαίνει αυτό, τότε υπάρχει σοβαρή περίπτωση να θεωρηθεί ότι ευθύνεσαι εσύ γι' αυτή την κατάσταση, εννοώ από άλλους καθηγητές ή γενικά όποιον κακοπροαίρετο.

Όχι, έτσι είναι σε όλους όσοι είναι κάτω από 50 χρονών! Έχω δει στο απουσιολόγιο, σε καθημερινή βάση, ότι και άλλοι καθηγητές βγάζουν έξω παιδιά. Σήμερα μάλιστα μία συνάδερφος έδωσε στο μαθημά της 7 μονόωρες!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 22, 2010, 09:12:39 pm από olgalia »
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #23 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2012, 09:25:28 pm »
Σε τμήμα της Γ Γυμνασίου που διδάσκω τα 3/4 των μαθητών της τάξης θα πάνε σε ΕΠΑΛ.Τους εξήγησα ότι θα ξεκινήσω την ύλη με επανάληψη ως οφείλω με αργούς ρυθμούς και με τρόπο που θα εξασφαλίσει την όσο το δυνατόν πληρέστερη κάλυψη των κενών που τυχόν έχουν στη γραμματική στα αρχαία ελληνικά...Περιττό να αναφέρω ότι στο δεύτερο μάθημα πρόσεχαν μόνο δύο μαθητές.Τι να κάνω από εδώ και πέρα;Πώς θα διδάξω τη νέα ύλη;Τους έβαλα να κλίνουν στο σπίτι το ουσιαστικό "των τέκνων" που υπάρχει στην 1η ενότητα.Τα 3/4 των μαθητών έκλιναν: το τεκνό-τα τεκνά....

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΣΤΑΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΙ
« Απάντηση #24 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2012, 10:50:54 pm »
δεν μπορείς να μη διδάξεις την ύλη.
Απλώς οι απαιτήσεις σου θα προσαρμοστούν.
Έχω βρεθεί σε παρόμοια περίπτωση και προσπάθησα να τους ενεργοποιήσω περισσότερο μέσα στην τάξη.
Ξέρεις εκ των πραγματων ότι στο σπίτι αυτά τα παιδιά δε θα διαβάσουν ό,τι και να κάνεις.
Προσπάθησε και με πιο εύκολες ασκησεις στην τάξη να τους τονώσεις το ηθικό.
πχ οι λεξιλογικές ασκήσεις είναι εύκολες και όλοι λιγο πολύ τις καταφέρνουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 18, 2012, 06:02:28 pm από para5 »
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Στάση καθηγητή για να επιβάλλεται στην Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #25 στις: Δεκεμβρίου 16, 2012, 08:17:46 pm »
 ;D ;D  μερικές φορές κι εμεις γελάμε αλλά πάλι ... δε βγαινετε με οδηγίες χρήσεως!! Η κάθε τάξη, το κάθε τμήμα, η κάθε φουρνιά ειναι διαφορετική. Η μόνη συνταγή που πιάνει πάντα και παντού ειναι η αγάπη. Αν σαν καθηγητής κάνεις το καλυτερο που μπορείς και σέβεσαι τον μαθητή που χεις απένταντι ( τον σέβεσαι όμως όχι τον θεωρείς σαν το κ...παιδο που εσύ θα του βάλεις μυαλό)  τότε προφανώς και έχεις κερδίσει και τον σεβασμό και την προσοχή των μαθητων σου.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Στάση καθηγητή για να επιβάλλεται στην Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #26 στις: Δεκεμβρίου 17, 2012, 04:12:44 pm »
δεν υπάρχουν κοινές οδηγίες χρήσης
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Στάση καθηγητή για να επιβάλλεται στην Α' Γυμνασίου
« Απάντηση #27 στις: Δεκεμβρίου 17, 2012, 04:36:09 pm »
Σ αυτό που γράφεις θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου! Υπό αυτή την έννοια η μία και μοναδική οδηγία χρήσης είναι η αγάπη του καθηγητή στους μαθητές του.

Όταν ξέρεις να κρατάς βέβαια τις αποστάσεις ( γιατί ο καθηγητής φυσικά και δεν μπορεί να ειναι το "κολλητάρι" σου αλλά ούτε και ο απόμακρος, καθ' έδρας τύπος που ειναι ερωτευμένος με την φωνή του ) αλλά ταυτόχρονα ξέρεις να σπας και τον πάγο, να κάνεις και την πλακίτσα σου, να αυτοσαρκάζεσαι ενίοτε, ακόμα ακόμα να τσαλακώσεις και την εικόνα σου ( πχ ακόμα με τους μαθητές μου που τώρα κάποιοι έχουν διοριστεί μιλάμε για μια φορά που έφαγα τρελή σούπα στις πίστες των Καλαβρύτων), τότε τους μαθητές σου τους έχεις ακριβώς εκεί που θέλεις κι εκεί που πρέπει. 

Ειδικότητα ε; Πρώην ..αγγλικού! Σε λύκειο και όχι, δεν ήταν η ώρα του παιδιού!!  :P Έτυχε να έχω εξαιρετικό διευθυντή και έτσι είχα δική μου αίθουσα, με υπολογιστή και προτζέκτορα οπότε κάναμε και παπάδες στο μάθημα. Και φυσικά αυτό βοηθούσε πάρα πολύ τα πράγματα.
Τώρα πλέον, διοικητικός. Μια χαρά κι απο δω όμως!  :)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182597
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 612
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.