*

Αποστολέας Θέμα: Μαθήτρια εκτός εαυτού - απείθαρχος και υπονομευτής διευθυντής!!!  (Αναγνώστηκε 5643 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

faeinos

  • Επισκέπτης
Καλησπέρα συνάδελφοι,
Είμαι νεοδιόριστος με προυπηρεσία. Χθές μου συνέβη το ακόλουθο περιστατικό να τραβάτε τα μαλλιά σας: Είχα προγραμματίσει να κάνω διαγώνισμα τερτραμήνου σε κάποια παιδιά που απουσίαζαν κατά τη διεξαγωγή του την περασμένη εβδομάδα, και μετά από εντολή και υπόδειξη του διευθυντή της μονάδας, ο οποίος με είχε διαβεβαιώσει ότι δεν θα υπήρχε πρόβλημα να γράψουν τα παιδιά ακόμα και εντός του γραφείου των καθηγητών, ήμουν έτοιμος να προχωρήσω. Όταν λοιπόν ήρθε η ώρα οδήγησα τα παιδιά στην αίθουσα όπου υπήρχε ένας "συνάδελφος" κρητικός με όλη τη σημασία της λέξης, ο οποίος στη θέα τους και μόνο δυσανασχέτησε, επηρεάζοντας προφανώς και το διευθυντή που εκείνη τη στιγμή έμπαινε στην αίθουσα. Το αποτέλεσμα ήταν ο τελευταίος να ακυρώσει το διαγώνισμα πάραυτα με τη δικαιολογία ότι δεν υπήρχε αίθουσα διαθέσιμη εκείνη τη στιγμή (!), και μας έστειλε όλους μαζί πίσω στην τάξη, όπου βέβαια στην αναγγελία αυτού του κατάφωρου διευθυντικού "αδειάσματος" - προφανώς έτσι ερμηνεύτηκε η συμπεριφορά του διευθυντή από τα παιδιά -  ξεκίνησε από δύο- τρεις ταραξίες ένα πανηγύρι άνευ προηγουμένου, με αποτέλεσμα μια μαθήτρια που ούρλιαζε και ωρυόταν κατηγορώντας με για την ακύρωση(!), να μην εννοεί να συμμορφωθεί και τέλος να καταλήξει αυτοβούλως ατο διευθυντή παραπονούμενη - άκουσον - άκουσον - για τη συμπεριφορά μου!!!!! Όταν δε, έφτασα κι εγώ στο γραφείο μετά το τέλος της ώρας, ο διευθυντής με υποδέχτηκε σα να μην έτρεχε τιποτα, με την μαθήτρια ακόμα εκεί να αραδιάζει ό,τι είδους ανακρίβειες και χαλκεία μπορέι να φανταστεί κανείς. Κι όταν εγώ ήρεμα του εξήγησα τι είχε προηγηθεί - χωρίς βέβαια να του καταλογίσω καμιά ευθύνη - άρχισε να με ρωτά για το κατά πόσο το διαγώνισμα που είχα βάλει στα παιδιά ήταν το ενδεικνυόμενο, (που σίγουρα ήταν, μια και είχα συμβουλευτεί παλαιότερο συνάδελφο) σα να ήμουν κανένα τζόβενο...παίρνοντας, εμμέσως πλην σαφώς, το μέρος της μαθήτριας!!!

Και ρωτώ λοιπόν, είναι αυτή πειθαρχημένη και λελογισμένη συμπεριφορά και πρακτική διευθυντή; Σε προηγούμενη ανάρτησή μου είχα εκφράσει ήδη κάποιες επιφυλάξεις για την "αγνότητα" των προθέσεων του έναντί μου με αφορμή άλλο γεγονός, και κάποιος με είχε διαβεβαιώσει , λίγο - πολύ, πως έτσι είναι η εν γένει συμπεριφορά ανωτέρων στελεχών της δημόσιας εκπαίδευσης λόγω μιας καθεστηκύιας χαζής νοοτροπίας του δημοσίου. Τώρα όμως αυτό είναι λίγο χοντρό, έτσι; Εμένα το γόητρο μου απέναντι σε μια τάξη έχει πληγεί ίσως και ανεπανόρθωτα λόγω της ανεύθυνης συμπεριφοράς ενός ανεγκέφαλου διευθυντή. Κι επειδή έχω πείρα από εκπαιδευτική διεύθυνση σε χώρα της Ε.Ε. όπου και εργάστηκα, αυτό το συμβάν θα ήταν αρεκτό για να ανακύψει θέμα ανεπάρκειας του διευθυντή...απλά, επειδή ζούμε στην ελλάδα, αυτή χρεώθηκε σε μένα από τον ίδιο τον κάτοχό της....κάτι σα να λέμε άλλοι τρώνε και γλεντάνε κι άλλοι πληρώνουν τον λογαριασμό..σας θυμίζει κάτι αυτό, έτσι;..οικεία κακα μήπως ;...Μπορεί να μου πει τώρα κάποιος, πώς θα μπορούσα να προσεγγίσω καλύτερα αυτό το φαινόμενο; (φαινόμενο = διευθυντής)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3491
    • Προφίλ
Όλα αυτά που διηγείσαι μού φαίνονται αρκετά οικεία. Το ίδιο σκηνικό το έχω δει να συμβαίνει αρκετές φορές. Σκέψου ότι ο διευθυντής θα πάρει τη θέση του παλιότερου συναδέρφου, αλλά και του μαθητή που ξέρει και προσωπικά τους γονείς του, και όχι το δικό σου μέρος, που είσαι απλά άλλος ένας "αναλώσιμος" καθηγητής. Βασικά δεν έπρεπε να βάλεις διαγώνισμα στην αίθουσα καθηγητών (ένας λόγος είναι ότι οι καθηγητές θέλουν εκεί μέσα να λένε τις βλακείες τους, οπότε φαντάσου να τους ακούνε οι μαθητές που γράφουν!). Ένα ακόμη λάθος είναι ότι η μαθήτρια δεν έπρεπε να πάει αυτοβούλως αλλά με αποβολή από σένα, που θα την τεκμηρίωνες απόλυτα. Ψυχραιμία, από δω και πέρα. Επαναλαμβάνω ότι η εν λόγω μαθήτρια προφανώς θα κάνει ξανά θέμα από δω και πέρα, γι΄ αυτό να είσαι προσεκτικός. Όσο για τα διαγωνίσματα, ναι, είναι δύσκολα τα πράγματα. Έχω δει να γίνονται φοβερά σκηνικά για τα θέματα: παράπονα στους γονείς, σε άλλους καθηγητές, χαμός.   

faeinos

  • Επισκέπτης
Κοίτα σαρκαστικά το είπα το "οικεία". Τώρα, όσον αφορά στο διαγώνισμα, αυτό ετέθη στην αίθουσα των καθηγητών κατόπιν έγκρισης του διευθυντή, και καθώς αποτελεί συνήθη πρακτική που ακολουθείται από όλους τους συναδέλφους, οπότε δεν έδρασα αυθαίρετα. Ίσως , όμως, έχεις δίκιο στο θέμα της αυτόβουλης προσφυγής της μαθήτριας στο διευθυντή..οπότε από τούδε κι εφεξής θα φεύγει με ωριαία αποβολή με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Πώς εξηγείται, όμως, η παλλινωδία του διευθυντή, που με εξέθεσε στα μάτια των παιδιών και στην ουσία προκάλεσε το συμβαν; 

Αποσυνδεδεμένος Evnikim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Έχω την εντύπωση ότι πολλοί διευθυντές δε νοιάζονται για το τι συμβαίνει στην τάξη, απλούστατα γιατί οι περισσότεροι δεν διδάσκουν... Αφήνουν σε μας να βγάλουμε το φίδι από την τρύπα... Ίσως έχουν ξεχάσει πόσο δύσκολο είναι να έχεις απέναντί σου μια τάξη...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
θεωρω πως δεν ειναι οτι εχει ξεχασει. Μαλλον ειναι θεμα "αντοχων", δηλαδή πιο ευκολα αντιμετωπιζει εναν καθηγητη παρα να εχει να κανει με ολοκληρη ταξη (παιδια, γονεις, περιβαλλον)

Γνωμη μου, ισως και να μη τα λεω καλα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 853
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
δεν τα λες καθόλου άσχημα. Πολλες φορές αισθάνεσαι ότι υποστηρίζει ξεκάθαρα τον μαθητή ο διευθυντής παρά εσένα. Εγώ του είχα πάρει έναν μαθητή που είχε αρνηθεί να βγει έξω και όταν του είπα ότι είπε κάτι πάρα πολύ άσχημο-απαράδεκτο στη συμμαθήτριά του, μου είπε "αυτό είναι η δική σου άποψη, να ακούσουμε και τη δική του". και τρελλάθηκα!!! δηλαδή αμφισβήτησε ό,τι άκουσα! με κάτι τέτοια το παίρνουν πάνω τους τα παιδιά και γίνεται ό,τι γίνεται... είνα σε μία ηλικία δε, που νομίζουν ότι επειδή σε αμφισβητεί ο διευθυντής νομίζουν ότι σε κάνουν ό,τι θέλουν κι αυτά μετά

Αποσυνδεδεμένος stellinio

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
    • Προφίλ
δεν τα λες καθόλου άσχημα. Πολλες φορές αισθάνεσαι ότι υποστηρίζει ξεκάθαρα τον μαθητή ο διευθυντής παρά εσένα. Εγώ του είχα πάρει έναν μαθητή που είχε αρνηθεί να βγει έξω και όταν του είπα ότι είπε κάτι πάρα πολύ άσχημο-απαράδεκτο στη συμμαθήτριά του, μου είπε "αυτό είναι η δική σου άποψη, να ακούσουμε και τη δική του". και τρελλάθηκα!!! δηλαδή αμφισβήτησε ό,τι άκουσα! με κάτι τέτοια το παίρνουν πάνω τους τα παιδιά και γίνεται ό,τι γίνεται... είνα σε μία ηλικία δε, που νομίζουν ότι επειδή σε αμφισβητεί ο διευθυντής νομίζουν ότι σε κάνουν ό,τι θέλουν κι αυτά μετά

Αν και θέλω να πιστεύω ότι τέτοιου είδους διευθυντές αποτελούν μειοψηφία, δυστυχώς υπάρχουν. Και πιστεύω ότι είναι θέμα χαρακτήρα του καθενός. Πριν δύο χρόνια με είχαν καλέσει ωρομίσθια σε ένα δημοτικό, το οποίο έμοιαζε περισσότερο με τσίρκο. Η διευθύντρια ήθελε να τα έχει καλά με όλους τους γονείς και έκανε τα χατίρια των παιδιών. Βαρούσαν πόρτες, τα έσπαγαν, δέρνανε τους συμμαθητές τους κι αυτή απλά έμενε άπραγη. Όταν επέπλητα συμπεριφορές παιδιών τύπου '' κατέβασε τα πόδια σου από την καρέκλα'' ενώ αυτή δεν το θεωρούσε σπουδαίο, τα παιδιά έπαιρναν θάρρος και δεν άκουγαν ποτέ τι τους έλεγα. Μάλιστα την είχαν βρει σαν προστασία.. Είχαν αντιστραφεί τελείως οι όροι. Τελικά παραιτήθηκα και ηρέμησα.. Τα ολίγα καλά της ωρομισθίας. Δεν είναι ότι άφησα τον αγώνα αλλά τελικά κατάλαβα ότι και οι άλλοι δάσκαλοι ήταν αυτής της νοοτροπίας. Έκαναν τη δουλειά τους και έφευγαν... Μη μασάς συνάδελφε. Εγώ θα πρότεινα να γράψουν ένα διαγώνισμα κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Βάλε τους σε μια μέριά ώστε να μην έχουν να σου λένε ότι δεν έγραψαν εξαιτίας σου. Θα επανακτήσεις το κύρος σου. Και μην ξαναφήσεις κανένα παιδί να σηκώσει τη φωνή του. Δεν είσαι υποχρεωμένος να απολογείσαι σε αυτά. Καλή επιτυχία και φυσικά δύναμη!

faeinos

  • Επισκέπτης
Καλημέρα συνάδελφοι κι ευχαριστώ για την υποστήριξη.
Απλά ήθελα να προσθέσω ότι αρχίζω σιγά -σιγά να παρατηρώ και μια αλλαγή στάσης της πλειονότητας των παλαιών κυρίως συναδέλφων απέναντί μου, και εικάζω, ότι αυτό, ίσως, να οφείλεται και στο γεγονός, ότι αυτοί έχοντας ήδη προσαρμοστεί στην πολιτική α-πειθαρχίας του διευθυντή θεωρούν ως μη νόμιμη τη δική μου στάση! Έχω αγχωθεί, μήπως διατρέχω τον κίνδυνο διάρρηξης των σχέσεών μου με τους συναδέλφους, με κίνδυνο να βρεθώ στο περιθώριο;

Επίσης, αρκετοί από τους μαθητές μου, με έχουν προσκαλέσει να γίνω φίλος τους μέσω γνωστής σελίδας κοινωνικής δικτύωσης. Τι θα μου προτείνατε να κάνω σ'αυτή την περίπτωση;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 17, 2010, 10:49:40 πμ από faeinos »

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Καλημέρα συνάδελφοι κι ευχαριστώ για την υποστήριξη.
Απλά ήθελα να προσθέσω ότι αρχίζω σιγά -σιγά να παρατηρώ και μια αλλαγή στάσης της πλειονότητας των παλαιών κυρίως συναδέλφων απέναντί μου, και εικάζω, ότι αυτό, ίσως, να οφείλεται και στο γεγονός, ότι αυτοί έχοντας ήδη προσαρμοστεί στην πολιτική α-πειθαρχίας του διευθυντή θεωρούν ως μη νόμιμη τη δική μου στάση! Έχω αγχωθεί, μήπως διατρέχω τον κίνδυνο διάρρηξης των σχέσεών μου με τους συναδέλφους, με κίνδυνο να βρεθώ στο περιθώριο;

Επίσης, αρκετοί από τους μαθητές μου, με έχουν προσκαλέσει να γίνω φίλος τους μέσω γνωστής σελίδας κοινωνικής δικτύωσης. Τι θα μου προτείνατε να κάνω σ'αυτή την περίπτωση;

Ως προς το φατσοβιβλιο, κατηγορηματικα οχι. Συρρικνωνεται η κοινωνικη αποσταση που χωριζει τους μαθητες απο τον καθηγητη τους και αποσταθεροποιουνται οι ρολοι τους.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
faeinos γιατί δεν συνέχισες την διεξαγωγή του διαγωνίσματος μέσα στην τάξη; Άλλωστε κανονικά εκεί γράφουν οι μαθητές που έχουν απουσιάσει στο κανονικό. Συνήθως τους αλλάζεις θρανία έτσι ώστε να "απομαρκυνθούν" από τα υπόλοιπα παιδιά που παρακολουθούν το μάθημα ή τα βάζεις να γράψουν στην έδρα. Το "φρούτο" του να γράφουν τέτοια διαγωνίσματα οι μαθητές στο γραφείο των καθηγητών γίνεται αποκλειστικά για την βόλη των μαθητών που θα είναι σε ένα πιο ήσυχο και ήρεμο περιβάλλον , αλλά είναι πολύ αρνητικό για τους καθηγητές που όντως θέλουν το γραφείο να είναι προσωπικός τους χώρος. Σου προτείνω να μην ξαναχρησιμοποιήσεις το γραφέιο των καθηγητών για οτιδήποτε.

Αποσυνδεδεμένος La Joie de vivre

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 05
    • Προφίλ
Απ: Μαθήτρια εκτός εαυτού - απείθαρχος και υπονομευτής διευθυντής!!!
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 11:32:48 πμ »
Καταλαβαινω οτι οι αντοχες σου δοκιμαστηκαν,αλλωστε ολοι μας λιγο ως πολυ εχουμε να θυμηθουμε αναλογα περιστατικα που μας βγαζουν εκτος εαυτου.Αυτο που δεν κατταλαβαινω ειναι τι εννοεις λεγοντας:ENAΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ?Προσωπικα γεννηθηκα,μεγαλωσα και ζω στην Κρητη και δεν δεχομαι απο κανεναν να υπονοει το οτιδηποτε εχει σχεση με την καταγωγη μου.Παντου υπαρχουν ανεγκεφαλοι.Ο συγκεκριμενος συναδελφος δεν χαρακτηριζει το συνολο των Κρητικων εκτος και αν οι προσλαμβανουσες παραστασεις σου για τους Κρητικους περιοριζονται σε εικονες απο τα media

Αποσυνδεδεμένος La Joie de vivre

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 49
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 05
    • Προφίλ
Απ: Μαθήτρια εκτός εαυτού - απείθαρχος και υπονομευτής διευθυντής!!!
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 11:36:28 πμ »
Διορθωση: εκ παραδρομης εγραψα''κατταλαβαινω'' αντι ''καταλαβαινω''.Συγνωμη

faeinos

  • Επισκέπτης
Απ: Μαθήτρια εκτός εαυτού - απείθαρχος και υπονομευτής διευθυντής!!!
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 12:14:45 μμ »
α) Συνάδελφε La Joie de vivre με τη φράση "ENAΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ" εννοούσα σε βαριά κρητική διάλεκτο και ΔΥΤΑΤΑ...ελπίζω να σε κάλυψα.
β) happiness, όπως έχω ήδη εξηγήσει σε προηγούμενη ανάρτησή μου, ακολούθησα την πεπατημένη και ΔΕΝ έδρασα αυθαίρετα, όταν οδήγησα τους μαθητές για διαγώνισμα σην αίθουσα των καθηγητών, να λέιπουν λοιπόν οποιεσδήποτε υποδείξεις πάνω σε αυτό το θέμα. Άλλωστε είχα πάρει και την έγκριση του ίδιου του διευθυντή, ας διαβάζουμε λοιπόν προσεκτικά προηγούμενες αναρτήσεις και μετά να βγάζουμε συμπεράσματα.
 

Αποσυνδεδεμένος LaCicala

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Μαθήτρια εκτός εαυτού - απείθαρχος και υπονομευτής διευθυντής!!!
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 17, 2010, 12:58:19 μμ »
Παράθεση
Έχω αγχωθεί, μήπως διατρέχω τον κίνδυνο διάρρηξης των σχέσεών μου με τους συναδέλφους, με κίνδυνο να βρεθώ στο περιθώριο

Και γιατί αγχώνεσαι; Ειλικρινά αν οι συνάδελφοί μου δεν είχαν την κρίση να αντιληφθούν την κατάσταση και πήγαιναν με τα νερά του διευθυντή, λες και είναι το "αφεντικό τους", θα κρατούσα η ίδια αποστάσεις από εκείνους..
Κοίταξε να είσαι τυπικός στις σχέσεις σου με όλους (διευθυντή και συναδέλφους) και ειλικρινής, με την ειλικρίνια θα τους κερδίσεις, όχι όλους, αλλά σίγουρα θα κερδίσεις κάποιους.
Και την επόμενη φορά που θα σου δημιουργήσει θέμα ο διευθυντής μπροστά σε συναδέλφους ή παιδιά, άδειασέ τον και εσύ... στη προκειμένη περίπτωση με υπόδειξη του ίδιου, πήρες του μαθητές στο γραφείο των καθηγητών, γιατί δε το είπες από την πρώτη στιγμή μπροστα σε όλους την ώρα που σε έστελνε πίσω στην τάξη.
Για την διεξαγωγή του διαγωνίσματος συμφωνώ με τους προηγούμενους παίρνεις τους μαθητές που απουσίαζαν στα τελευταία θρανία και γράφουν ήσυχα εκεί το μάθημά τους. (αλήθεια γιατί απουσίαζαν τόσοι πολλοί μαθητές, δεν είχαν ειδοποιηθεί για το διαγώνισμα;) Σε άλλη περίπτωση θα  μπορούσες σε ώρα που έχεις κενό να έπαιρνες τους μαθητές (σε συνεννόηση με τον καθηγητή που τους παραδίδει εκείνη την ώρα) και να τους πήγαινες σε βιβλιοθήκη αν υπάρχει.
Πάντως εξήγησε και στα παιδιά ότι έγινε λάθος συννενόηση.. και ότι σε καμία περίπτωση δεν θέλεις να βλάψεις την βαθμολογία τους. Θα καταλάβουν. Εξάλλου θα πάρεις υπόψιν σου μόνο το διαγώνισμα?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 846
Σύνολο: 846

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.