*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στήριξη  (Αναγνώστηκε 141815 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3911
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #294 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2025, 11:48:54 am »
Συνάδελφοι όσοι γνωρίζετε 100% παρακαλώ απαντήστε.
Είναι νόμιμο συνάδελφος εκπαιδευτικός αναπληρωτής παράλληλης στήριξης να αλλάζει σχολείο κατ’εντολην του περιφερικού ή του διευθυντή εκπαίδευσης διότι το παιδί το οποίο υποστηρίζει θα φοιτήσει σε άλλο σχολείο; Να σημειώσω πως ο εκπαιδευτικός δεν επιθυμεί να αλλάξει σχολείο και επίσης στο αρχικό σχολείο υπάρχει και άλλο παιδί με διάγνωση για το οποίο έχει εγκριθεί παράλληλη οπότε μπορεί να υποστηρίζει αυτό το παιδί αν παραμείνει.
Ειναι νόμιμες αυτές οι διαδικασίες;;

Ξερω οτι η ΠΣ μεχρι πριν απο 5 χρονια συνοδευε το παιδι.
Δεν πηγαινε δηλαδη στο σχολειο, αλλα στο Χ παιδι που φπιτουσε σε αυτο το σχολειο. Αρα, ακολουθει το παιδι σε αλλαγη σχολειου εντος νομου (μου εχει τυχει αρκετές φορες αυτο)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:27:20 »

Αποσυνδεδεμένος Sabi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 381
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #295 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2025, 11:57:30 am »
Ξερω οτι η ΠΣ μεχρι πριν απο 5 χρονια συνοδευε το παιδι.
Δεν πηγαινε δηλαδη στο σχολειο, αλλα στο Χ παιδι που φπιτουσε σε αυτο το σχολειο. Αρα, ακολουθει το παιδι σε αλλαγη σχολειου εντος νομου (μου εχει τυχει αρκετές φορες αυτο)

Σωστό. Αλλά το σχολείο έχει 2 περιπτώσεις παιδιών για τους οποίους έχει εγκριθεί παράλληλη. Γιατί πρέπει επομένως να την τραβήξει αυτός που φεύγει αντί να μείνει στον άλλο;

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1949
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #296 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2025, 01:59:56 pm »
Σωστό. Αλλά το σχολείο έχει 2 περιπτώσεις παιδιών για τους οποίους έχει εγκριθεί παράλληλη. Γιατί πρέπει επομένως να την τραβήξει αυτός που φεύγει αντί να μείνει στον άλλο;
Γιατί ανάλογα με την περίπτωση (ειδικά στον αυτισμό) είναι σημαντικό για το παιδί να μην αλλάξει παράλληλη.

Αποσυνδεδεμένος Sabi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 381
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #297 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2025, 02:10:58 pm »
Γιατί ανάλογα με την περίπτωση (ειδικά στον αυτισμό) είναι σημαντικό για το παιδί να μην αλλάξει παράλληλη.

Ναι βέβαια το αντιλαμβάνομαι αυτό. Αλλά όταν υπάρχουν 2 παιδιά στην ίδια θέση ποιος αποφασίζει και με ποια κριτήρια ποιο παιδί έχει προτεραιότητα; Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι ακόμη δεν έχει έρθει κανένα από τα 2 παιδιά σε επαφή με την εκπαιδευτικό Μ οπότε δεν τίθεται θέμα αλλαγής εκπαιδευτικού. Τελοσπαντων θα δούμε πως θα πάει και αυτό.. 8)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:27:20 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3911
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #298 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2025, 04:24:13 pm »
Ναι βέβαια το αντιλαμβάνομαι αυτό. Αλλά όταν υπάρχουν 2 παιδιά στην ίδια θέση ποιος αποφασίζει και με ποια κριτήρια ποιο παιδί έχει προτεραιότητα; Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι ακόμη δεν έχει έρθει κανένα από τα 2 παιδιά σε επαφή με την εκπαιδευτικό Μ οπότε δεν τίθεται θέμα αλλαγής εκπαιδευτικού. Τελοσπαντων θα δούμε πως θα πάει και αυτό.. 8)


Κρινεται αναλογα με τη μεγαλύτερη αναγκη. Οποιο παιδι εχει μεγαλυτερη αναγκη, αυτο θα «κρατησει» την ΠΣ

Και κρινεται απο το ΚΕΔΑΣΥ συνηθως
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #299 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 02:20:48 pm »
Θα ήθελα την εμπειρία και τη γνώμη σας για το εξής θέμα: Σε παιδί με αυτισμό που υποστηρίζεται από παράλληλη στήριξη στο σύνολο των μαθημάτων (σε Γυμνάσιο και σε Γενικό Λύκειο) είναι θεμιτό, συνηθισμένο, ηθικό το τμήμα του να έχει όλα τα θεωρητικά μαθήματα μαζί και όλα τα θετικά πάλι μαζί, ώστε να διευκολύνεται το πρόγραμμα των καθηγητών της παράλληλης;

Παρακαλώ θα ήθελα να γράψετε το σκεπτικό σας, ώστε να διευκολυνθώ σε πτυχές που ίσως δεν μπορώ να δω καθαρά.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #300 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 02:27:13 pm »
Εννοείς πχ όλα τα φιλολογικά την ίδια μέρα και αντιστοιχα όλα τα θετικά;
Η παράλληλη είναι και σε άλλο σχολείο;
Εμείς το είχαμε κάνει αυτό με παράλληλη που μοιραζόταν σε 2 νησιά (!!!) όταν είχε μόνο ένα παιδί.
Οπότε αν είναι να εξυπηρετηθεί η πλήρης κάλυψη του μαθητή, δεν το θεωρώ αθέμιτο όσο δυσλειτουργικό κι αν είναι. Έτσι κι αλλιώς στα φιλολογικά η επίσημη οδηγία  είναι συνεχόμενα δίωρα. Αν το «εξυπηρέτηση» είναι κάτι άλλο που ζητά ο εκπαιδευτικός για τη βόλεψή του, προφανώς όχι.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #301 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 02:45:35 pm »
Πρόκειται για 2 περιστατικά, αλλά και τα δυο είναι τα μοναδικά με παράλληλη, το ένα στο Γυμνάσιο και το άλλο στο Γενικό Λύκειο. Σε μας (Γυμνάσιο) οι παράλληλες πηγαίνουν και σε άλλο Γυμνάσιο, μέσα στην ίδια πόλη και σε ελάχιστη απόσταση. Εδώ το βλέπω θεμιτό (με επιφύλαξη, μιας και υπάρχει τμήμα ένταξης στο άλλο Γυμνάσιο), κυρίως επειδή μιλάμε για υποχρεωτική βαθμίδα εκπαίδευσης. Στην ίδια περίπτωση στο Γενικό Λύκειο, τα συνεχόμενα: δίωρο Αρχαίων, Ιστορία και Γλώσσα την ίδια μέρα κολλητά και την επομένη Φυσική, καπάκι Χημεία και αμέσως μετά Μαθηματικά μου φαίνονται κολαστήριο σε Γενικό Λύκειο για όλους τους άλλους μαθητές. Ίσως όμως έχει επηρεαστεί η κρίση μου, επειδή ξέρω πρόσωπα και γεγονότα...
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #302 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 05:35:04 pm »
Για Γενικό Λύκειο κι εμένα μου ακούγεται  βαρύ. Γίνεται για να είναι μόνο συγκεκριμένη μέρα οι εκπαιδευτικοί σε ένα σχολείο υποθέτω. Είναι όμως αντικειμενικά επιβεβλημένο το να είναι μία μέρα, λόγω απόστασης από τις άλλες μονάδες, ή είναι θέμα επιθυμίας των εκπαιδευτικών;

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #303 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 08:28:06 pm »
Δεν ξέρω αν μπορώ να πω πως είναι αντικειμενικά επιβεβλημένο, δεν έχω την εμπειρία. Η απόσταση είναι των 5 λεπτών με αυτοκίνητο, 15 λεπτών με τα πόδια, αλλά είναι ταλαιπωρία σίγουρα για τον εκπαιδευτικό. Το θέμα για το Λύκειο όμως είναι πως για τα υπόλοιπα παιδιά είναι δυσβάσταχτο και οι γονείς τους (που το έζησαν αυτό με 4 ώρες φιλολογικά συνεχόμενα και στο Γυμνάσιο και δεν διαμαρτυρήθηκαν) είναι στα κάγκελα. Καταλήγω πως η συμπερίληψη δεν μπορεί να επιτυγχάνεται με την επιβολή δυσλειτουργικών παιδαγωγικών λύσεων στους υπόλοιπους μαθητές.Μιλάμε για Γενικό Λύκειο και μαθητή για τον οποίο δεν υπάρχει ουσιαστική παιδαγωγική αντιστοίχιση μεταξύ των δυνατοτήτων του και των απαιτήσεων του σχολείου. Η φοίτησή του εκεί φαίνεται να οφείλεται στην τεχνική δυνατότητα υποστήριξής του μέσω παράλληλης
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #304 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 09:02:12 pm »
Αυτή η απόσταση δεν επιβάλλει αντικειμενικά το να μην μπορεί η παράλληλη να μετακινείται σε 2 σχολεία, κατά τη γνώμη μου. Κατανοώ ότι είναι γελοία η έννοια της μετακινούμενης παράλληλης αλλά οι συνθήκες αυτές είναι και πολλοί άλλοι εκπαιδευτικοί τις δέχονται αδιαμαρτύρητα και δεν ζητούν να επιβληθούν δυσλειτουργικές λύσεις στα σχολεία για να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 617
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #305 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2025, 11:27:50 pm »
 Έσπερε, σε ευχαριστώ πολύ που ανταποκρίθηκες στο ερώτημά μου. Είναι μεγάλη ανακούφιση να βλέπω πως κάποιος με εμπειρία βλέπει το ζήτημα με παρόμοιο τρόπο.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4966
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #306 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2025, 08:03:30 am »
Ωστόσο, η κοινή λογική στη λήψη αποφάσεων για την εκπαίδευση, είναι σε έλλειψη. Κι αν δεν υπάρχει κοινή λογική στα υψηλότερα επίπεδα, είναι ίσως άδικο να την αναζητάς στα χαμηλότερα. Αλλά δεν μπορώ να μην επικρίνω μια διάθεση μηδενικής συνεργασίας και βολέματος που βλέπω σε εκπαιδευτικούς μικρότερης ηλικίας που ξεκινουν τώρα τη σχολική ζωή τους. Στο σχολείο μου έρχονται για συμπλήρωση ωραρίου, ακόμα και υπερωριακά, καθηγητές απλών σχολείων ακόμα και στα πρόθυρα της σύνταξης, και ποτέ δεν έχουν διανοηθεί να ζητήσουν κάτι παντελώς δυσλειτουργικό από κάθε άποψη, για να αποφύγουν τη μετακίνηση, και επειδή τα πράγματα αυτά σ εμάς είναι παγιωμένα λόγω σταθερών συνθηκών, η κατάσταση αυτή είναι δια βίου κυριολεκτικά. Η ιδέα ότι κάτι τέτοιο γίνεται όχι για να γίνει το βέλτιστο δυνατό για τη σχολικό μονάδα που έχει μεγαλύτερη ανάγκη (εστω και εις βάρος των άλλων), αλλά για να μην μετακινείται μέσα στη μέρα ο εκπαιδευτικός σε απόσταση που περπατιεται, μου φαίνεται αδιανόητη.

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #307 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2025, 09:44:22 am »
Εγώ στο παρελθόν έχω βρεθεί ως παράλληλη και σε 5 σχολεία και μόνιμα ήμουν σε 4 τις άλλες χρονιές. Καλά τα λέτε αλλά αν ο εκπαιδευτικός διαλύεται να πηγαίνει σαν μπαλάκι μέσα στην ίδια μέρα κάθε μέρα σε 2 και 3 σχολεία είναι φυσιολογικό να μη κάνει καλά τη δουλειά του απ' τη κούραση και μόνο και το άγχος να τρέξει να προλάβει. Με τα κενά του να μην είναι για να πάει τουαλέτα και να φάει αλλά να μετακινηθεί. Αν αυτό είναι καλύτερο παιδαγωγικα για τα παιδιά με αναπηρίες τι να πω... Τα παιδιά της γενικής θα έχουν μια μέρα μαζεμένα τα φιλολογικά και θετικά και τις άλλες μέρες θα είναι πιο ήρεμα να διαβάσουν να χαλαρώσουν δε καταλαβαίνω το πρόβλημα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33110
  • Τελευταία: Mimao
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193276
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 294
Σύνολο: 305

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.