*

Αποστολέας Θέμα: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο  (Αναγνώστηκε 21494 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 11:28:52 πμ »
Αν το σκεφτείτε λίγο, θα δείτε ότι υπάρχει μία λογική στο να μην είναι η Πληροφορική ως μάθημα στο Ενιαίο Λύκειο:

α) Στα πλάνα τιυ Υπουργείου είναι να παίρνει κάποιο παιδί πιστοποίηση την Γ' Γυμνασίου. Γι'αυτό το λόγο έχει βάλει την Πληροφορική από την Α' Δημοτικού. Δηλαδή το παιδί θα κάνει 9 χρόνια πληροφορική....

β) Επίσης στα πλάνα τους έιναι να αλλάξουν τον τρόπο εισαγωγής στην Τ/θμια Εκπ/ση. Θα μπαίνει το παιδί σε σχολή και όχι σε τμήμα.

γ) Εκτός από το ΑΕΠΠ τα υπόλοιπα μαθήματα πληροφορικής είναι απαξιωμένα και αποτελούν την ώρα της χαλάρωσης για τα παιδιά
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:03:13 »

Αποσυνδεδεμένος toonoma

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 11:56:27 πμ »
Αν το σκεφτείτε λίγο, θα δείτε ότι υπάρχει μία λογική στο να μην είναι η Πληροφορική ως μάθημα στο Ενιαίο Λύκειο:

α) Στα πλάνα τιυ Υπουργείου είναι να παίρνει κάποιο παιδί πιστοποίηση την Γ' Γυμνασίου. Γι'αυτό το λόγο έχει βάλει την Πληροφορική από την Α' Δημοτικού. Δηλαδή το παιδί θα κάνει 9 χρόνια πληροφορική....

Το ίδιο δεν ισχύει και με τα Αγγλικά; Η Υπουργός έχει μιλήσει, επίσης, για πιστοποίηση στο Γυμνάσιο.

β) Επίσης στα πλάνα τους έιναι να αλλάξουν τον τρόπο εισαγωγής στην Τ/θμια Εκπ/ση. Θα μπαίνει το παιδί σε σχολή και όχι σε τμήμα.

Δλδ η σχολή Θετικών Επιστημών δεν χρειάζεται Πληροφορική εν έτει 2014;

γ) Εκτός από το ΑΕΠΠ τα υπόλοιπα μαθήματα πληροφορικής είναι απαξιωμένα και αποτελούν την ώρα της χαλάρωσης για τα παιδιά

Το ίδιο δεν ισχύει με την Γυμναστική και τα Αγγλικά;

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 12:39:36 μμ »
Ας μην πανικοβαλλόμαστε τόσο γρήγορα. Είναι δυνατόν Λύκειο χωρίς μάθημα Πληροφορικής;; Δηλαδή θα καταργηθεί η Τεχνολογική Κατεύθυνση;

Παιδιά χαλαρώστε. Προσωπικά δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στο alfavita και στον Κάτσικα. Η πληροφορική αναβαθμίζεται αρκετά με την ένταξη της στο πρωινό πρόγραμμα των δημοτικών και θα αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο αν υλοποιηθούν οι εξαγγελίες περί "κρατικού ecdl" το οποίο θα παρέχεται στους μαθητές μέχρι την Γ Γυμνασίου. Δεν έχει καμία λογική το κόψιμο ενός μαθήματος την ίδια στιγμή που γίνεται αναβάθμιση του μαθήματος στις μικρότερες τάξεις.

Πέρυσι κάποιοι ήταν σίγουροι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μπει η πληροφορική στο Δημοτικό αλλά ακόμα και αν μπει ήταν σίγουροι ότι θα την κάνουν οι δάσκαλοι.Επίσης κάποιοι υποστήριζαν ότι  οι αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου ήταν ένα κολπάκι για να μην ξαναπάρουν κανονικούς αναπληρωτές και να έχουν καθηγητές με δικαιώματα και ωράριο ωρομισθίου και υποχρεώσεις αναπληρωτή. Τελικά τίποτα απ' αυτά δεν συνέβη.
Ας είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί και ας μην τα βάφουμε όλα μαύρα πριν καν μάθουμε τι συμβαίνει. 

Αυτό ακριβώς είναι το χειρότερο. Ο εφησυχασμός.
Δεν ξύπνησαν ένα πρωί ορισμένοι και έλεγαν ότι οι δάσκαλοι εποφθαλμιούν το μάθημα της πληροφορικής. Ήταν ανακοινώσεις από την ίδια τη ΔΟΕ. Ήταν δηλώσεις του Κουλαιδη (Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Παιδείας). Ακόμα και το Υπουργείο μίλησε για προσωρινότητα. Μέχρι τώρα στα δημοτικά είμαστε χωρίς οργανικές, σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα που ένας θεός ξέρει τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια. Και αν επικρατήσει, ο κλάδος των δασκάλων θα μπλοκάρει για πολυ καιρο. Και τότε να δω πόσο δίκιο ή άδικο είχαν όσοι τα έλεγαν για τη ΔΟΕ.

Φυσικά και δεν θα καταργηθεί η Πληροφορική, απλώς θα "μετακομίσει" μαζί με την τεχνολογική κατεύθυνση στον φυσικό της χώρο, δηλαδή στην Τεχνολογική Εκπαίδευση (στο νέο "Τεχνολογικό Λύκειο" (ΤΕ.Λ.)που θ' αντικαταστήσει το σημερινό "Επαγγελματικό Λύκειο "(ΕΠΑΛ)

Αυτό βλέπω να γίνεται. Κανά δίωρο σε Τεχνικά Λύκεια. Και οι κλασικές ειδικότητες να έχουν τα πεντάωρα – εξάωρα τους. Όπως το έπραξε η κυρία Μαριέττα Γιαννακου που τα μετέτρεψε κατά 90% σε γενικά λύκεια και διάλυσε την τεχνική εκπαίδευση.

Αν το σκεφτείτε λίγο, θα δείτε ότι υπάρχει μία λογική στο να μην είναι η Πληροφορική ως μάθημα στο Ενιαίο Λύκειο:

α) Στα πλάνα τιυ Υπουργείου είναι να παίρνει κάποιο παιδί πιστοποίηση την Γ' Γυμνασίου. Γι'αυτό το λόγο έχει βάλει την Πληροφορική από την Α' Δημοτικού. Δηλαδή το παιδί θα κάνει 9 χρόνια πληροφορική....

Χρήση υπολογιστών θα κάνει geok. Κάτι σαν ecdl. Δεν είναι πληροφορική το ecdl.

β) Επίσης στα πλάνα τους έιναι να αλλάξουν τον τρόπο εισαγωγής στην Τ/θμια Εκπ/ση. Θα μπαίνει το παιδί σε σχολή και όχι σε τμήμα.

Εντελώς άκυρο αυτό που λες. Καταρχάς οι μισές σχολές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι πληροφορικής ή "συναφείς" με πληροφορική. Είναι δυνατόν να εισάγεται φοιτητής σε τέτοιες σχολές χωρίς να έχει ούτε μια ώρα πληροφορικής στις τρεις τάξης του Λυκείου; Αστεία πράγματα...

γ) Εκτός από το ΑΕΠΠ τα υπόλοιπα μαθήματα πληροφορικής είναι απαξιωμένα και αποτελούν την ώρα της χαλάρωσης για τα παιδιά

Σωστό αυτό. Ας αλλάξουν τα μαθήματα λοιπόν. π.χ. Σχεδίαση ιστοσελίδων,  Επεξεργασία εικόνας – βίντεο, Ασφάλεια στο διαδίκτυο, Πολυμεσα, Δικτυα...

Και για να έρθουμε στο θέμα μας. Μόνο χαλάρωση δεν χρειάζεται. Προφανώς και το πρόγραμμα που διέρρευσε έχει βγει ώστε να εξυπηρετηθούν συντεχνιακά συμφέροντα. Προφανώς και θα μετρήσουν αντιδράσεις τις επόμενες μέρες. Προφανώς και κάποιος από το Υπουργείο πρέπει να δώσει εξηγήσεις πως υπάρχει κάθε λογής απίθανο μάθημα και ούτε μια ώρα πληροφορικής. Αλλά όταν δεν υπάρχει μια δυνατή ενιαία φωνή να μας εκπροσωπεί, αυτά παθαίνουμε και θα παθαίνουμε.

Μέχρι να ξεκαθαριστεί το ζήτημα, πρέπει να παραλύσουν τα πάντα. Μάθημα, e-school, Έπαφος, τεχνική υποστήριξη, συντήρηση ιστοσελίδων από όσους συναδέλφους πληροφορικούς εργάζονται σε δευτεροβάθμια, σε γραφεία, σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ...

Σαν πρώτη αντίδραση η ΠΕΚΑΠ συνιστά ψυχραιμία!!! ΕΠΥ και ΕΠΕ δεν έχουν τοποθετηθεί. Πραγματικά θα ήθελα να δω πως θα αντιδράσουν και οι σχόλες πληροφορικής. Είναι αδιανόητο να έχουμε δεκάδες τμήματα πληροφορικής και να πετιέται το μάθημα, αντί να αναβαθμίζεται και να παίζει βασικό ρόλο για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στις αντιστοιχες σχολες.

Επίσης θα ήθελα να δω αντίδραση από ΟΛΜΕ, από ενώσεις αναπληρωτών - ωρομισθίων. Είναι τελικά μια λυκοφιλία ή πραγματικά υπάρχει συναδελφικότητα και αλληλεγγύη; Γιατί δεν μπορώ να διανοηθώ ότι το μάθημα π.χ. της αλγοριθμικής* είναι μικρότερης σημασίας από όλα τα υπόλοιπα μαθήματα επιλογής.

*"Η αλγοριθμική, ως αντικείμενο διδασκαλίας παρέχει σημαντικότατη αρωγή στην ανάπτυξη από τους μαθητές αναλυτικής και συνθετικής σκέψης, καθώς και ικανοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα. Η ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης, αποτελεί δημιουργικό εφόδιο για τη γενικότερη ανάπτυξη του τρόπου σκέψης του ατόμου, κάτι που είναι άλλωστε και πρωταρχικός στόχος της εκπαίδευσης." Και αυτό το μάθημα θέλουν να το καταργήσουν...

Αποσυνδεδεμένος wizzard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 01:03:48 μμ »
Και για να έρθουμε στο θέμα μας. Μόνο χαλάρωση δεν χρειάζεται. Προφανώς και το πρόγραμμα που διέρρευσε έχει βγει ώστε να εξυπηρετηθούν συντεχνιακά συμφέροντα. Προφανώς και θα μετρήσουν αντιδράσεις τις επόμενες μέρες. Προφανώς και κάποιος από το Υπουργείο πρέπει να δώσει εξηγήσεις πως υπάρχει κάθε λογής απίθανο μάθημα και ούτε μια ώρα πληροφορικής. Αλλά όταν δεν υπάρχει μια δυνατή ενιαία φωνή να μας εκπροσωπεί, αυτά παθαίνουμε και θα παθαίνουμε.

Σωστός

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:03:13 »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 01:08:29 μμ »
Μπορεί να έχεις δίκιο αλλά εδώ μπαίνει και ένα άλλο θέμα που νομίζω οτι έχει σημασία. Παραδοσιακά οι "καλοί" μαθητές δεν πήγαιναν σε Τεχνικά και Επαγγελματικά Λύκεια αλλά παρέμεναν στο Ενιαίο και απο εκεί επέλεγαν τα τελευταία χρόνια την Τεχνολογική Κατευθυνση για να ακολουθήσουν σχολές Πληροφορικής και πολλές άλλες. Αυτό είναι μια νοοτροπία που δεν αλλάζει έυκολα στην ελληνική οικογένεια. Διορθώστε με αν κάνω λάθος...

Aν δεν αλλάξει η νοοτροπία, όποιος νόμος και να ψηφισθεί δεν θα καταφέρει τίποτα. Καιρός λοιπόν ν' αναβαθμισθεί η Β/θμια τεχνολογική εκπαίδευση και να βοηθήσει προς αυτή τη κατεύθυνση ένα τεχνολογικό μάθημα, όπως η Πληροφορική.

Αποσυνδεδεμένος nefeli999

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 01:40:10 μμ »
πρεπει να καταλαβουν ορισμενοι οτι το να γραφω ενα κειμενο ή να μαθω τη ζωγραφικη ΔΕΝ ειναι πληροφορικη.

αλλο χρησιμοποιω τον υπολογιστή για να κανω κατι και αλλο πληροφορικη.

η παρακατω φραση νομιζω τα λεει ολα.

«Οι υπολογιστές αφορούν την επιστήμη της Πληροφορικής τόσο όσο τα τηλεσκόπια αφορούν την Αστρονομία».E.W. Dijkstra

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 02:03:03 μμ »
Aν δεν αλλάξει η νοοτροπία, όποιος νόμος και να ψηφισθεί δεν θα καταφέρει τίποτα. Καιρός λοιπόν ν' αναβαθμισθεί η Β/θμια τεχνολογική εκπαίδευση και να βοηθήσει προς αυτή τη κατεύθυνση ένα τεχνολογικό μάθημα, όπως η Πληροφορική.

Η Πληροφορική είναι και τεχνολογικό μάθημα (όταν μιλάμε για συγκεκριμένες κατευθύνσεις - εξειδικεύσεις). Δεν είναι μόνο τεχνολογικό μάθημα. Δεν έχει νόημα να επιμένεις για κάτι που δεν ισχύει.

Το παρακάτω κείμενο είναι του Γιώργου Πανσεληνά (Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής). Ίσως αυτό να εξηγεί καλύτερα την αξία της πληροφορικής στην εκπαίδευση. (Θεέ μου που φτάσαμε, εν έτη 2010 να πρέπει να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες και να προσπαθούμε να πείσουμε για την αξία της πληροφορικής στις τρεις τάξεις του Λυκείου!!!)

Παράθεση
«Πληροφορικός αλφαβητισμός» και οριζόντια αξιοποίησή του
Όπως η "γραφή και ανάγνωση" αποτελεί για εκατοντάδες χρόνια οριζόντιο αντικείμενο στην εκπαίδευση, έτσι και η Πληροφορική τεχνολογία παίζει ή πρέπει να παίζει τον «οριζόντιο» ρόλο της στο σχολείο του 21ου αιώνα αφού αποτελεί το σύγχρονο εργαλείο για «να θυμόμαστε, να επεξεργαζόμαστε πληροφορίες, να εκφραζόμαστε και να επικοινωνούμε» (Crook, 1994).
 
Όπως όμως τα παιδιά μαθαίνουν να γράφουν, να διαβάζουν, να αξιοποιούν δημιουργικά και αποτελεσματικά την τεχνολογία της "γραφής και ανάγνωσης" και σε ξεχωριστά μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, π.χ. «Νεοελληνική Γλώσσα» (ΓΕΛ), είναι απαραίτητο να συμβαίνει το ίδιο και με τον «πληροφορικό αλφαβητισμό».
 
Όταν δώσεις σε έναν αναλφάβητο ή «μη επαρκή στη γλώσσα» μαθητή ένα  μολύβι και ένα χαρτί αυτός μπορεί να γράψει κάτι, δεν θα μπορέσει όμως να τα αξιοποιήσει αποδοτικά. Για παράδειγμα στο μάθημα των Μαθηματικών, ο «μη επαρκής στη γλώσσα» μαθητής δεν θα μπορεί να κατανοήσει το πρόβλημα (διαβάζοντας), να το λύσει (χρησιμοποιώντας το χαρτί ως βοήθημα μνήμης) και να διατυπώσει τη λύση του (γράφοντας ή μιλώντας). Με τον ίδιο τρόπο, δίνοντας σε έναν πληροφορικά/ψηφιακά αναλφάβητο μαθητή έναν υπολογιστή στα Μαθηματικά ίσως να μπορέσει να ανοίξει ένα υπολογιστικό φύλλο και να πληκτρολογήσει, δεν θα μπορέσει όμως το ίδιο λογισμικό να το αξιοποιήσει αποδοτικά ώστε να εξάγει και να ερμηνεύσει τα αποτελέσματα από μια έρευνα ή να μελετήσει το μοντέλο μιας συνάρτησης (Πανσεληνάς, Κανέλλος & Σπανουδάκης, 2010).
 
Η ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης και η χρήση προγραμματιστικών εργαλείων είναι επίσης απαραίτητη προκειμένου να επιδιωχθεί η μάθηση οριζόντια μέσω (α) της δημιουργικής έκφρασης (European Commission, 2009), (β) της συνειδητής και οργανωμένης διαδικασίας κατασκευής συγκεκριμένων αντικειμένων (Papert, 1989; Constructionism, 2010) και (γ) της κατανόησης, ανάλυσης και λύσης ενός προβλήματος (Sutinen & Tarhio 2001; Dagdilelis, Satratzemi, & Evangelidis, 2004). Και με αυτόν τον τρόπο, τα σχολεία θα καταστούν «τόποι όπου οι σπουδαστές και οι εκπαιδευτικοί θα συμμετέχουν στη δημιουργική σκέψη και την πρακτική εκμάθηση (learning by doing)» (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, 2009).

Σωρηδόν βγαίνουν οι ανακοινώσεις από Θεολόγους, Φυσικούς γιατί βλεπουν ότι υποβαθμίζεται το μάθημα τους:
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10888 http://www.alfavita.gr/artro.php?id=10872
Αλλά όταν στο καταργούν τι κάνεις αλήθεια;

Μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, απόφοιτοι και φοιτητές σχολών πληροφορικής, ΕΠΥ, ΕΠΕ, ΠΕΚΑΠ πρέπει να προκαλέσουμε σεισμό αυτη τη φορα. Γιατί δεν πρόκειται να υπάρξει επομένη...

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 03:17:58 μμ »
Δεν θα διαφωνήσω μαζί σας αφού συμφωνώ με τα περισσότερα από τα παραπάνω.

Απλά πιστεύω ότι, στην παρούσα φάση, αυτό που ενδιαφέρει το Υπουργείο κυρίως, είναι να μάθει το παιδί να χρησμοποιεί τον υπολογιστή ώστε να μπορεί μόνο του να αποκτήσει τη γνώση και όχι να εμβαθύνει στη επιστήμη της Πληροφορικής.
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 04:08:07 μμ »
Δεν έχει καμιά θέση η Πληροφορική στο Ενιαίο Λύκειο. Η θέση της είναι στην Τεχνική Εκπαίδευση. Χίλιες φορές να μαθαίνεις 3 ξένες γλώσσες που ακόμα και για έναν απόφοιτο λυκείου ο οποίος δεν συνεχίζει σε σπουδές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μπορεί να φανούν χρήσιμες στη αγορά εργασίας παρά πληροφορική. Απλή γνώση σε επίπεδο ECDL είναι υπέρ αρκετή στις περισσότερες των περιπτώσεων.

 


Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 04:22:55 μμ »
Δεν έχει καμιά θέση η Πληροφορική στο Ενιαίο Λύκειο. Η θέση της είναι στην Τεχνική Εκπαίδευση. Χίλιες φορές να μαθαίνεις 3 ξένες γλώσσες που ακόμα και για έναν απόφοιτο λυκείου ο οποίος δεν συνεχίζει σε σπουδές στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μπορεί να φανούν χρήσιμες στη αγορά εργασίας παρά πληροφορική. Απλή γνώση σε επίπεδο ECDL είναι υπέρ αρκετή στις περισσότερες των περιπτώσεων.

Τα ολοκληρώματα, οι παράγωγοι, η φυσική, η χημεία τί δουλειά έχουν στο Λύκειο αν είναι τα πράγματα όπως τα λες; Αν είναι να κάνουμε το Λύκειο φροντιστήριο ξένων γλωσσών αφού μόνο αυτές θα χρησιμεύσουν, σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, στους αποφοίτους του Λυκείου στην υπόλοιπη ζωή τους. Η πληροφορική είναι το πιο σημαντικό μάθημα από όλα γιατί σε μαθαίνει να σκέφτεσαι αναλυτικά και αλγοριθμικά κάτι το οποίο σίγουρα χρειάζονται όλοι οι άνθρωποι, άσχετα αν προσπαθούν να μας μετατρέψουν σε άβουλα όντα μερικοί μερικοί. Ντροπή να ακούγονται τέτοια λόγια από "πληροφορικούς", με έμφαση στα εισαγωγικά ...

Αποσυνδεδεμένος teris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 04:41:53 μμ »
ειναι τελειο ολοι μαλωνουν με ολους!!!!!!
αλλα κανεις δεν τα βαζει ουσιαστικα με τους πολιτικους!!!!!
τρομεροι αγωνες εναντια σε οτι μας πασσαρουν με την κουβεντουλα στο pde.... ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ!!!!!!!!
 
ο διαλογος γα την παιδεια εγινε και τελειωσε!   

 τελικα μας κυβερνουν αυτοι που μας αξιζουν..... μπραβο μας και σε ανωτερα!!!

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 04:43:20 μμ »
Συνάδελφοι δυστυχώς η πιστοποίηση (στο Γυμνάσιο) είναι αρκετή -απ' ότι φαίνεται-.
Και αυτό από τον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση της σύγχρονης τεχνολογίας όπως αυτοδιαφημίζεται.
Είναι αρκετές οι 3 ενότητες του ECDL (όπως έχει καθιερωθεί;);
Όχι και σίγουρα όχι.
Δεν θες να κάνεις αλγόριθμους και προγραμματισμό (όπως γινόταν στη Γ' Λυκείου);
Πρώτα απ' όλα υποβαθμίζεις τα τμήματα (ΑΕΙ και ΤΕΙ) πληροφορικής στέλνοντάς τους εντελώς άσχετους φοιτητές, χωρίς μυρωδιά προγραμματσιμού.
Να πάμε πιο πέρα; Διαδύκτιο. Πόσα και πόσα μαθήματα δεν μπορείς να κάνεις; Από δίκτυα και ασφάλεια μέχρι αναζήτηση και δημιουργία ιστοσελίδων και blogs.
Τα πολυμέσα είναι θέμα μόνο για την τεχνική εκπαίδευση;
Και άλλα πολλά, αλλά δεν θέλω να μπω στα χωράφια σας.

Υπάρχει μια παροιμία που λέει "τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους πισινού": η εκπαίδευση στην πληροφορική θέλει οργάνωση και λεφτά

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 04:45:45 μμ »
ειναι τελειο ολοι μαλωνουν με ολους!!!!!!
αλλα κανεις δεν τα βαζει ουσιαστικα με τους πολιτικους!!!!!
τρομεροι αγωνες εναντια σε οτι μας πασσαρουν με την κουβεντουλα στο pde.... ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ!!!!!!!!
ο διαλογος γα την παιδεια εγινε και τελειωσε!   
 τελικα μας κυβερνουν αυτοι που μας αξιζουν..... μπραβο μας και σε ανωτερα!!!
Τίποτα δεν τελείωσε. Θα μας (πληθυντικός μεγαλοπρεπείας - τουλάχιστον) βρουν μπροστά τους
Πότε έγινε διάλογος και ποιά επιτροπή έκανε συγκεκριμένες ανακοινώσεις;
Εκτός αν η δημόσια διαβούλευση μέσω διαδικτύου είναι κάτι περισσότερο από άλλοθι για τους κυβερνώντες.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική έξω από το Λύκειο
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 03, 2010, 04:56:51 μμ »
ειναι τελειο ολοι μαλωνουν με ολους!!!!!!
αλλα κανεις δεν τα βαζει ουσιαστικα με τους πολιτικους!!!!!
τρομεροι αγωνες εναντια σε οτι μας πασσαρουν με την κουβεντουλα στο pde.... ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ!!!!!!!!
 
ο διαλογος γα την παιδεια εγινε και τελειωσε!   

 τελικα μας κυβερνουν αυτοι που μας αξιζουν..... μπραβο μας και σε ανωτερα!!!

Τι βγαίνεις και μας μαστιγώνεις αδιακρίτως συνάδελφε;
Τι προτείνεις εσύ;
Να κάνουμε καμία διαδήλωση; Μέσα!
Να βρίσουμε γενικώς και αορίστως τους πολιτικούς; Να το κάνουμε και αυτό!!
 

Προσπαθούμε να αναλύσουμε αυτό που μας σερβίρουν, αφού ποτέ ως τώρα δεν καταφέραμε ΕΜΕΙΣ να συμφωνήσουμε σε κάτι που να το διεκδικήσουμε όλοι μαζί!!
Η αλήθεια είναι πως ο καθένας βλέπει τα νέα δεδομένα, σε σχέση με το τι συμφέρει τον κλάδο του...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 524
Σύνολο: 534

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.136 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.