0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νόμιζε κι ο κόσμος ότι θα πήγαινε τα παιδιά του να μάθουν παραπάνω ξένες γλώσσες, πληροφορική κι άλλα μαθήματα, από τις 2 το μεσημέρι και μετά. Γλίτωναν έτσι και χρήματα για νταντάδες αφού πλέον οι γονείς είναι υποχρεωμένοι να δουλεύουν και οι δύο.
Αποτέλεσμα είναι να μην υπάρχουν δάσκαλοι να γεμίσουν τις επιπλέον ώρες και τα παιδιά να κάθονται περιμένοντας πότε θα έρθουν οι γονείς να τα πάρουν. Χωρίς να μαθαίνουν τίποτε «παρκάρουν» στα σχολεία την ίδια ώρα που στο υπουργικό αλληλοσυγχαίρονται για τα ολοήμερα και το κοινωνικό έργο που επιτελούν.
όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιάhttp://et.diavgeia.gov.gr/f/all/ada/4%CE%91959-45
Το πρόγραμμα σπουδών, όπως διαμορφώνεται, στοχεύει κυρίως στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού.http://www.alfavita.gr/artro.php?id=20682
Aφού δεν θέλουν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού...αυτό δεν το θέλουν με την καμία...εκκολαπτόμενα πρόβατα θέλουν!! Γι αυτό το ρίξαν στην θεατρική αγωγή,στα καλλιτεχνικά,την μουσική και τα κλαμπατσίμπαλα γενικά...
Παράθεση από: ΛΩΡΑ στις Ιανουαρίου 22, 2011, 06:58:16 pmAφού δεν θέλουν την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού...αυτό δεν το θέλουν με την καμία...εκκολαπτόμενα πρόβατα θέλουν!! Γι αυτό το ρίξαν στην θεατρική αγωγή,στα καλλιτεχνικά,την μουσική και τα κλαμπατσίμπαλα γενικά...Εχμ... Εδώ είσαι τελείως λάθος. Αν η κριτική σκέψη και η πρωτοβουλία είναι το ζητούμενο, τότε η καλλιτεχνική εκπαίδευση αποτελεί προϋπόθεση για την καλλιέργειά τους, ούτε καν απλά "μεθοδολογικό συμπλήρωμα"...