*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 17275 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ:
« Απάντηση #42 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 04:55:55 pm »
Οι προσληψεις πως εγιναν τελικα?????στους ΠΕ19 -20????Πως εγινε και παραλήφθηκαν άτομα??????
τι εγινε????εγινε πρόσληψη 60%???καινουριο φρούτο????εγω έκανα ένσταση...ετσι και αλλιών αναπληρωτή δε μεέπερναν αλλά όχι να πάρουν και τουσ απο κάτω μου????
κανεις άλλο με το ίδιο πρόβλημα????

Το 60-40 στους Πληροφορικούς ισχύει όχι μόνο στους διορισμούς μονίμων αλλά και στις προσλήψεις αναπληρωτών.

Το 'φρούτο' είναι παλιό κι 100 ενστάσεις να κάνεις δεν πρόκειται να δικαιωθείς. Κάνε ένα μικρό τσεκάρισμα στις προσλήψεις αναπληρωτών παλαιότερων χρόνων και θα δεις ότι έχει ξανασυμβεί
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:00:44 »

Αποσυνδεδεμένος solero

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 816
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #43 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 04:57:33 pm »
Οι προσληψεις πως εγιναν τελικα?????στους ΠΕ19 -20????Πως εγινε και παραλήφθηκαν άτομα??????
τι εγινε????εγινε πρόσληψη 60%???καινουριο φρούτο????εγω έκανα ένσταση...ετσι και αλλιών αναπληρωτή δε μεέπερναν αλλά όχι να πάρουν και τουσ απο κάτω μου????
κανεις άλλο με το ίδιο πρόβλημα????

Το 60-40 στους Πληροφορικούς ισχύει όχι μόνο στους διορισμούς μονίμων αλλά και στις προσλήψεις αναπληρωτών.

Το 'φρούτο' είναι παλιό κι 100 ενστάσεις να κάνεις δεν πρόκειται να δικαιωθείς. Κάνε ένα μικρό τσεκάρισμα στις προσλήψεις αναπληρωτών παλαιότερων χρόνων και θα δεις ότι έχει ξανασυμβεί

Ναι έχει δίκιο o geok..Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να το γράφει και στην εγκύκλιο των ωρομισθίων - αναπληρωτών αυτό για το 60-40..Μόνο στους ωρομίσθιους πέρνουνε με τη σειρά

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ:
« Απάντηση #44 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 04:59:02 pm »
Ξέρει κανείς αν αυτές οι προσλήψεις έγιναν απο τις πιστώσεις που είχε παρει το Υπουργείο για την πρωτοβάθμια (7800) ή απο το ΕΣΠΑ που λένε πολλοί????

Οι Αισθητικής Αγωγής είναι από το ΕΣΠΑ:

"Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών που θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή και πολιτιστικοί όμιλοι δραστηριοτήτων) πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των Πράξεων «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία – Άξονας Προτεραιότητας 1»,  «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου  αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #45 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 05:03:56 pm »
Ξέρει κανείς αν αυτές οι προσλήψεις έγιναν απο τις πιστώσεις που είχε παρει το Υπουργείο για την πρωτοβάθμια (7800) ή απο το ΕΣΠΑ που λένε πολλοί????

Οι Αισθητικής Αγωγής είναι από το ΕΣΠΑ:

"Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών που θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Αισθητικής Αγωγής (Εικαστικά, Μουσική, Θεατρική Αγωγή και πολιτιστικοί όμιλοι δραστηριοτήτων) πραγματοποιούνται στο πλαίσιο των Πράξεων «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία – Άξονας Προτεραιότητας 1»,  «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία – Άξονας Προτεραιότητας 2» και «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου  αιώνα) – Η Μετάβαση: Πολιτισμός και Ένταξη ΕΚΟ στα Δημοτικά Σχολεία – Άξονας Προτεραιότητας 3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:00:44 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ:
« Απάντηση #46 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 05:05:33 pm »
marion θα σε γελάσω. Εγώ παρέθεσα το δελτίο τύπου του Υπουργείου.
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος wildness

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #47 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 10:30:53 pm »
Να ρωτήσω κάτι που αφορά όλους μας που θα αναλάβουμε πληροφορική στα νέα δημοτικά. Όταν δούλευα ως ωρομίθια σε ολοήμερα οι ώρες οι μεσημεριανές ήταν πολύ δύσκολες για τα παιδιά και στο μόνο που περιορίζόμουν ήταν να τους μάθω να πληκτρολογούν και να μορφοποιούν κείμενο καθώς και Πέρη και Κάτια. Τώρα όμως που θα δουλέψουμε πρωινά είναι αλλιώς και πρέπει να έχουμε απαιτήσεις από τα παιδιά για να το δουν διαφορετικά το θέμα των υπολογιστών αλλά κι εμείς να νιώσουμε πιο άξιοι της θέσης μας. Έχετε ιδέα τι μπορούμε να κάνουμε για να τους  αυξήσουμε το ενδιαφέρον; Θα υπάρχουν βιβλία; Όποιος ξέρει κάτι ας παραθέσει ιδέες..

Αποσυνδεδεμένος iLLuSioN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ


Αποσυνδεδεμένος iLLuSioN

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #50 στις: Σεπτεμβρίου 10, 2010, 11:13:50 pm »
Ειλικρινά το πιστεύω ότι είναι η μεγάλη μας ευκαιρία και θα ναι κρίμα να μην την εκμεταλλευτούν και να δείξουν όλοι τον καλό και δημιουργικό τους εαυτό χαραμίζοντας έτσι την προσπάθεια όλων. Όπως είχαμε πει και παλαιότερα, το ολοήμερο σχολείο πρέπει να ναι δημιουργικό και σωστά οργανωμένο και όχι φύλαξη όπως άφησαν δυστυχώς  σε μεγάλο ποσοστό να γίνει αρκετοί ανεύθυνοι εκπαιδευτικοί. 

Αποσυνδεδεμένος pde_new

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #51 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2010, 01:13:32 am »
Να ρωτήσω κάτι που αφορά όλους μας που θα αναλάβουμε πληροφορική στα νέα δημοτικά. Όταν δούλευα ως ωρομίθια σε ολοήμερα οι ώρες οι μεσημεριανές ήταν πολύ δύσκολες για τα παιδιά και στο μόνο που περιορίζόμουν ήταν να τους μάθω να πληκτρολογούν και να μορφοποιούν κείμενο καθώς και Πέρη και Κάτια. Τώρα όμως που θα δουλέψουμε πρωινά είναι αλλιώς και πρέπει να έχουμε απαιτήσεις από τα παιδιά για να το δουν διαφορετικά το θέμα των υπολογιστών αλλά κι εμείς να νιώσουμε πιο άξιοι της θέσης μας. Έχετε ιδέα τι μπορούμε να κάνουμε για να τους  αυξήσουμε το ενδιαφέρον; Θα υπάρχουν βιβλία; Όποιος ξέρει κάτι ας παραθέσει ιδέες..

Καλημέρα.
Αν είχες βγάλει την ΑΣΠΑΙΤΕ δε θα είχες αυτές τις απορίες. Σκέψου το για του χρόνου.

Φιλικά.

Αποσυνδεδεμένος kshl

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #52 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2010, 09:09:28 am »
Να ρωτήσω κάτι που αφορά όλους μας που θα αναλάβουμε πληροφορική στα νέα δημοτικά. Όταν δούλευα ως ωρομίθια σε ολοήμερα οι ώρες οι μεσημεριανές ήταν πολύ δύσκολες για τα παιδιά και στο μόνο που περιορίζόμουν ήταν να τους μάθω να πληκτρολογούν και να μορφοποιούν κείμενο καθώς και Πέρη και Κάτια. Τώρα όμως που θα δουλέψουμε πρωινά είναι αλλιώς και πρέπει να έχουμε απαιτήσεις από τα παιδιά για να το δουν διαφορετικά το θέμα των υπολογιστών αλλά κι εμείς να νιώσουμε πιο άξιοι της θέσης μας. Έχετε ιδέα τι μπορούμε να κάνουμε για να τους  αυξήσουμε το ενδιαφέρον; Θα υπάρχουν βιβλία; Όποιος ξέρει κάτι ας παραθέσει ιδέες..

Καλημέρα wildness, μπράβο για την ειλικρίνειά σου και το ενδιαφέρον σου να βελτιωθείς. Προφανώς δέν χρειάζεται να περιμένεις ούτε εσύ ούτε τα παιδιά για "του χρόνου" και το ενδεχόμενο να φοιτήσεις στην ασπαίτε   ::) ::) ::). Το παρακάτω το διάβασες;

http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/depps-aps-info.pdf

Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ενδεικτικά. Ακόμα και το πιά απλό όπως η αντιγραφή και η επικόλληση μπορεί γίναι πολλά μαθήματα (αντιγραφή αρχείων, κειμένου σε κείμενο, εικόνας στην ίδια εικόνα, σε άλλη εικόνα κλπ...). Ιδανικά θα πρέπει να ακολουθεί τα ενδιαφέροντα των μαθητών και να τα εξιτάρει, ωστε να είναι κάτι που θα χρησιμοποιούν απο μόνα τους, και όχι κάτι που θα κάνουν μια φορά και μετά θα το ξεχάσουν. Εδώ παίζει μεγάλο ρόλο και η σειρά που θα τα διδαχτούν. Πχ άν μάθουν να βρίσκουν και να αποθηκεύουν εικόνες (οργανωμένα σε φακέλους), και μετά μάθουν το email, θα χρησιμοποιούν τη γνώση τους για να στέλνουν εικόνες μεταξύ τους. Αντιθέτως άν μάθουν πρώτα το email θα ενθουσιαστούν απο αυτό και δέν θα έχουν υπομονή να δώσουν σημασία σε άλλα πράγματα. Επίσης καλό είναι να βλέπουν τη λογική πίσω απο ότι κάνουν, με την αντιγραφή πχ. να τη χρησιμοποιούν με τρόπο που φαίνεται ότι αυξάνονται οι δυνατότητες και διευκολύνεται η εργασία τους (πλεονεκτήματα του υπολογιστή), και όχι ότι είναι άλλη μια αγγαρία.

Θέλω να πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα βγεί κάποιο βιβλίο. Είναι κρίμα ο κάθε εκπαιδευτικός να πρέπει να ξαναανακαλύπτει τον τροχό.


Ώς απόφοιτος ΑΕΙ θεωρώ τους απόφοιτους ΤΕΙ εν δυνάμει ισάξιους ή και καλύτερους σε κάθε επίπεδο.

Αποσυνδεδεμένος SUPER!!!!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #53 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2010, 08:18:20 pm »
Παιδιά είμαι από Αθήνα, ΠΕ32 και Δευτέρα πρωί κατεβαίνω Ρόδο. Είμαι στη λίστα, Δωδεκάνησα. Ρώτησα και μου είπαν ότι η θέση αφορά αναπληρωτή και μάλιστα πλήρους ωραρίου! Ωστόσο, μέχρι να κατεβώ....έχω τρελό άγχος! Δεν το πιστεύω απλά! :)

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #54 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2010, 05:05:43 pm »
το πιστευει κανει....; ??? ??? ???

Αποσυνδεδεμένος NattyRR

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #55 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2010, 01:20:38 am »
ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Κ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182631
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 549
Σύνολο: 551

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.