*

Αποστολέας Θέμα: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων  (Αναγνώστηκε 70383 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #126 στις: Μάρτιος 06, 2011, 12:43:26 μμ »
Δεν αντέχω να μην το σχολιάσω. Στη "Δημόσια Διαβούλευση" στο opengov.gr η ΟΛΜΕ έλαμψε δια της απουσίας της όπως και σχεδόν όλες οι ΕΛΜΕ. Δε θα έπρεπε να μας λέει κάτι αυτό;

παρωδία ήταν όλες οι "δημόσιες διαβουλεύσεις" και ως προς αυτό καλά έκανε και δεν συμμετείχε.
Αν η υπουργός ήθελε πραγματικό δημόσιο διάλογο θα καλούσε -όπως της ζητήθηκε και από την ΟΛΜΕ- συνάντηση για ουσιαστικό διάλογο. Συγκεκριμένα η ΟΛΜΕ έστειλε τις προτάσεις του κλάδου στην υπουργό και ζήτησε να συζητηθούν αυτές αλλα το υπουργείο κώφευε...

εδώ είναι αναρτημένες οι προτάσεις της ΟΛΜΕ
http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item301

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:09:24 »

Αποσυνδεδεμένος roko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #127 στις: Μάρτιος 06, 2011, 12:59:41 μμ »
ολα τα μονοθεσια δημοτικα σχολεια πρεπει να καταργηθουν (εκτος καποιων πολυ-πολυ ιδιαιτερων περιπτωσεων)
και ολα τα γυμνασιο- λυκεια κατω των 70-80 μαθητων.

Αποσυνδεδεμένος tamar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Φύλο: Άντρας
  • Φυσικός Ρ/Η
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #128 στις: Μάρτιος 06, 2011, 01:10:46 μμ »
Δεν αντέχω να μην το σχολιάσω. Στη "Δημόσια Διαβούλευση" στο opengov.gr η ΟΛΜΕ έλαμψε δια της απουσίας της όπως και σχεδόν όλες οι ΕΛΜΕ. Δε θα έπρεπε να μας λέει κάτι αυτό;

παρωδία ήταν όλες οι "δημόσιες διαβουλεύσεις" και ως προς αυτό καλά έκανε και δεν συμμετείχε.
Αν η υπουργός ήθελε πραγματικό δημόσιο διάλογο θα καλούσε -όπως της ζητήθηκε και από την ΟΛΜΕ- συνάντηση για ουσιαστικό διάλογο. Συγκεκριμένα η ΟΛΜΕ έστειλε τις προτάσεις του κλάδου στην υπουργό και ζήτησε να συζητηθούν αυτές αλλα το υπουργείο κώφευε...

εδώ είναι αναρτημένες οι προτάσεις της ΟΛΜΕ
http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item301

Συμφωνώ ότι η "Δημόσια Διαβούλευση" ήταν μία παρωδία. Στα υπόλοιπα διαφωνώ. Το κείμενο της ΟΛΜΕ που αναφέρεσαι έχει να κάνει με τις διεκδικήσεις του κλάδου συνολικά. Δεν είναι μία εστιασμένη (και ουσιαστική) παρέμβαση για το κλείσιμο των σχολείων που επιχειρείται. Θεωρώ ότι αυτό το ΘΕΜΑ (οι "Συνενώσεις") θα έπρεπε να είναι η παντιέρα μας αυτό το τουλάχιστον το διάστημα. Ένα ζήτημα που έχουμε σύμμαχο ολόκληρη την Κοινωνία. Με αυτά που κάνει η ΟΛΜΕ δίνει στην Κοινωνία μια εικόνα ότι το μόνο που ενδιαφέρει τους εκπαιδευτικούς είναι οι οικονομικές απολαβές τους, με αποτέλεσμα να τους απαξιώνει περαιτέρω στα μάτια της. Μια χαρά παίζεται το παιχνίδι του "Διαιρεί και Βασίλευε". Το υπουργείο όχι απλώς δεν κωφεύει αλλά έχει έναν μουγκό λύκο ανάμεσα στα πρόβατα.
Όταν βλέπεις τυρί, ψάξε για τη φάκα....

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #129 στις: Μάρτιος 06, 2011, 01:14:56 μμ »
Δεν αντέχω να μην το σχολιάσω. Στη "Δημόσια Διαβούλευση" στο opengov.gr η ΟΛΜΕ έλαμψε δια της απουσίας της όπως και σχεδόν όλες οι ΕΛΜΕ. Δε θα έπρεπε να μας λέει κάτι αυτό;

παρωδία ήταν όλες οι "δημόσιες διαβουλεύσεις" και ως προς αυτό καλά έκανε και δεν συμμετείχε.
Αν η υπουργός ήθελε πραγματικό δημόσιο διάλογο θα καλούσε -όπως της ζητήθηκε και από την ΟΛΜΕ- συνάντηση για ουσιαστικό διάλογο. Συγκεκριμένα η ΟΛΜΕ έστειλε τις προτάσεις του κλάδου στην υπουργό και ζήτησε να συζητηθούν αυτές αλλα το υπουργείο κώφευε...

εδώ είναι αναρτημένες οι προτάσεις της ΟΛΜΕ
http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item301

Συμφωνώ ότι η "Δημόσια Διαβούλευση" ήταν μία παρωδία. Στα υπόλοιπα διαφωνώ. Το κείμενο της ΟΛΜΕ που αναφέρεσαι έχει να κάνει με τις διεκδικήσεις του κλάδου συνολικά. Δεν είναι μία εστιασμένη (και ουσιαστική) παρέμβαση για το κλείσιμο των σχολείων που επιχειρείται. Θεωρώ ότι αυτό το ΘΕΜΑ (οι "Συνενώσεις") θα έπρεπε να είναι η παντιέρα μας αυτό το τουλάχιστον το διάστημα. Ένα ζήτημα που έχουμε σύμμαχο ολόκληρη την Κοινωνία. Με αυτά που κάνει η ΟΛΜΕ δίνει στην Κοινωνία μια εικόνα ότι το μόνο που ενδιαφέρει τους εκπαιδευτικούς είναι οι οικονομικές απολαβές τους, με αποτέλεσμα να τους απαξιώνει περαιτέρω στα μάτια της. Μια χαρά παίζεται το παιχνίδι του "Διαιρεί και Βασίλευε". Το υπουργείο όχι απλώς δεν κωφεύει αλλά έχει έναν μουγκό λύκο ανάμεσα στα πρόβατα.
+++++++++++++++++++++++++
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:09:24 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #130 στις: Μάρτιος 06, 2011, 01:20:30 μμ »
Δεν θα διαφωνήσω ούτε εγώ ότι η στάση της ΟΛΜΕ είναι αναιμική, αναλογικά με τις καταστάσεις που βιώνουμε. Η απάντησή μου είχε να κάνει με το "δημόσιο διάλογο" και μόνο.
Όμως, από την άλλη, σε όσες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίες πήγα για τις συνενώσεις-καταργήσεις σχολείων ήταν αποκαρδιωτικά λίγοι οι συνάδελφοι που συμμετείχαν. Διά αντιπροσώπου μόνο ας μην περιμένουμε κάτι σημαντικό να αλλάξει.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2011, 01:25:54 μμ από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος tamar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Φύλο: Άντρας
  • Φυσικός Ρ/Η
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #131 στις: Μάρτιος 06, 2011, 01:34:42 μμ »
Δεν θα διαφωνήσω ούτε εγώ ότι η στάση της ΟΛΜΕ είναι αναιμική, αναλογικά με τις καταστάσεις που βιώνουμε. Η απάντησή μου είχε να κάνει με το "δημόσιο διάλογο" και μόνο.
Όμως, από την άλλη, σε όσες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίες πήγα για τις συνενώσεις-καταργήσεις σχολείων ήταν αποκαρδιωτικά λίγοι οι συνάδελφοι που συμμετείχαν. Διά αντιπροσώπου μόνο ας μην περιμένουμε κάτι σημαντικό να αλλάξει.
Για το δια αντιπροσώπου έχεις απόλυτο δίκιο. Μήπως όμως η μικρή συμμετοχή των συναδέλφων έχει να κάνει και με την απογοήτευση που αισθανόμαστε από τα συνδικαλιστικά μας όργανα; (Εννοείται ότι αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος).
Διαφωνώ όμως για τον όρο "αναιμική" που χρησιμοποιείς αναφορικά με τη στάση της ΟΛΜΕ. "Αποπροσανατολιστική" θα ταίριαζε καλύτερα.
Όταν βλέπεις τυρί, ψάξε για τη φάκα....

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #132 στις: Μάρτιος 06, 2011, 01:40:39 μμ »
Δεν με χαλάει όποιον όρο και να χρησιμοποιήσεις ;D. Παρόλα αυτά και σε κινητοποιήσεις όπως αυτή της Γ Αθήνας όπου ούτε η ΔΟΕ ούτε η ΟΛΜΕ πρωτοστατούσαν αλλά οι ίδιοι οι συνάδελφοι κι εκεί η ίδια εικόνα παρουσιαζόταν. Οι πολλοί να περιμένουν από τους λίγους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Αυτά τα γράφω γιατί δεν αρκεί η κριτική, απαραίτητη είναι και η αυτοκριτική. Πού είμαστε όταν γίνονται συνελεύσεις των συλλόγων μας όπου η δική μας φωνή μπορεί να ακουστεί; Με τι κριτήρια ψηφίζουμε τους αντιπροσώπους μας και τι έλεγχο τους ασκούμε; :-\


Ξεφύγαμε όμως από το θέμα...

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #133 στις: Μάρτιος 06, 2011, 06:30:47 μμ »
ολα τα μονοθεσια δημοτικα σχολεια πρεπει να καταργηθουν (εκτος καποιων πολυ-πολυ ιδιαιτερων περιπτωσεων)
και ολα τα γυμνασιο- λυκεια κατω των 70-80 μαθητων.

Με τα νηπιαγωγεία, τι γίνεται; Ξέρει κανείς; Όπου και αν έχω διαβάσει, αναφορές γίνονται μόνο για τα δημοτικά και τη Β/βάθμια. Έχει δει/διαβάσει κάποιος κάτι;
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος Ελεάνθη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 497
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #134 στις: Μάρτιος 06, 2011, 10:50:56 μμ »
Αυτή την απορια εχω και εγώ

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #135 στις: Μάρτιος 07, 2011, 08:56:26 μμ »
Τα "ψιλά γράμματα" των συγχωνεύσεων                                  Ελευθεροτυπία

Της ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΑ boubouka@enet.gr

Σημαντικές εκπτώσεις στην ποιότητα της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης συνεπάγονται ορισμένα από τα κριτήρια που θέτει το υπουργείο Παιδείας για την επιλογή των σχολείων που θα καταργηθούν ή θα συγχωνευτούν.

Ενα μήνα μετά την εξαγγελία αυτών των κριτηρίων και εν αναμονή της λίστας με τα σχολεία που θα μείνουν έξω από τον αναδιαρθρωμένο σχολικό χάρτη, εκπαιδευτικοί και τοπικοί φορείς επισημαίνουν πως το υπουργείο λειτουργεί κόντρα σε ρυθμίσεις που είχαν προβλέψει οι νομοθέτες για τις προηγούμενες γενιές μαθητών.

Το εμφανέστερο όλων είναι ότι ουσιαστικά καταργείται ο ρόλος των τοπικών κοινωνιών στη λήψη αποφάσεων για το ποια σχολεία καταργούνται ή ιδρύονται. Ο ρόλος των νομαρχιακών και των δημοτικών επιτροπών παιδείας ήταν πάντα συμβουλευτικός, όπως θα είναι και αυτός των περιφερειακών που θα τις αντικαταστήσουν, σύμφωνα με τον «Καλλικράτη». Μόνο που οι τελευταίες δεν έχουν συσταθεί ακόμα, αφού δεν έχει καθοριστεί η σύνθεσή τους. Ετσι το υπουργείο προσπέρασε τις αναμενόμενες αντιδράσεις και αντικατέστηκε το ρόλο των τοπικών κοινωνιών με «τις απόψεις των εκπροσώπων των δήμων», δηλαδή των δημάρχων, οι οποίες υποτίθεται πως θα ληφθούν υπόψη.

Μιλώντας στους δημάρχους που προσήλθαν στη σχετική ενημέρωση του υπουργείου Παιδείας, η υπουργός Α. Διαμαντοπούλου είπε μεταξύ άλλων ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να στοιβαχθούν μαθητές σε τμήματα». Αμέσως μετά, βέβαια, πρόσθεσε ότι «δεν υπάρχει λόγος σε μια μεγάλη πόλη όπως η Αθήνα ή η Θεσσαλονίκη να υπάρχουν δύο σχολεία σε ένα κτίριο με μέσο όρο μαθητών 12 και 13. Γιατί αυτό λειτουργεί σε βάρος και του σχολείου και πολλές φορές και των μαθητών».

Το βασικό επιχείρημα είναι ότι οι μαθητές θα ωφεληθούν από τα πολυπληθέστερα τμήματα, αφού έτσι θα φτάνουν τα χρήματα για να έχουν εργαστήρια, καθηγητές κ.λπ. Ομως, αυτό προσκρούει στο γεγονός ότι κάποια σχολεία που ήδη έχουν εργαστήρια και σύγχρονες εγκαταστάσεις θα εκκενωθούν και οι μαθητές τους θα ταξιδεύουν δεκάδες χιλιόμετρα μακριά για να συμπληρώσουν τα «κενά» στις τάξεις άλλων σχολείων. Κι όλα αυτά εξαγγέλλονται «χωρίς να έχει προηγηθεί καμία σχετική μελέτη», όπως τονίζει ο Φώτης Παπουτσής, πρόεδρος της ΕΛΜΕ Β' Αιτωλοακαρνανίας.

Στα σχέδια συγχωνεύσεων και υπερσυγκέντρωσης μαθητών στις τάξεις μέχρι να εξαντληθούν τα νόμιμα όρια, οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν, επίσης, την ανατροπή του μοντέλου σχολικών συγκροτημάτων που θεωρούσαμε μέχρι σήμερα αποδεκτό. Οπως επισημαίνει η Μαρία Δανιήλ, πρόεδρος της ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης - Καλλιθέας - Μοσχάτου, ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων έχτιζε επί τόσα χρόνια συγκροτήματα 10-12 τμημάτων, που είναι προφανές ότι δεν αντιστοιχούν στα 15 που οραματίζεται η Α. Διαμαντοπούλου ως ιδανικά για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ειδική πρόβλεψη είχε γίνει επίσης το 1985 από το νομοθέτη σχετικά με το όριο των τμημάτων που μπορεί να έχει ένα γυμνάσιο: Επρεπε να είναι μέχρι 9, και αν γινόταν υπέρβαση θα έπρεπε να χτιστεί κι άλλο σχολείο. Κι αυτό γιατί, όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί, η δομή των σχολικών μονάδων πρέπει να αποθαρρύνει τη συγκρότηση τεράστιων και απρόσωπων σχολικών μονάδων, ειδικά στους ευαίσθητους μαθητικούς πληθυσμούς του γυμνασίου.



http://www.alfavita.gr/artro.php?id=25376

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #136 στις: Μάρτιος 07, 2011, 10:22:26 μμ »
Αν το υπουργείο τα καταφέρει να στριμώξει στις γνωστές μας σχολικές αίθουσες 30 μαθητές, σε Γυμνάσια και Λύκεια που θα έχουν 12 – 15 τμήματα θα έχουμε τις ακόλουθες «βελτιώσεις» του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, μέσα από την μικρή εμπειρία μου στα Ελληνικά δημόσια σχολεία:

1 Από τον συνωστισμό  των μαθητών και εκπαιδευτικών σε μικρές αίθουσες, μικρά γραφεία και προαύλια  απορρέει  μια νευρικότητα  στον χώρο που επηρεάζει αρνητικά μαθητές και εκπαιδευτικούς.

2. Αυξάνεται η απόσταση μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών επιφέροντας μεγάλες εκπτώσεις στο παρεχόμενο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο, όπως και στην δυνατότητα παροχής  εξατομικευμένης διδασκαλίας. Όσοι από τους ενεργούς εκπαιδευτικούς βιώνουν καθημερινά εναλλαγές από τμήματα μικρού πλήθους μαθητών  σε τμήματα μεγάλου αριθμού μαθητών καταλαβαίνουν ακριβώς τι εννοώ. 3- 4 μαθητές αύξηση σε ένα τμήμα «στενεύουν» τον χώρο ανάμεσα στους μαθητές  και η απόσταση του εκπαιδευτικού από τον μαθητή αυξάνεται εκθετικά σπρώχνοντάς τον στην έδρα, στον πίνακα, ή σε μια παρουσίαση με Powerpoint στην καλύτερη περίπτωση, αν υπάρχουν τα μέσα…

3.Θα αποφεύγουν πολύ πιο συχνά οι εκπαιδευτικοί των φυσικών επιστημών την διεξαγωγή πειραμάτων ή άλλων δραστηριοτήτων, γιατί μόνο κάποιος πολύ επιπόλαιος ή τρελός θα στριμώξει σε ένα μικρό εργαστήριο 30 μαθητές ή θα δημιουργήσει 7+ τετραμελείς ομάδες να κάνουν πειράματα μαθητές γυμνασίου που διαθέτουν και την γνωστή ανωριμότητα...

Αυτές είναι μόνο τρεις επιπτώσεις της διαφαινόμενης πολιτικής του υπουργείου που βλέπω εγώ με μια πρώτη ματιά με την μικρή μου εμπειρία...
Το μόνο επιχείρημα υπέρ της βελτίωσης  του παρεχόμενου διδακτικού έργου που έχει παραθέσει το υπουργείο είναι ο καλύτερος χωρισμός των τμημάτων για την διδασκαλία της  Β’ ξένης γλώσσας!!!  Σωθήκαμε…
Μόνο με αυτό το επιχείρημα προσπαθούν να καλύψουν την πτώχευση της δημόσιας παιδείας και με την σφραγίδα του υπουργείου…
Για να εξοικονομήσουν μερικούς μισθούς από αντιπαραγωγικούς εκπαιδευτικούς (σίγουρα θα το ακούσουμε και αυτό!!!) στραγγαλίζουν την   όποια ελπίδα αναβάθμισης της δημόσιας παιδείας.

Ποιοι; Οι διορισμένοι λογιστές του πιο ακραίου νεοφιλελευθερισμού που μαζί με το χρέος φορτώνουν και την πτώχευση της δημόσιας παιδείας στα παιδιά μας!!!

ΜΑ, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ;;;

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #137 στις: Μάρτιος 08, 2011, 09:49:18 πμ »
Μόλις τώρα η Διαμαντοπούλου, στο Μέγκα, δήλωσε ότι οι συνενώσεις των σχολείων είναι παιδαγωγική ανάγκη....
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #138 στις: Μάρτιος 08, 2011, 11:06:41 πμ »
Ξεχωριστή παράμετρο αποτελούν τα εσπερινά σχολεία, όπως και τα ΕΠΑΛ. Συνενώσεις, συγχωνεύσεις, καταργήσεις, τμήματα 25-30 ατόμων δεν είναι δυνατό να ισχύουν σε τέτοιες περιπτώσεις.
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος saint

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 179
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχίζουν οι καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολείων
« Απάντηση #139 στις: Μάρτιος 08, 2011, 02:51:30 μμ »
Φαντάσου στα εργαστηριακά μαθήματ τι θα γίνεται.. Στους 10 υπολογιστές θα είναι 3 άτομα, 1 θα κρατάει το ποντίκι, 1 θα γράφει και 1 ένας θα είναι αναπληρωματικός..
***

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161201
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 589
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.065 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.