0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Jane_Eyre στις Οκτώβριος 16, 2012, 02:39:50 μμΚαι γιατί να είναι έτσι??? Το θεωρώ άδικο κάποιος που έχει δουλέψει σαν Αναπληρωτής Γενικής Παιδείας κάποια χρόνια να απαιτεί να πάρει σειρά κατάταξης και στον Πίνακα Ειδικής Αγωγής μόνο και μόνο επειδή έκανε ένα σεμινάριο 400 ωρών και θέλει να πιστεύει ότι έχει την κατάρτιση και τις γνώσεις να ασχοληθεί μ'αυτόν τον ιδιαίτερο τομέα....Ας βάλουμε λίγο τη λογική και την ορθότητα των πραγμάτων πάνω απ' όλα και όχι μόνο το τι μας συμφέρει για να διοριστούμε....Eνώ ηταν πολύ λογικό κάποιος που δεν είχε δουλέψει αναπληρωτής πουθενά να βρέθηκε με ένα σεμινάριο πάνω από ανθρώπους με χρόνια προυπηρεσίας στην ειδική αγωγή ή η προυπηρεσία της ειδικής αγωγής να μετρά και στον πίνακα της γενικής και όχι το αντίστροφο.
Και γιατί να είναι έτσι??? Το θεωρώ άδικο κάποιος που έχει δουλέψει σαν Αναπληρωτής Γενικής Παιδείας κάποια χρόνια να απαιτεί να πάρει σειρά κατάταξης και στον Πίνακα Ειδικής Αγωγής μόνο και μόνο επειδή έκανε ένα σεμινάριο 400 ωρών και θέλει να πιστεύει ότι έχει την κατάρτιση και τις γνώσεις να ασχοληθεί μ'αυτόν τον ιδιαίτερο τομέα....Ας βάλουμε λίγο τη λογική και την ορθότητα των πραγμάτων πάνω απ' όλα και όχι μόνο το τι μας συμφέρει για να διοριστούμε....
To πρόβλημα με τα σεμινάρια είναι ότι τελικά δεν πιστοποιήθηκαν από πουθενά ως προγράμματα κατάρτισης. Από μόνο δύο που ήταν το 2008, μέσα σε 2 χρόνια είχε γεμίσει η Ελλάδα σεμινάρια, από το Ηράκλειο μέχρι το Κιλκίς.Επιτρέψτε όμως να πω ότι και τα μεταπτυχιακά της Βουλγαρίας και της Ιταλίας, εφόσον δίνονται με τέτοια μαζικότητα και τέτοια ευκολία, ουσιαστικά αυτοεξεφτελίζονται επίσης ως προσόν. Δεν μου βγάζει κανείς από το μυαλό ότι οι πανεπιστημιακοί κύκλοι που ήταν πίσω από τη βιομηχανία των σεμιναρίων, είναι πίσω και από τη βιομηχανία των μεταπτυχιακών, σε συνεργασία με συναδέλφους τους στο εξωτερικό. Η μόνη λύση πλέον αφού οι υποψήφιοι «καταρτισμένοι» έφτασαν να είναι πολύ περισσότεροι από τις προσφερόμενες θέσεις, είναι ένας ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής, για να αποδείξει ο καθένας τι έμαθε και αν έμαθε από την όποια κατάρτισή του στην ειδική αγωγή.
ΗΜΑΡΤΟΝ με αυτόν τον ΑΣΕΠ...από πότε κάποιος που έχει περάσει χίλιες εξετάσεις στη ζωή του να ξαναποδεικνύει ότι όντως ξέρει αυτα που ξέρει κάθε δύο χρόνια......αυτό δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο...................
Φυσικά υsparos2 και αυτά δεν γίνονται πουθενά στον κόσμο. Αλλά επειδή ζούμε εδώ και πρέπει να προσαρμοζόμαστε στα δεδομένα αυτής της χώρας 2 πράγματα μπορούμε να κάνουμε:1) Η να τα δεχθούμε , ή 2) να τους πάρουμε με τις πέτρες...........
Παράθεση από: sparos2 στις Οκτώβριος 16, 2012, 04:20:41 μμΗΜΑΡΤΟΝ με αυτόν τον ΑΣΕΠ...από πότε κάποιος που έχει περάσει χίλιες εξετάσεις στη ζωή του να ξαναποδεικνύει ότι όντως ξέρει αυτα που ξέρει κάθε δύο χρόνια......αυτό δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο...................Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει και παντελής απουσία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών για το τι κάνουν μέσα σε μία τάξη, ειδικά όταν αυτή έχει και ιδιαίτερες απαιτήσεις. Επίσης πουθενά στον πολιτισμένο κόσμο δεν έγινε βιομηχανία σεμιναρίων για διορισμό στο δημόσιο. Αν λοιπόν οι έλληνες εκπαιδευτικοί αρνούνται να αξιολογηθούν για το τι κάνουν στην τάξη τους, ενώ το δέχονται πχ οι καθηγητές του Harvard, και τα προσόντα τους είναι επίσης αμφίβολα, ας αξιολογηθούν υποχρεωτικά πριν μπουν σε αυτή.
Eγω να ρωτησω κατι αλλο.Ειναι πολλες οι εταιρειες μεσαζοντες γι'αυτο το μεταπτυχιακο ;,εννοω μια ανα νομό ή μια σε ολη την ελλαδα.Μπορει σ'αυτη τη τελευταια περιπτωση καποιος να μου την ονομασει εστω και με π.μ;Ευχαριστω.
Παράθεση από: Green στις Οκτώβριος 16, 2012, 04:53:08 μμΠαράθεση από: sparos2 στις Οκτώβριος 16, 2012, 04:20:41 μμΗΜΑΡΤΟΝ με αυτόν τον ΑΣΕΠ...από πότε κάποιος που έχει περάσει χίλιες εξετάσεις στη ζωή του να ξαναποδεικνύει ότι όντως ξέρει αυτα που ξέρει κάθε δύο χρόνια......αυτό δεν γίνεται πουθενά στον κόσμο...................Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει και παντελής απουσία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών για το τι κάνουν μέσα σε μία τάξη, ειδικά όταν αυτή έχει και ιδιαίτερες απαιτήσεις. Επίσης πουθενά στον πολιτισμένο κόσμο δεν έγινε βιομηχανία σεμιναρίων για διορισμό στο δημόσιο. Αν λοιπόν οι έλληνες εκπαιδευτικοί αρνούνται να αξιολογηθούν για το τι κάνουν στην τάξη τους, ενώ το δέχονται πχ οι καθηγητές του Harvard, και τα προσόντα τους είναι επίσης αμφίβολα, ας αξιολογηθούν υποχρεωτικά πριν μπουν σε αυτή. αν βλέπω καλά το θέμα λέει " Μεταπτυχιακά στην Ειδική Αγωγή (Βουλγαρία)...τα περί αξιολόγησης δεν νομίζω ότι κολλάνε εδώ! Επίσης απ όσο έχω καταλάβει δεν ασχολείσαι με την ειδική αγωγή οπότε καλύτερα άσε να μιλήσει κανένας ειδικότερος.Αυτό με το Harvard δεν το έπιασα για να είμαι ειλικρινής...αλλά αφού κάνει μάθημα εκει ο Γιωργάκης δεν νομίζω να γίνεται και φοβερή αξιολόγηση