0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η ιστορια οπως διδασκεται στην ελληνικη δευτεροβαθμια εκπαιδευση ειναι ενα ανιστορικο εθνοκεντρικο παραμυθακι που αποσκοπει στην κατασκευη εθνικης συνειδησης στους μαθητες. Τα περισσοτερα απο τα σχολικα βιβλια, που πολλες φορες σιγονταρονται απο το εθνικο-εθνικιστικο παραλληρημα των διδασκοντων φιλολογων-ιστορικων, δεν αντεχουν σε καμια σοβαρη επιστημονικη κριτικη. Τα επιστημονικα συγγραμματα στα οποια βασιζεται η μυθολογια -την οποια καταχρηστικα ονομαζουμε ιστορια στο γυμνασιο & λυκειο- εγγραφονται στην παραδοση που εισηγαγε ο Παπαρηγοπουλος το 19ο αιωνα σχετικα με τη συνεχεια του ελληνικου εθνους (αρχαια ελλαδα, βυζαντιο, νεος ελληνισμος) και θεωρουνται παρωχημενα απο τη διεθνη ακαδημαικη κοινοτητα τουλαχιστον απο τη δεκαετια του 1970. Αντιθετως, το εργο καταξιωμενων ιστορικων και κοινωνικων επιστημονων σχετικα με τον εθνικισμο (Α. Λιακος, Χ. Φλαϊσερ, Ε. Χομπσμαουμ, Μπ. Αντερσον για να αναφερω μονο λιγα παραδειγματα) αγνοειται επιδεικτικα.Η διδασκαλια της ιστοριας στην ελλαδα ειναι αμεση αναγκη να αναθεωρηθει ολοκληρωτικα. Αυτο που διδασκεται στα ελληνικα σχολεια σημερα μονο ιστορια δεν μπορει να θεωρηθει.
στο 1ο συμφωνω Tao of love , στο 2ο οχι. Ενα καλο σχολικο εγχειριδιο εχει μεγαλη σημασια.