0 μέλη και 20 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Α, λίβ μάι μέι του ίτ κλόβερ, που θα έλεγε και ο κύριος Φρομγουίκ...
Παράθεση από: Τάνια84 στις Σεπτέμβριος 30, 2011, 09:15:23 μμΑ, λίβ μάι μέι του ίτ κλόβερ, που θα έλεγε και ο κύριος Φρομγουίκ...Μάλλον τη στρουθοκάμηλό σου θα φάμε!
Παράθεση από: Joanna Bear στις Σεπτέμβριος 30, 2011, 09:44:30 μμΠαράθεση από: Τάνια84 στις Σεπτέμβριος 30, 2011, 09:15:23 μμΑ, λίβ μάι μέι του ίτ κλόβερ, που θα έλεγε και ο κύριος Φρομγουίκ...Μάλλον τη στρουθοκάμηλό σου θα φάμε! Άρχισαν και τα ντέθ θρέτς τώρα.
Nα σας πω εγω τι σχεδιαζουν:Θα περναν φασεις φιλολογων δλδ φασεις ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ,ξανα δασκαλων.αλλα καποια στιγμη θα αναγκαστει να προσλαβει και απο εμας γιατι οι αγαπημενοι μας δασκαλοι θα ''κουραστουν΄' νακανουν και τις δικες μας ωρες και να κανουν 7ωρα.Επισης οκαιρος περνα και δεν εχουν βγαλει καλο προγραμμα.Τοτε λοιπον θα στειλουν τον αγαπητο Δημητρακη στην Αννουλα και θα προσλαβει τις χαζοαγγλικουδες για να μην γκρινιαζουν κι αυτες αλλα και οι αλλοι.ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ:Γινεται στα σχολεια ΕΑΕΠ που χρηματοδοτουνται απο ΕΣΠΑ ναδουλεψουν μονιμοι;
...γιατι οι αγαπημενοι μας δασκαλοι θα ''κουραστουν΄' νακανουν και τις δικες μας ωρες και να κανουν 7ωρα.Επισης οκαιρος περνα και δεν εχουν βγαλει καλο προγραμμα...
αρκουδιτσα μου παντου υπαρχουν αυτα, σ'ολες τις ειδικοτητες. τοσα χρονια γυριζοντας στα σχολειο εχω συναντησει δασκαλους που ηταν φοβεροι στη δουλεια τους, αλλα και αυτους που λες εσυ, που δεν ηξεραν οχι που παν τα 4 αλλα ουτε τα 2. δασκαλος που επαιρνε το μπαμπακα του τηλεφωνο για να του λυσει τα προβληματα που ειχαν τα παιδια στα μαθηματικα, αλλος που ελυνε λαθος τις ασκησεις στη Γλωσσα και πολλα αλλα.ομως οπως υπαρχουν τετοιοι δασκαλοι, εχω συναντησει και πολλα "λουλουδια" δικα μας που το μονο που θα ηθελα να κανω ειναι ν'αρπαξω το κεφαλι τους και να το βαραω στον τοιχο. δεν ειναι δυνατον να μπαινει η αλλη στην γ' δημοτικου και να τους τραγουδαει γαλλικα τραγουδια η να τους μαθαινει το abc παραλειποντας το j το q και το x, επειδη μαλλον τα θεωρει αχρειαστα σα γραμματα. ουτε θεωρω οτι ειναι εκπαιδευτικος καποια που μπαινει σε ταξη και ξεκαθαριζει απο την αρχη στους μαθητες οτι δεν ξερουν αγγλικα και δεν προκειται να μαθουν απλα και μονο επειδη ειναι αλλοθρησκα κι εκτος απο ελληνικα μιλαν και τουρκικα. εκτος απ'αυτο το να τους λεει καθε ποτε πρεπει ν'αλλαζουν σωβρακο δεν νομιζω να εντασσεται στην υλη των αγγλικων, γιατι κατι τετοια τους ελεγε στην ωρα της. οπως επισης για σφαλιαρες θεωρω οτι ειναι αλλη μια που μπαινοντας καθε μερα στην ταξη εβγαζε ο,τι ψυχολογικο ειχε ρωτωντας τα παιδια γιατι ζουν και δεν αυτοκτονουν και δηλωνοντας οτι θα προτιμουσε να πεθανει παρα να ζει σε τουτο το ματαιο κοσμο! υπαρχουν πολλα παραδειγματα τετοιων "εκπαιδευτικων" και δε νομιζω οτι σ'αυτο παιζει κανενα ρολο η ειδικοτητα. αλλου πρεπει να ψαξουμε να βρουμε τα αιτια.
Παιδιά συγνώμη αλλά μιας και έχει ξεφύγει η συζήτηση και προσλήψεις δεν βλέπω για τις επόμενες δυο-τρεις μέρες να πω τη γνώμη μου. Δεν είναι σωστό να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλον, αλλά πόσοι από εσάς δεν έχουν νιώσει έστω και κάποια στιγμή ότι είναι υποδεέστεροι από τους άλλους συναδέλφους; Στην Α/θμια είμαστε η "ειδικότητα" και φυσικά κανένας δεν μας υπολογίζει συνήθως. Στην Β/θμια - συγνώμη που θα το πω - αλλά πάντα προηγούνται οι Φιλόλογοι, Μαθηματικοί, κ.λ.π. και εμείς ερχόμαστε πάντα τελευταίοι... Πρέπι να είναι ελάχιστες οι φορές που έχει αντιμετωπιστεί το μάθημα των Αγγλικών σαν γλωσσικό μάθημα, έτσι δεν είναι;Καλά για να μιλήσω τι περνάνε οι συνάδελφοι των Γαλλικών, Γερμανικών, Ιταλικών...
Παράθεση από: stella19 στις Σεπτέμβριος 30, 2011, 10:42:52 μμΠαιδιά συγνώμη αλλά μιας και έχει ξεφύγει η συζήτηση και προσλήψεις δεν βλέπω για τις επόμενες δυο-τρεις μέρες να πω τη γνώμη μου. Δεν είναι σωστό να τα βάζουμε ο ένας με τον άλλον, αλλά πόσοι από εσάς δεν έχουν νιώσει έστω και κάποια στιγμή ότι είναι υποδεέστεροι από τους άλλους συναδέλφους; Στην Α/θμια είμαστε η "ειδικότητα" και φυσικά κανένας δεν μας υπολογίζει συνήθως. Στην Β/θμια - συγνώμη που θα το πω - αλλά πάντα προηγούνται οι Φιλόλογοι, Μαθηματικοί, κ.λ.π. και εμείς ερχόμαστε πάντα τελευταίοι... Πρέπι να είναι ελάχιστες οι φορές που έχει αντιμετωπιστεί το μάθημα των Αγγλικών σαν γλωσσικό μάθημα, έτσι δεν είναι;Καλά για να μιλήσω τι περνάνε οι συνάδελφοι των Γαλλικών, Γερμανικών, Ιταλικών...καμία πρόταση;Εδω και χρονια ζηταμε επιμονα να συνδεθει η φοιτηση στο σχολειο με καποιο επισημο certificate ,κατι που θα δωσει νεα πνοη στη διδασκαλια τωνς ξενων γλωσσων γενικοτερα στο δημοσιο σχολειο .Ακουμε συνεχεια απο τους εκαστοτε συμβουλους της ειδικοτητας μας οτι πρωωθουν το portfolio ,την περιγραφικη αξιολογηση και αλλες "καινοτομιες" αλλα φως δεν βλεπουμε....Τελευταια "επαιξε " το σεναριο να μπορουν οι μαθητες να αποκτουν το ΚπΓ χωρις τη μεσολαβηση της παραπαιδειας ....Αλλα οσο μιλαμε για διαφανεια και αξιοκρατια στην εκπαιδευση αλλα τοσο θα δουμε κι αυτα στο εγγυς μελλον....