0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κατ' αρχάς με συγχωρείτε για το σεντόνι Φαινεται δεν έχεις δει τα δικά μου σεντόνια...χοχοχοχοχοοοοΕπί της ουσίας πάντως δεν βλέπω να διαφωνείς ιδιαίτερα, απλά τονίζεις περισσότερο κάποιες άλλες πτυχές, και καλά κάνεις. Και εγώ άλλωστε αυτό έκανα, αλλιώς θα μπορούσα απλά να κάνω παράθεση ένα τυχαίο μήνυμα, να γράψω ένα +1 και... τέλος. Αλλά αυτό δεν θα ήταν παράθεση απόψεων! Ελπίζω να μην είναι επιθυμητό να έχουμε όλοι την ίδια άποψη Τούτου λεχθέντος, συνεχίζω:φυσικά και δεν είναι επιβεβλημένο να έχουμε όλοι τις ιδιες απόψεις - αρκεί να τις εκφράζουμε πολιτισμένα και να μην ξεφεύγουμε. Τούτου λεχθέντος συνεχίζω: Λες ότι τελείωσες αρκετά πριν από μένα, οπότε εικάζω ότι ας πούμε πρέπει να σου έκανε μάθημα η Παναγή πριν πόσα, 10-15 χρόνια; 20; Ε, προφανώς δεν μπορώ να έχω άποψη για το τι μάθημα έκανε τότε και πώς το έκανε. Αυτό που ξέρω σίγουρα και καταθέτω είναι ότι σήμερα η γυναίκα έρχεται στην σχολή μόνο για να κολλήσει ένσημα. Τι να παρακολουθήσεις Παναγή, τι να βάλεις στο CD ενα ομιλούν βιβλίο... ένα και το αυτό. Γενικότερα, αρκετοί από το προσωπικό κακώς βρίσκονται στην θέση που βρίσκονται. και αυτό δεν είναι ακριβώς είδηση, δεν είναι θέσφατο, και σίγουρα δεν είναι υποκειμενική κρίση! Εκτός αν θεωρείς υποκειμενικό βαθμό 2 (δυο) στο 80% των φοιτητών ενός μαθήματος. Ή υποκειμενικό σε ώρες γραφείου να μην σηκώνεις τηλέφωνο. Και άλλες πολλές αντίστοιχες "παιδαγωγικές" μεθόδοι που δε νομίζω ότι ακούς πρώτη φορά. Από την άλλη βέβαια, τα παραπάνω είναι η μια πλευρά του νομίσματος (η αθέατη...). Πρέπει να αναφέρω για να είμαι δίκαιος ότι τα τελευταία χρόνια έχουν έρθει στην σχολή αρκετές νέες καθηγήτριες με εμφανή διάθεση για δουλειά και έχει υπάρξει μια ελπιδοφόρα νέα πνοή. Ο Τζαβάρας έχει βγει στην σύνταξη. Ο Ηλιόπουλος παρά την ηλικία του και μια περιπέτεια που είχε με την υγεία του, παραμένει κορυφή στον τομέα του και δείχνει απίστευτη όρεξη να κάνει μάθημα ακόμα και μπροστά σε παγερά αδιάφορο κοινό...την Παναγή, το Τζαβάρα και τον Ηλιόπουλο τους είχα στις αρχές της δεκαετίας του 90 - έχουν κιόλας περάσει είκοσι χρόνια!!! Η Παναγή τω καιρώ εκείνω ήταν άψογη! Καθήλωνε το αμφιθέατρο, ήταν απαιτητική βέβαια και στο γραφείο της πήγαινες με ραντεβού και πάντα μιλώντας αγγλικά. Το τι κάνει κάποιον να αλλάξει συμπεριφορά δε μπορούμε να το ξέρουμε παρά μόνο να το εικάσουμε. Μπορεί να είναι προσωπικοί λόγοι μπορεί όμως να ευθύνεται και η ίδια η ποιότητα των φοιτητών που έχει απέναντί της. Δε λέω ότι αυτό τη δικαιολογεί - εξάλλου ο Ηλιόπουλος όπως είπες με το ίδιο κοινό, συνέχιζε με "ενθουσιασμό" τη διδασκαλία του. Αλλά ο καθένας δρα διαφορετικά μπροστά σε ίδια κατά τα άλλα δεδομένα... Ωστόσο μπορώ να αναφέρω έτσι πρόχειρα μια ειδοποιό διαφορά της ποιότητας των φοιτητών που ειναι και σχετική με το θέμα μας. Ως την εποχή που εγώ πήγα πανεπιστήμιο υπήρχε μια σαφής υπεροχή - μη σου πω μονοπώλιο - του cambridge proficiency / fce ενώ το αντίστοιχο του michigan η αγορά το 'εφτυνε". Ωστόσο το cambridge prof. θεωρούταν δύσκολο και ιδιαίτερα απαιτητικό. Στις μέρες μας υπάρχουν prof. ένα σωρό - aka michigan, hau(alce), toeic, C&G, London tests, lancaster tests (για καποιο διάστημα) - η πλειοψηφία των οποίων είναι μια σειρά από multiple choice ερωτήσεις. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι οι περισσότεροι τα πιάνουν στην τύχη. Περίπου. Ναι, σαφώς και είναι θέμα επιλογής, αλλά όπως και να έχει, κάποιος μπορεί να ακολουθήσει αυτήν την οδό μόνο αν και εφόσον βρίσκει τον χώρο να κάνει. Καταλαβαίνεις πού το πάω ή μάλλον πού πάει μόνο του. Μπορεί κάποιος να πάρει το πτυχίο Proficiency χωρίς να κάνει μαθήματα ή αντιγράφοντας ή γλείφοντας τον καθηγητή; 0-1 προς το παρόν. Και επειδή το έθιξες το ζήτημα αλλά προφανώς δεν έχεις πληροφόρηση εκ των έσω (ενώ εγώ επί σειρά ετών υπήρξα μέλος της επιτροπής εξετάσεων και τα έχω δει με τα ματάκια μου) ΤΟ ΤΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΠΕΦΤΕΙ σ΄αυτές τις εξετάσεις δε λέγεται! Η ίδια μου η κόρη όταν έδινε για fce βγήκε έξω και επί λέξει μου είπε " καλά ρε μαμά...μόνο play station που δε μας άφησαν να παίξουμε!!!" Και μπορεί σε κάποια εξεταστικά κέντρα να είναι τα πράγματα πιο αυστηρά αλλά σε γενικές γραμμές γίνεται το σώσε. Αλλά και γιατί, ως καθηγήτρια, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ τα έβλεπα τα παιδιά που είχαν παντός τύπου proficiency και δεν ήξεραν καλά καλά τα ανώμαλα παραθετικά όχι παραπέρα....Περίπου αυτό λέω και εγώ. Ένα πτυχίο δεν σε κάνει επιστήμονα, τουλάχιστον στο μέρος του πλανήτη που λέγεται Ελλάδα. Δυστυχώς κατά την γνώμη μου, θα έπρεπε. Το Proficiency από την άλλη εξασφαλίζει όπως και να έχει ένα μίνιμουμ επίπεδο γνώσεων. 0-2 προς το παρόν. εδώ νομίζω αυτο-αναιρείσαι...αν ένα πτυχίο ΔΕ σε κάνει επιστήμονα τότε πώς είναι δυνατόν ένα ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ - μην ξεχνιόμαστε - να σε κάνει καθηγητή; Και ποιά λογική υπάρχει σ΄ένα γονιό και δη, πτυχιούχο τμήματος ξένης γλώσσας, όταν το ζητούμενό του είναι το μίνιμουμ επίπεδο των γνώσεων και όχι το μάξιμουμ; Αν θες να μιλήσουμε για το επιπεδο των σπουδών μας και το πόσο καλοί ή κακοί καθηγητές γινόμαστε μέσα από αυτό, ευχαρίστως να το κάνουμε σε ένα διαφορετικό ποστ. Αλλά να το απεξαρτήσουμε - ΕΝΤΕΛΩΣ- από την επάρκεια. Γιατί αυτά είναι ΔΥΟ διαφορετικά θέματα εντελώς.
Μπορεί λοιπόν η δικιά μου οπτική να μην είναι ορθή. Μου επιτρέπεις όμως να την καταθέσω, σωστά; Άλλωστε, όπως αυτά που έγραψα είναι πράγματα που έζησα, όχι πράγματα που υποθέτω ή άκουσα από κάπου...
Νομίζω συμφωνούμε σε περισσότερα από όσα διαφωνούμε πάντως....
Παράθεση από: bitch στις Μαρτίου 02, 2011, 07:09:30 pmΝομίζω συμφωνούμε σε περισσότερα από όσα διαφωνούμε πάντως.... Εγώ το είπα από την αρχή ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ; ΑΦΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΡ ....ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΧ
Ναι φίλε μου, δε θα διδάξω Κέλτικα Αγγλικά ούτε contrastive analysis σε μαθητές δημοτικού ή λυκείου αλλά θα μπορέσω να τους μιλήσω για τους Κέλτες...
Στο σημείο αυτό δυσκολεύομαι να σας παρακολουθήσω, επειδή εξ όσων έχω διδαχθεί εγώ, Κέλτικα Αγγλικά δεν υπάρχουν, όπως δεν υπάρχουν Λατινικά Γερμανικά, ή