*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 133778 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ

Έκτακτες θεωρούνται οι περιπτώσεις ενός προσωρινού κενου, για παράδειγμα, μέχρι αυτό να συμπληρωθεί από ειδικό.
Προκειμένου να μη μείνουν χωρίς καθηγητή οι μαθητές, θα μορούσε εκτάκτως να διδάσκει προσωρινά κάποιος το μάθημα.
Δεν θα πρότεινα να φτάσουμε στην υπερβολή και εξάλλου δεν θέλουμε να βγάλουμε το ξύλινο συνδικαλιστικό ύφος που μάλλον δεν μας ταιριάζει.

Αν γνωρίζει κάποιος πως μπορεί να προωθηθεί ώστε η ΟΜΑΔΑ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ να είναι μαζική, ας αναλάβει πρωτοβουλία


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος delan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Carpe diem
    • Προφίλ
Πολύ καλό το κείμενο. Πώς θα το προωθήσουμε; Να ξεκινήσουμε διαδυκτιακά στις διάφορες εκπαιδευτικές σελίδες και μετά κανάλια και εννοείται υπουργείο;
Μην αφήνεις τίποτα ανείπωτο... :-)

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06

Είναι απαράδεκτο άνθρωποι που έχουν σπουδάσει ιστορία (κάποιοι και με μεταπτυχιακά/διδακτορικά) να διδάσκουν τα πάντα με α΄ή β΄ανάθεση (από λατινικά ως θεατρολογία) εκτός από το αντικείμενό τους -αυτό συμβαίνει δυστυχώς σε πολλά σχολεία.
 

ετσι ηταν στο σχολειο που ημουν περσι. ο φιλολογος ειχε τελειωσει το ιστορικο και διδασκε ολα τα υπολοιπα μαθηματα εκτος την ιστορια, την οποια ειχαν αναθεσει στη Γαλλικο!
και συμφωνω οτι αυτη η κοροιδια με τις β' αναθεσεις πρεπει να σταματησει. ο καθενας μας εχει τελειωσει μια σχολη και θα πρεπει να διδασκει το αντικειμενο του. και ναι εμεις οι ξενογλωσσοι καναμε και ιστορια και λογοτεχνια στη σχολη αλλα οχι την ελληνικη...εκτος κι αν περιμενουν απο μενα να μπω στην ταξη στο μαθημα της ιστοριας και να διδαξω Παλινορθωση! προσωπικα θα προτιμουσα να συμπληρωνα σε καποιο αλλο σχολειο παρα να μου φορτωσουν (γιατι για φορτωμα προκειται) ενα αντικειμενο το οποιο ειναι ασχετο με τον τομεα μου...αν ειναι ετσι να καταργηθουν οι σχολες στα πανεπιστημια και να κανουμε ολοι λιγο απ'ολα!
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος delan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Carpe diem
    • Προφίλ
Αυτό με τις αναθέσεις δεν είναι κάτι άδικο.Νομίζω ότι κάτι δεν πάει καλά στα λεγόμενα κάποιων.Μαθήματα β ανάθεσης παίρνουν και φιλόλογοι για να συμπληρώνουν ωράριο και να μην τρέχουν σε διάφορα σχολεία.Στην πραγματικότητα κανείς δεν τρώει τη θέση κανενός.Γιατί κάποιος που μένει σε ένα σχολείο παίρνοντας και β ανάθεση αφήνει κάποιο κενό σε άλλο σχολείο για να πάει εκεί κάποιος άλλος καθηγητής.Τα μαθήματα δεν δίνονται σε άσχετους.Δίνονται σε καθήγητές που έχουν δεύτερο πτυχίο(άρα είναι και φιλόλογοι).Να πω και κάτι άλλο. Υπάρχουν τμήματα όπως το φπψ από όπου  μπορεί κάποιος να διορίζεται ως φιλόλογος και να διδάσκει ιστορία ενώ στην πραγματικότητα για να πάρει το πτυχίο του έχει δώσει τρεις ή τέσσερις φορές ιστορία στο πανεπιστήμιο.Ενώ κάποιος ξενόγλωσσος να έχει δώσει πολύ περισσότερο αυτό το μάθημα ή να έχει μεταπτυχιακό.Το ίδιο ισχύει και για ένα θεολόγο.Ποιος μπορεί να διδάξει καλύτερα (εφόσον εννοείται το κάνει σωστά)μεσαιωνική ή βυζαντινή ιστορία από αυτόν.Δεν είναι άδικο να μη δίνεται σε ένα θεολόγο η ιστορία ως β ανάθεση (ΝΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Β ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ)στο λύκειο όταν στο πανεπιστήμιο πλήθος μαθημάτων που έκανε είναι ιστορία.Οι περισσότεροι θεολόγοι τρέχουν σε τρία - τέσσερα σχολεία (αν όχι σε πέντε από φέτος)για να συμπληρώσουν ωράριο.Σιγά το άριθμό των θεολόγων που διορίστηκαν ή των ξενόγλωσσων που θα μας πάρουν τη δουλειά(ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ)Μαλλον αγνοείται τα μαθήματα που υπάρχουν στον κύκλο σπουδών κάθε ειδικότητας.Εκτός αν θέλουμε να δημιουργίσουμε εντυπώσεις.Όταν φιλόλογοι παίρνουν θεατρολογία πόσο σχετικοί είναι; Όταν δάσκαλοι κάνουν θρησκευτικά πόσο σχετικοί  είναι.Για να μάθετε δείτε τι μαθήματα υπάρχουν στον οδηγό σπουδών των δασκάλων και κάθε ειδικότητας και μετά να μιλάτε.Διαφορετικά δείχνεται πόσο άσχετοι είσαστε.Το νόμο που υπάρχει σχετικά με τη δεύτερη ειδικότητα ή τις αναθέσεις τον γνωρίζετε;Κανείς διευθυντής δεν αυθαιρετεί απλά κάνει χρήση του νόμου.Νομίζω είναι καλύτερο και παιδαγωγικώς ορθό ένας καθηγητής που μπαίνει μόνο μία ώρα σε ένα τμήμα λόγω της πρώτης ειδικότητας να μπορέι παίρνοντας και β ανάθεση να έχει περισσότερη επαφή με τα παιδιά κάνοντας περισσότερες ώρες.Και τα παιδιά παραδειγματίζονται από την ευρυμάθεια του καθηγητή τους.Μιλάω πάντα για καθηγητές που κάνουν  σωστά τη δουλειά τους και δεν κοροϊδεύουν.


Θα παρακαλούσα πολύ τον οποιοδήποτε ''συνάδερφο'' ή μη να παραθέτει τις γενικές και άσχετες με το θέμα απόψεις του σε άλλή ενότητα. Αυτή η ενότητα (ΔΕΣ ΤΙΤΛΟ) δημιουργήθηκε για ένα και μόνο σκοπό.
Μην αφήνεις τίποτα ανείπωτο... :-)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος dimitrisskar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν έχουν έλεος τα μάτια σου για μένα
    • Προφίλ
Το εξοργιστικό είναι ότι η Διαμαντοπούλου που έχει στείλει το δικό της παιδί σε ιδιωτικό σχολείο, με ολιγομελή τμήματα και με εξειδικευμένους καθηγητές, καθόλου δεν την απασχολεί αν τα παιδιά του λαού στοιβάζονται σε τμήματα που θυμίζουν παλλαϊκή συγκέντρωση, κι ούτε φυσικά την απασχολεί η ποιότητα του μαθήματος. Αυτή το παιδί της το εξασφάλισε, λεφτά έχει αρκετά και για τα εγγόνια της, οπότε οι άλλοι... ο λαός ας πάει να πνιγεί.
"Για Λακεδαιμονίους να μιλούμε τώρα!"

Αποσυνδεδεμένος momo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 263
  • γηράσκω αεί διδασκόμενη..
    • Προφίλ
Ένα επιχειρημα με το οποιο θα μπορουσε να εμπλουτιστει το κειμενο νομιζω είναι το εξης:
δεν μπορει από τη μια να εχουμε εμβλημα τη αξιοκρατια και να επιβαλλουμε ως μεσο εξασφαλισης της την επιτυχια στο διαγωνισμο του ασεπ και από την άλλη να αναθετουμε μαθηματα σε καθηγητες που ουδεποτε εξεταστηκαν σε αυτό.
Δεν μπορει ο κλαδος των φιλολογων να εξεταζεται σε τρια αντικειμενα εκ των οποιων το ένα η ιστορια, με υλη απεριοριστη σε πλατος και σε βαθος, το οποιο κρινει πολλες φορες το διορισμο , την επιτυχια και την αποτυχία και τελικα το μαθημα αυτό να το διδασκουν άλλες ειδικοτητες που δεν το ειχαν ως εξεταζομενο μαθημα στον ασεπ. Δηλαδη απ’ τη μια είναι ένα μαθημα σημαντικο (γι αυτό και πρεπει να επιβεβαιωθει η  διδακτικη του επαρκεια  στον ασεπ) και απαιτειται μονο από τους φιλολογους  αυτή η επαρκεια, κι απτην άλλη δεν είναι ,καθως όταν ερθει η ωρα να το αναθεσουμε (κι επιτελους να επενδυσουμε την με τοσο κοπο αποκτημενη γνωση )να παρακαμπτουμε τους φιλολογους και το αναθετουμε οπου να’ναι;;;


Αν δεν εδινα το μαθημα αυτό στον ασεπ, αν δεν εχανα δυο φορες το διορισμο απ’αυτό το μαθημα (μαλιστα από την αρνητική του βαθμολογια,) ισως να τους καταλαβαινα λιγακι…τωρα όμως δεν μπορω γιατι νιωθω την κοροιδια και την υποκρισία με ολο της το μεγαλειο να βαραινει την πλατη μου και γιατι από το γεγονος αυτό και μονο καταλαβαινω πως χρησιμοποιουν αδιστακτα, ως λαιμητομο, το μαθημα της ιστοριας στο διαγωνισμο του ασεπ για να κατακρεουργουν τους επαρκεστατους και πτυχιουχους συναδελφους μας, κι ετσι να ελεγχουν τον αριθμο των επιτυχόντων... και όχι γιατι τους ενδιαφερει η …αξιοκρατια ….μη ..γελασω τωρα

Αυτό το επιχειρημα πιστευω μπορει να βουλωσει και στοματα – μηνυματα αδικαιολογητης  εμπαθειας όπως αυτό της biki68…..  
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 18, 2010, 05:07:24 μμ από momo »
Θεέ μου, δώσε μου εγκράτεια και υπομονή... ΤΩΡΑ!!!!!

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Συμφωνώ να τεθεί αυτό ,γιατί η ιστορία στο ΑΣΕΠ είναι το δυσκολότερο μάθημα και είναι εντελώς άδικο εμείς να φτύνουμε το γάλα της μάνας μας για να το περάσουμε( έχω 3 επιτυχίες) και να το διδάσκουν οι ξγ και οι θεολόγοι.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος epidauros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
    • Προφίλ
Συμφωνώ να τεθεί αυτό ,γιατί η ιστορία στο ΑΣΕΠ είναι το δυσκολότερο μάθημα και είναι εντελώς άδικο εμείς να φτύνουμε το γάλα της μάνας μας για να το περάσουμε( έχω 3 επιτυχίες) και να το διδάσκουν οι ξγ και οι θεολόγοι.

Λέμε ήδη ότι:

Η αξιοποίηση του μόνιμου δυναμικού των σχολείων έχει όρια de facto την ειδική γνώση που απέκτησαν από τις σπουδές τους και υπόκειται στους περιορισμούς που συνάγονται από τον τίτλο του πτυχίου αλλά και από τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΑΣΕΠ ανά κλάδο.

Αν θέλει κάποιος ας το διατυπώσει με μεγαλύτερη έμφαση.

xaan

  • Επισκέπτης
Περί αναθέσεων στο μάθημα της Ιστορίας και άλλων τινών

* H διδασκαλία του μαθήματος από Θεολόγους


http://www.eleftheria.gr/viewarticle.asp?aid=2424&pid=19&CategoryID=19

http://theologylar.blogspot.com/2008/09/blog-post_20.html


Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Τι γίνεται βρε παιδιά με την επιστολή; δε βλέπω φως. ???
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Παράθεση
Υπάρχουν τμήματα όπως το φπψ από όπου  μπορεί κάποιος να διορίζεται ως φιλόλογος και να διδάσκει ιστορία ενώ στην πραγματικότητα για να πάρει το πτυχίο του έχει δώσει τρεις ή τέσσερις φορές ιστορία στο πανεπιστήμιο.
biki68, της "ιερής" κλασικής κατεύθυνσης, όταν παραπέμπεις άλλους να μελετούν τα προγράμματα σπουδών των τμημάτων, καλύτερα να φροντίζεις να παραμερίζεις την εμπάθειά σου και να διορθώσεις τις ελλείψεις σου, ώστε να μη γράφεις ανακρίβειες ή άκυρες απόψεις. Οι φοιτητές του ΦΠΨ διδάσκονται περισσότερα μαθήματα Ιστορίας από τους φοιτητές του τμήματος Φιλολογίας που σπούδασες. Και αν χρειάστηκαν κάποιοι να εξεταστούν 3 ή 4 φορές στο όποιο μάθημα Ιστορίας, τουλάχιστον το πέρασαν έστω με ένα 5 (αλήθεια είχες δώσει ποτέ Βυζαντινή Ιστορία με Καραπλή, Νοταρά που είναι υποχρεωτική στην κατεύθυνση Παιδαγωγικής ΦΠΨ; Μα τι γράφω, στην κλασική κατεύθυνση της Αθήνας ένα μάθημα Ιστορίας επιλογής είχες). Επομένως, αν δεν θέλεις ή καλύτερα δεν μπορείς ΕΣΥ να διδάσκεις ιστορία, τότε δώσε ΕΣΥ τη δική σου ώρα να την κάνει ένας ξενόγλωσσος συνάδελφος ή θεολόγος. Μην επιτίθεσαι στους υπόλοιπους συναδέλφους σου που επιθυμούν να διδάσκουν τα μαθήματά τους και έχουν μελετήσει ακόμα και με προσωπική προσπάθεια ή έχουν εξεταστεί σε διαγωνισμούς δύσκολους (ΑΣΕΠ). Άλλωστε παρακάτω (τι περίεργο!) ;D αυτοαναιρείσαι:
Παράθεση
Κακά τα ψέματα ότι μαθαίνει κανείς καλά το μαθαίνει επειδή ο ίδιος προσπάθησε και όχι επειδή το πέρασε με ένα πέντε στο πανεπιστήμιο.Και ξέρετε φιλόλογοι πόσοι φιλόλογοι έχουν πεντάρια στην αναλυτική βαθμολογία τους  αν όχι στο πτυχίο.
Ακριβώς, δε θα σε ρωτήσω εσύ πόσα πεντάρια έχεις στην αναλυτική σου βαθμολογία. Δε θα σε ρωτήσω πόσες φορές έδωσες μαθήματα όπως Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας, Γλωσσολογίας, Λατινικής Φιλολογίας, Βυζαντινής Φιλολογίας κλπ., ακόμα και μαθήματα τμ. ΦΠΨ. Δεν θα σχολιάσω πόσοι φιλόλογοι κλασικής ή γλωσσολογικής κατεύθυνσης έχουν βαθμό πτυχίου 5 και κάτι. Η ουσία είναι ότι όσοι κρίνονται άξιοι να λάβουν πτυχίο όποιου από τα τρία τμήματά μας, με ενδεδειγμένους τρόπους, έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα, τα οποία είναι κατοχυρωμένα συνταγματικώς. Άρα, η τοποθέτησή σου ήταν λίαν επιεικώς άσχετη.

Όσο για το θέμα της διδασκαλίας της Ιστορίας από θεολόγους, συμφωνώ απολύτως με την ioanna89. Άλλο εκκλησιαστική ιστορία και άλλο μεσαιωνική και νεότερη ιστορία που διδάσκεται στο γυμνάσιο και το λύκειο. Και απόψεις όπως του δημοσιογράφου-θεολόγου κυρίου Χάρη Ανδρεόπουλου, είναι απαράδεκτες και ανυπόστατες ("που ούτε βδομάδα (!)"), οι οποίες πηγάζουν από την πικρία της μη β΄ανάθεσης της ιστορίας του Λυκείου σε θεολόγους. Και... "αυτονόητες" προτάσεις περί διαχωρισμού του ΠΕ02 του εν λόγω κυρίου ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας ή του συμφέροντος. Ο διαχωρισμός στους κόλπους των ΠΕ04 κάθε άλλο παρά έλυσε προβλήματα. Οι ΠΕ02 ΟΛΟΙ και των ΦΠΨ και των Φιλολογίας και των Ιστορίας & Αρχαιολογίας εξετάζονται στον ΑΣΕΠ και διορίζονται κατόπιν επιτυχίας ΚΑΙ στην Ιστορία. Οι θεολόγοι πότε εξετάστηκαν και γιατί να τη διδάξουν; Επειδή δε συμπληρώνουν ώρες, βλέποντας το μάθημα των θρησκευτικών να απειλείται ακόμα και με κατάργηση;! Είναι λυπηρό, συνάδελφοι, που το μάθημα της Ιστορίας έγινε βορά αρπακτικών. Και την έλλειψη ωρών μπορώ να την κατανοήσω, το μένος και τα άκυρα "επιχειρήματα", για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, δεν τα εγκρίνω. Και το πιο λυπηρό; Το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος κύριος είναι γ. γραμματέας της Ένωσης Θεολόγων Λάρισας, άρα μπορεί να εκφράζει και τις απόψεις της ένωσης (ή όλων των ενώσεων). Η δική μας ΠΕΦ άραγε τι κάνει;! ???
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 30, 2010, 09:53:34 μμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος momo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 263
  • γηράσκω αεί διδασκόμενη..
    • Προφίλ
συμφωνω απολυτα ioannis...
 το θεμα της βαθμολογιας ειναι τοσο σχετικο... που γινεται τελικα ανυποστατο επιχειρημα για την αξιοσυνη καποιου φοιτητη...
ποιος δε θυμαται στο πανεπιστημιο περιπτωσεις καθηγητων των οποιων η διδασκαλια ηταν τοσο στριφνη και αναποτελεσματικη, και οι εξετασεις καθως και οι βαθμολογιες τοσο αυστηρες, λες και ειχαν ταυτισει το κυρος και την αξια ενος μαθηματος με την δυσκολια να το περασει κανεις ... ποιος δε θυμαται και ακριβως το αντιθετο;;
ποσο σχεση εχουν πολλα απο τα μαθηματα που καναμε στο πανεπιστημιο με τη σχολικη υλη ;; ποση σχεση ειχαν πολλα απο αυτα τα μαθηματα με τη γενικοτερη μορφωση και εποπτεια του αντικειμενου;; ποσα απο αυτα τωρα ηταν εξαιρετικα ειδικευμενα, σε τετοιο βαθμο που ενιωθες οτι μελετας εναν ψυλλο στα αχυρα..) με θεμα κυριως τη διατριβη  που εκανε ο καθηγητης...
 αλλωστε οι συνθηκες καθοριζουν και τις επιλογες ενος φοιτητη να "κρατησει" ή οχι το 5 που πηρε σ'ενα μαθημα... π.χ οταν αποφοιτουσα γνωριζα πως το μονο συστημα διορισμου ηταν η επετηριδα... γνωριζα επισης πως για καθε εξαμηνο που καθυστερουσα να παρω  πτυχιο χρεωνομουν με περιπου 1000 ατομα απο πανω μου....αρα επρεπε να τελειωσω ακριβως στα τεσσερα χρονια για να μη χασω θεσεις... κρατουσα λοιπον ολες τις βαθμολογιες (και τα ατυχη 5ρακια) εφοσον η βαθμολογια δεν επαιζε απολυτως κανενα ρολο στο διορισμο...σωστη;;; ετσι εκανα λοιπον, αποφοιτηση ακριβως στα τεσσερα χρονια το 1994...
το 1998 ομως...τη συνεχεια τη γνωριζετε... αποφασισαν  να μετραει ο βαθμος και δεν ειχε καμια σχεση σε ποα χρονια θα τελειωνε κανεις.... αρα με τις νεες συνθηκες καποιον τον συμφερει να "κοβει τα μαθηματα που περνουσε με χαμηλο βαθμο και να συγεντρωνει υψηλες βαθμολογιες ανεξαρτητα με το ποτε θα τελειωσει....και το προβλημα μας μεσα σ'ολο αυτο τον παραλογισμο και την προχειροτητα  ειναι με τι βαθμο πεσασε ο φοιτητης το μαθημα;;; αυτο ειναι το προβλημα μας ;;; 
Θεέ μου, δώσε μου εγκράτεια και υπομονή... ΤΩΡΑ!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Έτσι είναι momo. Σε καταλαβαίνω απόλυτα, γιατί και εγώ της παλιάς φουρνιάς είμαι και δεν πρόλαβα επετηρίδα. Και κάποια 5 ή 6 σε μαθήματα Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας (Θεματογραφίας) με Ξυδά ή Γεωργαντζόγλου (ξέρετε συνάδελφοι τι γράφω τώρα...) ή Βυζαντινής Ιστορίας με Καραπλή (υπαγόρευση, σεμινάρια κλπ.) για μένα ήταν ΙΕΡΑ, όταν έβλεπα πάνω από τα 2/3 να κόβονται. Δε θα ρωτήσω και πότε εισήχθη η biki στη φιλοσοφική σχολή. Γιατί από κάποια χρονιά και μετά η κατάσταση και το επίπεδο των φοιτητών ήταν απελπιστικό. Και τα ορθογραφικά λάθη στα γραπτά των φοιτητών πχ. Φιλολογίας είναι αδιανόητα. Αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό. Πρέπει να είστε/είμαστε ενωμένοι, γιατί έρχονται δύσκολες μέρες για όλους τους κλάδους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2010, 02:07:56 πμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 344
Σύνολο: 351

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.