0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με τη συγχώνευση σχολικών μονάδων μην περιμένουμε μεταθέσεις φέτος
Παράθεση από: founes στις Ιανουαρίου 18, 2011, 08:59:22 pmΜε τη συγχώνευση σχολικών μονάδων μην περιμένουμε μεταθέσεις φέτοςΚαθόλου? Τίποτα??? Τότε γιατί κάναμε χαρτιά???
Έχει περισσέψει, νομίζω, η υποκρισία στο χώρο της εκπαίδευσης: αν είστε κατά των συγχωνεύσεων, διαμαρτυρηθείτε εσείς, αντί να προσπαθείτε να μεταθέσετε τις ευθύνες στους γονείς. Πιστεύω πως σε αρκετές περιπτώσεις οι τοπικές κοινωνίες είναι αυτές που έχουν απαξιώσει τα μικρά σχολεία, επειδή οι γονείς προτιμούν να εγγράφουν τα παιδιά τους στα σχολεία της πλησιέστερης πόλης, προσκομίζοντας συνήθως ψευδείς δηλώσεις κατοικίας. Και αυτό μάλιστα παρά το γεγονός ότι τα περισσότερα μικρά σχολεία έχουν κατά κανόνα πιο άρτιες υποδομές και καλύτερους λόγους διδασκόντων προς διδασκομένους. Γεννάται λοιπόν το ερώτημα, γιατί πρέπει να διατηρούνται σχολεία που δε φαίνεται να θέλει κανείς, πλην των διδασκόντων σε αυτά.Όσο για τα επιχειρήματα που προβάλλονται περί δήθεν υπερπληθυσμού μαθητών και κουραστικών μετακινήσεων, μια πρόχειρη ανάγνωση των προτάσεων που περιγράφονται στο χάρτη του Έθνους (παραπάνω) δείχνει πως μάλλον είναι υπερβολικά. Παρ' όλα αυτά περιμένω με ενδιαφέρον τις αντιδράσεις από το 6/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Σκινέ Χανίων, που θα διαμαρτύρονται για τα πολυπληθή τμήματα που θα προκύψουν όταν το σχολείο υποδεχθεί τους δύο (!) μαθητές του υπό κατάργηση Δ.Σ. Σέμπρωνα. Αλλά και τις αντιδράσεις των γονέων των 9 μαθητών του Δ.Σ. Λούκα Αρκαδίας που θα πρέπει να μετακινούνται 3 χιλιόμετρα κάθε μέρα μέχρι το πλησιέστερο σχολείο. Πιθανόν να πρόκειται για ακραία παραδείγματα, δεν αντιλέγω. Αλλά αν έχετε εσείς να παραθέσετε παράδειγμα κάποιου σχολείου που θα αντιμετωπίσει ουσιαστικό πρόβλημα λόγω συγχωνεύσεων, θα με ενδιέφερε να διαβάσω συγκεκριμένα στοιχεία.
Έχει περισσέψει, νομίζω, η υποκρισία στο χώρο της εκπαίδευσης: αν είστε κατά των συγχωνεύσεων, διαμαρτυρηθείτε εσείς, αντί να προσπαθείτε να μεταθέσετε τις ευθύνες στους γονείς. Πιστεύω πως σε αρκετές περιπτώσεις οι τοπικές κοινωνίες είναι αυτές που έχουν απαξιώσει τα μικρά σχολεία, επειδή οι γονείς προτιμούν να εγγράφουν τα παιδιά τους στα σχολεία της πλησιέστερης πόλης, προσκομίζοντας συνήθως ψευδείς δηλώσεις κατοικίας. Και αυτό μάλιστα παρά το γεγονός ότι τα περισσότερα μικρά σχολεία έχουν κατά κανόνα πιο άρτιες υποδομές και καλύτερους λόγους διδασκόντων προς διδασκομένους. Γεννάται λοιπόν το ερώτημα, γιατί πρέπει να διατηρούνται σχολεία που δε φαίνεται να θέλει κανείς, πλην των διδασκόντων σε αυτά.Όσο για τα επιχειρήματα που προβάλλονται περί δήθεν υπερπληθυσμού μαθητών και κουραστικών μετακινήσεων, μια πρόχειρη ανάγνωση των προτάσεων που περιγράφονται στο χάρτη του Έθνους (παραπάνω) δείχνει πως μάλλον είναι υπερβολικά. Παρ' όλα αυτά περιμένω με ενδιαφέρον τις αντιδράσεις από το 6/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Σκινέ Χανίων, που θα διαμαρτύρονται για τα πολυπληθή τμήματα που θα προκύψουν όταν το σχολείο υποδεχθεί τους δύο (!) μαθητές του υπό κατάργηση Δ.Σ. Σέμπρωνα. Αλλά και τις αντιδράσεις των γονέων των 9 μαθητών του Δ.Σ. Λούκα Αρκαδίας που θα πρέπει να μετακινούνται 3 χιλιόμετρα κάθε μέρα μέχρι το πλησιέστερο σχολείο.Πιθανόν να πρόκειται για ακραία παραδείγματα, δεν αντιλέγω. Αλλά αν έχετε εσείς να παραθέσετε παράδειγμα κάποιου σχολείου που θα αντιμετωπίσει ουσιαστικό πρόβλημα λόγω συγχωνεύσεων, θα με ενδιέφερε να διαβάσω συγκεκριμένα στοιχεία.
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 20%Και κάτι ακόμη. Είναι σίγουρο ότι το Υπουργείο Παιδείας, στα πλαίσια των επικοινωνιακών ελιγμών για την εξαγορά της συναίνεσης της κοινής γνώμης, θα παρουσιάσει κάποιες περιπτώσεις σχολείων που δύσκολα θα μπορούσε να επιχειρηματολογήσει κανείς για τη μη συγχώνευσή τους είτε λόγω του πολύ μικρού αριθμού μαθητών όταν δίπλα τους υπάρχει και άλλο σχολείο, είτε λόγω της στέγασης σε πολύ κακό κτίριο είτε για κάποιους άλλους λόγους. Στο ζήτημα αυτό πρέπει να έχουμε ξεκάθαρο στο μυαλό μας ότι η προβολή τέτοιων περιπτώσεων δεν γίνεται σε καμιά περίπτωση γιατί το Υπουργείο Παιδείας μοχθεί για τη λύση υπαρκτών προβλημάτων σχολικών μονάδων. Απλά χρησιμοποιείται ως δούρειος ίππος, ως προπέτασμα καπνού για να καλυφθεί η βασική κατεύθυνση για τη δημιουργία των φθηνών μαζικών σχολείων του Καλλικράτη που θα καλύπτουν μέρος των λειτουργικών τους δαπανών από χορηγούς γονείς (πληρώστε για θέρμανση, για φύλακα, για καθαρίστρια, για επισκευή των υπολογιστών και των διαδραστικών πινάκων που χάλασαν κλπ) και άλλους χορηγούς που καιροφυλακτούν.alfavita
Παράθεση από: vickyN στις Ιανουαρίου 23, 2011, 06:31:34 pmΠαράθεση από: founes στις Ιανουαρίου 18, 2011, 08:59:22 pmΜε τη συγχώνευση σχολικών μονάδων μην περιμένουμε μεταθέσεις φέτοςΚαθόλου? Τίποτα??? Τότε γιατί κάναμε χαρτιά???και την εγχειρηση την κάνεις, αλλα δεν ξερεις αν θα ζήσεις....γεια σου ρε Μαrko μου εφτιαξες τη διαθεση για σημερα...
Παράθεση από: MARKOS στις Ιανουαρίου 23, 2011, 10:39:32 pmΠαράθεση από: vickyN στις Ιανουαρίου 23, 2011, 06:31:34 pmΠαράθεση από: founes στις Ιανουαρίου 18, 2011, 08:59:22 pmΜε τη συγχώνευση σχολικών μονάδων μην περιμένουμε μεταθέσεις φέτοςΚαθόλου? Τίποτα??? Τότε γιατί κάναμε χαρτιά???και την εγχειρηση την κάνεις, αλλα δεν ξερεις αν θα ζήσεις....γεια σου ρε Μαrko μου εφτιαξες τη διαθεση για σημερα...