0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι πως τους ενοχλούν πράγματα ειδικά στην νεότερη ιστορία...το θέμα δεν είναι απλό ούτε θέμα αναλυτικού προγράμματος...για με΄να είναι βαθύτερο και έχει δεύτερη ανάγνωση....Να μάθουν τα παιδιά πως στις αρχές του 20ου αιώνα με την εμφάνιση του σοσιαλισμού και την οργάνωση των εργατικών κινημάτων και των απεργιών, στις οποίες σκοτώθηκαν και άνθρωποι (καπνεργάτες στην Καβάλα και Αθήνα) και έτσι κερδήθηκε το 8ωρο,το δικαίωμα στην απεργία,η κατοχύρωση της σύνταξης και γενικά θεσμοθετήθηκαν τα εργασιακά δικαιώματα....;;; Τς,τς,τς,τς....ντροπή...! Σε καιρούς χούντας του ΔΝΤ και της παγκόσμιας τρομοκρατίας της παγκοσμιοποίησης και της κακόβουλης εκμετάλλευσης του ανθρώπινου δυναμικού...αυτά είναι ανεπίτρεπτα πράγματα να τα μαθαίνουν τα παιδιά!! Είναι καιρός η νέα γενιά να εκπαιδευτεί στο άνευ περιορισμού ωράριο που δεν έχει πληρωμένες υπερωρίες,να ξεχάσει τα εργασιακά δικαιώματα ή μάλλον να μην μάθει ποτέ πως υπήρξαν,να ζει χωρίς να ξέρει πως έχει ανθρώπινα δικαιώματα υποτίθεται προστατευμένα και κατοχυρωμένα!!Αυτό θέλουν!! Αυτό τους βολεύει!! Και άλλες πτυχές της νεότερης ιστορίας τους ενοχλούν...μπορώ να τις παραθέσω,αλλά θα μακρυγορήσω...Αντιθέτως το να περιορίζεις τα παιδιά μόνο στη γνώση της αρχαίας ιστορίας και στον θαυμασμό του αρχαίου μας πολιτισμού (απαραίτητο βέβαια και αυτό,ειδικά σε καιρούς που η ανθρωπιστική παιδεία που εκπροσωπεί ο αρχαιοελληνικός πολιτισμός,λείπει) αποπροσανατολίζει και απομακρύνει την σκέψη τους απ'την ερμηνεία των σύγχρονων καταστάσεων,στην οποία βοηθάει άμεσα η γνώση της νεοελληνικής ιστορίας....(όχι μόνο αυτή βέβαια)Πάντα πίσω απ'τον χειρισμό αυτού του πολύπαθου και βαρυσήμαντου για την δημιουργία συνειδήσεων μαθήματος,κρύβονται κι άλλα πράγματα απ'τα προφανή...Δεν έχει να κάνει μόνο με παιδαγωγική θεώρηση...αυτό είναι το τελευταίο που τους νοιάζει...!!
φαντάζομαι κατα αυτή την άποψη -οπτική η σφαγή στη Σμύρνη θα χαρακτηριζόταν <<ατυχής έκβασις τουριστικών επαφών>>τουριστες -πνιγμένοι ,οι Ελληνες http://24wro.blogspot.com/2011/01/blog-post_2488.html
Μπορείς να μας παραθέσεις βάσει ποιων ιστορικών πηγών αναφέρεις τα παραπάνω;Το πρώτο που μαθαίνει ένας ιστορικός είναι να σέβεται τις πηγές, τον αναγνώστη και τον ακροατή.Κανένας ιστορικός επιστήμονας(η Ιστορία δεν είναι γνωστικό αντικείμενο, είναι επιστήμη) δεν διδάσκει έτσι την Ιστορία.Εκτός και μιλάς για Θεολόγους και ξενόγλωσσους και έχεις προσωπική πείρα.Γι' αυτό και ανάφερα ότι δεν παίζει ρόλο το κακό βιβλίο,αλλά ο δάσκαλος.