0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πιστευω εδω η λυση ειναι πιο ευκολη και μαλιστα ανεξοδη!! Ας βαλουν τον καλυτερο μαθητη της ταξης να διδαξει μαθηματικα να ησυχασουμε και αν καποιος αλλος μαθητης διαφωνει ας παει στο ΣΤΕ.
Να βαζουμε τα πραγμα τα στη θεση τους..http://www.ipaideia.gr/oxi-pia-fisiki-mono-parking-anakoinosi-tis-enosis-elinon-fisikon.html
ρε παιδια, ενταξει καταλαβαινω οτι σας τσουζει το να διδασκονται αυτα τα μαθηματα απο μηχανικους οπως επηρεαζει και εμενα που ειμαι πε04, αλλα γιατι να μη διδασκονται απο αυτους? για παραδειγμα στους πολιτικους μηχανικους ΕΜΠ εχουν 12 μαθηματικα, τεχνικες μηχανικες, στατικες που ειναι φυσικες, καποια τμηματα εχουν ηλεκτρισμο, θερμοδυναμικες, ρευστομηχανικες, χαμος γινεται. γιατι να μη τα διδασκουν στο γυμνασιο εστω και να μπορει ο βιολογος ή ο γεωλογος π.χ?Επισης ο γεωπονος και ο τεχνολογος τροφιμων δεν μπορει να διδασκει χημεια??δεν πρεπει να κοιταμε τα του οικου μας σε τοσο δυσκολες εποχες γιατι θα γυρισει μπουμερανγκ. διορισμοι πρεπει να γινουν..η διχονοια φερνει αντιθετα αποτελεσματα .
Nα μη διδάσκονται μαθηματικά από μη μαθηματικούς!!Να μη διδάσκεται η Φυσική απο μη Φυσικούς!!Να μη διδάσκεται Χημεία απο μη Χημικούς!!Κτλ...Γιατί;;; Πολύ απλά διότι υπάρχουν τόσοι Μαθηματικοί, τόσοι Φυσικοί, Χημικοί κτλ που μένουν ανενεργοί, που βγαίνουν απο καθηγητικές σχολές προκειμένου κάποια στιγμή να απασχοληθούν στο αγαπημένο τους αντικείμενο και ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να διδάσκονται τα συγκεκριμένα μαθήματα απο ειδικότητες άλλων σχολών που έχουν Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κτλ απο σπόντα στο πρόγραμμα τους. Μην τρελαθούμε τελείως. Τα κάναμε όλα ίσιωμα!!Εκαστος εφ'ω ετάχθη!!
http://xenesglosses.eu/2016/04/enas-ypourgos-paideias-pou-agnoei-ta-b/Κύριε Υπουργέ. Μαθηματικά δεν είναι μόνο αυτά που μάθατε εσείς στο σχολείο. Ούτε μόνο αυτά που μαθαίνει ένας μηχανικός ή ένας ηλεκτρολόγος ή ένας τοπογράφος κτλ. για τις ανάγκες της επιστήμης του. Αυτοί μαθαίνουν όσα μαθηματικά τους χρειάζονται και μάλιστα όχι κατά αυστηρό τρόπο. Διδάσκονται Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και δεν αποκτούν ολοκληρωμένη εικόνα των μαθηματικών. Δεν αποκτούν μαθηματική συνείδηση και κουλτούρα. Όσα Μαθηματικά διδάσκονται δεν τα μαθαίνουν για να τα διδάξουν, αλλά για να τα εφαρμόσουν στη δουλειά τους. Άλλο γνωρίζω τα μαθηματικά που χρειάζομαι και τα εφαρμόζω στην δουλειά μου και άλλο τα διδάσκω. Ο δάσκαλος των μαθηματικών για να ενθουσιάσει, να εμπνεύσει τους μαθητές του, να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους και να τους κάνει να αγαπήσουν τα Μαθηματικά, θα πρέπει να έχει μια σφαιρική άποψη για αυτά και ολοκληρωμένη μαθηματική μόρφωση και κουλτούρα. Διαφορετικά θα έλθει στιγμή που δεν θα μπορεί να απαντήσει σε απορίες των μαθητών του, θα τους μπερδέψει και θα τους δώσει την εντύπωση ότι τα Μαθηματικά είναι ακατανόητα και μυστηριώδη και φυσικά θα τους κάνει να τα μισήσουν. Κύριε Υπουργέ. Οι μαθητές που λέτε ότι στο Λύκειο ήταν πολύ καλοί στα Μαθηματικά και έγιναν για παράδειγμα Μηχανικοί, ίσως να έγιναν πολύ καλοί Μηχανικοί. Ίσως να έμαθαν πολύ καλά τα Μαθηματικά που τους χρειάζονται στην δουλειά τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει κιόλας ότι είναι σε θέση να διδάξουν Μαθηματικά. Ίσως αν γινόταν μαθηματικοί, να ήταν πολύ καλοί. Κύριε Υπουργέ. Είναι επιζήμιο και επικίνδυνο ένας μη μαθηματικός, για παράδειγμα ένας μηχανικός, να διδάσκει Μαθηματικά. Όπως ακριβώς είναι επικίνδυνο ένας μαθηματικός να κάνει στατικές μελέτες σε ένα κτίριο.