0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σχετικα με τις πηγές, απαντήσουν με την μορφη δοκιμίου και δεν ξεχωρίσουν ερωτήματα θα έχει κόστος?
Παράθεση από: swtia στις Μαΐου 24, 2013, 01:06:36 pmΣχετικα με τις πηγές, απαντήσουν με την μορφη δοκιμίου και δεν ξεχωρίσουν ερωτήματα θα έχει κόστος?Και να αφήσουμε το βαθμολογητή να μαντέψει; Κανονικά πρέπει να έχει βαθμολογικό κόστος. Αλλά δεν μπορώ να φανταστώ πόσο. Σε διαγωνίσματα πάντως εγώ έκοβα τη μισή ερώτηση.
α, πα, ..πα....!! Δεν θα ηθελα να ημουν μαθητής σου ** Μ' αρέσαν τα θέματα
Μα, αν ισχύουν όσα λέει η swtia για την μαθήτριά της, τότε το παιδί ΕΧΕΙ προσέξει το κείμενο του σε έκφραση, δομή κλπ και απλά πήρε την ελευθερία να ενώσει τα τρία υποερωτήματα σε ένα ενιαίο κείμενο. Αυτό από που κι ως που πρέπει να λογιστεί ως σφάλμα; Ε, δεν μπορούμε και να τα κατακρίνουμε όταν κάνουν μια ελεύθερη επιλογή, εφόσον τηρούν όλα όσα πρέπει να τηρήσουν!
...και προφανώς (συμπληρώνοντας τον Μάρκο) εφόσον η ερώτηση δίνεται σε υποερωτήματα ο μαθητής ΟΦΕΙΛΕΙ να απαντήσει στα υποερωτήματα ξεχωριστά. Εδώ όμως - πάντα εφόσον ισχύουν αυτά που λέει η swtia - μιλάμε για μια ιδιαίτερη περίπτωση παιδιού που διαθέτει το απαραίτητο εκφραστικό ταλέντο να φτιάξει ένα επιτυχημένο ενιαίο κείμενο για όλα. Εγώ πάντως σήμερα καλού κακού διασταύρωσα και με τον συντονιστή του μαθήματος και ισχύουν όσα έχω πει. Μου είπε μάλιστα ότι το είδε σε κάποια γραπτά και πως σε άλλους "βγήκε" και σε άλλους όχι τόσο, αλλά και εκεί δεν μοιάζει να έφταιγε ο τρόπος που απάντησαν (το ενιαίο δηλαδή κειμενο) αλλά οι άλλες τους ελλείψεις γενικώς. Και ότι εκείνος δεν θα έδινε οδηγία να αφαιρεθούν μονάδες. Ele@n, ακόμα πάντως κι αν ήθελες να αφαιρέσεις μερικά μόρια (2-3) για ελλιπή τήρηση των οδηγιών, οκ, αλλά σε καμία περίπτωση το θέμα αυτό δεν αποτελεί λόγο για...πετσοκούρεμα. Αν... πετσοκουρεύαμε από κάτι τέτοια, δεν θα σταύρωνε τη βάση ούτε το 10% των υποψηφίων!!!!