*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στήριξη  (Αναγνώστηκε 103603 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10809
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #196 στις: Οκτώβριος 24, 2023, 08:58:40 μμ »
Καλημέρα , είμαι αναπληρώτρια σε ένα  σχολείο για 23 ώρες , έχω αναλάβει 4 παιδιά σε 4 διαφορετικά τμήματα.το ένα εξ αυτών λόγω παραβατικής συμπεριφοράς οδεύει προς αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, τι γίνεται στην περίπτωση που το παιδί φύγει κι εμείς της παράλληλης δεν θα συμπληρώνουμε πλέον ώρες στο σχολείο αυτό? Χάνουμε τις ώρες ή θα τις συμπληρώσουμε κάπου άλλου? Ευχαριστω πολύ
Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος γίνεται σε κάποιο κοντινό σχολείο. Πόσο μακριά μπορεί να στείλει ένας Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έναν μαθητή; Τις ώρες σου δεν τις χάνεις, επειδή η πρόσληψή σου είναι πλήρους ωραρίου!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:13:07 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #197 στις: Μάρτιος 06, 2024, 08:52:11 μμ »
Μια είδηση που πέρασε στα ψιλά: μέχρι σήμερα το μεσημέρι τα ΚΕΔΑΣΥ όλης της χώρας, κατόπιν αιτήματος του υπουργείου, έπρεπε να δηλώσουν τον αριθμό αιτημάτων για αξιολόγηση μαθητών μέχρι στιγμής για τη φετινή χρονιά, μαζί με τους αντίστοιχους συνολικούς αριθμούς αιτημάτων των δύο προηγούμενων σχολικών ετών: https://www.especial.gr/arithmo-aitimaton-gia-axiologisi-mathiton-sta-kedasy-gia-ta-sholika-eti-2021-2022-2023-2024-zita-to-ypaitha/?fbclid=IwAR1KYxMGi8TRdBX7xtL_UriukigMrFw-Q6w7uJiFZJGFHJmPjVr6aos_atk

Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για καθιερωμένη διαδικασία, αλλά αν το συνδυάσουμε με την ευθαρσώς δηλωμένη πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει σύντομα σε αναθεώρηση της ειδικής αγωγής με την κατάθεση νέου νόμου - πλαισίου, νομίζω πως πρέπει να μας ανησυχήσει: https://www.esos.gr/arthra/87199/k-pierrakakis-tha-feroyme-nomoshedio-gia-tin-eidiki-agogi?fbclid=IwAR1ZHgXbDADwjrof78fFZUci6x6W7aztYyZJbumylh-ARAGJDW9HtrTRZHM

Μάλλον οι εξελίξεις τρέχουν και το υπουργείο έχει ξεκινήσει την επεξεργασία του σχετικού σχεδίου νόμου, οπότε ίσως να θέλει να δει αν θα την επισπεύσει ή όχι, χωρίς να περιμένει τον Ιούνιο για να δει τον τελικό αριθμό αιτημάτων για την παράλληλη στήριξη. Αλλιώς γιατί να ζητήσει τους αντίστοιχους αριθμούς αιτημάτων των προηγούμενων ετών;

Ειδικά αν διαφαίνεται απο τώρα σημαντική αύξηση των αιτημάτων τότε η αναδιαμόρφωση - συρρίκνωση του θεσμού της παράλληλης στήριξης θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα. Μην ξεχνάμε μάλιστα ότι φέτος ήδη έχουν καταναλωθεί πιστώσεις ΕΣΠΑ των προσεχών ετών, χωρίς να έχουν καλυφθεί όλα τα κενά οπότε από Σεπτέμβρη το πρόβλημα θα είναι πολύ έντονο και σίγουρα το ξέρουν καλά εκεί στο υπουργείο.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #198 στις: Μάρτιος 06, 2024, 09:13:44 μμ »
Μια είδηση που πέρασε στα ψιλά: μέχρι σήμερα το μεσημέρι τα ΚΕΔΑΣΥ όλης της χώρας, κατόπιν αιτήματος του υπουργείου, έπρεπε να δηλώσουν τον αριθμό αιτημάτων για αξιολόγηση μαθητών μέχρι στιγμής για τη φετινή χρονιά, μαζί με τους αντίστοιχους συνολικούς αριθμούς αιτημάτων των δύο προηγούμενων σχολικών ετών: https://www.especial.gr/arithmo-aitimaton-gia-axiologisi-mathiton-sta-kedasy-gia-ta-sholika-eti-2021-2022-2023-2024-zita-to-ypaitha/?fbclid=IwAR1KYxMGi8TRdBX7xtL_UriukigMrFw-Q6w7uJiFZJGFHJmPjVr6aos_atk

Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για καθιερωμένη διαδικασία, αλλά αν το συνδυάσουμε με την ευθαρσώς δηλωμένη πρόθεση του υπουργείου να προχωρήσει σύντομα σε αναθεώρηση της ειδικής αγωγής με την κατάθεση νέου νόμου - πλαισίου, νομίζω πως πρέπει να μας ανησυχήσει: https://www.esos.gr/arthra/87199/k-pierrakakis-tha-feroyme-nomoshedio-gia-tin-eidiki-agogi?fbclid=IwAR1ZHgXbDADwjrof78fFZUci6x6W7aztYyZJbumylh-ARAGJDW9HtrTRZHM

Μάλλον οι εξελίξεις τρέχουν και το υπουργείο έχει ξεκινήσει την επεξεργασία του σχετικού σχεδίου νόμου, οπότε ίσως να θέλει να δει αν θα την επισπεύσει ή όχι, χωρίς να περιμένει τον Ιούνιο για να δει τον τελικό αριθμό αιτημάτων για την παράλληλη στήριξη. Αλλιώς γιατί να ζητήσει τους αντίστοιχους αριθμούς αιτημάτων των προηγούμενων ετών;

Ειδικά αν διαφαίνεται απο τώρα σημαντική αύξηση των αιτημάτων τότε η αναδιαμόρφωση - συρρίκνωση του θεσμού της παράλληλης στήριξης θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα. Μην ξεχνάμε μάλιστα ότι φέτος ήδη έχουν καταναλωθεί πιστώσεις ΕΣΠΑ των προσεχών ετών, χωρίς να έχουν καλυφθεί όλα τα κενά οπότε από Σεπτέμβρη το πρόβλημα θα είναι πολύ έντονο και σίγουρα το ξέρουν καλά εκεί στο υπουργείο.
[/
Μεχρι πριν τρια χρονια που βρισκομουν σε ΚΕΣΥ (νυν ΚΕΔΑΣΥ) καθε χρονο μας ζητουσαν τετοια στοιχεια. Μακιστα πηγαιναν αρκετα χρονια πισω (νομιζω εχω μαζεψει στοιχεια μεχρι 6-7 χρονια πισω).

Οσο για τα αιτηματα για ΠΣ….. τα καινουρια ερχοταν απο εδω και περα και γυρω στο Μαϊο παντα τρεχαμε σαν παλαβοι για να προλαβουμε τις προθεσμιες (η εγκυκλιος εβγαινε γυρω στις 4 Ιουνιου κθε χρονο), οποτε δεν μπορει κανενας να πει σημερα ποσες παραλληλες θα υπαρχουν μεχρι τις 15/6
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #199 στις: Μάρτιος 06, 2024, 09:31:04 μμ »
Μεχρι πριν τρια χρονια που βρισκομουν σε ΚΕΣΥ (νυν ΚΕΔΑΣΥ) καθε χρονο μας ζητουσαν τετοια στοιχεια. Μακιστα πηγαιναν αρκετα χρονια πισω (νομιζω εχω μαζεψει στοιχεια μεχρι 6-7 χρονια πισω).

Οσο για τα αιτηματα για ΠΣ….. τα καινουρια ερχοταν απο εδω και περα και γυρω στο Μαϊο παντα τρεχαμε σαν παλαβοι για να προλαβουμε τις προθεσμιες (η εγκυκλιος εβγαινε γυρω στις 4 Ιουνιου κθε χρονο), οποτε δεν μπορει κανενας να πει σημερα ποσες παραλληλες θα υπαρχουν μεχρι τις 15/6

Άρα πρόκειται όντως για καθιερωμένη διαδικασία, ευχαριστώ για την επισήμανση.

Εννοείται πως δεν μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα για το πόσες νέες παράλληλες θα υπάρξουν μέχρι τον Ιούνιο, δεν εννοούσα αυτό. Απλά συγκρίνοντας τον αριθμό αιτημάτων φέτος με τις προηγούμενες χρονιές μπορεί ποσοστιαία το υπουργείο να δει αν υπάρχει σημαντική αύξηση των αιτημάτων που θα μεταφραστεί και σε αύξηση των εγκεκριμένων παράλληλων στήριξεων και άλλων μορφών υποστήριξης, αν το ποσοστό των αιτημάτων που τελικά εγκρίνεται από τα ΚΕΔΑΣΥ παραμένει σταθερό στο χρόνο (που λογικά παραμένει και άντε να μειώνεται λίγο, αν κάποιοι προϊστάμενοι πιέζονται πλέον από πάνω να μην εγκρίνουν τόσο εύκολα πολλά αιτήματα).
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2024, 09:33:55 μμ από neossos »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:13:07 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #200 στις: Μάρτιος 06, 2024, 10:39:06 μμ »
Άρα πρόκειται όντως για καθιερωμένη διαδικασία, ευχαριστώ για την επισήμανση.

Εννοείται πως δεν μπορεί να εξαχθεί συμπέρασμα για το πόσες νέες παράλληλες θα υπάρξουν μέχρι τον Ιούνιο, δεν εννοούσα αυτό. Απλά συγκρίνοντας τον αριθμό αιτημάτων φέτος με τις προηγούμενες χρονιές μπορεί ποσοστιαία το υπουργείο να δει αν υπάρχει σημαντική αύξηση των αιτημάτων που θα μεταφραστεί και σε αύξηση των εγκεκριμένων παράλληλων στήριξεων και άλλων μορφών υποστήριξης, αν το ποσοστό των αιτημάτων που τελικά εγκρίνεται από τα ΚΕΔΑΣΥ παραμένει σταθερό στο χρόνο (που λογικά παραμένει και άντε να μειώνεται λίγο, αν κάποιοι προϊστάμενοι πιέζονται πλέον από πάνω να μην εγκρίνουν τόσο εύκολα πολλά αιτήματα).

Μεχρι πριν τρια χρονια καθε χρονο αυξανοταν

Πλεον δεν ξερω
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #201 στις: Μάρτιος 06, 2024, 10:53:48 μμ »
Μεχρι πριν τρια χρονια καθε χρονο αυξανοταν

Πλεον δεν ξερω

Επειδή έχω και σχετικά νούμερα, όχι απλώς υπάρχει αύξηση, αλλά μέσα σε 3 χρόνια οι εγκρίσεις παράλληλης στήριξης έχουν διπλασιαστεί.

Α' φάση αιτημάτων 2020-21: 7.817
Α' φάση αιτημάτων 2023-24: 15.837

(συνολικός αριθμός εγκρίσεων παράλληλης στήριξης για δημοτικό και νηπιαγωγείο).

Υ.Γ.: Και αυτό το νούμερο μπορεί να σας φαίνεται μεγάλο, αλλά αντιστοιχεί μόνο στο 1.3% του μαθητικού πληθυσμού για το 2020-2021 και σίγουρα κάτω από το 3% του μαθητικού πληθυσμού και φέτος (παρά την αισθητή μείωση του αριθμού των μαθητών). Αλλά για το κράτος είναι μάλλον μεγάλη σπατάλη πόρων το να υποστηρίξει κατάλληλα όλα αυτά τα παιδιά, παρόλο που το μεγαλύτερο ποσοστό των πόρων το έχει ήδη έτοιμο από την Ε.Ε....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2024, 11:28:20 μμ από neossos »

Αποσυνδεδεμένος giannisn1991

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #202 στις: Μάρτιος 09, 2024, 01:49:25 μμ »
ο εκπαιδευτικος της παραλληλης στηριξης ειναι υποχρεωμενος να επιτηρει τα παιδια της παραλληλης στα διαλλειμματα ?

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #203 στις: Μάρτιος 09, 2024, 02:30:14 μμ »
ο εκπαιδευτικος της παραλληλης στηριξης ειναι υποχρεωμενος να επιτηρει τα παιδια της παραλληλης στα διαλλειμματα ?


Απο το καθηκοντολογιο

« Υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ ) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.»
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #204 στις: Μάρτιος 09, 2024, 04:13:24 μμ »
Από συνδικαλιστικής αποψης πάντως λέγεται το αντίθετο. Ότι ναι μεν στο διάλειμμα μπορεί να υλοποιείς κάποια εκπαιδευτική παρέμβαση πχ στην κοινωνικοποίηση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να είσαι με το παιδί σε κάθε διάλειμμα γιατί η ευθύνη των εφημερευόντων, συνοδηγών εκδρομών κλπ αφορά όλους τους μαθητες. Είχε και το alfavita προ ολίγων ημερών κάτι σχετικό. Το παραθέτω απλώς προς συζήτηση, χωρίς να το ασπάζομαι διότι το θεωρώ εκτός πραγματικότητας, κρίνοντας από τα παιδιά που έχω δει εγω με παράλληλη που δεν μπορούν χωρίς κάποιον δίπλα τους.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #205 στις: Μάρτιος 09, 2024, 05:30:01 μμ »
Γενικά είναι πολύ θλιβερό το γεγονός πως το πρώτο ερώτημα πολλών εκπαιδευτικών που εργάζονται ως παράλληλη στήριξη είναι αυτό. Και το επόμενο το αν πρέπει να μπαίνουν στην τάξη όταν λείπει ο μαθητής τους...

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #206 στις: Μάρτιος 09, 2024, 05:44:30 μμ »
Γενικά είναι πολύ θλιβερό το γεγονός πως το πρώτο ερώτημα πολλών εκπαιδευτικών που εργάζονται ως παράλληλη στήριξη είναι αυτό. Και το επόμενο το αν πρέπει να μπαίνουν στην τάξη όταν λείπει ο μαθητής τους...

από ποια άποψη θλιβερό; έτσι όπως το γράφεις είνα ανοιχτό σε τελείως αντιθετες μεταξύ τους ερμηνείες.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #207 στις: Μάρτιος 09, 2024, 05:51:22 μμ »
από ποια άποψη θλιβερό; έτσι όπως το γράφεις είνα ανοιχτό σε τελείως αντιθετες μεταξύ τους ερμηνείες.

Γιατί οι συνάδελφοι κοιτάνε πως να "λουφάρουν" προφανώς, υιοθετώντας την παλιά κακή δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία. Και είναι θλιβερό γιατί το βλέπω σε συναδέλφους μου που μόλις βγήκαν από το πανεπιστήμιο και όλο και πιο συχνά τελευταία (μιλάω για το δημοτικό πάντα).

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #208 στις: Μάρτιος 09, 2024, 06:20:35 μμ »
Το ενδεχόμενο να μην επιθυμούν να είναι στην τάξη όταν λείπει ο εκπαιδευτικός γενικής ή ο μαθητής τους δε σημαίνει απαραίτητα ότι επιδιώκουν να λουφάρουν.
Ίσως είναι κι ένα μέσο πίεσης να επικαιροποιηθεί το καθηκοντολόγιο με μεγαλύτερη σαφήνεια.
Η πρόσφατη εγκύκλιος λειτουργίας ΤΕ και παράλληλης ήταν ένα βήμα στη σωστή κατεύθυνση αλλά λειψό ενώ επίσης δεν αποτελεί ΦΕΚ.

Αποσυνδεδεμένος giannisn1991

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στήριξη
« Απάντηση #209 στις: Μάρτιος 09, 2024, 06:32:10 μμ »
Όπως, άλλωστε, αναφέρεται στην εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 93506 /Δ3-        25/08/2023, με θέμα  «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση», «Η εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών συνολικά, συμπεριλαμβανομένων και όσων έχουν έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, αποτελεί ευθύνη του σχολείου ως φορέα και σε καμία περίπτωση η διατύπωση του εδαφίου 3 του υποκεφαλαίου “Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης” του κεφαλαίου Α΄ «ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» της υπό στοιχεία Υ.Α. 27922/Γ6/2007 Υ.Α. (Β΄449), δεν σημαίνει ότι ο/η εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης έχει ατομικά το σύνολο αυτής της ευθύνης».

Σύμφωνα με τον ν. 3600/2008 άρθρο 6 παρ. 1β «Η παράλληλη στήριξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης».
Η συνολική στήριξη (ακόμη και στο διάλειμμα) έχει να κάνει με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στήριξης των μαθητών/τριών και όχι με την επιτήρηση ή αποχώρησή τους (πέραν του διδακτικού τους ωραρίου).
 
Στο καθηκοντολόγιο που αφορά στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, με σαφήνεια αναφέρεται ότι «…υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.» Όπως είναι αυτονόητο η ευθύνη συνδέεται με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο υλοποιείται εντός του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και όχι, όπως αυθαίρετα κάποιοι ερμηνεύουν, πέραν αυτού.

            Με βάση τα παραπάνω, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να υπερασπίζονται με τις αποφάσεις τους τα ίσα δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών και να μην υιοθετούν και εφαρμόζουν καταδικαστέες πρακτικές παραβίασης των δικαιωμάτων εκπαιδευτικών που κάποιοι επιχειρούν να εμφανίσουν ως κανονικότητα.

 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 568
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 546
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.