0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κάνεις λάθος. Αυτό έγινε όταν κατήργησαν μία ώρα από τις ξένες γλώσσες και την έδωσαν στα αρχαία. Ως αποτέλεσμα τούτου η ιστορία δόθηκε με Β ανάθεση στους ξενόγλωσσους.Η ιστορία επαναλαμβάνεται και θα συνεχίσει να επαναλαμβάνεται όσο βλέπουμε το δάχτυλο κι όχι αυτό που δείχνει...
Παράθεση από: rozy4 στις Ιούνιος 12, 2011, 04:09:47 μμΚάνεις λάθος. Αυτό έγινε όταν κατήργησαν μία ώρα από τις ξένες γλώσσες και την έδωσαν στα αρχαία. Ως αποτέλεσμα τούτου η ιστορία δόθηκε με Β ανάθεση στους ξενόγλωσσους.Η ιστορία επαναλαμβάνεται και θα συνεχίσει να επαναλαμβάνεται όσο βλέπουμε το δάχτυλο κι όχι αυτό που δείχνει...Σ'εμένα - μιλάω για εποχές πριν το '90 - Ιστορία έκανε η καθηγήτρια των Γαλλικών στην Γ' Λυκείου (γενικής Παιδείας ή Κορμού, όπως τη λέγαμε τότε).
Οι ξενόγλωσσοι είμαστε ήδη στους δρόμους, ελάτε κι εσείς μαζί μας να διεκδικήσουμε ίσες ευκαιρίες μάθησης για όλα τα παιδιά. Το πρόβλημα δεν είναι όπως έγραψε κάποιος αν πάρουμε κανά δυό ώρες ιστορίας, κάνα δυό άλλα μαθήματα κοκ. Το ζητούμενο είναι να έχουν όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες. Γιατί δηλαδή κάποιοι μαθητές να διδάσκονται ιστορία και λογοτεχνία από φιλόλογο (που γνωρίζει καλύτερα το αντικείμενο, τη συνέχεια του σε όλες τις τάξεις, έχει εμπειρία στη διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος κοκ.) και κάποιοι άλλοι να είναι πειραματόζωα;;;;;;;Συνάδελφοι ΠΕ02 τώρα είναι η ώρα να κινητοποιηθούμε... αύριο θα κλαίμε και θα λέμε γιατί δεν κάναμε κάτι τότε......
Παράθεση από: rozy4 στις Ιούνιος 12, 2011, 04:09:47 μμΚάνεις λάθος. Αυτό έγινε όταν κατήργησαν μία ώρα από τις ξένες γλώσσες και την έδωσαν στα αρχαία. Ως αποτέλεσμα τούτου η ιστορία δόθηκε με Β ανάθεση στους ξενόγλωσσους.Η ιστορία επαναλαμβάνεται και θα συνεχίσει να επαναλαμβάνεται όσο βλέπουμε το δάχτυλο κι όχι αυτό που δείχνει...Σ'εμένα - μιλάω για εποχές πριν το '90 - Ιστορία έκανε η καθηγήτρια των Γαλλικών στην Γ' Λυκείου (γενικής Παιδείας ή Κορμού, όπως τη λέγαμε τότε).Όταν καταργήθηκε μία ώρα από τις ξένες γλώσσες και την έδωσαν στα αρχαία, απλά διογκώθηκε το ζήτημα.
Πάντως, αυτό που έχω διαπιστώσει από τη μικρή μου θητεία στο δημόσιο σχολείο ως ωρομίσθια και αναπληρώτρια είναι ότι δυστυχώς δεν υπάρχει καμία αντίδραση και από τους μόνιμους συναδέφλους, τουλάχιστον σε ό,τι αφορούσε μέχρι σήμερα στο μάθημα της ιστορίας. Πώς είναι δυνατόν και πέρυσι, αλλά και φέτος, ενώ ήταν αρκετοί οι μόνιμοι να μην έχει πάρει ούτε ένας τους μία ώρα ιστορίας; Το μάθημα διδασκόταν πέρυσι και διδάσκεται και φέτος από τους ξενόγλωσσους συναδέλφους και τους θεολόγους. Δεν έχω δει να τους νοιάζει ιδιαίτερα. Μάλλον βολεύονται κιόλας και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Ίσως να ισχύει αυτό που έχει επισημάνει παραπάνω η LK. Φοβάμαι ότι αν βάλουν και τη λογοτεχνία πάλι ως β' ανάθεση, οι μόνιμοι θα εξακολουθήσουν να μην αντιδρούν, όσο δε θίγεται η θεσούλα τους. Εγώ και πέρυσι και φέτος ίσα που τόλμησα να ψελλίσω κάτι, και φυσικά με περίμεναν στη γωνία, οπότε και δεν ξανασχολήθηκα.
Τι εννοείς ότι είστε ήδη στους δρόμους;