*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 298420 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #770 στις: Ιούνιος 12, 2017, 11:35:09 μμ »
Antonis Liakos
2 ώρες ·
Πολύ φοβάμαι πως αν είχα δώσει εξετάσεις σήμερα στο μάθημα της ιστορίας, δεν θα το περνούσα. Αλλά επίσης τίποτε από όλα αυτά που ζητούσαν τα θέματα δεν θα περιλάμβανε ένας σύγχρονος ιστορικός σε μια ιστορία της Ελλάδας τους δυο τελευταίους αιώνες για ένα πλατύ καλλιεργημένο κοινό . Πώς να το πω αλλιώς; Αυτές είναι ασκήσεις απομνημόνευσης, που δεν έχουν να κάνουν με την μάθηση της ιστορίας, με τα ζητούμενα από μια τέτοια μάθηση. Δυστυχώς αποδεικνύεται πόσο ακατάλληλο μέσο είναι οι εξετάσεις αυτού του τύπου και πόσο πρέπει να αντικατασταθούν από ένα διαφορετικό σύστημα που θα αξιολογεί την επίδοση στο σχολείο, όχι γνώσεις αλλά δεξιότητες απόκτησης γνώσης, κατανόησης της ιστορικής πορείας. Διαφορετικά συνεχίζουμε να σπαταλούμε το ταλέντο και τον μόχθο των νέων ανθρώπων. Η μεταρρύθμιση του μαθήματος της ιστορίας θέλει πολύ δουλειά –δεν φτάνει μόνο το περίγραμμα που βρισκόμαστε τώρα. Αλλά χρειάζεται και αλλαγή της νοοτροπίας προσέγγισης του μαθήματος της ιστορίας. https://www.facebook.com/antonis.liakos.98/posts/713543748852352?pnref=story

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:18:51 »

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #771 στις: Ιούνιος 12, 2017, 11:49:06 μμ »
"Στις 15 Αυγούστου 1909....  μέσω της Βουλής" και "Στις 15 Μαρτίου 1910 .... τις επιδιώξεις του".

Σε ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #772 στις: Ιούνιος 13, 2017, 02:55:39 μμ »
Antonis Liakos
2 ώρες ·
Πολύ φοβάμαι πως αν είχα δώσει εξετάσεις σήμερα στο μάθημα της ιστορίας, δεν θα το περνούσα. Αλλά επίσης τίποτε από όλα αυτά που ζητούσαν τα θέματα δεν θα περιλάμβανε ένας σύγχρονος ιστορικός σε μια ιστορία της Ελλάδας τους δυο τελευταίους αιώνες για ένα πλατύ καλλιεργημένο κοινό . Πώς να το πω αλλιώς; Αυτές είναι ασκήσεις απομνημόνευσης, που δεν έχουν να κάνουν με την μάθηση της ιστορίας, με τα ζητούμενα από μια τέτοια μάθηση. Δυστυχώς αποδεικνύεται πόσο ακατάλληλο μέσο είναι οι εξετάσεις αυτού του τύπου και πόσο πρέπει να αντικατασταθούν από ένα διαφορετικό σύστημα που θα αξιολογεί την επίδοση στο σχολείο, όχι γνώσεις αλλά δεξιότητες απόκτησης γνώσης, κατανόησης της ιστορικής πορείας. Διαφορετικά συνεχίζουμε να σπαταλούμε το ταλέντο και τον μόχθο των νέων ανθρώπων. Η μεταρρύθμιση του μαθήματος της ιστορίας θέλει πολύ δουλειά –δεν φτάνει μόνο το περίγραμμα που βρισκόμαστε τώρα. Αλλά χρειάζεται και αλλαγή της νοοτροπίας προσέγγισης του μαθήματος της ιστορίας. https://www.facebook.com/antonis.liakos.98/posts/713543748852352?pnref=story

O κ. Λιάκος λέει ελαφρώς ανοησίες. Παλιότερα οι εξετάσεις στο μαθημα της Ιστορίας ήταν εντελώς παπαγαλία, δεν εξετάζονταν οι μαθητές καθόλου σε πηγές. Επιπλέον μιλάμε για παιδιά 17-18 ετων. Χρειάζονται αρκετά χρόνια και πολυυύ διάβασμα, μεράκι προσωπικό, για να γίνεις "καλλιεργημένο κοινό". Κανείς δε γίνεται "καλλιεργημένος" με το ζόρι
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος Ioli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #773 στις: Ιούνιος 13, 2017, 03:31:39 μμ »
Olgalia συμφωνώ μαζί σου. Επίσης η απορία μου είναι με ποιον τρόπο θα διαμορφωθεί αυτό το καλλιεργημένο κοινό μέσα στα πλαίσιο ενός σχολείου που προωθεί μόνο την αποστήθιση και που προσφέρει στους μαθητές του μόνο μασημένη τροφή. Γι΄αυτό άλλωστε και τα περισσότερα παιδιά δε διαθέτουν κριτική σκέψη. Από τη μία το σχολείο δεν προσπαθεί να τους την καλλιεργήσει και από την άλλη και οι ίδιοι δε θέλουν να κουραστούν καθόλου.
La vita e bella

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:18:51 »

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #774 στις: Ιούνιος 14, 2017, 09:40:23 πμ »
Καλημερα! Μιλώντας χτες με μαθητή μου μου είπε πως τον πίνακα τον αξιοποίησε στην παράγραφο του βιβλίου "στη διάρκεια...ελληνικές θάλασσες". Πιστεύω πως δεν πρόσεξε την ερωτηση που ζητούσε την εξέλιξη των ναυτικων κεντρων αλλα το πηγε στην εξελιξη του στόλου. Πόσο πιστευετε οτι θα του κοψουν; Ευχαριστω.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #775 στις: Ιούνιος 14, 2017, 09:42:37 πμ »
Καλημερα! το παραπανω δεν κοβει μορια εκτος αν εχουν γραφει υπερβολικα πολλα! λογικα 0,5 μοναδα περιπου στα 100 παντα

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #776 στις: Ιούνιος 14, 2017, 09:54:00 πμ »
Ναι μου το ειχε απαντησει και η elranna αυτο. Το προβλημα ειναι οτι καταλαβα πως τον πινακα τον συνδυασε με τη συγκεκριμενη παραγραφο μιλωντας ουσιαστικα για πλοια και οχι για ναυτικα κεντρα :( Επίσης, στα χαρακτηριστικα των κομματων εγραψε και για την οργανωση τους σε επιπεδο ηγεσιας. Κι αλλες μοναδες απο εκει;;; :(

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #777 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:00:24 πμ »
φανταζομαι 0,5 μοναδα μαξιμουμ παλι...παντως αν θες τη γνωμη μου το κομματι για την οργανωση στο επιπεδο ηγεσιας ηταν ξεκαθαρο οτι επρεπε να μπει στην απαντηση...θεωρω την ερωτηση αυτη με την οργανωση πολυ γενικη. στο μεγαλυτερο μερος του κεφαλαιου γινοταν λογος για την οργανωση των κομματων και οχι μονο στη δευτερη παραγραφο...εν παση πειρπτωσει...

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #778 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:06:49 πμ »
Δε διαφωνω αλλα διαφορετικα γιατι να θετει ξεχωριστα, ουσιαστικα, πώς ήταν οργανωμένη η βάση τους;;

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #779 στις: Ιούνιος 14, 2017, 10:10:55 πμ »
δυστυχως τα θεματα διατυπωνονται με προχειροτητα και απορω αν λυνονται πρωτα απο εκεινους που απαρτιζουν την επιτροπη προτου φυγουν για τα σχολεια

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #780 στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:45:02 πμ »
Ναι μου το ειχε απαντησει και η elranna αυτο. Το προβλημα ειναι οτι καταλαβα πως τον πινακα τον συνδυασε με τη συγκεκριμενη παραγραφο μιλωντας ουσιαστικα για πλοια και οχι για ναυτικα κεντρα :( Επίσης, στα χαρακτηριστικα των κομματων εγραψε και για την οργανωση τους σε επιπεδο ηγεσιας. Κι αλλες μοναδες απο εκει;;; :(

Θα εξαρτηθεί από την ποιότητα του κειμένου. Αν το κείμενο του παιδιού δείχνει ότι έχει κριτική ικανότητα, συνήθως οι βαθμολογητές κάνουμε τούμπες από τη χαρά μας και είμαστε πιο επιεικείς.

φανταζομαι 0,5 μοναδα μαξιμουμ παλι...παντως αν θες τη γνωμη μου το κομματι για την οργανωση στο επιπεδο ηγεσιας ηταν ξεκαθαρο οτι επρεπε να μπει στην απαντηση...θεωρω την ερωτηση αυτη με την οργανωση πολυ γενικη. στο μεγαλυτερο μερος του κεφαλαιου γινοταν λογος για την οργανωση των κομματων και οχι μονο στη δευτερη παραγραφο...εν παση πειρπτωσει...

Έχεις απόλυτο δίκιο. Όταν πήραμε τα θέματα και μέχρι να έρθουν οι οδηγίες -συνήθως μεσολαβεί μια με μιάμιση ώρα-, κλεινόμαστε σε ένα δωμάτιο για να τα απαντήσουμε. Ανοίξαμε τεράστια συζήτηση για το συγκεκριμένο, γιατί οι περισσότεροι θεωρήσαμε ότι σε όλο το κεφάλαιο υπάρχουν πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά των κομμάτων, μη σου πω ότι παίζει να συζητούσαμε 10 λεπτά για το αν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στη λέξη χαρακτηριστικό και τη λέξη οργάνωση :P Προσωπικά, εγώ δε θα κόψω αν ένα παιδί έχει γράψει την παράγραφο με την οργάνωση, γιατί έχει στοιχεία που είναι εντός ερώτησης.

Θα επαναλάβω: προσοχή στα μόρια κάθε υποερωτήματος. Δείχνουν πάνω-κάτω το μέγεθος της απάντησης που έχει στο μυαλό της η επιτροπή όταν βάζει την ερώτηση.

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #781 στις: Ιούνιος 14, 2017, 11:58:33 πμ »
Δεν ηταν όμως ξεκαθαρη η ερώτηση;Δε ζητουσε την οργάνωση των κομμάτων γενικά και αόριστα, αλλά την οργάνωση της βάσης των κομματων...

Πάντως εγώ διαπιστωνω, και μιλώ για τον εαυτό μου, ότι εχω την τάση να απαντώ με περισσότερα στοιχεια από αυτά που απαιτεί ο ορισμός, η ερώτηση ή το παράθεμα, και το ίδιο ζητάω απο τους μαθητές μου.Διαπιστώνω ότι η ΚΕΕ θέλει λιγοτερα τελικά..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2017, 12:45:31 μμ από paramythenia »

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #782 στις: Ιούνιος 14, 2017, 12:41:28 μμ »
Ευχαριστω elranna ακομα μια φορα για την απαντηση σου. Ελπιζω για το καλυτερο.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #783 στις: Ιούλιος 10, 2017, 08:15:05 μμ »
Καλησπερα. Ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος αν βαθμολογειται παραπανω ή μεθοδος συνθεσης των πηγων από την μεθοδο παράθεσης. Κι αν ισχύει όντως αυτό, για τι βαθμολογικη διαφορά μιλάμε μεταξύ μιας άριστης πηγής με ανάλυση σε σχεση με μια αριστη πηγη, αλλά ανεπτυγμένη με παράθεση;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 357
Σύνολο: 362

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.