*

Τελευταία νέα

  • Προσλήψεις 92 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), με σύμβαση τρίμηνης διάρκειας για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2020-2021
  • 2.380 νέες προσλήψεις εκπαιδευτικών για κάλυψη νέων αναγκών που προκύπτουν στο πλαίσιο πρόληψης από τον κορωνοϊό
  • ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ: 15 Οκτωβρίου ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ: Όλοι και όλες στις Απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλη την Ελλάδα
  • Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Κλάδων Μουσικής (ΠΕ79 και ΤΕ16) για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης Μουσικών Σχολείων για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών τρίμηνης (κατ΄ελάχιστον) διάρκειας
  • Προσλήψεις 7.258 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ)
  • Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στήριξη  (Αναγνώστηκε 61471 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος mitsy

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2659
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Oso zeis mathaineis...
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 06:31:02 μμ »
    Για τα ΤΕ υπάρχει σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι πού. :P  :P
    Βλέπεις 3 χρόνια μακριά από τη δουλειά και έχω αρχίσει να ξεχνάω πολλά πράγματα, προχωρά και το Αλτσχάιμερ......

    παρόλο που έχω δουλέψει μόνο σε τμήμα ένταξης όλα τα χρόνια. πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου σε εφημερίες και δραστηριότητες....
    κορόιδο;; μάλλον!!
    πάντως, αν το θυμηθείς/βρεις, ενημερωσε μας σε παρακαλώ!
    ευχαριστώ!!

    κανονικά οι εφημερίες!!!
    δεν παίζει!
    είδες τι τραβάω epistimik;  :D

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:12:38 »

    Αποσυνδεδεμένος mitsy

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2659
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Oso zeis mathaineis...
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 06:35:43 μμ »
    Παράλληλη στηριξη σημαινει οτι το παιδι παραμενει στην ταξη και εσυ εισαι διπλα του. Μη δεχτεις σε καμια περιπτωση να κανετε μονοι σας μαθημα, υπαρχουν συναδελφοι της γενικης που θεωρουν οτι αυτο γινεται. Με αυτη τη λογικη παρτο σπιτι σου για ιδιαιτερο :P. Κι εγω ειχα τα ιδια προβληματα αλλα μετα απο συζητηση με το διευθυντη και φυσικα στον 1ο συλλογο ολα ξεκαθαρισαν και ας κρεμασα μερικοι τα μουτρα τους διοτι ουσιαστικα ηθελαν να ξεφορτωθουν το μαθητη. Εννοειται πως οταν για καποιο λογο δε θα μπορεσει να παραμεινει στην ταξη θα βγειτε εξω, θα το δεις...Δεν εισαι υποχρεωμενη να το επιβλεπεις στα διαλειμματα, οι εφημερευοντες τι κανουν?Με αυτη τη λογικη θα κανεις εφημερια καθε μερα ολη μερα. Στις εκδρομες ομως ημουν υπευθυνη για το μαθητη, οπως ενας καθηγητης ειναι για ενα τμημα. Βαθμολογια εβαζε ο καθηγητης αλλα υπηρχε συνεργασια με μενα. Επαναλαμβανω ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. Δεν ξερω που βρισκεσαι αλλα αν σε πρηξουν παρε τηλ. το συμβουλο ειδικης αγωγης να ερθει μια βολτα να εισαι καλυμμενη. Οι παραπανω συμβουλες των συναδελφων πολυ χρησιμες...

    επομένως,είτε δύναται να συμμετέχει είτε όχι,να είμαστε μέσα στην τάξη.
    μήπως βοηθηθεί περισσότερο εκτός;
    δε ξέρω,ειλικρινά,είναι πρώτη χρονιά που έχω τέτοια περίπτωση.
    όπως σας είπα,δεν κατανοεί αυτό που διαβάζει
    πως θα συμμετάσχει μέσα στο μάθημα;
    σχετικά με τις εκδρομές,γιατί έχω ευθύνη εγώ;ή μάλλον μόνο εγώ;γιατί ευθύνη στις εκδρομές έχουμε όλοι για όλα τα παιδιά
    ψάχνω και δεν μπορώ να βρω νόμο όπου θα διαφαίνονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μου ως προς αυτό!

    Αποσυνδεδεμένος gmork

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 585
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 06:47:40 μμ »
    Δεν εχω εμπειρια απο γενικη αγωγη αλλά οταν ημουν στο εεεεκ καθε καθηγητης ηταν υπευθυνος για ενα τμημα και να σου πω την αληθεια βολεψε πολυ απο το να εχεις το νου σου σε 100+ παιδιά.Και τα παιδια ηξεραν σε ποιον να απευθυνθουν αν ηθελαν κατι. Στην παραλληλη στηριξη δεν ειναι τραγικο να εχεις το νου σου σε ενα παιδι ειδικα αν ξερει τους κανονες και του εχεις μιλησει απο πριν. Σε μενα κυλησε πολυ καλα. Σε ο,τι αφορα τις εκδρομες δεν μπορω να σε παραπεμψω σε κατι συγκεκριμενο, το αποφασιζαμε στο συλλογο. Ειμαι σιγουρη ομως για τα διαλειμματα.

    Υ.Γ. τωρα θυμηθηκα τα δικα χου μαθητικα χρονια, στις εκδρομες αν θελαμε κατι απευθυνομασταν στον υπευθυνο τμηματος, ο οποιος συνηθως επινε ουζα με τους υπολοιπους  :P

    Αποσυνδεδεμένος gmork

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 585
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 06:49:51 μμ »
    mitsy Α/θμια ή Β/θμια εισαι?

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:12:38 »

    Αποσυνδεδεμένος xristis23

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 551
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 06:58:54 μμ »
    Για τα ΤΕ υπάρχει σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι πού. :P  :P
    Βλέπεις 3 χρόνια μακριά από τη δουλειά και έχω αρχίσει να ξεχνάω πολλά πράγματα, προχωρά και το Αλτσχάιμερ......

    παρόλο που έχω δουλέψει μόνο σε τμήμα ένταξης όλα τα χρόνια. πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου σε εφημερίες και δραστηριότητες....
    κορόιδο;; μάλλον!!
    πάντως, αν το θυμηθείς/βρεις, ενημερωσε μας σε παρακαλώ!
    ευχαριστώ!!

    κανονικά οι εφημερίες!!!
    δεν παίζει!
    είδες τι τραβάω epistimik;  :D

    άστα mitsy μου, τα ξέρεις άλλωστε (συν την περίπτωση που είχα πέρυσι για κάποιο καιρό!)

    όαο για το εεεεκ, στις εκδρομές αναλαμβάναμε αριθμό μαθητών κατα περίπτωση, δηλ, μπορεί να ήταν 1,2,3....6 παιδιά. Αλλά ήταν και μερικές περιπτώσεις που χρειάζονταν 2 καθηγητές

    Αποσυνδεδεμένος mitsy

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2659
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Oso zeis mathaineis...
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 06:59:33 μμ »
    mitsy Α/θμια ή Β/θμια εισαι?

    Β'βάθμια
    καμία υποχρέωση στη δουλειά μας δεν είναι τραγική αρκεί να το γνωρίζεις!!! ;)

    Αποσυνδεδεμένος mitsy

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2659
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Oso zeis mathaineis...
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 07:01:15 μμ »
    Για τα ΤΕ υπάρχει σίγουρα, αλλά δεν θυμάμαι πού. :P  :P
    Βλέπεις 3 χρόνια μακριά από τη δουλειά και έχω αρχίσει να ξεχνάω πολλά πράγματα, προχωρά και το Αλτσχάιμερ......

    παρόλο που έχω δουλέψει μόνο σε τμήμα ένταξης όλα τα χρόνια. πάντα θυμάμαι τον εαυτό μου σε εφημερίες και δραστηριότητες....
    κορόιδο;; μάλλον!!
    πάντως, αν το θυμηθείς/βρεις, ενημερωσε μας σε παρακαλώ!
    ευχαριστώ!!

    κανονικά οι εφημερίες!!!
    δεν παίζει!
    είδες τι τραβάω epistimik;  :D

    άστα mitsy μου, τα ξέρεις άλλωστε (συν την περίπτωση που είχα πέρυσι για κάποιο καιρό!)

    όαο για το εεεεκ, στις εκδρομές αναλαμβάναμε αριθμό μαθητών κατα περίπτωση, δηλ, μπορεί να ήταν 1,2,3....6 παιδιά. Αλλά ήταν και μερικές περιπτώσεις που χρειάζονταν 2 καθηγητές

    θυμάμαι ναι!
    και το θέμα είναι ότι και οι δ/ντές δεν είναι τόσο ενημερωμένοι ώστε να σε ενημερώσουν και σένα
    όχι πως θα κάνεις τη δουλειά σου
    αλλά τι πρέπει αν έχεις υπόψιν ως προς τις υποχρεώσεις σου!

    Αποσυνδεδεμένος emmaki

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 3176
    • The best is yet to come......
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 07:05:38 μμ »

    επομένως,είτε δύναται να συμμετέχει είτε όχι,να είμαστε μέσα στην τάξη.
    μήπως βοηθηθεί περισσότερο εκτός;
    δε ξέρω,ειλικρινά,είναι πρώτη χρονιά που έχω τέτοια περίπτωση.
    όπως σας είπα,δεν κατανοεί αυτό που διαβάζει
    πως θα συμμετάσχει μέσα στο μάθημα;
    σχετικά με τις εκδρομές,γιατί έχω ευθύνη εγώ;ή μάλλον μόνο εγώ;γιατί ευθύνη στις εκδρομές έχουμε όλοι για όλα τα παιδιά
    ψάχνω και δεν μπορώ να βρω νόμο όπου θα διαφαίνονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μου ως προς αυτό!


    Η παράλληλη στήριξη δεν έχει ως μόνο στόχο να ακολουθήσει το παιδί την υπόλοιπη τάξη. Στόχος της είναι και η κοινωνικοποίηση του παιδιού, η επαφή του με τους συμμαθητές του, η αλληλπιδράσεις μέσα στην τάξη.
    Άλλωστε αν το έχεις το παιδί 21 ώρες την εβδομάδα, είναι πάρα πολλές για να κάνετε εξατομικευμένη διδασκαλία έξω από την τάξη. Τι θα κάνεις 21 ώρες; Θα βαρεθέις και εσύ και το παιδί!
    Αν έχω καταλάβει καλά είσαι φιλόλογος (ή κάνω λάθος;). Δεν υπάρχει και μαθηματικός για να κάνει στο παιδί μαθηματικά; Αν όχι, φυσικά και δεν μπορείς να κάνεις εσύ όλα τα μαθήματα, για να μην είσαι μέσα στην τάξη, άρα η λογική λέει ότι πρέπει να είσαι στην "κανονική" τάξη και να κάθεσαι δίπλα στο παιδί για να δίνει επιπλέον εξηγήσεις, να το βοηθάς με την αντιγρφή από τον πίνακα, να το βοηθάς με την ανάγνωση των εκφωνήσεων των ασκήσεων (αφού διαβάζει αλλά δεν κατανοεί τι διαβάζει) κλπ.
    Όσο για τη συμμετοχή στο μάθημα, αυτή θα γίνει με ειδικό τρόπο. Θα απαντά, ας πούμε, σε "ειδικές" ερωτήσεις που είναι μόνο γι αυτόν (π.χ. Γιάννη, ο Μ. Αλέξανδρος ήταν από τη Μακεδονία ή από την Ήπειρο; Τα ρήματα γράφονται με ο ή με ω; [Ηλίθια παραδείγματα το ξέρω!!!!]) αλλά θα γίνονται στα πλαίσια της τάξης.
    Και τα υπόλιπα παιδιά μπορούν να ωφληθούν από την παρουσιά ενός παιδιού με ΕΑ μέσα στην τάξη τους (βλ διαφορετικότητα) ενώ αν δουν ότι όποιος είναι διαφορετικός απλά απομακρύνεται από κόντα μας, τι θα μάθουν;;;;;;
    Και ας πάμε στις εκδρομές. Αν κρίνεις ότι δεν μπορεί να συμμετέχει γιατί τίθεται θέμα ασφάλειας, τότε ενημερώνεις τους γονείς και ζητάς να είναι και η μητέρα μαζί στην εκδρομή για να συνοδεύσει το παιδί. Έχεις δικαίωμα να το κα΄νεις αυτό. Αν, όμως, δεν θες να έχεις και τη μαμα μαζί σου, τότε, αν το παιδί έρθει στην εκδρομή, είναι αποκλειστικά δική σου ευθύνη. Και αυτό γιατί ένα παιδί με ΕΑ, και ειδικά με αυτισμό, δεν μπορείς να το αφήσεις μόνο του σε ένα περιβάλλον καινούριο, με πολλά ερεθίσματα. Θα πανικοβληθεί! Οπότε είσαι κοντά του (δεν λέω να το κρατάς από το χέρι) και προσπαθείς να το εντάξεις σε δραστηριότητες που θα κάνουν τα άλλα παιδιά (πχ παιχνίδια με την μπάλα, ή κηνυγητό κλπ).
    Νομικό πλαίσιο μην ψάχνεις, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Δεν είναι ξεκαθαρισμένη η παράλληλη στήριξη στην Ελλάδα και γι' αυτό ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Μάλιστα εμένα προσωπικά μου φαίνεται περίεργο που σε γυμνάσιο διαθετουν μια ολόκληρη πίστωση φιλολόγου σε παράλληλη στήριξη ενός και μόνο παιδιού (το ξαναλέω 21 ώρες είναι πάρα πολλές). Συνήθως μία πίστωση δίνεται μισή σε παράλληλη στήριξη και μισή σε ΤΕ ή σε 2 παράλληλες στηρίξεις (από 10 ώρες στο κάθε παιδί)
    Ειδικη Αγωγη: 16 χρονια! Πλεον διαλειμμα

    Αποσυνδεδεμένος mitsy

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2659
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Oso zeis mathaineis...
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 07:14:24 μμ »

    επομένως,είτε δύναται να συμμετέχει είτε όχι,να είμαστε μέσα στην τάξη.
    μήπως βοηθηθεί περισσότερο εκτός;
    δε ξέρω,ειλικρινά,είναι πρώτη χρονιά που έχω τέτοια περίπτωση.
    όπως σας είπα,δεν κατανοεί αυτό που διαβάζει
    πως θα συμμετάσχει μέσα στο μάθημα;
    σχετικά με τις εκδρομές,γιατί έχω ευθύνη εγώ;ή μάλλον μόνο εγώ;γιατί ευθύνη στις εκδρομές έχουμε όλοι για όλα τα παιδιά
    ψάχνω και δεν μπορώ να βρω νόμο όπου θα διαφαίνονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μου ως προς αυτό!


    Η παράλληλη στήριξη δεν έχει ως μόνο στόχο να ακολουθήσει το παιδί την υπόλοιπη τάξη. Στόχος της είναι και η κοινωνικοποίηση του παιδιού, η επαφή του με τους συμμαθητές του, η αλληλπιδράσεις μέσα στην τάξη.
    Άλλωστε αν το έχεις το παιδί 21 ώρες την εβδομάδα, είναι πάρα πολλές για να κάνετε εξατομικευμένη διδασκαλία έξω από την τάξη. Τι θα κάνεις 21 ώρες; Θα βαρεθέις και εσύ και το παιδί!
    Αν έχω καταλάβει καλά είσαι φιλόλογος (ή κάνω λάθος;). Δεν υπάρχει και μαθηματικός για να κάνει στο παιδί μαθηματικά; Αν όχι, φυσικά και δεν μπορείς να κάνεις εσύ όλα τα μαθήματα, για να μην είσαι μέσα στην τάξη, άρα η λογική λέει ότι πρέπει να είσαι στην "κανονική" τάξη και να κάθεσαι δίπλα στο παιδί για να δίνει επιπλέον εξηγήσεις, να το βοηθάς με την αντιγρφή από τον πίνακα, να το βοηθάς με την ανάγνωση των εκφωνήσεων των ασκήσεων (αφού διαβάζει αλλά δεν κατανοεί τι διαβάζει) κλπ.
    Όσο για τη συμμετοχή στο μάθημα, αυτή θα γίνει με ειδικό τρόπο. Θα απαντά, ας πούμε, σε "ειδικές" ερωτήσεις που είναι μόνο γι αυτόν (π.χ. Γιάννη, ο Μ. Αλέξανδρος ήταν από τη Μακεδονία ή από την Ήπειρο; Τα ρήματα γράφονται με ο ή με ω; [Ηλίθια παραδείγματα το ξέρω!!!!]) αλλά θα γίνονται στα πλαίσια της τάξης.
    Και τα υπόλιπα παιδιά μπορούν να ωφληθούν από την παρουσιά ενός παιδιού με ΕΑ μέσα στην τάξη τους (βλ διαφορετικότητα) ενώ αν δουν ότι όποιος είναι διαφορετικός απλά απομακρύνεται από κόντα μας, τι θα μάθουν;;;;;;
    Και ας πάμε στις εκδρομές. Αν κρίνεις ότι δεν μπορεί να συμμετέχει γιατί τίθεται θέμα ασφάλειας, τότε ενημερώνεις τους γονείς και ζητάς να είναι και η μητέρα μαζί στην εκδρομή για να συνοδεύσει το παιδί. Έχεις δικαίωμα να το κα΄νεις αυτό. Αν, όμως, δεν θες να έχεις και τη μαμα μαζί σου, τότε, αν το παιδί έρθει στην εκδρομή, είναι αποκλειστικά δική σου ευθύνη. Και αυτό γιατί ένα παιδί με ΕΑ, και ειδικά με αυτισμό, δεν μπορείς να το αφήσεις μόνο του σε ένα περιβάλλον καινούριο, με πολλά ερεθίσματα. Θα πανικοβληθεί! Οπότε είσαι κοντά του (δεν λέω να το κρατάς από το χέρι) και προσπαθείς να το εντάξεις σε δραστηριότητες που θα κάνουν τα άλλα παιδιά (πχ παιχνίδια με την μπάλα, ή κηνυγητό κλπ).
    Νομικό πλαίσιο μην ψάχνεις, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Δεν είναι ξεκαθαρισμένη η παράλληλη στήριξη στην Ελλάδα και γι' αυτό ο καθένας κάνει ό,τι θέλει. Μάλιστα εμένα προσωπικά μου φαίνεται περίεργο που σε γυμνάσιο διαθετουν μια ολόκληρη πίστωση φιλολόγου σε παράλληλη στήριξη ενός και μόνο παιδιού (το ξαναλέω 21 ώρες είναι πάρα πολλές). Συνήθως μία πίστωση δίνεται μισή σε παράλληλη στήριξη και μισή σε ΤΕ ή σε 2 παράλληλες στηρίξεις (από 10 ώρες στο κάθε παιδί)

    όντως,η κοινωνικοποίησή του είναι πολύ σημαντική,καθώς τα υπόλοιπα παιδιά,απ' ότι κατάλαβα γελάνε μαζί του,το είδα στα διαλείμματα
    δυστυχώς δεν υποστηρίχτηκε σωστά από πέρυσι,το άφηναν να πηγαίνει όπου θέλει αρκεί να μην είναι μέσα στην αίθουσα!
    ήρθε και μαθηματικός σήμερα,δε γνωρίζω τι θα αναλάβει και πόσες ώρες εκέινος
    και πάλι όμως,όπως λες κι εσύ οι ώρες είναι πολλές!
    σκέφτομαι να ξεκινήσω κάποιες ώρες σιγά σιγά να είμαστε στην αίθουσά του,αρκεί βέβαια να έχω καλή συνεννόηση και με τους συναδέλφους.
    όσο για τις εκδρομές,σαφώς και θα τον προσέχω εφόσον έχω την ευθύνη
    όσο για το γεγονός ότι ζήτησαν έναν άνθρωπο μόνο για παράλληλη στήριξη σε αυτό μόνο το παιδί μάλλον δείχνει ότι θέλουν να αποτινάξουν από πάνω τους την παρουσία του στα μαθήματά τους
    κι αφού δεν υπάρχει νόμος,διαφορετικά θα τον έβρισκα κάπου ή θα τον γνωρίζατε εσείς,κάνουμε του κεφαλιού  μας
    θα προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω,όσο μπορώ την κατάσταση και στο σύλλογο που λογικά θα πρέπει να κάνουμε άμεσα!
    τι να πω,προτιμώ να προβληματίζομαι παρά να αδιαφορήσω και απλά να υπάρχω μαζί του μέχρι να περάσει η ώρα!

    Αποσυνδεδεμένος gmork

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 585
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 07:25:09 μμ »
    Μήπως σου εδωσαν τοσες ωρες Π.Σ. διοτι ειναι τι περιβοητο επιδοτουμενο απο το ΕΣΠΑ προγραμμα, το οποιο, οπως οριζει η εγκυκλιος, ειναι πληρους ωραριου. Το διευκρινισες? Σου ειπαν κατι οταν εκανες αναληψη?Γιατι αν ειναι ετσι ναμην περιμενουμε οι υπολοιποι για ξεχωριστους πινακες σε επομενη φαση!

    Αποσυνδεδεμένος s.l.p.

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 73
    • Φύλο: Γυναίκα
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 07:29:26 μμ »
    μπορω να κανω μια ερωτηση?
     στην προκυρηξη για την παραλληλη στηριξη ζητουν μονο ειδικους παιδαγωγους , ανηκω στο ειδικο εκπαιδευτικο προσωπικο (εεπ) και αναρωτιωμουν αν μπορω να κανω κι εγω τα χαρτια μου , αν μπορει καποιος ας βαλει link  με την προκυρηξη ευχαριστω

    Αποσυνδεδεμένος mitsy

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2659
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Oso zeis mathaineis...
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 07:30:18 μμ »
    Μήπως σου εδωσαν τοσες ωρες Π.Σ. διοτι ειναι τι περιβοητο επιδοτουμενο απο το ΕΣΠΑ προγραμμα, το οποιο, οπως οριζει η εγκυκλιος, ειναι πληρους ωραριου. Το διευκρινισες? Σου ειπαν κατι οταν εκανες αναληψη?Γιατι αν ειναι ετσι ναμην περιμενουμε οι υπολοιποι για ξεχωριστους πινακες σε επομενη φαση!

    δε νομίζω ότι έχει να κάνει με αυτό το πρόγραμμα
    παρουσιαστήκαμε 2 άτομα και πήγαμε και οι δύο στο ίδιο σχολείο
    μάλιστα μας είπαν ότι δεν τίθεται θέμα δήλωσης σχολείων καθώς θα πάμε και οι δύο εκεί
    απο'κει και πέρα,πήγαμε στο σχολείο ο δ/ντή γνώριζε ότι η μία θα είναι για τ.ε. και η άλλη για π.σ και μας είπε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας για το ποια θα πάρει το ένα και ποια το άλλο

    προτίμησα να αναλάβω την παράλληλη στήριξη ώστε να αποκτήσω εμπειρία πάνω σε αυτό και η συνάδελφος προτίμησε το τ.ε. καθώς αυτό γνώριζε.
    επομένως,μας έστειλαν εκεί και διαλέξαμε μόνες μας
    απο'κει και πέρα κολυμπάμε και μόνες μας!
    είναι μόνο 2 μέρες και ήδη έχω προβληματισμούς   ;D

    Αποσυνδεδεμένος gmork

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 585
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 07:53:25 μμ »
    Μήπως σου εδωσαν τοσες ωρες Π.Σ. διοτι ειναι τι περιβοητο επιδοτουμενο απο το ΕΣΠΑ προγραμμα, το οποιο, οπως οριζει η εγκυκλιος, ειναι πληρους ωραριου. Το διευκρινισες? Σου ειπαν κατι οταν εκανες αναληψη?Γιατι αν ειναι ετσι ναμην περιμενουμε οι υπολοιποι για ξεχωριστους πινακες σε επομενη φαση!

    δε νομίζω ότι έχει να κάνει με αυτό το πρόγραμμα
    παρουσιαστήκαμε 2 άτομα και πήγαμε και οι δύο στο ίδιο σχολείο
    μάλιστα μας είπαν ότι δεν τίθεται θέμα δήλωσης σχολείων καθώς θα πάμε και οι δύο εκεί
    απο'κει και πέρα,πήγαμε στο σχολείο ο δ/ντή γνώριζε ότι η μία θα είναι για τ.ε. και η άλλη για π.σ και μας είπε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας για το ποια θα πάρει το ένα και ποια το άλλο

    προτίμησα να αναλάβω την παράλληλη στήριξη ώστε να αποκτήσω εμπειρία πάνω σε αυτό και η συνάδελφος προτίμησε το τ.ε. καθώς αυτό γνώριζε.
    επομένως,μας έστειλαν εκεί και διαλέξαμε μόνες μας
    απο'κει και πέρα κολυμπάμε και μόνες μας!
    είναι μόνο 2 μέρες και ήδη έχω προβληματισμούς   ;D


    Οκ καταλαβα. Εισαι πολυ τυχερη που βρηκες συναδελφο να συνεννοηθεις ;)
    Μην αγχώνεσαι, καθε αρχη και δυσκολη, θα μπεις σε μια σειρα και του χρονου απο το ιδιο forum θα δινεις συμβουλες για Π.Σ.
    Εδω ειμαστε να ανταλλασσουμε αποψεις. Και μην ξεχνας το συμβουλο ειδικης αγωγης, αν και πρεπει να επιμεινεις για να τον βρεις, μην απογοητευεσαι
    Χαιρετω προς το παρον

    Αποσυνδεδεμένος mitsy

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 2659
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Oso zeis mathaineis...
      • Προφίλ
    Απ: Παράλληλη στήριξη
    « Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 15, 2010, 07:56:46 μμ »
    Μήπως σου εδωσαν τοσες ωρες Π.Σ. διοτι ειναι τι περιβοητο επιδοτουμενο απο το ΕΣΠΑ προγραμμα, το οποιο, οπως οριζει η εγκυκλιος, ειναι πληρους ωραριου. Το διευκρινισες? Σου ειπαν κατι οταν εκανες αναληψη?Γιατι αν ειναι ετσι ναμην περιμενουμε οι υπολοιποι για ξεχωριστους πινακες σε επομενη φαση!

    δε νομίζω ότι έχει να κάνει με αυτό το πρόγραμμα
    παρουσιαστήκαμε 2 άτομα και πήγαμε και οι δύο στο ίδιο σχολείο
    μάλιστα μας είπαν ότι δεν τίθεται θέμα δήλωσης σχολείων καθώς θα πάμε και οι δύο εκεί
    απο'κει και πέρα,πήγαμε στο σχολείο ο δ/ντή γνώριζε ότι η μία θα είναι για τ.ε. και η άλλη για π.σ και μας είπε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας για το ποια θα πάρει το ένα και ποια το άλλο

    προτίμησα να αναλάβω την παράλληλη στήριξη ώστε να αποκτήσω εμπειρία πάνω σε αυτό και η συνάδελφος προτίμησε το τ.ε. καθώς αυτό γνώριζε.
    επομένως,μας έστειλαν εκεί και διαλέξαμε μόνες μας
    απο'κει και πέρα κολυμπάμε και μόνες μας!
    είναι μόνο 2 μέρες και ήδη έχω προβληματισμούς   ;D


    Οκ καταλαβα. Εισαι πολυ τυχερη που βρηκες συναδελφο να συνεννοηθεις ;)
    Μην αγχώνεσαι, καθε αρχη και δυσκολη, θα μπεις σε μια σειρα και του χρονου απο το ιδιο forum θα δινεις συμβουλες για Π.Σ.
    Εδω ειμαστε να ανταλλασσουμε αποψεις. Και μην ξεχνας το συμβουλο ειδικης αγωγης, αν και πρεπει να επιμεινεις για να τον βρεις, μην απογοητευεσαι
    Χαιρετω προς το παρον

    να' σαι καλά!
    πιστεύω πως θα τα πάμε καλά!
    καλώς έπραξα και το ανέλαβα,να αποκτήσω εμπειρία και σε αυτό το κομμάτι!!
    καλή τοποθέτηση!!!

     

    Pde.gr, © 2005 - 2020

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30001
    • Τελευταία: MASKA3
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1038578
    • Σύνολο θεμάτων: 17765
    • Σε σύνδεση σήμερα: 447
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
    • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 7
    Επισκέπτες: 326
    Σύνολο: 333

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.