*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση φιλολογικών μαθημάτων σε άλλες ειδικότητες  (Αναγνώστηκε 133928 φορές)

0 μέλη και 19 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Πάντως, εγώ μπορεί να αστειεύομαι για τη γλώσσα, αλλά αν έκανε το λάθος το υπουργείο και σας την έδινε σα σωτήρες θα σας περίμεναν στα σχολεία κάτι φωστήρες ΠΕ02 για να σας τη δώσουν.  >:( >:(

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Κάνεις λάθος. Αυτό έγινε όταν κατήργησαν μία ώρα από τις ξένες γλώσσες και την έδωσαν στα αρχαία. Ως αποτέλεσμα τούτου η ιστορία δόθηκε με Β ανάθεση στους ξενόγλωσσους.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται και θα συνεχίσει να επαναλαμβάνεται όσο βλέπουμε το δάχτυλο κι όχι αυτό που δείχνει...
Σ'εμένα - μιλάω για εποχές πριν το '90 -   Ιστορία έκανε η καθηγήτρια των Γαλλικών στην Γ' Λυκείου (γενικής Παιδείας ή Κορμού, όπως τη λέγαμε τότε).

Όταν καταργήθηκε μία ώρα από τις ξένες γλώσσες και την έδωσαν στα αρχαία, απλά διογκώθηκε το ζήτημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 12, 2011, 04:45:51 μμ από syrrahm »

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Κάνεις λάθος. Αυτό έγινε όταν κατήργησαν μία ώρα από τις ξένες γλώσσες και την έδωσαν στα αρχαία. Ως αποτέλεσμα τούτου η ιστορία δόθηκε με Β ανάθεση στους ξενόγλωσσους.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται και θα συνεχίσει να επαναλαμβάνεται όσο βλέπουμε το δάχτυλο κι όχι αυτό που δείχνει...
Σ'εμένα - μιλάω για εποχές πριν το '90 -   Ιστορία έκανε η καθηγήτρια των Γαλλικών στην Γ' Λυκείου (γενικής Παιδείας ή Κορμού, όπως τη λέγαμε τότε).

Αυτή τη γνώμη έχω και εγώ, ότι η Ιστορία έχει ανατεθεί στους Ξενόγλωσσους εδώ και χρόνια! Πολλά χρόνια πριν!

Αποσυνδεδεμένος cchatz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
Δεν έχει νόημα να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας, μιας και κανένας δε συμφωνεί με τις β αναθέσεις.
Ο στόχος είναι κοινός!!! Αυτό που πρέπει να γίνει, κατά τη γνώμη μου, είναι να απευθυνθείτε κι εσείς οι φιλόλογοι στις ΕΛΜΕ, να πραγματοποιηθούν έκτακτες συνελεύσεις, στις οποίες θα αποφασίσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ πως θα δράσουμε από κοινού για να πετύχουμε τον κοινό στόχο.
Μπορούμε να συμφωνήσουμε σ' αυτό;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Εγω αυτο που διαπιστωνω στις τόσες σελιδες γραφής ειναι  πως αγωνιστικη διαθεση για διευθετηση των προβληματων των κλαδων δεν υπαρχει, παρα καποιες ατομικες προσπαθειες (που διαβασα εδω).

Τροπους αντιμετωπισης και λυσης με συλλογικη δραση και διαμαρτυριες,..... δεν βλεπω!   :(  Αντιθετα, μια αταξία στη σκεψη και ανοργανωσιά! (το συνηθες)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Για να προβούμε σε δράση πρέπει να έχουμε μια συνολική εικόνα του τι έχει συμβεί (εδώ μερικοί νομίζουν ότι η ανάθεση της Ιστορίας σε Ξενόγλωσσους είναι σχετικά πρόσφατο φαινόμενο) ώστε να έχουμε επιχειρήματα!

Να πάμε στο Υπουργείο και να πούμε τι? Θέλουμε οι ώρες των Φιλολόγων να επιστραφούν σε αυτούς!

Και τόσα χρόνια πως το ανεχόσαστε ?, θα μας πει το Υπουργείο.

Ερωδιός

  • Επισκέπτης
Μια άλλη απορία που μου δημιουργήθηκε είναι η εξής: θα μπορούν να αναλαμβάνουν και τα projects στη λογοτεχνία οι ξενόγλωσσοι ή τα έχουν αγκαζάρει κι αυτά οι τεχνολόγοι;  ;D

Αποσυνδεδεμένος cchatz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
Οι ξενόγλωσσοι είμαστε ήδη στους δρόμους, ελάτε κι εσείς μαζί μας να διεκδικήσουμε ίσες ευκαιρίες μάθησης για όλα τα παιδιά. Το πρόβλημα δεν είναι όπως έγραψε κάποιος αν πάρουμε κανά δυό ώρες ιστορίας, κάνα δυό άλλα μαθήματα κοκ. Το ζητούμενο είναι να έχουν όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες. Γιατί δηλαδή κάποιοι μαθητές να διδάσκονται ιστορία και λογοτεχνία από φιλόλογο (που γνωρίζει καλύτερα το αντικείμενο, τη συνέχεια του σε όλες τις τάξεις, έχει εμπειρία στη διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος κοκ.) και κάποιοι άλλοι να είναι πειραματόζωα;;;;;;;
Συνάδελφοι ΠΕ02 τώρα είναι η ώρα να κινητοποιηθούμε... αύριο θα κλαίμε και θα λέμε γιατί δεν κάναμε κάτι τότε......

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Πάντως, αυτό που έχω διαπιστώσει από τη μικρή μου θητεία στο δημόσιο σχολείο ως ωρομίσθια και αναπληρώτρια είναι ότι δυστυχώς δεν υπάρχει καμία αντίδραση και από τους μόνιμους συναδέφλους, τουλάχιστον σε ό,τι αφορούσε μέχρι σήμερα στο μάθημα της ιστορίας. Πώς είναι δυνατόν και πέρυσι, αλλά και φέτος, ενώ ήταν αρκετοί οι μόνιμοι να μην έχει πάρει ούτε ένας τους μία ώρα ιστορίας; Το μάθημα διδασκόταν πέρυσι και διδάσκεται και φέτος από τους ξενόγλωσσους συναδέλφους και τους θεολόγους. Δεν έχω δει να τους νοιάζει ιδιαίτερα. Μάλλον βολεύονται κιόλας και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Ίσως να ισχύει αυτό που έχει επισημάνει παραπάνω η LK. Φοβάμαι ότι αν βάλουν και τη λογοτεχνία πάλι ως β' ανάθεση, οι μόνιμοι θα εξακολουθήσουν να μην αντιδρούν, όσο δε θίγεται η θεσούλα τους. Εγώ και πέρυσι και φέτος ίσα που τόλμησα να ψελλίσω κάτι, και φυσικά με περίμεναν στη γωνία, οπότε και δεν ξανασχολήθηκα.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Οι ξενόγλωσσοι είμαστε ήδη στους δρόμους, ελάτε κι εσείς μαζί μας να διεκδικήσουμε ίσες ευκαιρίες μάθησης για όλα τα παιδιά. Το πρόβλημα δεν είναι όπως έγραψε κάποιος αν πάρουμε κανά δυό ώρες ιστορίας, κάνα δυό άλλα μαθήματα κοκ. Το ζητούμενο είναι να έχουν όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες. Γιατί δηλαδή κάποιοι μαθητές να διδάσκονται ιστορία και λογοτεχνία από φιλόλογο (που γνωρίζει καλύτερα το αντικείμενο, τη συνέχεια του σε όλες τις τάξεις, έχει εμπειρία στη διδασκαλία του συγκεκριμένου μαθήματος κοκ.) και κάποιοι άλλοι να είναι πειραματόζωα;;;;;;;
Συνάδελφοι ΠΕ02 τώρα είναι η ώρα να κινητοποιηθούμε... αύριο θα κλαίμε και θα λέμε γιατί δεν κάναμε κάτι τότε......
Τι εννοείς ότι είστε ήδη στους δρόμους;

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ

Κάνεις λάθος. Αυτό έγινε όταν κατήργησαν μία ώρα από τις ξένες γλώσσες και την έδωσαν στα αρχαία. Ως αποτέλεσμα τούτου η ιστορία δόθηκε με Β ανάθεση στους ξενόγλωσσους.
Η ιστορία επαναλαμβάνεται και θα συνεχίσει να επαναλαμβάνεται όσο βλέπουμε το δάχτυλο κι όχι αυτό που δείχνει...
Σ'εμένα - μιλάω για εποχές πριν το '90 -   Ιστορία έκανε η καθηγήτρια των Γαλλικών στην Γ' Λυκείου (γενικής Παιδείας ή Κορμού, όπως τη λέγαμε τότε).

Όταν καταργήθηκε μία ώρα από τις ξένες γλώσσες και την έδωσαν στα αρχαία, απλά διογκώθηκε το ζήτημα.

exeis dikio, ayto einai to svsto. (sorry alla to plhktrologio ta paixe)  >:(

Αποσυνδεδεμένος dessi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 523
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως, αυτό που έχω διαπιστώσει από τη μικρή μου θητεία στο δημόσιο σχολείο ως ωρομίσθια και αναπληρώτρια είναι ότι δυστυχώς δεν υπάρχει καμία αντίδραση και από τους μόνιμους συναδέφλους, τουλάχιστον σε ό,τι αφορούσε μέχρι σήμερα στο μάθημα της ιστορίας. Πώς είναι δυνατόν και πέρυσι, αλλά και φέτος, ενώ ήταν αρκετοί οι μόνιμοι να μην έχει πάρει ούτε ένας τους μία ώρα ιστορίας; Το μάθημα διδασκόταν πέρυσι και διδάσκεται και φέτος από τους ξενόγλωσσους συναδέλφους και τους θεολόγους. Δεν έχω δει να τους νοιάζει ιδιαίτερα. Μάλλον βολεύονται κιόλας και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί. Ίσως να ισχύει αυτό που έχει επισημάνει παραπάνω η LK. Φοβάμαι ότι αν βάλουν και τη λογοτεχνία πάλι ως β' ανάθεση, οι μόνιμοι θα εξακολουθήσουν να μην αντιδρούν, όσο δε θίγεται η θεσούλα τους. Εγώ και πέρυσι και φέτος ίσα που τόλμησα να ψελλίσω κάτι, και φυσικά με περίμεναν στη γωνία, οπότε και δεν ξανασχολήθηκα.

Οταν είσαι εκτός σχολείου (κάνεις ιδιαίτερα, φροντιστήριο, διαβάζεις για Ασεπ, κάνεις εντελώς άλλη δουλειά) δεν γνωρίζεις τι ακριβώς συμβαίνει μέσα στα σχολεία.

Οταν όμως είσαι μέσα στο σχολείο βλέπεις τι γίνεται. Οι Φιλόλογοι "έχουν λερωμένη τη φωλιά τους" για αυτό τόνισα παραπάνω ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί τι θα ζητήσουμε από το Υπουργείο. Διότι αυτοί έχουν να μας αντιτείνουν και μάλιστα πολλά  :) Πρέπει να έχουμε αντεπιχειρήματα!

Αποσυνδεδεμένος cchatz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
Τι εννοείς ότι είστε ήδη στους δρόμους;
Εννοώ συλλαλητήρια, διαμαρτυρίες, ψηφίσματα κοκ. Τα μεγάλα κανάλια βέβαια δεν λένε τίποτα, το γνωστό.... το παλεύουμε και θα το παλέψουμε μέχρι τέλους!

Αποσυνδεδεμένος christina_g

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
για όποιον ενδιαφέρεται να ενημερωθεί για την δράση μας σε σχέση με τις υπουργικές αποφάσεις που καταργούν την επιλογή στη β ξένη γλώσσα:

http://www.apf.gr/

http://deutsch.gr/

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 624
Σύνολο: 632

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.