*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 107457 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #210 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2010, 06:40:59 pm »
και στις δυο είναι μέγιστο στη μια θετικό στην άλλη αρνητικό το πρόβλημα λύνετε μόνο αν βρεθεί  τρόπος να οριστεί το θετικό και το αρνητικό ρεύμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:43:19 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #211 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2010, 06:43:33 pm »
Σε αυτο απαντησα πριν..Δεν υπαρχει τροπος να οριστει θετικη η αρνητικη φορα...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 17, 2010, 06:45:12 pm από sikat »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #212 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2010, 06:47:01 pm »
Σε αυτο απαντησα πριν..Δεν υπαρχει τροπος να οριστει θετικη η αρνητικη φορα...
ακριβως, οποτε πρεπει να πεις και τις δυο λυσεις

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #213 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2010, 06:51:18 pm »
...και για να κλεισουμε το θεμα το βιβλιο θεωρει θετικη φορα για το ρευμα i οποτε η αρχικη φαση για το φορτιο ειναι 3π/2 λογω ορισμου το ρευμα παραγωγος του φορτιου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:43:19 »

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #214 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2010, 06:54:49 pm »
άρα πάντα σε αφόρτιστο πυκνωτή διαφορά 3π/2 σωστά ή λάθος κατάλαβα;

Αποσυνδεδεμένος vjohn

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #215 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2010, 09:57:35 pm »
πάντα το ρεύμα i προηγείται σε φάση κατά π/2 του ηλεκτρικού φορτίου q.

Αποσυνδεδεμένος vjohn

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #216 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2010, 10:18:29 pm »
υπάρχουν 2 περιπτώσεις: α)Φορτισμένος πυκνωτής αρχικά, άρα q=Qσυνωt kai i=-Iημωt
και β) Πυκνωτής Αφόρτιστος με μέγιστο ρεύμα στο πηνίο, τότε πολύ απλά q=Qημωt και i=Iσυνωt
έτσι για τις πιο απλές των περιπτώσεων, για να μην πιάσουμε την αρχική φάση και το πρόσημο (-)....

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #217 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 12:03:53 pm »
υπάρχουν 2 περιπτώσεις: α)Φορτισμένος πυκνωτής αρχικά, άρα q=Qσυνωt kai i=-Iημωt
και β) Πυκνωτής Αφόρτιστος με μέγιστο ρεύμα στο πηνίο, τότε πολύ απλά q=Qημωt και i=Iσυνωt
έτσι για τις πιο απλές των περιπτώσεων, για να μην πιάσουμε την αρχική φάση και το πρόσημο (-)....

Αυτο ειναι το καλυτερο! Δεν εχει νοημα να μιλαμε στις ηλεκτρικες για αρχικη φαση αφου θα πρεπει να ορισουμε ποτε η αρχικη φαση ειναι μηδεν.
Εγω αυτο που προτεινω στους μαθητες ειναι να βρισκουν ποια απο τις εξισωσεις q=Qημωt και q=Qσυνωt ΄΄λεει΄΄ την αληθεια και την εξισωση i(t) να την βρισκουν παραγωγιζοντας την σωστη q(t).

Αποσυνδεδεμένος ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 689
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #218 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 04:42:27 pm »
υπάρχουν 2 περιπτώσεις: α)Φορτισμένος πυκνωτής αρχικά, άρα q=Qσυνωt kai i=-Iημωt
και β) Πυκνωτής Αφόρτιστος με μέγιστο ρεύμα στο πηνίο, τότε πολύ απλά q=Qημωt και i=Iσυνωt
έτσι για τις πιο απλές των περιπτώσεων, για να μην πιάσουμε την αρχική φάση και το πρόσημο (-)....

Αυτο ειναι το καλυτερο! Δεν εχει νοημα να μιλαμε στις ηλεκτρικες για αρχικη φαση αφου θα πρεπει να ορισουμε ποτε η αρχικη φαση ειναι μηδεν.
Εγω αυτο που προτεινω στους μαθητες ειναι να βρισκουν ποια απο τις εξισωσεις q=Qημωt και q=Qσυνωt ΄΄λεει΄΄ την αληθεια και την εξισωση i(t) να την βρισκουν παραγωγιζοντας την σωστη q(t).

το αυτό πράττω και γω...συμφωνώ απόλυτα με τον sikat

Αποσυνδεδεμένος dimstella

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1151
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #219 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 04:47:47 pm »
αφού τα παιδιά δεν έχουν μάθει ακόμη τις παραγώγους, πως τους το λέτε αυτό?

Αποσυνδεδεμένος vjohn

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #220 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2010, 04:56:03 pm »
αφού τα παιδιά δεν έχουν μάθει ακόμη τις παραγώγους, πως τους το λέτε αυτό?

τους κάνεις και λίγο από παραγώγους, ότι θα χρειαστείς απλά για να προχωρήσεις...μια χαρά το καταλαβαίνουν, εξάλλου δεν είναι η μοναδική περίπτωση που διδάσκονται κάτι στη φυσική και το μαθαίνουν αργότερα στα μαθηματικά...νομίζω?

Αποσυνδεδεμένος belw

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 806
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #221 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 02:08:01 am »
Και μαθηματικούς δεν πήρανε πολλούς παιδιά... (121)
Οι μαθηματικοί και οι φυσικοί έχουν παράλληλες πορείες....
Ποιος συσχετισμός μπορεί να υπάρχει;;;




And the answer isssssssssssssssssssssssssss


Παράθεση
Αλλάζουμε! Προς το χειρότερο;
Συγχαρητήρια στην υπουργό παιδείας. Για ακόμα μία φορά αποδεικνύει πόσο ακατάλληλη είναι για αυτή τη θέση με τις πρωτοβουλίες που παίρνει!
Συγκεκριμένα σήμερα μάθαμε πως με εγκύκλιο του υπουργείου τα σχολεία αναγκάζονται να κάνουν ένα πρόγραμμα συνδιδασκαλίας της θετικής και της τεχνολογικής κατεύθυνσης.

Με άλλα λόγια αποφασίστηκε τα τμήματα της θετικής και της τεχνολογικής κατεύθυνσης να συγχωνευτούν προκειμένου να υπάρχουν λιγότερα τμήματα. Με αυτόν τον τρόπο στα κοινά μαθήματα των.. κατευθύνσεων (μαθηματική και φυσική κατεύθυνσης) θα συμπληρώνονται έως και 25 παιδιά ανά τμήμα...! Καταλαβαίνεται και μόνοι σας το επίπεδο διεξαγωγής του μαθήματος...

Μην ξεχάσουμε κάτι ακόμα... Πολλά σχολεία της Ελλάδος δεν έχουν ακόμα βιβλία. Και καλά οι μικρές τάξεις, αλλά να μην έχουν βιβλία κατευθύνσεων τα παιδιά της Γ λυκείου; Αίσχος!

Πάρ' το αλλιώς να μη γίνει πανικός!!!



Eξαφανιζουν τις ωρες των μαθηματικων και των φυσικων παρολο τις συνταξιοδοτησεις.Οι ωρες βιολογιας και χημειας ομως παραμενουν σταθερες αφου ειναι μαθημα μονο της θετικης κατευθυνσης , οποτε κρατιεται τμημα βιολογιας χημειας και με 5 παιδια. Γι αυτο οι αυξησεις συνταξιοδοτησης φανηκαν μονο στους βιολογους χημικους αναπληρωτες .
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 02:13:42 am από belw »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #222 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 09:15:09 am »
Eξαφανιζουν τις ωρες των μαθηματικων και των φυσικων παρολο τις συνταξιοδοτησεις.Οι ωρες βιολογιας και χημειας ομως παραμενουν σταθερες αφου ειναι μαθημα μονο της θετικης κατευθυνσης , οποτε κρατιεται τμημα βιολογιας χημειας και με 5 παιδια. Γι αυτο οι αυξησεις συνταξιοδοτησης φανηκαν μονο στους βιολογους χημικους αναπληρωτες .

Να σου επιστήσω την προσοχή ότι με το που βγήκε το ΠΑΣΟΚ, έβγαλε μια διάταξη που έβαλε περιορισμό σε όσους επιλέγουν τεχνολογική κατεύθυνση  και το μάθημα της στατιστικής, να πάρουν ως επιλογή

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #223 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2010, 09:49:43 am »
χωρις να θελω να κανω το δικηγορο κανενος, νομιζω οτι απλα εξηγησε τι συμβαινει στα σχολεια, δεν ειπε πουθενα γιατι να μη μειωθει και η βιολογια, αδικα εκνευριζεσαι, μην εισαι στην τσιτα, ξαναδιαβασε προσεκτικα τι γραφει, μια απλη ερμηνεια για το τι συμβαινει με τους φυσικους εκανε, αμαν ρε παιδια,μη βρισκουμε αφορμες για τσακωμους

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182738
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 679
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 644
Σύνολο: 652

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.