0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: emmaki στις Σεπτεμβρίου 26, 2010, 06:24:50 pmΠαράθεση από: vatraxaki στις Σεπτεμβρίου 26, 2010, 06:07:21 pmκαλά συνάδελφε εσένα αν σε καλέσουν να μην αποδεχτείς..αν όμως έχεις πάρει σοβαρά την ειδική αγωγή θα δεις οτι τα παιδιά με ειδικές δυνατότητες αποδοχή χρειάζονται και αγάπη ανεξαρτήτου ηλικίας..Επειδή, λοιπόν, εγώ έχω πάερι στα σοβαρά την ειδική αγωγή, μπορώ να σου πω ότι τα παιδιά με ΕΑ χρειάζονται εκπαιδευτικό με πολλές γνώσεις, πολύ φαντασία, επιμονή, υπομονή και εξειδίκευση σε μια ηλικιακή ομάδα. Όσο πιο πολλές ηλικίες πάει να διδάξει τόσο πιο "σαλάτα" θα τα κάνει, γιατί είναι φυσικό να μην μπορεί να ανταπεξέλθει!Χρειάζονται αγάπη, αλλά χρειάζονται και "σκληράδα" και πειθαρχία, αυστηρούς κανόνες που δεν αλλάζουν. Αν πας μόνο με την αγάπη και το συναίσθημα το έχασες το παιχνίδι!Και μην ξεχνάμε ότι παιδιά με ειδικές ανάγκες (και έτσι είναι η ορολογία και πίστεψε με έτσι θέλουν και τα ΑΜΕΑ να ονομάζονται για να μην κ΄ρυβονται πίσω από το δάχτυλο τους) δεν είναι μόνο τα παιδιά με νοητική καθυστέρηση. Είναι και αυτά με κινητικά προβλήματα, είναι και τα τυφλά,είναι και τα κωφά, είναι και τα δυσλεκτικά, είναι και αυτά με σύδρομο ελλειμματικής προσοχής, είναι και αυτά με άλλα σύνδρομα κλπ κλπ κλπ. Σε ειδικά σχολεία συναντας και τέτοια παιδιά! Οπότε ο καθένας σε όποια βαθμίδα σπούδασε! εγώ να δεις πόσο σοβαρά την έχω πάρει την ειδική αγωγή..τα τελευταία 4 χρόνια είναι η δουλειά μου σε ιδιωτικό επίπεδο και από τα 20 μου τρέχω σε σεμινάρια ειδικής αγωγής σοβαρά και όχι σαν την μπούρδα που έκανα φέτος για να πάρω το χαρτί. φυσικά και τα ξέρω όλα αυτά που λες..και ξεχασες την πιο σημαντική ομάδα δυσκολιών..τα παιδιά με αυτισμό.. εγώ όλα όσα λες συνάδελφε τα διαθέτω και σκληράδα και πειθαρχία και ειδικές γνώσεις..αλλά δυστυχώς πολλοί συνάδελφοι έκαναν το σεμινάριο καθαρά για ένα διορισμό..και γι αυτό αντιδρούν στο να πάνε σε ειδικό σχολείο..αν το χεις πάρει σοβαρά δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα. θα κάτσεις, θα διαβάσεις, θα ρωτήσεις για κάθε μία περίπτωση που θα έχεις ξεχωριστά.και αν όντως αγαπάς την ειδική αγωγή θα τα καταφέρεις..αυτή τη βδομάδα εγώ έφαγα πολύ ξύλο από ένα αυτιστικό παιδάκι..και όμως είμαι ακόμα μαζί του και συνεχίζω γιατί ξέρω οτι μπορεί να καταφέρει πολλά, και θα τα καταφέρει..αυτό είναι πίστη, αγάπη, σκληρότητα και πολλά άλλα...
Παράθεση από: vatraxaki στις Σεπτεμβρίου 26, 2010, 06:07:21 pmκαλά συνάδελφε εσένα αν σε καλέσουν να μην αποδεχτείς..αν όμως έχεις πάρει σοβαρά την ειδική αγωγή θα δεις οτι τα παιδιά με ειδικές δυνατότητες αποδοχή χρειάζονται και αγάπη ανεξαρτήτου ηλικίας..Επειδή, λοιπόν, εγώ έχω πάερι στα σοβαρά την ειδική αγωγή, μπορώ να σου πω ότι τα παιδιά με ΕΑ χρειάζονται εκπαιδευτικό με πολλές γνώσεις, πολύ φαντασία, επιμονή, υπομονή και εξειδίκευση σε μια ηλικιακή ομάδα. Όσο πιο πολλές ηλικίες πάει να διδάξει τόσο πιο "σαλάτα" θα τα κάνει, γιατί είναι φυσικό να μην μπορεί να ανταπεξέλθει!Χρειάζονται αγάπη, αλλά χρειάζονται και "σκληράδα" και πειθαρχία, αυστηρούς κανόνες που δεν αλλάζουν. Αν πας μόνο με την αγάπη και το συναίσθημα το έχασες το παιχνίδι!Και μην ξεχνάμε ότι παιδιά με ειδικές ανάγκες (και έτσι είναι η ορολογία και πίστεψε με έτσι θέλουν και τα ΑΜΕΑ να ονομάζονται για να μην κ΄ρυβονται πίσω από το δάχτυλο τους) δεν είναι μόνο τα παιδιά με νοητική καθυστέρηση. Είναι και αυτά με κινητικά προβλήματα, είναι και τα τυφλά,είναι και τα κωφά, είναι και τα δυσλεκτικά, είναι και αυτά με σύδρομο ελλειμματικής προσοχής, είναι και αυτά με άλλα σύνδρομα κλπ κλπ κλπ. Σε ειδικά σχολεία συναντας και τέτοια παιδιά! Οπότε ο καθένας σε όποια βαθμίδα σπούδασε!
καλά συνάδελφε εσένα αν σε καλέσουν να μην αποδεχτείς..αν όμως έχεις πάρει σοβαρά την ειδική αγωγή θα δεις οτι τα παιδιά με ειδικές δυνατότητες αποδοχή χρειάζονται και αγάπη ανεξαρτήτου ηλικίας..
να σου πω όμως κάτι; προτιμάς για τα παιδιά να πάει κάποιος που δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο παρά κάποιος που έστω μπορεί να έχει μια κάποια γνώση; θα τα κάψουν τα παιδιά και θα τα αφήσουν στη τύχη τους..
Παράθεση από: vatraxaki στις Σεπτεμβρίου 26, 2010, 10:00:18 pm να σου πω όμως κάτι; προτιμάς για τα παιδιά να πάει κάποιος που δεν έχει καμία σχέση με το αντικείμενο παρά κάποιος που έστω μπορεί να έχει μια κάποια γνώση; θα τα κάψουν τα παιδιά και θα τα αφήσουν στη τύχη τους..Είπα ότι τα παιδιά με ΕΑ δεν ειναι μόνο αυτά που έχουν ΝΚ και αυτισμό.Σε παιδιά που έχουν κανονικ΄πη νοημοσύνη, μπορεί να πάει κάποιος με κάποια επιμόρφωση.Πιο πολύ θα τα κάψει τα παιδιά αν πάει κάποιος που δεν έχει ιδέα για τις νοητικές λειτουργίες και τις ανάγκες της ηλικάις τους, παρά κάποιος που επί 4 χρόνια σπούδαζε για την ηλικία τους και μετά έκανε κάποια επιμόρφωση (δεν μιλάω για τα σεμινάρια της κακιάς ώρας που γινόταν).Κοιτά, εγώ είμαι σε ΚΕΔΔΥ. Σύμφωνα με τον κανονισμό, πρέπει να βλέπω παιδιά ανεξαρτήτου βαθμίδας. Σύμφωνα με το νόμο, μπορώ να βλέπω παιδιά από 4 (προνήπια) μέχρι 22 ετών (τόσο είναι η αρμοδιότητα του ΚΕΔΔΥ). σωστα ολα αυταπου λες αλλα ενας δασκαλος χωρις καμια μετεκπαιδευση πως μπορει να βοηθησει αυτα τα παιδια....αυτο λεει και το vatraxaki αν καταλαβα καλα.ενας νηπιαγωγος θα μπορουσε να τους προσφερει πιο πολλα.και μην εισαι απολυτος οτι ολοι εκαναν τα σεμιναρια για το διορισμο...εγω για παραδειγμα το εκανα γιατι δεν ειχα τα χρηματα για μεταπτυχιακο και πραγματικα θελω να ασχοληθω με αυτα τα παιδια...μπορει το σεμιναριο να μην μας εμαθε πολλα αλλα ο καθενας αρχιζοντας απο εκει μπορει να εμπλουτισει τις γνωσεις του σε αυτο το θεμα... Σε πληροφορώ, έκανα μεγάλο καυγά για να μην το κάνω αυτό, γιατί πολύ απλά είμαι ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ και έχω εκπαιδευτεί για να διδάσκω παιδά 4-6 ετών (και άρα γνωρίζω τι δεξιότητες πρέπει να έχουν).Τώρα, αν το βλέπεις καθαρά ως επαγγελματική αποκατάσταση, και ως έναν τρόπο να καταπολεμήσεις την ανεργία και να δουλέψεις....από εκέι και πέρα εγώ δεν μπορώ να πω τίποτα! Ας μην λέμε όμως ότι θα ήταν ακλύτερο για τα παιδιά του νηπιαγωγείου ή του δημοτικού αν τους έκανε μάθημα φιλόλογος με ειδίκευση, από αν τους έκανε μάθημα νηπιαγωγός/δάσκαλος με μετεκπαιδευση
Παράθεση από: vatraxaki στις Σεπτεμβρίου 26, 2010, 06:07:21 pmκαλά συνάδελφε εσένα αν σε καλέσουν να μην αποδεχτείς..αν όμως έχεις πάρει σοβαρά την ειδική αγωγή θα δεις οτι τα παιδιά με ειδικές δυνατότητες αποδοχή χρειάζονται και αγάπη ανεξαρτήτου ηλικίας..Πόλυ συγκινητικό αυτό με τις ειδικές δυνατότητες. Απο αυτό και μόνο να κρίνω ότι ποτε δεν έχεις βρεθεί σε αιθουσα με τέτοια παιδιά;;;
σωστα ολα αυταπου λες αλλα ενας δασκαλος χωρις καμια μετεκπαιδευση πως μπορει να βοηθησει αυτα τα παιδια....αυτο λεει και το vatraxaki αν καταλαβα καλα.ενας νηπιαγωγος θα μπορουσε να τους προσφερει πιο πολλα.και μην εισαι απολυτος οτι ολοι εκαναν τα σεμιναρια για το διορισμο...εγω για παραδειγμα το εκανα γιατι δεν ειχα τα χρηματα για μεταπτυχιακο και πραγματικα θελω να ασχοληθω με αυτα τα παιδια...μπορει το σεμιναριο να μην μας εμαθε πολλα αλλα ο καθενας αρχιζοντας απο εκει μπορει να εμπλουτισει τις γνωσεις του σε αυτο το θεμα... Σε πληροφορώ, έκανα μεγάλο καυγά για να μην το κάνω αυτό, γιατί πολύ απλά είμαι ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ και έχω εκπαιδευτεί για να διδάσκω παιδά 4-6 ετών (και άρα γνωρίζω τι δεξιότητες πρέπει να έχουν).Τώρα, αν το βλέπεις καθαρά ως επαγγελματική αποκατάσταση, και ως έναν τρόπο να καταπολεμήσεις την ανεργία και να δουλέψεις....από εκέι και πέρα εγώ δεν μπορώ να πω τίποτα! Ας μην λέμε όμως ότι θα ήταν ακλύτερο για τα παιδιά του νηπιαγωγείου ή του δημοτικού αν τους έκανε μάθημα φιλόλογος με ειδίκευση, από αν τους έκανε μάθημα νηπιαγωγός/δάσκαλος με μετεκπαιδευση