*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 107548 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #322 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:16:49 pm »
Ακριβώς  panos, η  ημιμάθεια  στη  διδακτική  είναι  αυτή  που  δημιουργεί  το  πρόβλημα. Κανένας  δάσκαλος  (ή τουλάχιστον  έτσι  πρέπει  να  είναι), δεν  παριστάνει  τον  ΦΥΣΙΚΟ (με  τα  μεγάλα  γραμματα  θελω  να  δείξω  την  εκτίμησή  μου  στην  επιστήμη σας).Εσείς  γιατί  θέλετε  να  παριστάνετε  τους  δασκάλους; Εμπειρίες  από  ιδιωτικά  σχολεία  δε  συζητώ  γιατί  εκεί  δεν  παρέχουν  ΠΑΙΔΕΙΑ  ούτε  οι  δάσκαλοι  αλλά  εξηπηρετούν  τις  απαιτήσεις  των  πελατών. Πολλοί  από  ε΄σας  (όχι  όλοι γιατί  δεν  είχατε  τα  μόρια) μπορούσατε  να  γίνετε  δάσκαλοι. Γιατί  δεν  γίνατε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:26 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #323 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:21:25 pm »
Η διδασκαλία θετικών επιστημών και ειδικά φυσικής είναι ένα θέμα που απασχολεί τους φυσικούς (που ασχολούνται με το θέμα αυτό) εδώ και πολλές δεκαετίες. Έχουν γίνει πολλά συνέδρια, έχουν γραφτεί πολλά βιβλία και η διαπίστωση ότι η ορθή διδασκαλία της φυσικής είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση, παραμένει.
Και επειδή οι αλήθειες πρέπει να λέγονται, ένας δάσκαλος, όντας παιδαγωγός με γενικές κυρίως γνώσεις, ΔΕΝ μπορεί να διδάξει σωστά τη φυσική. Και επειδή στις 2 τελευταίες τάξεις του δημοτικού ξεκινάει ουσιαστικά το μάθημα της φυσικής (έστω και δειλά-δειλά), δεν πιστεύω ότι γίνεται με τον καλύτερο τρόπο.
Από την άλλη, δεν θεωρώ λύση να πάνε όλες οι ειδικότητες στο δημοτικό. Αντίθετα, η καλύτερη δυνατή λύση θα ήταν ένα ενιαίο σχολείο, όπου π.χ. οι πρώτες 4 τάξεις να είναι με τον ίδιο δάσκαλο και από την 5η μέχρι την 11η-12η τάξη να γίνονται τα μαθήματα από καθηγητές ανά ειδικότητα. Αλλά άντε να το πεις αυτό στη ΔΟΕ ή την ΟΛΜΕ, πόσο μάλλον στην ΑΔ και τους παρατρεχάμενούς της.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #324 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:24:24 pm »
Σχετικά  με  τις  ερωτήσεις  είναι  ακριβώς ΄το  αλφαβητάρι  της  φυσικής  στο  δηιμοτικό. Η  ερώτηση  για  τη  γη  ανήκει  στην  ύλη  της  Α'  Δημοτικού. Λυπάμαι  που  μιλάω  έτσι  σε  ένα  φυσικό  γιατί  οι  περισσότεροι  συμφωνούν  μαζί  μου , αντίθετα  με  τους  φιλολόγους  που  νομίζουν  ότι  μπορούν  να  διδάξουν  ακόμη  και  στο  νηπιαγωγείο  κάτι  που  εγώ  αδυνατώ  να  το  κάνω.

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #325 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:34:12 pm »
Στο  εξωτερικό  (κάτι  που  το  γνωρίζω  καλά  γιατί  εργάστηκα  εκεί) οι  εκπαιδειτικοί  όλων  των  βαθμίδων  σπουδάζουν  σε  παιδαγωγικά  τμήματα  και  χωρίζονται  σε  τρεις  κατευθύνσεις: φιλολογικών,θετικών  επιστημών (μαθηματικά , φυσική  χημεία  και  πληροφορική) και  καλλιτεχνικών. Είναι  όμως  εκπαιδευτικοί. Δεν  θα  μπει  σε  σχολείο Α΄θμιας  και 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:44:26 »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #326 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:37:00 pm »
Σοβαρευτείτε συνάδελφοι, στο δημοτικό τα παιδιά χρειάζονται παιδαγωγούς και όχι τρελαμένους για διορισμό καθηγητές, οι φιλόλογοι παραδίπλα στο φόρουμ έχουν γράψει δεκάδες σελίδες σχετικά με το πως θα μπορούσαν να διδάξουν στο δημοτικό. Σεβάστηκα την έμφυτη τάση για λογοδιάροια και τον καημό τους για διορισμό και δεν τους ξέχε.... ακόμα, αλλά έλεος συνάδελφοι μην μπερδεύετε τις βούρτσες με τις .... , ξέρετε τι θέλω να πω.
τιιιιι;εγω δεν καταλαβα ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #327 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:42:37 pm »
Στο  εξωτερικό  (κάτι  που  το  γνωρίζω  καλά  γιατί  εργάστηκα  εκεί) οι  εκπαιδειτικοί  όλων  των  βαθμίδων  σπουδάζουν  σε  παιδαγωγικά  τμήματα  και  χωρίζονται  σε  τρεις  κατευθύνσεις: φιλολογικών,θετικών  επιστημών (μαθηματικά , φυσική  χημεία  και  πληροφορική) και  καλλιτεχνικών. Είναι  όμως  εκπαιδευτικοί. Δεν  θα  μπει  σε  σχολείο Α΄θμιας  και 
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #328 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:45:03 pm »
Landau  ίσως  να  συμφωνούσα  μαζί  σου  αν  δεν  γνώριζα  ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ  ΤΩΝ  ΦΥΣΙΚΩΝ  ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.H  Δ.Ο.Ε.  πολύ  καλά  κάνει  και  αντιδρά.  Όχι  βέβαια  για  τις  θέσεις  όπως  το  βλέπετε  εσείς  αλλά  για  τη  μη  γνώση  παιδαγωγικών  και  διδακτικής. Είναι  λίγο  περίεργες  (δεν  μπορώ  να  χρησιμοποιήσω  άλλο  χαρακτηρισμό  )  οι  απαντήσεις  της  διδακτικής  των  καθηγητών  στο  Α.Σ.Ε.Π. Τέτοιες  δε  θα  έγραφε  ούτε  ο  τελευταίος  δάσκαλος.

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #329 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:51:08 pm »
Πολλοί  από  ε΄σας  (όχι  όλοι γιατί  δεν  είχατε  τα  μόρια) μπορούσατε  να  γίνετε  δάσκαλοι. Γιατί  δεν  γίνατε;

Panos εγώ πάλι ως φιλόλογος που νομίζω ότι μπορώ να διδάξω και τα μυρμήγκια δε θα φανώ πολύ ευγενής!
Η παραπάνω δήλωση μου προκάλεσε πολλές απορίες, σχετικά με το αν αυτός που την έκανε είναι αδαής, έχει επιλεκτική μνήμη ή δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί σε ποιας ηλικίας ανθρώπους απευθύνεται (στην πλειοψηφία τουλάχστον). Σίγουρα όχι 22 και 25! Γιατί εγώ θυμάμαι μια εποχή (πριν από όχι και τόσα πολλά χρόνια, 10-12) που διάφοροι συμφοιτητές μου φιλόλογοι είχαν περάσει σε παιδαγωγικό γιατί έγραψαν πολύ χαμηλά και ξανάδωσαν να περάσουν στη σχολή μου. Και μια εποχή επίσης που πρωτοδεσμίτες απαξίωναν ακόμα και να δηλώσουν τα τμήματα αυτά (όπως και εγώ, αν και τριτοδεσμίτισσα).

Να πάρω το ρίσκο να απαντήσω και εκ μέρους τους στην ερώτηση του παιδαγωγού; Γιατί δε θέλαμε!

Ε ρε τι παθαίνει (και διαβάζει) ο άνθρωπος που μπαίνει να δει καμια εξέλιξη σχετικά με προσλήψεις δευτεροβάθμιας...

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #330 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:54:34 pm »
papia δεν καταλαβαίνω την γενικότερη αντίδρασή σου. Ειλικρινά χ...στηκα για τη ΔΟΕ και όλα τα συνδικαλιστικά λαμόγια. Επιπλέον, όταν μίλησα για αντίδραση ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, εννοούσα στην πρότασή μου για ενιαίο π.χ. 12χρονο σχολείο κλπ που ανέφερα προηγούμενα. Κι αυτό διότι ούτε η ΔΟΕ, ούτε η ΟΛΜΕ (δηλαδή τα άτομα που απαρτίζουν τα προεδρεία) δεν δίνουν ευρώ τσακιστό για τη βελτίωση του σχολείου και της διαδικασίας μάθησης.
Ο καθένας πρέπει να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα.
Επίσης, μπορεί στη σχολή σου να διδάχτηκες "ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ  ΤΩΝ  ΦΥΣΙΚΩΝ  ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ", όμως ΔΕΝ διδάχτηκες φυσικές επιστήμες. Και δεν είναι κακό αυτό, παιδαγωγός σπούδασες (αν κατάλαβα καλά), όχι θετικές επιστήμες.
Παρεμπιπτόντως, κι εγώ όταν σπούδαζα φυσική, παρακολούθησα μάθημα Διδασκαλίας Φυσικής. Αλλά δεν με θεωρώ ειδικό στον τομέα. Θέλει πρακτική τριβή, μεράκι και ενδιαφέρον. Και επίσης να το έχει κανείς..
Εδώ κάπου λήγει το θέμα, διότι εδώ μιλάμε για τη
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος vaggis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
  • Φύλο: Άντρας
  • i love education
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #331 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:57:26 pm »
πιστευω μια 100αρα και βαλε θα παρει απο πε04...μην ανησυχειτε....διπλασιους αμω στη γ φαση
ΠΕ06

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #332 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:58:45 pm »
πιστευω μια 100αρα και βαλε θα παρει απο πε04...μην ανησυχειτε....διπλασιους αμω στη γ φαση

Δηλαδή δ,ε φάση να ελπίζω για αμω ε; Και ..αμώ! ;D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #333 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 07:59:58 pm »
Στο  εξωτερικό  (κάτι  που  το  γνωρίζω  καλά  γιατί  εργάστηκα  εκεί) οι  εκπαιδειτικοί  όλων  των  βαθμίδων  σπουδάζουν  σε  παιδαγωγικά  τμήματα  και  χωρίζονται  σε  τρεις  κατευθύνσεις: φιλολογικών,θετικών  επιστημών (μαθηματικά , φυσική  χημεία  και  πληροφορική) και  καλλιτεχνικών. Είναι  όμως  εκπαιδευτικοί. Δεν  θα  μπει  σε  σχολείο Α΄θμιας  και 

Αποσυνδεδεμένος papia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #334 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 08:00:22 pm »
Phisikos13 ,  θεωρώ  ότι  τιμάς  την  επιστήμηση  σου (γενικά  γιατί  παρακολουθώ  τις  συζητήσεις). Εύχομαι  να  διοριστείτε  και  εσύ  και  όλοι  όσοι  επιθυμούν  να  γίνουν  εκπαιδευτικοί  στη  

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #335 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2010, 08:04:09 pm »
papia στο "δικό μου" 12χρονο σχολείο, θα μπορούσες να διδάσκεις άνετα μέχρι την 4η τάξη και δεν θα σου έλεγα τίποτα. Ούτε τώρα λέω βασικά.. αλλά ένα τελευταίο: το θέμα έληξε και να πας στη γωνιά των δασκάλων, γιατί εδώ μιλάμε για τη
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182741
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 679
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 583
Σύνολο: 585

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.159 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.