*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στήριξη  (Αναγνώστηκε 103182 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gogona

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #42 στις: Σεπτέμβριος 18, 2010, 10:34:45 μμ »
πως τα βλέπετε εσεις που τοποθετηθήκατε; έχει κενά; θα πάρουν β φάση; τι πιστεύετε; είμαι 15 άτομα κάτω από τον τελευταίο της α'! ανησυχώ και αγωνιώ.... ??? ???

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:28:01 »

Αποσυνδεδεμένος alex79

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #43 στις: Σεπτέμβριος 19, 2010, 12:39:49 πμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!
ελπίζω η πρώτη σας μέρα στο σχολείο να ήταν όπως την περιμένατε!
όσοι δεν ήσασταν στην πρώτη φάση μην απογοητεύεστε!έρχεται β' ίσως και καλύτερη! ;)

τοποθετήθηκα σήμερα σε ένα σχολείο,το οποίο έχει τμήμα ένταξης για τις τρεις τάξεις του γυμνασίου και έχει και ένα παιδάκι Β' τάξης,το οποίο έχει αυτισμό με βάση τα λεγόμενα του δ/ντη(δεν είδα ακόμη διάγνωση) και αυτό κάνει μάθημα μόνο του,το οποίο και ανέλαβα,και αυτό το βαφτίζουν παράλληλη στήριξη!το τμήμα ένταξης το ανέλαβε μια άλλη συνάδελφος!

θα ήθελα τη γνώμη σας σε δύο πράγματα:
1. τι σημαίνει παράλληλη στήριξη στα σχολικά πλαίσια; υπάρχουν κάποιες άλλες ευθύνες πέραν των ωρών του μαθήματος;
2.πως να διαμορφώσω το πρόγραμμα για το παιδί αυτό ώστε να μην κουραστεί!καθώς θα τον έχω 21 ώρες την εβδομάδα,δηλαδή 4-5 ώρες ημερησίως.

σημείωση: από το λίγο που έμεινα μαζί με το παιδί είδα ότι: 1.έχει λόγο, 2.διαβάζει,3.ξέρει τα χρώματα, 4.χειρίζεται πολύ καλά τον Η/Υ, 5.κάνει διάλογο,6.έχει αντίληψη,7.θέλει συνεχώς το ενδιαφέρον να είναι αμείωτο

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις καταχωρίσεις σας!
Καλό μεσημέρι!

Βρήκα στην παρακάτω σελίδα το καθηκοντολόγιο, είναι του 2007 αλλά δεν νομίζω να αλλάξανε πολλά πράγματα.
Ελπίζω να σε βοηθήσει.

http://eeeek.chi.sch.gr/FEK%20449%20tb%203-4-2007%20kathikontologio%20EEP.pdf

Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης
1. Ενημερώνονται από το διευθυντή του σχολείου
σχετικά με τις ανάγκες του μαθητή, για τον οποίο έχει
εγκριθεί παράλληλη στήριξη ύστερα από σχετική πρό−
ταση του ΚΔΑΥ ή των πιστοποιημένων ιατροπαιδαγω−
γικών υπηρεσιών και εισήγηση του σχολικού συμβούλου
ειδικής αγωγής.
2. Αξιολογούν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες του
μαθητή και συντάσσουν εξατομικευμένο εκπαιδευτικό
πρόγραμμα σε συνεργασία με το ΚΔΑΥ και το σχολικό
σύμβουλο ειδικής αγωγής. Για την υλοποίηση του συνερ−
γάζονται με το διευθυντή, τους υπεύθυνους εκπαιδευτι−
κούς του τμήματος και τους άλλους εκπαιδευτικούς του
σχολείου για την ενιαία αντιμετώπιση των προβλημάτων
του συγκεκριμένου μαθητή.
3. Υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρό−
γραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά
υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής
ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις
οποίες συμμετέχει ο μαθητής.
4. Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής
αγωγής και τα ΚΔΑΥ στις περιπτώσεις μαθητών που
παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία και προβλήματα.
5. Συντάσσουν ατομικό εκπαιδευτικό και εβδομαδιαίο
πρόγραμμα υποστηρικτικών δραστηριοτήτων του μα−
θητή και το υποβάλλουν σε τρία αντίτυπα, στο σχολικό
σύμβουλο ειδικής αγωγής, ο οποίος και παρακολουθεί
την εφαρμογή του.
6. Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές συ−
στεγαζόμενου ή όμορου σχολείου που χρειάζονται πα−
ράλληλη στήριξη ύστερα από εισήγηση του σχολικού
συμβούλου ειδικής αγωγής και του Διευθυντή Εκπαί−
δευσης.
7. Καταρτίζουν το πρόγραμμα παράλληλης στήριξης
σε συνεργασία με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής
και το ΚΔΑΥ, με κριτήρια τις εκπαιδευτικές ανάγκες του
μαθητή και τις δυνατότητες ένταξης στην τάξη του.

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #44 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 03:53:01 μμ »

Λοιπόν γιατί και εγώ έχω μπερδευτεί παράλληλη στήριξη 21 ώρες σε 1 παιδί δεν είναι λογικό. Είσαι μόνο για τα φιλολογικά και όχι για άλλα μαθήματα.

1. Γνωμάτευση είπες δεν είδες ? ζήτησες ?
2. Με το γονιό μίλησες αν έχει κάνει αίτηση για Π.Σ. ?
3. Στην πράξη ανάληψη αναφέρουν ότι ανάλαβες Π.Σ.
4. Δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις αναλάβει ΠΣ και να σου πει συνάδελφος της γενικής να μην μπεις στην τάξη του. Να του πεις ότι θα μπεις και άμα του αρέσει. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ αλλιώς δεν είσαι για ΠΣ εκεί αλλά για τουρισμό.

δεν μου κολλάει κάτι έτσι όπως τα λες πάντως .....

όσο αφορά τα Τ.Ε. και τα περί εφημερίες κλπ έχω δώσει ομηρικές μάχες και για 2 χρόνια τα έχω καταφέρει, φέτος δεν ξέρω πως θα πάει

ΦΕΚ 447 τεύχος Β - 03.04.2007
Παράθεση
9. Οι διευθυντές των σχολείων στα οποία λειτουργούν τμήματα ένταξης:
· Μεριμνούν για την απρόσκοπτη λειτουργία τους και δεν απασχολούν τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων ένταξης σε άλλες δραστηριότητες, χωρίς την έγκριση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.
· Φροντίζουν για τον εξοπλισμό και την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των Τ.Ε., ύστερα από εισήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών και ενημέρωση του σχολικού συμβούλου ειδικής αγωγής.

για τους ΠΣ ισχύουν άλλα όμως στην ίδια απόφαση

Παράθεση
Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης
1. Ενημερώνονται από το διευθυντή του σχολείου σχετικά με τις ανάγκες του μαθητή, για τον οποίο έχει εγκριθεί παράλληλη στήριξη.
2. Αξιολογούν τις εκπαιδευτικές του δυνατότητες, συντάσσουν εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και για την υλοποίησή του συνεργάζονται με το διευθυντή, τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς του τμήματος και τους άλλους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ενιαία αντιμετώπιση των προβλημάτων του συγκεκριμένου μαθητή.
3. Είναι συνολικά υπεύθυνοι για την υλοποίηση του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος του μαθητή μέσα και έξω από την τάξη και σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής.
4. Συνεργάζονται με το σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής και τα ΚΔΑΥ στις περιπτώσεις μαθητών που έχουν ιδιαίτερη δυσκολία και χρειάζονται ειδική διεπιστημονική στήριξη.
5. Υποβάλλουν ατομικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και εβδομαδιαίο πρόγραμμα υποστηρικτικών δραστηριοτήτων του παιδιού, σε τρία αντίτυπα, στο σχολικό σύμβουλο ειδικής αγωγής.

λογικά το θέμα απαλλαγής από εφημερίες ή άλλες δραστηριότητες δεν ισχύει και για μένα που κάνω παράλληλη στήριξη από τη στιγμή που στα διαλείμματα οφείλω να προσέχω το παιδί που έχω στην παράλληλη στήριξη;
ή ισχύει άλλο καθεστώς;

παρεπιπτόντως,τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
συνεννοούμαι με τους συναδέλφους,κάθομαι δίπλα στο παιδί,το βοηθώ στις σημειώσεις,στις ασκήσεις,στο να δίδει απαντήσεις,και εν γένει να συμμετέχει στο μάθημα.
σήμερα ήρθε και η μητέρα και μιλήσαμε,και με βοήθησε πολύ.
το άσχημο είναι ότι η μάνα,φαντάζομαι και ο πατέρας,κάθε φορά που θέλουν να κάνει κάτι το παιδί,ακόμη και ήσυχο να καθίσει,το δωροδοκούν είτε με χρήματα είτε με διάφορες αγορές.και ήμουν σήμερα μάρτυρας μιας τέτοιας συναλλαγής.είπα στη μητέρα ότι δεν είναι αυτός σωστός τρόπος αντιμετώπισης.
τέλος πάντων,το ευχάριστο είναι πως προχωράμε καλά!!!!
και είμαι πιο ήσυχη!
σας ευχαριστώ όλους!
καλή σχολική χρονιά να έχουμε!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #45 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 04:03:42 μμ »
ότι λεει το καθηκοντολογιο σου μην κοιτας του τ.ε.

καλη συνέχεια, η χρονιά τώρα άρχισε.....θα παραγνωριστείς αυτό ειναι το μονο σίγουρο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:28:01 »

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #46 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 04:05:54 μμ »
ότι λεει το καθηκοντολογιο σου μην κοιτας του τ.ε.

καλη συνέχεια, η χρονιά τώρα άρχισε.....θα παραγνωριστείς αυτό ειναι το μονο σίγουρο

δε λέει για εφημερίες
λέει ότι είμαι υπεύθυνη για το παιδί της παράλληλης στήριξης σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής;
είναι δυνατόν να προσέχω αυτό το παιδί και να έχω και το νου μου και στα άλλα σε εφημερίες;;;

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #47 στις: Σεπτέμβριος 30, 2010, 01:57:22 μμ »
ότι λεει το καθηκοντολογιο σου μην κοιτας του τ.ε.

καλη συνέχεια, η χρονιά τώρα άρχισε.....θα παραγνωριστείς αυτό ειναι το μονο σίγουρο

δε λέει για εφημερίες
λέει ότι είμαι υπεύθυνη για το παιδί της παράλληλης στήριξης σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής;
είναι δυνατόν να προσέχω αυτό το παιδί και να έχω και το νου μου και στα άλλα σε εφημερίες;;;


Mitsy, τι γίνεται τελικα με τις εφημεριες? Εισαι υπευθυνη για το παιδι σε καθε διαλειμμα και εχεις και γενικες εφημεριες?Πώς συμπληρωνεις ωραριο?Εισαι ολη μερα εκει? Σε ζαλισα ε? Με πηραν κι εμενα Π.Σ. κια εχω αποριες διοτι ειναι πρωτη φορα ως αναπληρωτρια, στην ωρομισθια τα πραγματα ηταν μετρημενα κουκια

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #48 στις: Σεπτέμβριος 30, 2010, 09:19:50 μμ »
ότι λεει το καθηκοντολογιο σου μην κοιτας του τ.ε.

καλη συνέχεια, η χρονιά τώρα άρχισε.....θα παραγνωριστείς αυτό ειναι το μονο σίγουρο

δε λέει για εφημερίες
λέει ότι είμαι υπεύθυνη για το παιδί της παράλληλης στήριξης σε όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής;
είναι δυνατόν να προσέχω αυτό το παιδί και να έχω και το νου μου και στα άλλα σε εφημερίες;;;


Mitsy, τι γίνεται τελικα με τις εφημεριες? Εισαι υπευθυνη για το παιδι σε καθε διαλειμμα και εχεις και γενικες εφημεριες?Πώς συμπληρωνεις ωραριο?Εισαι ολη μερα εκει? Σε ζαλισα ε? Με πηραν κι εμενα Π.Σ. κια εχω αποριες διοτι ειναι πρωτη φορα ως αναπληρωτρια, στην ωρομισθια τα πραγματα ηταν μετρημενα κουκια

ναι,προσέχω το παιδί στα διαλείμματα!δεν το κρατάω από το χεράκι  ;) αλλά απολαμβάνω κι εγώ το διάλειμμά μου έξω στη φύση,και από κοντά-μακρυά έχω το νου μου στο παιδί!
εφημερίες γενικές με έβαλε στην αρχή,του εξήγησα αλλά πάλι με έβαλε μια μέρα!οπότε πρόσεξα και τα υπόλοιπα! ;)
έχω πλήρες ωράριο.είναι σαν να το υιοθέτησα! ;)
δεν κάθομαι όλη τη μέρα!21 ώρες την εβδομάδα!
το έχω αγαπήσει το παιδί!
κι εκείνο αρχίζει να μου δείχνει ότι του αρέσει που είμαστε μαζί!
οι συνάδελφοι είναι πιο ήσυχοι που είμαι κι εγώ δίπλα του στα μαθήματα και τον βοηθώ και τον παροτρύνουν να απαντά σε απλές ερωτήσεις,να κλίνει ρήματα,να διαβάζει κλπ!
τις πρώτες μέρες είχα δυσκολευτεί λίγο,αλλά τα βρήκαμε γρήγορα! ;D

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 30, 2010, 10:44:52 μμ »
Ολα καλα λοιπον  ;). Σιγουρα καθε αρχη και δυσκολη
Γνωριζω οτι οι ωρες ειναι 21 αλλά δεν ειναι διασπαρτες μεσα στο ημερησιο προγραμμα με αποτελεσμα να εχεις ενδιαμεσα κενα? Σε εξυπηρετησαν με συνεχομενες ωρες? Αφου τα φιλολογικα μαθηματα ειναι 10-11 ωρες τι κανεις τις υπολοιπες ωρες? Μπαινεις και σε αλλα μαθηματα? Κατι δεν πιανω προφανως...

Υ.Γ. Τυχερη βλεπεις δεντρακια και ακους πουλακια, εγω  θα βλεπω ντουβαρια και θα ακουω οιδομικαι εργασιαι :P

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 01, 2010, 03:56:03 μμ »
Ολα καλα λοιπον  ;). Σιγουρα καθε αρχη και δυσκολη
Γνωριζω οτι οι ωρες ειναι 21 αλλά δεν ειναι διασπαρτες μεσα στο ημερησιο προγραμμα με αποτελεσμα να εχεις ενδιαμεσα κενα? Σε εξυπηρετησαν με συνεχομενες ωρες? Αφου τα φιλολογικα μαθηματα ειναι 10-11 ωρες τι κανεις τις υπολοιπες ωρες? Μπαινεις και σε αλλα μαθηματα? Κατι δεν πιανω προφανως...

Υ.Γ. Τυχερη βλεπεις δεντρακια και ακους πουλακια, εγω  θα βλεπω ντουβαρια και θα ακουω οιδομικαι εργασιαι :P

κάνω 21 ώρες με το ίδιο παιδί
11 τα φιλολογικά του και 10 ώρες μόνοι μας
όταν παρουσιαστήκαμε(2 φιλόλογοι) μας είπε:η μία αναλαμβάνει τ.ε. και η άλλη π.σ. διαλέξτε τι θα πάρει η κάθε μία!
συνεννοηθήκαμε,πήρε εκείνη τ.ε. κι εγώ π.σ.
μας έβαλε κανονικά στο πρόγραμμα 21 ώρες,και στις δύο
η διάγνωση του παιδιού γράφει ο΄τι προτείνεται π.σ. κι αν αυτή δεν πραγματοποιείται τότε να παρακολουθήσει 15 ώρες τ.ε.
αυτά
κάνω λοιπόν ό,τι μου λένε κι εγώ!
μέχρι στιγμής,όπως σου είπα,δόξα το θεό όλα καλά!
σήμερα ήρθαν κι αυτοί του προγράμματος οι οποίοι λέει ότι είναι κι αυτοί για π.σ.
τι να σου πω!
δε βγάζω άκρη!

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 01, 2010, 08:24:39 μμ »
Ολα καλα λοιπον  ;). Σιγουρα καθε αρχη και δυσκολη
Γνωριζω οτι οι ωρες ειναι 21 αλλά δεν ειναι διασπαρτες μεσα στο ημερησιο προγραμμα με αποτελεσμα να εχεις ενδιαμεσα κενα? Σε εξυπηρετησαν με συνεχομενες ωρες? Αφου τα φιλολογικα μαθηματα ειναι 10-11 ωρες τι κανεις τις υπολοιπες ωρες? Μπαινεις και σε αλλα μαθηματα? Κατι δεν πιανω προφανως...

Υ.Γ. Τυχερη βλεπεις δεντρακια και ακους πουλακια, εγω  θα βλεπω ντουβαρια και θα ακουω οιδομικαι εργασιαι :P

κάνω 21 ώρες με το ίδιο παιδί
11 τα φιλολογικά του και 10 ώρες μόνοι μας
όταν παρουσιαστήκαμε(2 φιλόλογοι) μας είπε:η μία αναλαμβάνει τ.ε. και η άλλη π.σ. διαλέξτε τι θα πάρει η κάθε μία!
συνεννοηθήκαμε,πήρε εκείνη τ.ε. κι εγώ π.σ.
μας έβαλε κανονικά στο πρόγραμμα 21 ώρες,και στις δύο
η διάγνωση του παιδιού γράφει ο΄τι προτείνεται π.σ. κι αν αυτή δεν πραγματοποιείται τότε να παρακολουθήσει 15 ώρες τ.ε.
αυτά
κάνω λοιπόν ό,τι μου λένε κι εγώ!
μέχρι στιγμής,όπως σου είπα,δόξα το θεό όλα καλά!
σήμερα ήρθαν κι αυτοί του προγράμματος οι οποίοι λέει ότι είναι κι αυτοί για π.σ.
τι να σου πω!
δε βγάζω άκρη!

Μαλιστα, τι να πω?
Εγω ειμαι σε ενα σχολειο οπου υπαρχουν 2 παιδιά για π.σ., τα οποια φοιτουν στο ιδιο τμημα και δεν υπαρχει περιπτωση να τα χωρισουν, ετσι δουλευτηκαν και περσι και ολα καλα λενε. Αφου ειναι 11 ωρες τα φιλολογικα ρωτησα τις υπολοιπες ωρες τι θα κανω? Θα δουμε μου απαντησαν. Εκανα προταση για εξατομικευση και ο διευθυντης μου ειπε πως οι γονεις δε θελουν να φευγουν τα παιδια τους απο το τμημα ουτε καν σε δευτερευοντα μαθηματα. Με βλεπω να μπαινω σε Θρησκευτικά, Μουσική και ο, τι αλλο για να συμπληρωσω. Απο τη διευθυνση μου ειπε μια κυρια, χωρις ωστοσο να το αποδεικνυει με νομοθεσια οτι πρεπει να ειμαι το δεξι χερι των παιδιων ΠΑΝΤΟΥ! οΚ, στα διαλειμματα, εκδηλωσεις, επισκεψεις, μαθηματα ειδικοτητας κτλ αλλά αυτο το παντου δεν διευκρινιστηκε...

Υ.Γ.Εχω την αισθηση οτι σε καποια σχολεια θα περισσευουμε και σε αλλα θα υπαρχουν κενα και αναγκες...πώς τα καταφεραν παλι?
Για παραδειγμα αφου ειχαν σκοπο να παρουν στο σχολειο σου π.σ. απο το προγραμμα γιατι δε σε τοποθετησαν σε αλλο πλαισιο? Ή αφου ειδαν οτι η π.σ. καλυφτηκε απο σενα γιατι εστειλαν εκει απο το προραμμα?

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #52 στις: Οκτώβριος 01, 2010, 08:45:10 μμ »
Ολα καλα λοιπον  ;). Σιγουρα καθε αρχη και δυσκολη
Γνωριζω οτι οι ωρες ειναι 21 αλλά δεν ειναι διασπαρτες μεσα στο ημερησιο προγραμμα με αποτελεσμα να εχεις ενδιαμεσα κενα? Σε εξυπηρετησαν με συνεχομενες ωρες? Αφου τα φιλολογικα μαθηματα ειναι 10-11 ωρες τι κανεις τις υπολοιπες ωρες? Μπαινεις και σε αλλα μαθηματα? Κατι δεν πιανω προφανως...

Υ.Γ. Τυχερη βλεπεις δεντρακια και ακους πουλακια, εγω  θα βλεπω ντουβαρια και θα ακουω οιδομικαι εργασιαι :P

κάνω 21 ώρες με το ίδιο παιδί
11 τα φιλολογικά του και 10 ώρες μόνοι μας
όταν παρουσιαστήκαμε(2 φιλόλογοι) μας είπε:η μία αναλαμβάνει τ.ε. και η άλλη π.σ. διαλέξτε τι θα πάρει η κάθε μία!
συνεννοηθήκαμε,πήρε εκείνη τ.ε. κι εγώ π.σ.
μας έβαλε κανονικά στο πρόγραμμα 21 ώρες,και στις δύο
η διάγνωση του παιδιού γράφει ο΄τι προτείνεται π.σ. κι αν αυτή δεν πραγματοποιείται τότε να παρακολουθήσει 15 ώρες τ.ε.
αυτά
κάνω λοιπόν ό,τι μου λένε κι εγώ!
μέχρι στιγμής,όπως σου είπα,δόξα το θεό όλα καλά!
σήμερα ήρθαν κι αυτοί του προγράμματος οι οποίοι λέει ότι είναι κι αυτοί για π.σ.
τι να σου πω!
δε βγάζω άκρη!

Μαλιστα, τι να πω?
Εγω ειμαι σε ενα σχολειο οπου υπαρχουν 2 παιδιά για π.σ., τα οποια φοιτουν στο ιδιο τμημα και δεν υπαρχει περιπτωση να τα χωρισουν, ετσι δουλευτηκαν και περσι και ολα καλα λενε. Αφου ειναι 11 ωρες τα φιλολογικα ρωτησα τις υπολοιπες ωρες τι θα κανω? Θα δουμε μου απαντησαν. Εκανα προταση για εξατομικευση και ο διευθυντης μου ειπε πως οι γονεις δε θελουν να φευγουν τα παιδια τους απο το τμημα ουτε καν σε δευτερευοντα μαθηματα. Με βλεπω να μπαινω σε Θρησκευτικά, Μουσική και ο, τι αλλο για να συμπληρωσω. Απο τη διευθυνση μου ειπε μια κυρια, χωρις ωστοσο να το αποδεικνυει με νομοθεσια οτι πρεπει να ειμαι το δεξι χερι των παιδιων ΠΑΝΤΟΥ! οΚ, στα διαλειμματα, εκδηλωσεις, επισκεψεις, μαθηματα ειδικοτητας κτλ αλλά αυτο το παντου δεν διευκρινιστηκε...

Υ.Γ.Εχω την αισθηση οτι σε καποια σχολεια θα περισσευουμε και σε αλλα θα υπαρχουν κενα και αναγκες...πώς τα καταφεραν παλι?
Για παραδειγμα αφου ειχαν σκοπο να παρουν στο σχολειο σου π.σ. απο το προγραμμα γιατι δε σε τοποθετησαν σε αλλο πλαισιο? Ή αφου ειδαν οτι η π.σ. καλυφτηκε απο σενα γιατι εστειλαν εκει απο το προραμμα?

γιατί να μην κάνετε και εξατομικευμένη;
εγώ μίλησα με τη μητέρα,η οποία παρεπιπτόντως ενδιαφέρθηκε πολύ,και γνωρίζει επακριβώς τι κάνουμε με το παιδί της.
χάρηκε που μπορούμε να έχουμε και κάποιες ώρες μόνοι μας ώστε να τον βοηθώ με τα μαθήματα.
και γιατί να μην μπορείς να συνοδεύεις και σε άλλα μαθήματα;
πιστεύω ότι βοηθάει.
τι να σου πω,κι εγώ πρώτη χρονιά κάνω π.σ. και κάνω ό,τι μου λένε
ο δ/ντής όπως και οι συνάδελφοι ήθελαν να πάει ένας άνθρωπος εκεί μόνο για το παιδί αυτό και να μην ασχολείται με τίποτα άλλο.
ό,τι τον αφορά το λένε σε μένα.
έχει τα θετικά και τα αρνητικά του.
δλδ εσύ μέχρι στιγμής κάνεις 11 ώρες;
δε μπορείς να πάρεις τ.ε;
 όσον αφορά το τελευταίο σου σχόλιο,πραγματικά δε ξέρω γιατί συνέβη αυτό!
να πω ότι ήταν κι άλλα παιδιά για π.σ. ναι αλλά τώρα;
είμαστε 3 άνθρωποι για ένα παιδί!
αν και δεν έχει ξεκαθαροστεί ακόμη αν θα μείνουν σε εμάς και για πόσες ώρες
χτές παρουσιάστηκαν!

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #53 στις: Οκτώβριος 01, 2010, 09:22:11 μμ »
Τα πλεονεκτηματα της εξατομικευσης τα ξερουμε αλλα ο διευθυντης επεσημανε πως οι γονεις δε θελου για να μην χανουν τα υπολοιπα μαθηματα. Μενει να τους συναντησω και να μιλησουμε γενικα για τα παιδια και ειδικοτερα.Τωρα τα υπολοιπα μαθηματα...θα δουμε, προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα να στηριζω κι εκει. Ενα τηλεφωνο στο συμβουλο ειδικης αγωγης ειναι μια λυση αν και τον συγκεκριμενο τρομαζεις να τον βρεις, Σημετα ανελαβα υπηρεσια επομενως ξεκινω απο Δευτερα κανονικα.

Υ.Γ. Στην εξατομικευση τον βοηθας στα μαθηματα του σχολειου με παραλλαγες και εναλλακτικες στρατηγικες διδασκαλιας του αναλυτικου προγραμματος ή ασχολειστε με αλλα φυλλα εργασιας (αναγνωση/γραφη/επεξεργασια πληροφοριων/κοινωνικες δεξιοτητες)??

Αποσυνδεδεμένος gmork

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 663
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 01, 2010, 09:29:21 μμ »
Τ.Ε. δεν υπαρχει στο σχολειο, αλλωστε όπου υπαρχει Τ.Ε. δυσκολα εγκρινουν και Π.Σ. στο ιδιο σχολειο. Ηταν η καραμελα του υπουργειου παλιοτερα δεν ξερω τι γινεται τωρα.(αφου εκει τ.ε. να παει εκει δεν στελνουμε π.σ.) 2 παιδια με προβληματα ορασης ζητουσαν Π.Σ. αλλα δεν την ενεκριναν διοτι στο σχολειο υπηρχε τ.ε. το οποιο ομως στελεχωνε ειδικος παιδαγωγος χωρις braille. Τα παιδια δεν μπορουσαν να βοηθηθουν ουσιαστικα. Οι γονεις τους προσεφυγαν στο συνηγορο του πολιτη. Το 1 απο αυτα παραμενει εκτος εκπαιδευσης εδω και 2 χρονια.

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 01, 2010, 09:34:40 μμ »
Τα πλεονεκτηματα της εξατομικευσης τα ξερουμε αλλα ο διευθυντης επεσημανε πως οι γονεις δε θελου για να μην χανουν τα υπολοιπα μαθηματα. Μενει να τους συναντησω και να μιλησουμε γενικα για τα παιδια και ειδικοτερα.Τωρα τα υπολοιπα μαθηματα...θα δουμε, προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα να στηριζω κι εκει. Ενα τηλεφωνο στο συμβουλο ειδικης αγωγης ειναι μια λυση αν και τον συγκεκριμενο τρομαζεις να τον βρεις, Σημετα ανελαβα υπηρεσια επομενως ξεκινω απο Δευτερα κανονικα.

Υ.Γ. Στην εξατομικευση τον βοηθας στα μαθηματα του σχολειου με παραλλαγες και εναλλακτικες στρατηγικες διδασκαλιας του αναλυτικου προγραμματος ή ασχολειστε με αλλα φυλλα εργασιας (αναγνωση/γραφη/επεξεργασια πληροφοριων/κοινωνικες δεξιοτητες)??

το παιδί που έχω εγώ είναι αρκετά δύσκολη περίπτωση και χρειάζεται συνέχεια δίπλα του κάποιον
γι'αυτο ίσως δεν τέθηκε θέμα με τις ώρες
ο σύμβουλος όντως είναι δυσεύρετος
όσον αφορά στο τελευταίο σου ερώτημα και τα δύο παράλληλα,απλά αυτό χρειάζεται κατάλληλη σύνδεση
στη γλώσσα πχ μάθαμε να βρίσκουμε τα υποκείμενα των ρημάτων απαντώντας στο ποιος-ποιοι,μορφές υποκειμένου δεν δύναται να κατανοήσει
οπότε βασίζομαι στην ύλη του βιβλίου δίδοντάς του π,χ, εικόνες με δραστηριότητες ποιος κάνει τι
συζητάμε και για το τι κάνει ο ίδιος καθημερινά
απαντάμε σε ερωτήσεις
γράφουμε προτάσεις στον πίνακα
χρησιμοποιούμε τον Η/Υ όπου βάζουμε χρωματάκια,υπογραμμίζουμε
κι έτσι εμπεδώνει περισσότερο την ύλη και εκφράζεται και περισσότερο απ'ότι στην τάξη με τα υπόλοιπα παιδιά
μάθαμε να κλίνουμε και ρήματα στα αρχαία.
καλά τα πάει
κι αφού έχω τη σύμφωνη γνώμη γονέων και δ/νσης προχωρώ...





 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 272
Σύνολο: 294

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.