0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλημέρα , είμαι αναπληρώτρια σε ένα σχολείο για 23 ώρες , έχω αναλάβει 4 παιδιά σε 4 διαφορετικά τμήματα.το ένα εξ αυτών λόγω παραβατικής συμπεριφοράς οδεύει προς αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, τι γίνεται στην περίπτωση που το παιδί φύγει κι εμείς της παράλληλης δεν θα συμπληρώνουμε πλέον ώρες στο σχολείο αυτό? Χάνουμε τις ώρες ή θα τις συμπληρώσουμε κάπου άλλου? Ευχαριστω πολύ
Μια είδηση που πέρασε στα ψιλά: μέχρι σήμερα το μεσημέρι τα ΚΕΔΑΣΥ όλης της χώρας, κατόπιν αιτήματος του υπουργείου, έπρεπε να δηλώσουν τον αριθμό αιτημάτων για αξιολόγηση μαθητών μέχρι στιγμής για τη φετινή χρονιά, μαζί με τους αντίστοιχους συνολικούς αριθμούς αιτημάτων των δύο προηγούμενων σχολικών ετών: https://www.especial.gr/arithmo-aitimaton-gia-axiologisi-mathiton-sta-kedasy-gia-ta-sholika-eti-2021-2022-2023-2024-zita-to-ypaitha/?fbclid=IwAR1KYxMGi8TRdBX7xtL_UriukigMrFw-Q6w7uJiFZJGFHJmPjVr6aos_atkΔεν γνωρίζω αν πρόκειται για καθιερωμένη διαδικασία, αλλά αν το συνδυάσουμε με την ευθαρσώς δηλωμένη πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει σύντομα σε αναθεώρηση της ειδικής αγωγής με την κατάθεση νέου νόμου - πλαισίου, νομίζω πως πρέπει να μας ανησυχήσει: https://www.esos.gr/arthra/87199/k-pierrakakis-tha-feroyme-nomoshedio-gia-tin-eidiki-agogi?fbclid=IwAR1ZHgXbDADwjrof78fFZUci6x6W7aztYyZJbumylh-ARAGJDW9HtrTRZHMΜάλλον οι εξελίξεις τρέχουν και το υπουργείο έχει ξεκινήσει την επεξεργασία του σχετικού σχεδίου νόμου, οπότε ίσως να θέλει να δει αν θα την επισπεύσει ή όχι, χωρίς να περιμένει τον Ιούνιο για να δει τον τελικό αριθμό αιτημάτων για την παράλληλη στήριξη. Αλλιώς γιατί να ζητήσει τους αντίστοιχους αριθμούς αιτημάτων των προηγούμενων ετών; Ειδικά αν διαφαίνεται απο τώρα σημαντική αύξηση των αιτημάτων τότε η αναδιαμόρφωση - συρρίκνωση του θεσμού της παράλληλης στήριξης θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα. Μην ξεχνάμε μάλιστα ότι φέτος ήδη έχουν καταναλωθεί πιστώσεις ΕΣΠΑ των προσεχών ετών, χωρίς να έχουν καλυφθεί όλα τα κενά οπότε από Σεπτέμβρη το πρόβλημα θα είναι πολύ έντονο και σίγουρα το ξέρουν καλά εκεί στο υπουργείο.[/Μεχρι πριν τρια χρονια που βρισκομουν σε ΚΕΣΥ (νυν ΚΕΔΑΣΥ) καθε χρονο μας ζητουσαν τετοια στοιχεια. Μακιστα πηγαιναν αρκετα χρονια πισω (νομιζω εχω μαζεψει στοιχεια μεχρι 6-7 χρονια πισω).Οσο για τα αιτηματα για ΠΣ….. τα καινουρια ερχοταν απο εδω και περα και γυρω στο Μαϊο παντα τρεχαμε σαν παλαβοι για να προλαβουμε τις προθεσμιες (η εγκυκλιος εβγαινε γυρω στις 4 Ιουνιου κθε χρονο), οποτε δεν μπορει κανενας να πει σημερα ποσες παραλληλες θα υπαρχουν μεχρι τις 15/6
Μεχρι πριν τρια χρονια που βρισκομουν σε ΚΕΣΥ (νυν ΚΕΔΑΣΥ) καθε χρονο μας ζητουσαν τετοια στοιχεια. Μακιστα πηγαιναν αρκετα χρονια πισω (νομιζω εχω μαζεψει στοιχεια μεχρι 6-7 χρονια πισω).Οσο για τα αιτηματα για ΠΣ….. τα καινουρια ερχοταν απο εδω και περα και γυρω στο Μαϊο παντα τρεχαμε σαν παλαβοι για να προλαβουμε τις προθεσμιες (η εγκυκλιος εβγαινε γυρω στις 4 Ιουνιου κθε χρονο), οποτε δεν μπορει κανενας να πει σημερα ποσες παραλληλες θα υπαρχουν μεχρι τις 15/6
Άρα πρόκειται όντως για καθιερωμένη διαδικασία, ευχαριστώ για την επισήμανση. Εννοείται πως δεν μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα για το πόσες νέες παράλληλες θα υπάρξουν μέχρι τον Ιούνιο, δεν εννοούσα αυτό. Απλά συγκρίνοντας τον αριθμό αιτημάτων φέτος με τις προηγούμενες χρονιές μπορεί ποσοστιαία το υπουργείο να δει αν υπάρχει σημαντική αύξηση των αιτημάτων που θα μεταφραστεί και σε αύξηση των εγκεκριμένων παράλληλων στήριξεων και άλλων μορφών υποστήριξης, αν το ποσοστό των αιτημάτων που τελικά εγκρίνεται από τα ΚΕΔΑΣΥ παραμένει σταθερό στο χρόνο (που λογικά παραμένει και άντε να μειώνεται λίγο, αν κάποιοι προϊστάμενοι πιέζονται πλέον από πάνω να μην εγκρίνουν τόσο εύκολα πολλά αιτήματα).
Μεχρι πριν τρια χρονια καθε χρονο αυξανοτανΠλεον δεν ξερω
ο εκπαιδευτικος της παραλληλης στηριξης ειναι υποχρεωμενος να επιτηρει τα παιδια της παραλληλης στα διαλλειμματα ?
Γενικά είναι πολύ θλιβερό το γεγονός πως το πρώτο ερώτημα πολλών εκπαιδευτικών που εργάζονται ως παράλληλη στήριξη είναι αυτό. Και το επόμενο το αν πρέπει να μπαίνουν στην τάξη όταν λείπει ο μαθητής τους...
από ποια άποψη θλιβερό; έτσι όπως το γράφεις είνα ανοιχτό σε τελείως αντιθετες μεταξύ τους ερμηνείες.