0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: charlie brown στις Δεκεμβρίου 08, 2010, 11:57:37 pm""""Είμαι σίγουρος όμως ότι θα είχες πολύ διαφορετική άποψη αν πλησίαζες τα 40 με οικογένεια και παιδιά, είχες περάσει από αλεπάληλους ασεπ και είχες αναγκαστεί να γυρίσεις στην Ελλάδα για μόρια μπροστά στην προοπτική διορισμού εγκαταλείποντας ταυτόχρονα και κάθε άλλη πιθανή επαγγελματική ευκαιρία στον τόπο σου.Πάντως δεν θα ανεχόσουν από κανέναν να σε αποκαλεί τσατσάκι (κάτι που κάνεις εσύ τώρα) και να σε προσβάλλει """""Φιλε mathstavros ποιος σου λεει οτι δεν εχουν οικογενεια και παιδια και οσοι επισης ετρεχαν ωρομισθιοι κι αναπληρωτες επειδη τη θεση διοριστεου την ειχε παρει καποιος αλλος με τη μεθοδο που περιεγραψα;Το θέμα όμως φίλε είναι ποιους τελικά καλείς να "πληρώσουν".Σίγουρα με τον νέο νόμο δεν θα πληρώσουν όσοι διορίστηκαν χάρη στη βυσματική προυπηρεσία . Θα πληρώσουν όμως εκατοντάδες άλλοι που και το γράμμα του νόμου ακολούθησαν δίνοντας ξανά και ξανά ασεπ και ξεσπιτώθηκαν για να μαζέψουν μόρια που θα οδηγούσε στον διορισμό.Αυτό αποτελεί για σένα ηθική δικαίωση;
""""Είμαι σίγουρος όμως ότι θα είχες πολύ διαφορετική άποψη αν πλησίαζες τα 40 με οικογένεια και παιδιά, είχες περάσει από αλεπάληλους ασεπ και είχες αναγκαστεί να γυρίσεις στην Ελλάδα για μόρια μπροστά στην προοπτική διορισμού εγκαταλείποντας ταυτόχρονα και κάθε άλλη πιθανή επαγγελματική ευκαιρία στον τόπο σου.Πάντως δεν θα ανεχόσουν από κανέναν να σε αποκαλεί τσατσάκι (κάτι που κάνεις εσύ τώρα) και να σε προσβάλλει """""Φιλε mathstavros ποιος σου λεει οτι δεν εχουν οικογενεια και παιδια και οσοι επισης ετρεχαν ωρομισθιοι κι αναπληρωτες επειδη τη θεση διοριστεου την ειχε παρει καποιος αλλος με τη μεθοδο που περιεγραψα;
Υπάρχουν δύο οπτικές στο θέμα του συστήματος προσλήψεων: η μια αυτή των εκπαιδευτικών και η άλλη αυτή του υπουργείου.Οι πτυχιούχοι μπροστά στο επαγγελματικό τους αδιέξοδο στραφήκαν και προς την δημόσια εκπαίδευση. Σε ένα βαθμό, τα προηγούμενα χρόνια, οι πολιτικοί και το υπουργείο παιδείας εκμεταλλεύτηκε το εκρηκτικό πρόβλημα της ανεργίας των πτυχιούχων και άφησαν να καλλιεργηθούν προσδοκίες. Αυτό ήταν ανεύθυνο εξαρχής. Αλλά σε μια χώρα, όπως η Ελλάδα που δεν γίνεται ουσιαστικός προγραμματισμός, φαίνεται φυσιολογικό.( Εδώ διόρισαν το ένα τέταρτο, περίπου, του εργατικού δυναμικού στο δημόσιο και άλλο τόσο να εξαρτάται εμμέσως ή να προσβλέπει σε διευθέτηση. ) Μόνο όσοι συμμετείχαν στον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών ή συγκέντρωσαν κάποια προϋπηρεσία αποτελούσαν πάνω από το 50%, ποσοστό, επί των μονίμων εκπαιδευτικών.Αλλά και όσοι δούλευαν στα φροντιστήρια, καταπιάνονταν με μια δραστηριότητα εξαρτημένη με το σύστημα εξετάσεων ή κατ’ επέκταση απ’ το κρατικό εκπαιδευτικό σύστημα. Και ξαφνικά έρχεται η τρόικα που θέλει την οικονομία ανταγωνιστική και το πρώτο μέλημά της είναι να αποθαρρύνει τον κόσμο να στρέφεται προς το δημόσιο για εργασία. Απαγορεύει τις προσλήψεις και να συρρικνώνει το κράτος και ως προς τις δαπάνες και ως προς την παρέμβασή του στην οικονομία.Αυτή είναι η οπτική του υπουργείου παιδείας σήμερα: να περιορίσει στο ελάχιστο τον αριθμό των εκπαιδευτικών και να αποθαρρύνει τους καθηγητές στο να επιδιώκουν διορισμό. Να αποδεσμεύσει πλήθος επαγγελμάτων που εμμέσως εξαρτώνται απ’ το κράτος. Αλλάζει το σύστημα εξετάσεων, χωρίς να κλείνει το μάτι στην «παραπαιδεία» αυτή την φορά. Συρρικνώνει τα σχολεία και περιορίζει την χαλάρωση στο δημόσιο σχολείο.Εισάγει ένα σύστημα προσλήψεων με την μορφή επετηρίδας, που θα αφορά στην ουσία ένα πολύ μικρό ποσοστό , αυτών που θα βρίσκονται στην κορυφή.Λέει ξεκάθαρα σε κάθε πτυχιούχο, η δημόσια εκπαίδευση δεν έχει προοπτικές για επαγγελματική αποκατάσταση, άμεσα ή έμμεσα.
Κ αυτοί που δεν μπορούν να κάνουν παιδιά;κ τους προσπερνούν οι τρίτεκνοι ξαφνικά;
Ναι αλλά κάποιον που τον προσπέρασαν 3τεκνοι ενώ αποδεδειγμένα δεν μπορεί να γεννήσει παιδιά, γιατί να μη ζητήσει,κ πολύ δίκαια μάλιστα, τουλάχιστον προϋπηρεσία αντίστοιχη αυτών που τον προσπέρασαν;κάθε φορά που έγινε αυτό