0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν αστειεύομαι καθόλου και μιλάω με γεγονότα που γνωρίζω. Πολλές μπορεί να είναι με τηλέφωνα από βουλευτικά γραφεία. Όχι όλες όμως και δεν είναι και όλες άδικες. Δεν θέλω να λέω εξατομικευμένες ιστορίες (είτε αφορούν εμένα, είτε άλλους), αλλά γνωρίζω και τυχαίες αποσπάσεις σε φορείς ή και αποσπάσεις που γίνονται αποκλειστικά με βάση την ικανότητα κάποιου να καλύπτει διοικητικές ανάγκες που άλλοι δεν μπορούν.
Εγω βρίσκω εμετικό και ακρως υποκριτικό να διατυμπανίζεις την αξιοποίηση/ορθή επανακατανομή προσωπικού που εκαναν προηγούμενες ηγεσίες του υπουργείου και στη συνέχεια να καθηλώνεις στην επαρχία εκπαιδευτικούς με μεταπτυχιακά διοικητικής ή ακαδημαικής εξειδίκευσης αντί να στελεχωσεις τα γραφεία/πανεπιστήμια σου και να κανεις τα παντα να λειτουργούν ρολόι... Πάλι θα κερδιζες ψήφους έστω και από άλλη δεξαμενή ψηφοφόρων. Αλλιώς κάνε τις βρωμιές σου αλλά μην το παίζεις πολιτικά ορθώς...Πείτε με ρομαντική αλλά το απόστημα του κακού μανατζμεντ που στοιχειώνει ολο το ελληνικό δημόσιο πρέπει κάποτε να το ανοίξουμε με το μαχαίρι μήπως και δούμε ασπρη μέρα...
Αν κάποιος που πήρε απόσπαση σε φορέα (Διεύθυνση Β/θμιας) κάνει ανάκληση θα γίνει δεκτή;
Πάνω σε αυτό που έγραψε η Raclette, αξιοποίηση του δυναμικού δεν είναι κάθε χρόνο οι αποσπάσεις. Επιτέλους πρέπει με κάποια αντικειμενικά διοικητικά κριτήρια να γίνουν οργανογράμματα στις διευθύνσεις, στα ΑΕΙ, και σε όλους τους φορείς και να δοθούν οργανικές είτε με μετατάξεις, είτε με νέους διορισμούς. Δεν γίνεται να είσαι εκπαιδευτικός και να περνάς 10-15 χρόνια σε γραφείο. Πάνε για υπάλληλος γραφείου τότε. Αυτό το πράγμα (οι αποσπάσεις σε φορείς) είναι μεγάλη πληγή στη διοίκηση της εκπαίδευσης. Κάποια στιγμή πρέπει να καταργηθούν. Αυτό θα είναι διοικητική μεταρρύθμιση στην εκπαίδευση.Ακριβώς....αλλά περαστικέ δεν πρόκειται να αλλάξει η όλη κατάσταση γιατί βολευόμαστε άπαντες και άπασες...οπότε...
τάδε έφη Μπράτης (για τις υπόλοιπες αποσπάσεις):http://www.paideianews.gr/arthro/%CF%80%CF%8C%CF%84%CE%B5-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%B8%CE%BF%CF%8D%CE%BD-%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B9%CE%B5%CE%BA-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B5%CE%BA-%CE%BA%CE%BB%CF%80-0
εννοείται ότι μας βολεύουν οι αποσπάσεις σε κάθε είδους φορείς, αλλά ρακλετ, αν θέλει ο εκπαιδευτικό να παριστάνει τον διοικητικό, ας φύγει από την εκπαίδευση και ας διεκδικήσει μια θέση ως διοικητικός βάσει προσόντων...όπως λέγαμε παραπάνω....πληρωνόμαστε για να είμαστε εκπαιδευτικοί σε τάξη...όχι για γραμματειακή υποστήριξη σε ΙΕΚ ή να κάνουμε επιτήρηση φοιτητών στις εξετάσεις των εξαμήνων...αλλά όλους μας, μας βολεύει η τωρινή κατάσταση, οπότε όπως λέει ο guest, δεν προβλέπω να αλλάζει κάτι...απλά προσπαθώ να σου πω ότι όλα αυτά είναι προϊόντα μιας στρεβλής κατάστασης, με την οποίαν βολεύτηκαν και βολεύονται οι πάντες, εμείς πρώτοι οι εκπαιδευτικοί, υποκριτικό είναι να διοριζόμαστε ως εκπαιδευτικοί σχολείου και αποσπώμεθα σε πανεπιστήμια και μητροπόλεις....ας μην είμαστε λοιπόν υποκριτές....άλλο τι μας βολεύει και άλλο τι πρέπει να γίνεται...ο εκπαιδευτικός είναι για την τάξη, όχι για την μητρόπολη και το πανεπιστήμιο...ζητάς δικαιοσύνη σε μία κατάσταση στην οποία δεν έπρεπε να εμπλεκόμεθα ως εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με κανέναν τρόπο....δεν υπάρχει αξιοκρατία σε κάτι που υποτίθεται γίνεται για εξαιρετικές περιπτώσεις και αυτό μετατρέπεται πελατειακώς σε κανόνα...ας αποφασίσουμε τι θέλουμε....ξέρουμε όλοι ότι συμμετέχουμε σε μία διαδικασία που δεν έπρεπε γίνεται...το ότι συμμετέχουμε το κάνουμε γνωρίζοντας απόλυτα που συμμετέχουμε...δεν καταλαβαίνω γιατί διαμαρτυρόμαστε....σωστά τα λέει ο guest...αλλά ποιος τον ακούει!!!!!