*

Αποστολέας Θέμα: Ζητώ συμβουλή για μαθητή  (Αναγνώστηκε 9567 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 01:33:28 πμ »
Περα απο τις περιβαλλοντικες δυσκολίες που ισως αντιμετωπισε το παιδι μεγαλωνοντας, μηπως εχει ΔΕΠ/Υ και το προβλημα εχει διογκωθει λογω της ελλειψης υποστηριξης?
Σωστή παρατήρηση, έλα όμως που δεν έχει κανείς μας την εμπειρία ούτε την κατάρτιση να το εντοπίσει; Να παραπέμψουμε τη μητέρα στο (παλιό) ΚΔΑΥ; Ο ειδικός που το βλέπει, δε θα διαπίστωνε κάτι;
Οπωσδήποτε! Όπως λέει και ο spithas να πιέσεις το διευθυντή να μιλήσει στη μητέρα(η οποία και θα κάνει την αίτηση). Δυστυχώς να στείλουν άτομο της ειδικής χωρίς διάγνωση απο ΚΕΔΔΥ και χωρίς να θέλει ο γονιός, δεν παίζει με τίποτα :( εμείς φέτος είχαμε διαγνωσμένη παιδική ψύχωση και το παιδί δεν ερχόταν στην ένταξη γιατί δεν ήθελε η μητέρα....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:13:03 »

Αποσυνδεδεμένος maryvas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1311
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 01:34:07 πμ »
ειχα κ εγω μια αναλογη περιπτωση περυσι. αυτο που εκανα ηταν οτι του φερθηκα με απολυτο σεβασμο. τον αντιμετωπισα ως ισο κ δεν του το "επαιξα" δασκαλα. οταν ειχαμε μια συζητηση κ ενιωθα οτι μπορει να πει κατι, τοτε μονο τον ρωτουσα. αυτο το παιδι θεωρουσε οτι ειναι αφεντικο του εαυτου του κ δε δεχεται απο κανεναν να του πει το ο,τιδηποτε. γι' αυτο κ δε μπηκα στη διαδικασια να του βαλω ωριαια ή κατι τετοιο. τον επιβραβευα οποτε εβρισκα την ευκαιρια. τελικα ολα πηγαν καλα κ αρχισε να συμμετεχει (οσο μπορουσε).
καποια στιγμη τους ανεθεσα προτζεκτ για τον καζαντζακη. πιο πριν τους ειχα βαλει την ταινια "ζορμπας". το παιδι αυτο μου ειχε πει την υποθεση του εργου. τελος παντων, οταν πηγα να χωρισω τις ομαδες κ να αναθεσω το θεμα της καθε ομαδας, ο Γιωργος σηκωσε το χερι του κ ειπε οτι θελει κ αυτος να συμμετασχει στο προτζεκτ. εγω χαρηκα πολυ. δυστυχως ομως τα παιδια ειχαν αντιθετη αποψη κ αρχισαν να λενε "εγω δεν παω με το Γιωργο" κ κατι τετοια. οπως καταλαβαινετε ο Γιωργος μετα δεν ηθελε να ασχοληθει οσο κ αν προσπαθησα να τον μεταπεισω. γι' αυτο η αναθεση ομαδικης εργασιας ειναι  ενα ρισκο που αν δεν παει καλα, μπορει να του κανει μεγαλυτερο κακο...

υπομονη, επιμονη, θεληση κ αγαπη για το παιδι. μονο αυτο μπορω να σου δωσω ως συμβουλη. αν διαθεσεις ολα αυτα ειμαι σιγουρη οτι στο τελος ολα θα πανε καλα!!! :)

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 01:46:58 μμ »
Καλημέρα.
Σήμερα ήταν από τις χειρότερες μέρες. Σηκωνόταν συνέχεια να πετάξει σκουπίδια, χαρτιά κλπ. Μετά ερχόταν και με αγκάλιαζε. Πρέπει να με αγκάλιασε τουλάχιστον 6-7 φορές. Όταν του είπα να αντιγράψει ένα σχεδιάγραμμα από τον πίνακα και να το στολίσει με σχέδια της αρεσκείας του, μου είπε ότι δεν είναι "αδελφή" και ασχολήθηκε όλο κι όλο 5 δεύτερα.
Δεν έχω δει ποτέ τη μητέρα του, έρχεται πολύ σπάνια. Την κάλεσα πέρσι, αλλά μου είπε ότι έχει κουραστεί πολύ με το θέμα και κάνει ό,τι μπορεί. Από το τηλέφωνο μου φάνηκε ταλαιπωρημένη, αλλά δεν την έχω δει από κοντά.
Το καλό είναι ότι προσφέρθηκαν δυο παιδιά που είναι στάσιμα από πέρσι (δηλ. συνομήλικά του) να τον κάνουν παρέα στα διαλείμματα και να τον προσέχουν στην τάξη. Οι υπόλοιποι κράτησαν το λόγο τους και αδιαφορούσαν στα "καμώματά" του. Ίσως, βέβαια, γι'αυτό κατέφυγε στη συμπεριφορά που σας περιέγραψα.
Δε νομίζω ότι έχει επαφή με αυτό που του λέω. Τον ρώτησα π.χ. κάτι από την καθημερινότητα, σχετικό με το μάθημα, όπου ο καθένας θα απαντούσε και μου είπε "να πάω τουαλέτα;" "Όχι, σκέψου αυτό που σε ρώτησα" "Χέσου, θέλω να πάω να πιω νερό". ???
Το θέμα του ΚΕΔΔΥ πόσο σύντομα μπορεί να δρομολογηθεί; Πέρσι που έστειλα δυο παιδιά τους έκλεισαν ραντεβού πολύ αργά.  Θα έκανε τεράστια διαφορά ένας συνάδελφος ειδικής μέσα στο μάθημα μαζί μου, είχα διαβάσει το θέμα με την παράλληλη στήριξη και ζήλεψα πραγματικά. :(

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 01:55:07 μμ »
Τί να σου πω... Η κατάσταση, έτσι όπως την περιγράφεις, είναι απελπιστική, χειρότερη απ' ό,τι φανταζόμουνα. Το παιδί έχει πολύ σοβαρά προβλήματα και δε νομίζω ότι είναι και πολλά αυτά που μπορείς να κάνεις...

Αν προσπαθούσες στο διάλειμμα να του μιλήσεις? Να τον ρωτήσεις τί θέλει από εσένα και μετά να του πεις τί θέλεις εσύ από αυτόν... Πάντα σε επίπεδο συζήτησης, όχι μαλώνοντάς τον. Να τον ρωτήσεις στα ίσα δηλαδή, τί θέλει για να ηρεμήσει. Γιατί δε μπορεί, κάτι θα θέλει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:13:03 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 04:48:45 μμ »
Το θέμα του ΚΕΔΔΥ πόσο σύντομα μπορεί να δρομολογηθεί; Πέρσι που έστειλα δυο παιδιά τους έκλεισαν ραντεβού πολύ αργά.  Θα έκανε τεράστια διαφορά ένας συνάδελφος ειδικής μέσα στο μάθημα μαζί μου, είχα διαβάσει το θέμα με την παράλληλη στήριξη και ζήλεψα πραγματικά. :(
Τι τάξη είναι; Αν είναι Γ λυκείου θα τον δούν άμεσα...Αλλά όπως και να έχει πρέπει να πιέσει ο διευθυντής(βασικά να εξηγήσει τι συμβαίνει)....

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3694
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 06:57:19 μμ »
Το θέμα του ΚΕΔΔΥ πόσο σύντομα μπορεί να δρομολογηθεί; Πέρσι που έστειλα δυο παιδιά τους έκλεισαν ραντεβού πολύ αργά.  Θα έκανε τεράστια διαφορά ένας συνάδελφος ειδικής μέσα στο μάθημα μαζί μου, είχα διαβάσει το θέμα με την παράλληλη στήριξη και ζήλεψα πραγματικά. :(
Τι τάξη είναι; Αν είναι Γ λυκείου θα τον δούν άμεσα...Αλλά όπως και να έχει πρέπει να πιέσει ο διευθυντής(βασικά να εξηγήσει τι συμβαίνει)....

Ακόμα και γρ'ηγορα να τον δουν, η παράλληλη στήριξη είναι πάρα πολύ δύσκολο να δοθεί. Αν το παιδί δεν έχει ειδικές ανάγκες αλλά μόνο συναισθηματικές δυσκολίες (όπως φαίνεται) είναι σχεδόν αδύνατο να δοθεί παράλληλη (τουλάχιστον με τα δεδομένα που γνωρίζω από την περιοχή μου). Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να πιέσετε ως σχολείο.
Επίσης, για το ΚΕΔΔΥ πρέπει να κ'άνει αίτηση η μητέρα, πράγμα δύσκολο, όπως λες. Δεν μπορεί το σχολείο να κάνει παραπομπή. Επίσης, η μητέρα πρέπει να ζητήσει μετά την αξιολόγηση από το ΚΕΔΔΥ να ενταχθεί το ΄παιδι σε κάπποιο ειδικό πλαίσιο. Αν δεν πατάει στο σχολείο, πώς θα γίνει αυτό;
Οπότε εσύ είσαι η μόνη που μπορείς να κάνεις κάτι, με διάλογο και μη δίνοντας (όσο είναι δυνατόν) προσοχή στην προκλητική στμπεριφορά του ώστε να μην ενθαρρύνεται.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 08:02:25 μμ »
Είναι Α΄Γυμνασίου. Αφού η μητέρα έχει απευθυνθεί σε ειδικό, ίσως να μην έχει αντίρρηση για το ΚΕΔΔΥ. Το θέμα είναι ότι εγώ τον βλέπω 2 ώρες/εβδομάδα και οι άλλες ειδικότητες- προς το παρόν- δε θέλουν να ασχοληθούν. Δεν είναι αδιάφοροι οι άνθρωποι, απλά δεν έχουν καλή ενημέρωση και δεν πιστεύουν ότι μπορεί να αλλάξει κάτι.
Απ'ό,τι βλέπω, χωρίς διευθυντή δε γίνεται τίποτα. (Θα φάω πολύ βρίσιμο ??? :()

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 08:23:41 μμ »
χωρις τη στηριξη απο τον δ/ντη ισως βρεθεις και εκτεθειμενη εκτος απο ψυχολογικα ράκος!
κριμα!!!! ειλικρινα.
τί θα πει δεν εχουν καλη ενημερωση? πλακα μας κανουν? Δεν εχουν καθολου ενδιαφερον για το παιδι θα ελεγα εγω!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 20, 2010, 09:47:21 μμ »
χωρις τη στηριξη απο τον δ/ντη ισως βρεθεις και εκτεθειμενη εκτος απο ψυχολογικα ράκος!
κριμα!!!! ειλικρινα.
τί θα πει δεν εχουν καλη ενημερωση? πλακα μας κανουν? Δεν εχουν καθολου ενδιαφερον για το παιδι θα ελεγα εγω!
Και δεν είναι μόνο ο δ/ντής. Ακόμη κι αν έχουμε τη συμβουλή από έναν ειδικό ως διδάσκοντες, οι περισσότεροι δε θα την τηρήσουν. Γίνεται να μπαίνω εγώ 2 ώρες με κάποια στοιχειώδη καλή διάθεση κι ο φιλόλογος ή ο μαθηματικός να τον πετάνε έξω και να ασχολούνται μαζί του μόνο για επίπληξη;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2010, 09:55:49 μμ από geo33 »

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 05:45:33 μμ »
Σήμερα έγινε ένα πολύ σοβαρό περιστατικό στην τάξη του με μια κοπέλα κι ένα συμμαθητή του (χούφτωμα, ξύλο). Καλέσαμε τη μητέρα που θα έρθει αύριο και θα της μιλήσουμε για το ΚΕΔΔΥ. (Ευτυχώς ο δ/ντής ήταν πολύ δεκτικός).

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3694
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 05:57:23 μμ »
Σήμερα έγινε ένα πολύ σοβαρό περιστατικό στην τάξη του με μια κοπέλα κι ένα συμμαθητή του (χούφτωμα, ξύλο). Καλέσαμε τη μητέρα που θα έρθει αύριο και θα της μιλήσουμε για το ΚΕΔΔΥ. (Ευτυχώς ο δ/ντής ήταν πολύ δεκτικός).

Επέτρεψε μου να επαναλάβω ότι αν δεν υπάρχει κάποια ειδική ανάγκη, δυστυχώς το ΚΕΔΔΥ δεν θα μπορέσει να σας προσφέρει κάτι, ούτε και να ενταχθεί το παιδί σε κάποιο ειδικό πλαίσιο (είτε παράλληλη στήριξη, είτε ΤΕ)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 06:10:39 μμ »
Σήμερα έγινε ένα πολύ σοβαρό περιστατικό στην τάξη του με μια κοπέλα κι ένα συμμαθητή του (χούφτωμα, ξύλο). Καλέσαμε τη μητέρα που θα έρθει αύριο και θα της μιλήσουμε για το ΚΕΔΔΥ. (Ευτυχώς ο δ/ντής ήταν πολύ δεκτικός).

Επέτρεψε μου να επαναλάβω ότι αν δεν υπάρχει κάποια ειδική ανάγκη, δυστυχώς το ΚΕΔΔΥ δεν θα μπορέσει να σας προσφέρει κάτι, ούτε και να ενταχθεί το παιδί σε κάποιο ειδικό πλαίσιο (είτε παράλληλη στήριξη, είτε ΤΕ)
Το θέμα είναι ότι κανείς στο σχολείο δεν μπορεί να μας αποκλείσει ούτε να μας επιβεβαιώσει ότι υπάρχει ειδική ανάγκη. Δεν υπάρχει κάποιος στο σχολείο που να κάνει τέτοιες διαγνώσεις. Το παιδί δεν είναι απλώς "ζωηρό". Αν το ΚΕΔΔΥ θεωρήσει ότι δεν είναι στην αρμοδιότητά του ή ότι δεν μπορεί να προσφέρει κάτι, θα απευθυνθούμε στο Συμβουλευτικό Σταθμό. Πάντως, όπως και νά'ναι, δεν μπορούμε να καθήσουμε με σταυρωμένα χέρια. Χρειάζεται κάποιος να ενημερώσει εμένα και τους υπόλοιπους πώς θα του συμπεριφερόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3694
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 06:22:47 μμ »
Σήμερα έγινε ένα πολύ σοβαρό περιστατικό στην τάξη του με μια κοπέλα κι ένα συμμαθητή του (χούφτωμα, ξύλο). Καλέσαμε τη μητέρα που θα έρθει αύριο και θα της μιλήσουμε για το ΚΕΔΔΥ. (Ευτυχώς ο δ/ντής ήταν πολύ δεκτικός).

Επέτρεψε μου να επαναλάβω ότι αν δεν υπάρχει κάποια ειδική ανάγκη, δυστυχώς το ΚΕΔΔΥ δεν θα μπορέσει να σας προσφέρει κάτι, ούτε και να ενταχθεί το παιδί σε κάποιο ειδικό πλαίσιο (είτε παράλληλη στήριξη, είτε ΤΕ)
Το θέμα είναι ότι κανείς στο σχολείο δεν μπορεί να μας αποκλείσει ούτε να μας επιβεβαιώσει ότι υπάρχει ειδική ανάγκη. Δεν υπάρχει κάποιος στο σχολείο που να κάνει τέτοιες διαγνώσεις. Το παιδί δεν είναι απλώς "ζωηρό". Αν το ΚΕΔΔΥ θεωρήσει ότι δεν είναι στην αρμοδιότητά του ή ότι δεν μπορεί να προσφέρει κάτι, θα απευθυνθούμε στο Συμβουλευτικό Σταθμό. Πάντως, όπως και νά'ναι, δεν μπορούμε να καθήσουμε με σταυρωμένα χέρια. Χρειάζεται κάποιος να ενημερώσει εμένα και τους υπόλοιπους πώς θα του συμπεριφερόμαστε.

Συμφωνώ με αυτό που λες. Σίγουρα χρειάζεται κάποια βοήθεια το παιδί, δεν είναι "φυσιολογικά" πράγματα αυτά (αν μπορούμε να ορίσουμε τυι είναι φυσικολογικό και τι όχι, τουλάχιστον δεν είναι η νόρμα της συμπεριφοράς στο σχολείο).
Πάντως, εγώ θα σύστηνα να απευθυνθεί η μετρέρα σε κάποιον παιδοψυχίατρο (αν δεν έχει στο ΚΕΔΔΥ). Είναι πιο πιθανό να υπάρχει κάποιο ψυχικό νόσημα, παρά κάποια άλλη ειδική ανάγκη (πχ υπερκινητικότητα).
Επίσης, το ΚΕΔΔΥ πιθανότατα θα κάνει αρκετό καιρό μέχρι να δει το παιδί και από ό,τι καταλαβαίνω τα πορβλήματα επείγουν. Παίρνοντας ως δεδομένο το "δικό μου" ΚΕΔΔΥ (επαρχιακό, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στελέχωσης) η αναμονή στην προσχολική είναι....μέχρι να γυρίσω εγώ από εκπαιδευτική άδεια, στην πρωτοβάθμια....μέχρι να πάει εκπαιδευτικός (και μετά θα δουν τα παιδιά που περίσεψαν από πέρυσι και αυτά που δήλωσαν επιθυμία αξιολόγησης κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού), στη δευτεροβάθμια....περίπου 6 μήνες.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2010, 06:26:12 μμ από emmaki »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ζητώ συμβουλή για μαθητή
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 21, 2010, 06:35:10 μμ »
Τον είδε και παιδοψυχίατρος. Αλλά δεν κατάλαβα αν υπάρχει διάγνωση ή όχι. Το σχολείο δεν έχει τίποτα στα χέρια του. Όπως καταλαβαίνεις, υπάρχει μια σύγχυση. Φοβάμαι μήπως η μητέρα λέει ότι τον πηγαίνει σε διάφορες ειδικότητες, για να μεταθέσει λίγο την ευθύνη.(δηλ. κοιτάξτε, εγώ τον τρέχω, δεν είμαι αδιάφορη). Μπορεί και να την αδικώ τη γυναίκα και ο παιδοψυχίατρος να μην είδε τίποτα. Πάντως, ενώ για άλλα παιδιά έχουμε σχετικές γνωματεύσεις με συστάσεις και τρόπους αντιμετώπισης, στη δική του περίπτωση δεν έχουμε τίποτα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162176
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 734
Σύνολο: 747

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.