0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε αυτο απαντησα πριν..Δεν υπαρχει τροπος να οριστει θετικη η αρνητικη φορα...
υπάρχουν 2 περιπτώσεις: α)Φορτισμένος πυκνωτής αρχικά, άρα q=Qσυνωt kai i=-Iημωtκαι β) Πυκνωτής Αφόρτιστος με μέγιστο ρεύμα στο πηνίο, τότε πολύ απλά q=Qημωt και i=Iσυνωtέτσι για τις πιο απλές των περιπτώσεων, για να μην πιάσουμε την αρχική φάση και το πρόσημο (-)....
Παράθεση από: vjohn στις Σεπτεμβρίου 17, 2010, 10:18:29 pmυπάρχουν 2 περιπτώσεις: α)Φορτισμένος πυκνωτής αρχικά, άρα q=Qσυνωt kai i=-Iημωtκαι β) Πυκνωτής Αφόρτιστος με μέγιστο ρεύμα στο πηνίο, τότε πολύ απλά q=Qημωt και i=Iσυνωtέτσι για τις πιο απλές των περιπτώσεων, για να μην πιάσουμε την αρχική φάση και το πρόσημο (-)....Αυτο ειναι το καλυτερο! Δεν εχει νοημα να μιλαμε στις ηλεκτρικες για αρχικη φαση αφου θα πρεπει να ορισουμε ποτε η αρχικη φαση ειναι μηδεν.Εγω αυτο που προτεινω στους μαθητες ειναι να βρισκουν ποια απο τις εξισωσεις q=Qημωt και q=Qσυνωt ΄΄λεει΄΄ την αληθεια και την εξισωση i(t) να την βρισκουν παραγωγιζοντας την σωστη q(t).
αφού τα παιδιά δεν έχουν μάθει ακόμη τις παραγώγους, πως τους το λέτε αυτό?
Και μαθηματικούς δεν πήρανε πολλούς παιδιά... (121)Οι μαθηματικοί και οι φυσικοί έχουν παράλληλες πορείες....Ποιος συσχετισμός μπορεί να υπάρχει;;;
Αλλάζουμε! Προς το χειρότερο;Συγχαρητήρια στην υπουργό παιδείας. Για ακόμα μία φορά αποδεικνύει πόσο ακατάλληλη είναι για αυτή τη θέση με τις πρωτοβουλίες που παίρνει!Συγκεκριμένα σήμερα μάθαμε πως με εγκύκλιο του υπουργείου τα σχολεία αναγκάζονται να κάνουν ένα πρόγραμμα συνδιδασκαλίας της θετικής και της τεχνολογικής κατεύθυνσης.Με άλλα λόγια αποφασίστηκε τα τμήματα της θετικής και της τεχνολογικής κατεύθυνσης να συγχωνευτούν προκειμένου να υπάρχουν λιγότερα τμήματα. Με αυτόν τον τρόπο στα κοινά μαθήματα των.. κατευθύνσεων (μαθηματική και φυσική κατεύθυνσης) θα συμπληρώνονται έως και 25 παιδιά ανά τμήμα...! Καταλαβαίνεται και μόνοι σας το επίπεδο διεξαγωγής του μαθήματος...Μην ξεχάσουμε κάτι ακόμα... Πολλά σχολεία της Ελλάδος δεν έχουν ακόμα βιβλία. Και καλά οι μικρές τάξεις, αλλά να μην έχουν βιβλία κατευθύνσεων τα παιδιά της Γ λυκείου; Αίσχος!Πάρ' το αλλιώς να μη γίνει πανικός!!!
Eξαφανιζουν τις ωρες των μαθηματικων και των φυσικων παρολο τις συνταξιοδοτησεις.Οι ωρες βιολογιας και χημειας ομως παραμενουν σταθερες αφου ειναι μαθημα μονο της θετικης κατευθυνσης , οποτε κρατιεται τμημα βιολογιας χημειας και με 5 παιδια. Γι αυτο οι αυξησεις συνταξιοδοτησης φανηκαν μονο στους βιολογους χημικους αναπληρωτες .