*

Αποστολέας Θέμα: Η κοροϊδία των ολοήμερων  (Αναγνώστηκε 6124 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5934
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Η κοροϊδία των ολοήμερων
« στις: Ιανουαρίου 21, 2011, 12:48:50 pm »

H Αννα, τα ολοήμερα και η κοροϊδία με την Παιδεία

http://www.antinews.gr/?p=81199

Οπου βρεθεί κι όπου σταθεί ο πρωθυπουργός μιλά για τη σημασία της Παιδείας, το πόσο σημαντική είναι για την ανάπτυξη της χώρας, πόση έμφαση δίνει η κυβέρνηση και άλλες πολλές πολιτικές παρόλες για να περνά η ώρα. Μάλιστα, στη δεύτερη ημέρα του υπουργικού συμβουλίου έβαλε την υφυπουργό Παιδείας, Ε. Χριστοφιλοπούλου να ξαναπαρουσιάσει το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ για τα ολοήμερα σχολεία. Η κ. υφυπουργός παρουσίασε ένα πρότυπο ολοήμερο σχολείο στη Θέρμη Θεσσαλονίκης και όλο χαρά είπε ότι έχουν τεθεί σε εφαρμογή 800 ολοήμερα και το όραμα της κυβέρνησης για το νέο σχολείο παίρνει σάρκα και οστά.

Η παρουσίαση του πιλοτικού προγράμματος γίνεται στο πλαίσιο της ιδέας που είχε ο κ. Παπανδρέου κάθε φορά που γίνεται υπουργικό κάποιος να παρουσιάζει μια πρωτοποριακή ιδέα με τρόπο ώστε να γίνεται κατανοητό στον κόσμο ότι επιτελείται έργο. Στο πλαίσιο αυτό οι υπόλοιποι υπουργοί θα παίρνουν ένα τεφτέρι και θα βαθμολογούν τους συναδέλφους τους για το πόσο σημαντικό είναι το πιλοτικό πρόγραμμα και πώς προχωρά η υλοποίησή του. Ανώνυμα, λοιπόν, κάθε μέλος του υπουργικού θα βγάζει τα απωθημένα του για τον συνάδελφό του.

Πρωτοποριακή ιδέα, δε λέμε αλλά αν είναι να αρχίσει από την Αννα Διμαντοπούλου καλύτερα η υπουργός να πάει να κρυφτεί στην πατρίδα της την Κοζάνη γιατί για τα ολοήμερα σχολεία θα ακούσει τα… σχολιανά της.

Εφτιαξαν, λοιπόν από αρχές Σεπτέμβρη 800 ολοήμερα σχολεία πιλοτικά ώστε στο μέλλον να αυξηθούν σε όλη την Ελλάδα. Παρουσιάστηκαν πριν από μήνες εν χορδαίς και οργάνοις, έκανε τον ντόρο της η Αννούλα του Παιδείας, απέκτησε 15 λεπτά δημοσιότητας, καθ’ ότι και… δελφίνα και ξεκίνησαν να λειτουργούν τα ολοήμερα. Νόμιζε κι ο κόσμος ότι θα πήγαινε τα παιδιά του να μάθουν παραπάνω ξένες γλώσσες, πληροφορική κι άλλα μαθήματα, από τις 2 το μεσημέρι και μετά. Γλίτωναν έτσι και χρήματα για νταντάδες αφού πλέον οι γονείς είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν και οι δύο.

Αμ δε, λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο, δηλαδή την κυβέρνηση που «ξέχασε» στο όνομα του Μνημονίου να προσλάβει εκπαιδευτικούς, να μετατάξει άλλους, να πληρώσει ωρομίσθιους που έχουν μήνες  να δουν το χρώμα του χρήματος. Κι όλα αυτά ενώ ευαγγελίζεται τη δωρεάν παιδεία που θα σώσει τη χώρα.

Αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχουν δάσκαλοι να γεμίσουν τις επιπλέον ώρες και τα παιδιά να κάθονται περιμένοντας πότε θα έρθουν οι γονείς να τα πάρουν. Χωρίς να μαθαίνουν τίποτε «παρκάρουν» στα σχολεία την ίδια ώρα που στο υπουργικό αλληλοσυγχαίρονται για τα ολοήμερα και το κοινωνικό έργο που επιτελούν.

Αυτή είναι η αλήθεια που επικρατεί στα σχολεία, για να μην πούμε φυσικά για όλο το χάλι που επικρατεί στην Παιδεία

Κι όλα αυτά ενώ η κυβέρνηση ήθελε να μας κάνει Φινλανδία στο εκπαιδευτικό σύστημα. Ωραία τα κατάφερε…

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:00:57 »

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 21, 2011, 01:06:30 pm »
+++

Αποσυνδεδεμένος someone

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 21, 2011, 01:49:46 pm »

Νόμιζε κι ο κόσμος ότι θα πήγαινε τα παιδιά του να μάθουν παραπάνω ξένες γλώσσες, πληροφορική κι άλλα μαθήματα, από τις 2 το μεσημέρι και μετά. Γλίτωναν έτσι και χρήματα για νταντάδες αφού πλέον οι γονείς είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν και οι δύο.

Όντως, έτσι νομιζαμε....και

Αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχουν δάσκαλοι να γεμίσουν τις επιπλέον ώρες και τα παιδιά να κάθονται περιμένοντας πότε θα έρθουν οι γονείς να τα πάρουν. Χωρίς να μαθαίνουν τίποτε «παρκάρουν» στα σχολεία την ίδια ώρα που στο υπουργικό αλληλοσυγχαίρονται για τα ολοήμερα και το κοινωνικό έργο που επιτελούν.

Δυστυχως, ομως, σε πολλες περιπτωσεις, δασκαλοι και ειδικοτητες υπάρχουν, αλλα παρόλ'αυτα τα παιδια γεμιζουν τις ωρες τους με παιχνιδια στο internet.....

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 21, 2011, 01:54:13 pm »
Είδες μωρέ σε κάτι λεπτομέρειες που κολλάει και το σύστημα...;; Αφού όλα καλά πάνε,απλά της Αννούλαςτης μπαίνουν κάτι ιδέες που και που και αναρωτιέται....Αννούλα: "Τι ξέχασα,τι ξέχασα; ??? ??? Ααααα...καλέ τους εκπαιδευτικούς!"
 :o :o :o :o :o :o :o

Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:00:57 »

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 21, 2011, 03:07:26 pm »
όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά

http://et.diavgeia.gov.gr/f/all/ada/4%CE%91959-45


Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #5 στις: Ιανουαρίου 21, 2011, 04:13:46 pm »
όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά

http://et.diavgeia.gov.gr/f/all/ada/4%CE%91959-45

Καταπληκτικό....και να δεις γλέντια αν κλείσουν που θα πάθουν την πλάκα τους αυτοί απ'τις ειδικότητες που δουλεύουν με ΕΣΠΑ σ'αυτά και ενδεχομένως να αφήσαν άλλες δουλειές για τις μ@λ@κίες της Αννούλας...!!  :o :o :o
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #6 στις: Ιανουαρίου 21, 2011, 04:42:46 pm »
Τα 122 ολοήμερα δημοτικά και νηπιαγωγεία, των οποίων η λειτουργία αναστέλλεται ( κι αυτό είναι μόνο η αρχή... ), δεν νομίζω ότι απασχολούν εκπαιδευτικούς με ΕΣΠΑ. Πρόκειται, μάλλον, για παλαιού τύπου ολοήμερα σχολεία που φέτος όμως το υπουργείο κυριολεκτικά τα εγκατέλειψε.
Πέρα από τη μη πρόσληψη ειδικοτήτων και τις προφορικές εντολές που υπήρχαν στην αρχή της χρονιάς να μη δημιουργηθούν τμήματα πέμπτης και έκτης, η διακήρυξη του υπουργείου ότι η τσάντα θα μένει στο σχολείο ήταν σε πλήρη αντιδιαστολή με την απουσία από το πρόγραμμα της μελέτης και σε συνδυασμό με μια μεγαλύτερη κούραση των μαθητών στο πρωινό, υποχρεωτικό πρόγραμμα οδήγησαν ένα σημαντικό κομμάτι των γονιών να βρουν άλλλες λύσεις και τα παιδιά τους να μη μένουν στο ολοήμερο.
Στο σχολείο του γιου μου (ανήκει και στα 800 :P) το ολοήμερο ξεκίνησε με περίπου 45-50 μαθητές (λιγότερους συγκριτικά με πέρσι) και σήμερα μετά βίας έχει 20 ενώ μέχρι τις 4 που τελειώνει μένουν λιγότεροι από 5! Μελέτη δεν υπάρχει. Τα μαθηματα ειδικοτήτων είναι τα ίδια με του πρωινού προγράμματος και τα κάνουν οι ίδιοι συνάδελφοι. Τραπεζοκόμο αδυνατούν να πληρώσουν οι γονείς πια, μιας και το κόστος ανά μαθητή που ήταν πέρσι γύρω στα 30 ευρώ το χρόνο φέτος εκτοξεύτηκε στα 100 ευρώ. Μόνο όσοι δεν είχαν καμία άλλη λύση έχουν παραμείνει.

Αναρωτιέμαι αν του χρόνου θα υπάρχουν ολοήμερα ή θα έχουν κι αυτά την τύχη της ΠΔΣ. (ρητορικό το ερώτημα)

Αποσυνδεδεμένος geo33

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #7 στις: Ιανουαρίου 21, 2011, 08:11:12 pm »
Και τα δικά μου είναι σε τέτοιο ολοήμερο και μετά τις 14.00 δεν κάνουν τίποτα. Αναγκαστικά τους αφήνω μέχρι τις 15.30, επειδή δουλεύω στην άλλη άκρη της πόλης και δεν προλαβαίνω να τα πάρω στο 7ωρο όταν σχολάω κι εγώ στις 14.00. Μου κάνει εντύπωση το εξής: Τα παιδιά φεύγουν όποτε θέλουν  μετά τις 14.00 και τα περισσότερα είναι έξω στη αυλή. Στην αρχή τους έπαιρνα κάθε μέρα στις 15.30, σεβόμενη το πρόγραμμα (τρομάρα μου) αλλά γρήγορα κατάλαβα ότι έμεναν σχεδόν μόνα τους! Εντωμεταξύ, στη δική μας περιοχή πολλές μαμάδες δεν δουλεύουν (από επιλογή ή λόγω ανεργίας) και στο ολοήμερο φέτος γράφτηκαν μόνο 30 παιδιά.
Αν καταργηθούν τα ολοήμερα, πραγματικά δεν υπάρχει λύση για πολλούς εργαζόμενους (και δεν μιλάω για "παρκάρισμα"). Άσε που με τέτοιους μισθούς δεν μπορούμε να μιλάμε για επαγγελματική φύλαξη στο σπίτι.

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #8 στις: Ιανουαρίου 21, 2011, 09:54:47 pm »
Ανακοίνωση του Τμήματος Παιδείας του ΣΥΝ: Θαύμα! 800 ολοήμερα σχολεία χωρίς επιπλέον δαπάνη για τον προυπολογισμό !

Η πανηγυρική παρουσίαση ενός από τα 800 πιλοτικά ολοήμερα σχολεία (απομένουν ακόμη άλλα 799…) στο χθεσινό υπουργικό συμβούλιο από την ηγεσία του υπ. Παιδείας δεν στάθηκε ικανή να κρύψει τη ζοφερή πραγματικότητα που βιώνει το Δημόσιο Σχολείο εξαιτίας της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης.

 Με αυτή τη θλιβερή πραγματικότητα, της υποχρηματοδότησης, των συγχωνεύσεων και καταργήσεων σχολικών μονάδων, της ημιμάθειας και των έντονων μορφωτικών ανισοτήτων, έρχονται σε επαφή καθημερινά μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί, και όχι με την ωραιοποιημένη, «εικονική» πραγματικότητα του Δημοτικού Σχολείου της Θέρμης.

    Η αρμόδια υφυπουργός κ. Χριστοφιλοπούλου παρέλειψε να αναφέρει πως οι δαπάνες για τη λειτουργία των σχολείων μειώθηκαν δραματικά το 2010, ενώ και στον προϋπολογισμό του 2011 προβλέπεται περαιτέρω μείωσή τους, αφού για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια θα βρεθούν κάτω από 3% του ΑΕΠ.   

    Παρέλειψε ακόμη να αναφέρει πως η λειτουργία του διευρυμένου προγράμματος στηρίχθηκε αποκλειστικά σε περιφερόμενους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, που για να συμπληρώσουν το ωράριό τους μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο, με σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις στο εκπαιδευτικό έργο. Πρόκειται για εκπαιδευτικούς που προσλήφθηκαν μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ και εξαναγκάστηκαν σε επίσχεση εργασίας, γιατί μέχρι το Δεκέμβριο δεν είχε αρχίσει ακόμη η μισθοδοσία τους.     

    Παρέλειψε επίσης να διευκρινίσει πως το πρόγραμμα στηρίζεται από τους πόρους του ΕΣΠΑ και κανείς δεν ξέρει αν θα έχει την τύχη τόσων άλλων αντίστοιχων προγραμμάτων, που με τη λήξη της χρηματοδότησης έληξε και η λειτουργία τους.   

    Παρέλειψε, τέλος, να δηλώσει πως ο συνολικός σχεδιασμός του Ολοήμερου Δημοτικού πραγματοποιείται χωρίς ουσιαστικό διάλογο με τους αρμόδιους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας και χωρίς την παιδαγωγική γνώση και ευαισθησία που απαιτείται. Το πρόγραμμα σπουδών, όπως διαμορφώνεται, στοχεύει κυρίως στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού.

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=20682
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #9 στις: Ιανουαρίου 22, 2011, 06:58:16 pm »
Το πρόγραμμα σπουδών, όπως διαμορφώνεται, στοχεύει κυρίως στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού.
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=20682

Aφού δεν θέλουν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού...αυτό δεν το θέλουν με την καμία...εκκολαπτόμενα πρόβατα θέλουν!!
Γι αυτό το ρίξαν στην θεατρική αγωγή,στα καλλιτεχνικά,την μουσική και τα κλαμπατσίμπαλα γενικά...
Δεν είναι τυχαίο που ο Μπαμπινιώτης πέρσι εισηγήθηκε τα ολοήμερα γυμνάσια με έμφαση όχι στα καλλιτεχνικά και την μουσική,αλλά στην περαιτέρω ανάπτυξη των γλωσσικών και μαθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών...!
Πού όμως...; Είδατε κάτι τέτοιο..; Αντιθέτως είδαμε τα 800 ολοήμερα που πνίγουν τα παιδιά και μ'άλλες "δεξιότητες" λίγο πολύ περιττές...
Να διευκρινίσω πως δεν υπονοώ κάτι για την χρησιμότητα κάποιων ειδικοτήτων...αλλά αντικειμενικά και παιδαγωγικά ιδωμένο το θέμα....η υπερβολή αυτών των καλλιτεχνικών δεξιοτήτων σε βάρος της κριτικής σκέψης...δεν κάνει καλό και κρύβει από πίσω άλλα πράγματα...
Πώς λοιπόν να συνεργαστούν τα φασισταριά με Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και φορείς της εκπαίδευσης...;;
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος puella

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Lilacs out of the dead land
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #10 στις: Ιανουαρίου 22, 2011, 09:40:59 pm »
"Aφού δεν θέλουν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού...αυτό δεν το θέλουν με την καμία...εκκολαπτόμενα πρόβατα θέλουν!!
Γι αυτό το ρίξαν στην θεατρική αγωγή,στα καλλιτεχνικά,την μουσική και τα κλαμπατσίμπαλα γενικά..."

Ωστε έτσι, Λώρα, "ιστορικό μέλος"... η θεατρική αγωγή για σένα και γενικά η καλλιτεχνική παιδεία είναι "κλαμπατσίμπαλα". Μιλάς ως ειδική; Έχεις ιδέα τι μπορεί να προσφέρει η θεατρική αγωγή -όταν παρέχεται σωστά- σε ένα παιδί; Είναι δυνατόν να πιστεύεις οτι ΔΕΝ αναπτύσσεται η ολόπλευρη προσωπικότητα του παιδιού όταν αυτό διδάσκεται σύμφωνα με θεωρίες βιωματικής μάθησης, κάτι που προσφέρεται μέσω του θεάτρου; Αν μη τι άλλο, το θέατρο στην εκπαίδευση είναι η κατεξοχήν μέθοδος ολιστικής εκπαίδευσης... Απεναντίας, οι μαθηματικές δεξιότητες είναι αυτές που έχουν περιορισμένο στόχο, τις μαθηματικές δεξιότητες!!!
Αλλά δε θα γράψω διατριβή για τη θεατρική αγωγή. Το κρατάω για την πτυχιακή μου... Πέραν του οτι διδάσκω ξένη γλώσσα. Αυτό, ναι, μάλιστα, είναι γλωσσική δεξιότητα. ΔΕΝ έχει ΑΜΕΣΗ σχέση με την ολιστική μάθηση και την προσωπικότητα του παιδιού. Έχει, βέβαια, έμεση.

Ακου εκεί κλαμπατσίμπανα... Μόνο τα μαθηματικά και η Ελληνική γλώσσα. Τα άλλα στην ΠΥΡΑ!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 22, 2011, 09:47:55 pm από puella »

Αποσυνδεδεμένος Schnittke

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Φύλο: Γυναίκα
  • (αμετ)ανόητη ΠΕ60!
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #11 στις: Ιανουαρίου 22, 2011, 09:57:50 pm »
Aφού δεν θέλουν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού...αυτό δεν το θέλουν με την καμία...εκκολαπτόμενα πρόβατα θέλουν!!
Γι αυτό το ρίξαν στην θεατρική αγωγή,στα καλλιτεχνικά,την μουσική και τα κλαμπατσίμπαλα γενικά...

Εχμ... Εδώ είσαι τελείως λάθος. Αν η κριτική σκέψη και η πρωτοβουλία είναι το ζητούμενο, τότε η καλλιτεχνική εκπαίδευση αποτελεί προϋπόθεση για την καλλιέργειά τους, ούτε καν απλά "μεθοδολογικό συμπλήρωμα"...
Γονιέ, μισθωτέ, ελεύθερε επαγγελματία, αν είναι να με ζηλέψεις για κάτι, μη με ζηλεύεις για τις διακοπές και για το ωράριό μου. Ζήλεψέ με για την αγάπη των παιδιών!

Αποσυνδεδεμένος puella

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 267
  • Lilacs out of the dead land
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #12 στις: Ιανουαρίου 22, 2011, 10:09:20 pm »
Πες τα Schnittke... αα... Λατρεύω το ρεκβιεμ "σου"...

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η κοροϊδία των ολοήμερων
« Απάντηση #13 στις: Ιανουαρίου 22, 2011, 10:16:05 pm »
Aφού δεν θέλουν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού...αυτό δεν το θέλουν με την καμία...εκκολαπτόμενα πρόβατα θέλουν!!
Γι αυτό το ρίξαν στην θεατρική αγωγή,στα καλλιτεχνικά,την μουσική και τα κλαμπατσίμπαλα γενικά...

Εχμ... Εδώ είσαι τελείως λάθος. Αν η κριτική σκέψη και η πρωτοβουλία είναι το ζητούμενο, τότε η καλλιτεχνική εκπαίδευση αποτελεί προϋπόθεση για την καλλιέργειά τους, ούτε καν απλά "μεθοδολογικό συμπλήρωμα"...
Συγγνώμη...αλλά αν κάτι αποτελεί βασικό εργαλείο για την σκέψη και την έκφραση-σχηματοποίηση  ιδεών είναι η γλώσσα!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182631
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 546
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.