0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι ειναι αυτα που ακουμε βραδιατικα.... το ωραριο μας δεν 8 - 2 αλλά 21 ωρες την εβδομαδα και επιπλεον των ωρων αυτων μονο εφοσον εχει ανατεθει εργο απο το συλλογο καθηγητων.τα περι του αντιθετου τα λενε οι διαμαντοπουλου και οι ομοιοι της και οσοι φαντασιονονται αξιολογησεις και πριμ παραγωγικοτητας (τωρα που θα περικοπει και το εξωδιδακτικης....)Χωρις να παραγνωριζω και τις οποιες αδυναμιες εχουμε σιγουρα και εμεις, κρινω εντελως ανυποστατα τα σχολια του bitch.Οι καιροι εχουν αλλαξει, και προφανως τα παιδια εχουν περισσοτερες προκλήσεις (κινητα τηλεφωνα, οξυμενα οικογενειακα προβληματα κτλ κτλ) να τους αποσπουν απο την ταξη και επιβαρυμενες δομικες αλλαγες (κακο προγραμμα, κακογραμμενα βιβλια κτλ κτλ) που απωθουν τους μαθητες απο το σχολειο...Αν θεωρει καποιος οτι μπορει να κανει μαθημα την σημερον ημερα σε 30τμηματα και να περιφερεται σε 2-3 σχολεια να συμπληρωνει μαθημα, είναι ειδος προς εξαφανιση!!Δεν πρεπει να κοιταμε τι γινοταν στο παρελθον απαραιτητα. Οι καιροι αλλαζουν, οι αναγκες αλλαζουν, τα προβληματα εξελισσονται....Με αυτη τη λογικη ας επαναφερουμε το βουρδουλα στην ταξη για να επιβαλλουμε τη ταξη σε 30αρια τμηματα
ωρέ Kamakis πήρες φόρα βραδιάτικα!!! Και με κατέταξες και έτσι, ελαφρά τη καρδία, σε Διαμαντοπουλική....ήμαρτον!!! (αν και πιστεύω ότι σε αρκετά πράγματα το σκεπτικό της δεν στερείται λογικής).Αλλά ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα: Α.2 Εκπαιδευτικοί χωρίς διοικητικά καθήκονταΗ υποχρέωση των εκπαιδευτικών για παραμονή στο σχολείο τους, πέραν του υποχρεωτικού ωραρίου διδασκαλίας, υφίσταται εφόσον τους έχει ανατεθεί από τα αρμόδια όργανα διοίκησης του σχολείου συγκεκριμένο έργο.συγκεκριμένο έργο είναι : τμήματα, ηλεκτρονική καταχώρηση, ενημέρωση γονέων (προβλέπεται μάλιστα να ενημερώνονται οι γονείς σε συγκεκριμένες ημέρες και ώρες που τους γνωστοποιούνται εγγράφως στην αρχή της χρονιάς).............και ερωτώ: ποιοί κάθονται για όλα αυτά; εδώ γίνεται πόλεμος μεταξύ των διαφόρων ειδικοτήτων για το ποιός ΔΕ θα κάνει καθόλου κενά για να την κάνει νωρίτερα. Ποιοί περιμένουν γονείς δυο φορές την εβδομάδα συγκεκριμένες μέρες και ώρες; πώς ακριβώς περνιούνται οι απουσίες των τμημάτων; και τίνι τρόπω δικαιολογούνται απουσίες - φαντάσματα στο τέλος της χρονιάς; Ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα; 17 χρόνια στα σχολεία έχω απηυδήσει να βλέπω το κάθε λαμόγιο να θεωρεί το σχολείο ιδιοκτησία του και να μιλάει μόνο για δικαιώματα χωρίς καμία υποχρέωση. Έχω βαρεθεί να βλέπω "συναδέλφους" να σφάζονται για ιδιαίτερα, να εκβιάζουν για ιδιαίτερα, να κοντράρονται για ιδιαίτερα. Και όχι, δεν είπα να επαναφέρουμε τον βούρδουλα, ούτε είπα τι ωραία που θα ήταν να είχαμε 30ρια τμήματα...κάθε άλλο. Φυσικά και θέλουμε την πρόοδο και την εξέλιξη στην τάξη. Αυτό που είπα όμως είναι οτι η τάξη θέλει ΨΥΧΗ και αυτή δυστυχώς λείπει από τις σημερινές αίθουσες. Άρα, κατά την ταπεινή μου γνώμη, το να μιλάμε για κακογραμμένα βιβλία, κακά προγράμματα, οικογενειακά προβλήματα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις. Δε θα λυθούν τα προβλήματα των μαθητών μας ουτε αν φέρουμε ψυχολόγους, ούτε αν γεμίσουμε με διαδραστικούς πίνακες ούτε αν τους πλασάρουμε ε e books και τα σχετικά. Ο μαθητής αυτό που θέλει είναι έναν καθηγητή που να ενδιαφέρεται για το ποιος είναι, τι κάνει, τι θέλει να κάνει και τι μπορεί να κάνει. Ο μαθητής έχει ανάγκη από ΄τον εκπαιδευτικό εκείνο που δε θα μιλάει για διδακτικό και εκπαιδευτικό ωράριο ούτε για διοικητικά ή μη καθήκοντα αλλά που θα μπορεί να είναι καθηγητής 24 ώρες το 24ωρο !Τόσο απλό!