*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές ΠΕ03  (Αναγνώστηκε 874253 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2604 στις: Απρίλιος 17, 2016, 12:30:22 μμ »
Πιστευω εδω η λυση ειναι πιο ευκολη  και μαλιστα ανεξοδη!! Ας βαλουν τον καλυτερο μαθητη της ταξης να διδαξει  μαθηματικα να ησυχασουμε και αν καποιος αλλος μαθητης διαφωνει ας παει στο ΣΤΕ.
Υπάρχει και καλύτερη λύση ο υπολογιστής αφού μπορεί να τα υπολογίζει μόνος του... γιατί να κουραζόμαστε κάνοντας υπολογισμούς...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:17:45 »

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2605 στις: Απρίλιος 18, 2016, 08:48:44 μμ »
Να βαζουμε τα πραγμα τα στη θεση τους..
http://www.ipaideia.gr/oxi-pia-fisiki-mono-parking-anakoinosi-tis-enosis-elinon-fisikon.html

Αποσυνδεδεμένος minus03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2606 στις: Απρίλιος 18, 2016, 09:13:53 μμ »
Να βαζουμε τα πραγμα τα στη θεση τους..
http://www.ipaideia.gr/oxi-pia-fisiki-mono-parking-anakoinosi-tis-enosis-elinon-fisikon.html

να στειλουμε και μαθηματικη εταιρεία...εγω θα στείλω τώρα...δεν θα τη πληρωσουν οι μαθηματικοι και οι φυσικοι τη νύφη, επειδη ειναι ανίκανοι....

Αποσυνδεδεμένος v03

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2607 στις: Απρίλιος 18, 2016, 09:27:20 μμ »
Εννοείται οτι πρέπει να πάρει θέση και η μαθηματική εταιρεία!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:17:45 »

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2608 στις: Απρίλιος 19, 2016, 02:03:19 πμ »
ρε παιδια, ενταξει καταλαβαινω οτι σας τσουζει το να διδασκονται αυτα τα μαθηματα απο μηχανικους οπως επηρεαζει και εμενα που ειμαι πε04, αλλα γιατι να μη διδασκονται απο αυτους? για παραδειγμα στους πολιτικους μηχανικους ΕΜΠ εχουν 12 μαθηματικα, τεχνικες μηχανικες, στατικες που ειναι φυσικες, καποια τμηματα εχουν ηλεκτρισμο, θερμοδυναμικες, ρευστομηχανικες, χαμος γινεται.
   γιατι να μη τα διδασκουν στο γυμνασιο εστω και να μπορει ο βιολογος ή ο γεωλογος π.χ?
Επισης ο γεωπονος και ο τεχνολογος τροφιμων δεν μπορει να διδασκει χημεια??
δεν πρεπει να κοιταμε τα του οικου μας σε τοσο δυσκολες εποχες γιατι θα γυρισει μπουμερανγκ. διορισμοι πρεπει να γινουν..η διχονοια φερνει αντιθετα αποτελεσματα .

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2609 στις: Απρίλιος 19, 2016, 09:53:02 πμ »
Nα μη διδάσκονται μαθηματικά από μη μαθηματικούς!!
Να μη διδάσκεται η Φυσική απο μη Φυσικούς!!
Να μη διδάσκεται Χημεία απο μη Χημικούς!!
Κτλ...
Γιατί;;; Πολύ απλά διότι υπάρχουν τόσοι Μαθηματικοί, τόσοι Φυσικοί, Χημικοί κτλ που μένουν ανενεργοί, που βγαίνουν απο καθηγητικές σχολές προκειμένου κάποια στιγμή να απασχοληθούν στο αγαπημένο τους αντικείμενο και ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να διδάσκονται τα συγκεκριμένα μαθήματα απο ειδικότητες άλλων σχολών που έχουν Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κτλ απο σπόντα στο πρόγραμμα τους. Μην τρελαθούμε τελείως. Τα κάναμε όλα ίσιωμα!!
Εκαστος εφ'ω ετάχθη!!

Αποσυνδεδεμένος nikostz1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2610 στις: Απρίλιος 19, 2016, 10:20:02 πμ »
Γιατι ειναι τελειος διαφορετικο ξερω με το διδασκω...
ρε παιδια, ενταξει καταλαβαινω οτι σας τσουζει το να διδασκονται αυτα τα μαθηματα απο μηχανικους οπως επηρεαζει και εμενα που ειμαι πε04, αλλα γιατι να μη διδασκονται απο αυτους? για παραδειγμα στους πολιτικους μηχανικους ΕΜΠ εχουν 12 μαθηματικα, τεχνικες μηχανικες, στατικες που ειναι φυσικες, καποια τμηματα εχουν ηλεκτρισμο, θερμοδυναμικες, ρευστομηχανικες, χαμος γινεται.
   γιατι να μη τα διδασκουν στο γυμνασιο εστω και να μπορει ο βιολογος ή ο γεωλογος π.χ?
Επισης ο γεωπονος και ο τεχνολογος τροφιμων δεν μπορει να διδασκει χημεια??
δεν πρεπει να κοιταμε τα του οικου μας σε τοσο δυσκολες εποχες γιατι θα γυρισει μπουμερανγκ. διορισμοι πρεπει να γινουν..η διχονοια φερνει αντιθετα αποτελεσματα .

Αποσυνδεδεμένος taekmaria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 417
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03..Το πιο τέλειο, είναι να μν είσαι τέλειος...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2611 στις: Απρίλιος 19, 2016, 10:51:07 πμ »
Nα μη διδάσκονται μαθηματικά από μη μαθηματικούς!!
Να μη διδάσκεται η Φυσική απο μη Φυσικούς!!
Να μη διδάσκεται Χημεία απο μη Χημικούς!!
Κτλ...
Γιατί;;; Πολύ απλά διότι υπάρχουν τόσοι Μαθηματικοί, τόσοι Φυσικοί, Χημικοί κτλ που μένουν ανενεργοί, που βγαίνουν απο καθηγητικές σχολές προκειμένου κάποια στιγμή να απασχοληθούν στο αγαπημένο τους αντικείμενο και ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ να διδάσκονται τα συγκεκριμένα μαθήματα απο ειδικότητες άλλων σχολών που έχουν Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κτλ απο σπόντα στο πρόγραμμα τους. Μην τρελαθούμε τελείως. Τα κάναμε όλα ίσιωμα!!
Εκαστος εφ'ω ετάχθη!!
  Καλημέρα σας  8),
μετά από αυτά...βλέπω τον Φίλη να φεύγει νύχτα...δεν παίζεται...ότι του κατέβει λέει...αν γίνει αυτό στους Μαθηματικούς, Φυσικούς...θα το κάνει σε όλες τις ειδικότητες... οπότε διαμαρτυρία!!! Στείλτε τον σπίτι του!!! >:(
Ότι του φανεί του λωλοστεφανή!!!
Τα απίθανα είναι πιθανά, τα πιθανά είναι απίθανα... ;)

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2612 στις: Απρίλιος 19, 2016, 02:38:10 μμ »


ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ  ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πανεπιστημίου (Ελευθερίου Βενιζέλου) 34>
106 79   ΑΘΗΝΑ
Τηλ. 3616532 - 3617784 - Fax: 3641025
e-mail : info@hms.gr
www.hms.gr
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

     Σχετικά με την αναφορά στα μαθηματικά και τη διδασκαλία τους, σε δηλώσεις που αποδίδονται στον Υπουργό Παιδείας σε ομιλία για το ολιστικό τεχνικό λύκειο και ιδιαίτερα για τη σύνδεση του πτυχίου των εκπαιδευτικών με το γνωστικό αντικείμενο που καλούνται να διδάξουν, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία έχει να επισημάνει τα εξής:

 

    Θα πρέπει να αποφεύγεται από το δημόσιο λόγο η επανάληψη στερεότυπων αντιλήψεων, είτε ελιτιστικής κατεύθυνσης (οι "καλύτεροι" πηγαίνουν στα πολυτεχνεία), είτε ισοπεδωτικής κατεύθυνσης ("και ο μηχανικός ξέρει μαθηματικά, άρα θα μπορούσε και να διδάσκει στο σχολείο"). Ιδιαίτερα στις παραμονές των εξετάσεων, όπου τα μαθηματικά έχουν κεντρικό ρόλο και βαρύτητα στις επιλογές των υποψηφίων.
    Η διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών δεν μπορεί να είναι ούτε προϊόν τεχνικής μαθητείας, ούτε διεκπεραίωση μια ασκησιολογίας. Είναι ένα πολύπλοκο έργο σε όλες τις ηλικίες και συνθήκες εκπαίδευσης, με διακριτούς στόχους και μεθοδολογικές ιδιαιτερότητες ανάμεσα στην προσχολική, στην πρωτοβάθμια, στη δευτεροβάθμια και στην τεχνική εκπαίδευση.
    Σε όλες όμως τις περιπτώσεις χρειάζεται ο/η εκπαιδευτικός να διαθέτει βαθιά μαθηματική καλλιέργεια και γνώση των διεργασιών της μάθησης και της παιδαγωγικής επιστήμης. Είναι ένα ζήτημα που ορθά τίθεται και απασχολεί τα πανεπιστημιακά τμήματα και τις επιστημονικές εταιρείες.
    Η ΕΜΕ δραστηριοποιείται συστηματικά σε αυτή την κατεύθυνση με εκδόσεις, συνέδρια και σεμινάρια. Συντονίζει τις ελληνικές δράσεις με τις αντίστοιχες διεθνείς και είναι πρόθυμη να ενημερώσει με έγκυρο τρόπο την ηγεσία του Υπουργείου και του ΙΕΠ.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας

     Ο Πρόεδρος                                                                                            Ο Γενικός Γραμματέας
      Νικόλαος Αλεξανδρής                                                                                   Ιωάννης Τυρλής
Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς                                         Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2613 στις: Απρίλιος 19, 2016, 03:14:58 μμ »
μακαρι ολοι να διδασκαν το μσθημα τους!!!οι φυσικοι και οι μαθηματικοι που εχετε δυνατους συλλογος να πιεσετε προς τα κει!!οι μονιμοι το θελουν αυτο ομως?οταν ο χημικος με το μονοωρο θα παει σε 3 σχολεια και ο φυσικος σε 2? κ εγω ως γεωλογος τα κενα μας τα καλυπτουν μαθηματικοι και φυσικοι και μετα δημιουργουνται δικα τους κενα και καλουν αναπληρωτες.
οσο για το ξερω και το διδασκω πειτε μου ποσα μαθηματα παιδαγωγικων εχουν οι φυσικομαθηματικες σχολες??και αυτα ειναι υποχρεωτικα ή επιλογης? επισης οι μηχανικοι που δεν εχουν παιδαγωγικη καταρτιση σαν εμας (χαχα) πρεπει να βγαλουν ασπαιτε για να διδαξουν!!! επισης στους χημικους μηχανικους που εχω κανει μαστερ και Διδακτορικο εχουν 3 μαθηματα παιδαγωγικων...ως γεωλογος δεν διδαχθηκα ουτε ενα, απλα τωρα εβαλαν κανα δυο επιλογης. τοτε δεν υπηρχαν!!μη σκεφτεστε συντεχνειακα παιδια, τη χαρη του υπουργειου κανετε..

Αποσυνδεδεμένος Chunk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 372
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2614 στις: Απρίλιος 19, 2016, 03:56:13 μμ »
http://xenesglosses.eu/2016/04/enas-ypourgos-paideias-pou-agnoei-ta-b/

Κύριε Υπουργέ. Μαθηματικά δεν είναι μόνο αυτά που μάθατε εσείς στο σχολείο. Ούτε μόνο αυτά που μαθαίνει ένας μηχανικός ή ένας ηλεκτρολόγος ή ένας τοπογράφος κτλ. για τις ανάγκες της επιστήμης του. Αυτοί μαθαίνουν όσα μαθηματικά τους χρειάζονται και μάλιστα όχι κατά αυστηρό τρόπο. Διδάσκονται Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και δεν αποκτούν ολοκληρωμένη εικόνα των μαθηματικών. Δεν αποκτούν μαθηματική συνείδηση και κουλτούρα. Όσα Μαθηματικά διδάσκονται δεν τα μαθαίνουν για να τα διδάξουν, αλλά για να τα εφαρμόσουν στη δουλειά τους. Άλλο γνωρίζω τα μαθηματικά που χρειάζομαι και τα εφαρμόζω στην δουλειά μου και άλλο τα διδάσκω. Ο δάσκαλος των μαθηματικών για να ενθουσιάσει, να εμπνεύσει τους μαθητές του, να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους και να τους κάνει να αγαπήσουν τα Μαθηματικά, θα πρέπει να έχει μια σφαιρική άποψη για αυτά και ολοκληρωμένη μαθηματική μόρφωση και κουλτούρα. Διαφορετικά θα έλθει στιγμή που δεν θα μπορεί να απαντήσει σε απορίες των μαθητών του, θα τους μπερδέψει και θα τους δώσει την εντύπωση ότι τα Μαθηματικά είναι ακατανόητα και μυστηριώδη και φυσικά θα τους κάνει να τα μισήσουν. Κύριε Υπουργέ. Οι μαθητές που λέτε ότι στο Λύκειο ήταν πολύ καλοί στα Μαθηματικά και έγιναν για παράδειγμα Μηχανικοί, ίσως να έγιναν πολύ καλοί Μηχανικοί. Ίσως να έμαθαν πολύ καλά τα Μαθηματικά που τους χρειάζονται στην δουλειά τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει κιόλας ότι είναι σε θέση να διδάξουν Μαθηματικά. Ίσως αν γινόταν μαθηματικοί, να ήταν πολύ καλοί. Κύριε Υπουργέ. Είναι επιζήμιο και επικίνδυνο ένας μη μαθηματικός, για παράδειγμα ένας μηχανικός, να διδάσκει Μαθηματικά. Όπως ακριβώς είναι επικίνδυνο ένας μαθηματικός να κάνει στατικές μελέτες σε ένα κτίριο. Βεβαίως, επιζήμιο και επικίνδυνο είναι και ένας μη φυσικός να διδάσκει Φυσική, ένας μη χημικός να διδάσκει Χημεία , ένας οφθαλμίατρος να κάνει εγχείρηση ανοικτής καρδιάς ( και οι οφθαλμίατροι έχουν μάθει μερικά πράγματα για την καρδιά) κτλ. Δεν πρόκειται λοιπόν για «Παραλογισμοί που υπακούουν σε συντεχνιακές αντιλήψεις», όπως λέτε. Πρόκειται για την ουσία αυτή καθ’ αυτή της εκπαίδευσης.
Κύριε Υπουργέ. Πιθανόν αυτά να μην τα γνωρίζατε και ίσως δικαιολογημένα. Αλλά, από τη στιγμή που γίνατε Υπουργός Παιδείας, οφείλατε να φροντίσετε να τα μάθετε. Διότι ένας Υπουργός Παιδείας που αγνοεί αυτά τα βασικά και σοβαρά πράγματα, είναι επικίνδυνος για την κοινωνία. Αθήνα 18 – 4 – 2016 Με τιμή Αντώνης Κυριακόπουλος Μαθηματικός – Συγγραφέας

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/04/enas-ypourgos-paideias-pou-agnoei-ta-b/

Αποσυνδεδεμένος taekmaria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 417
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03..Το πιο τέλειο, είναι να μν είσαι τέλειος...
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2615 στις: Απρίλιος 20, 2016, 07:36:28 πμ »
http://xenesglosses.eu/2016/04/enas-ypourgos-paideias-pou-agnoei-ta-b/

Κύριε Υπουργέ. Μαθηματικά δεν είναι μόνο αυτά που μάθατε εσείς στο σχολείο. Ούτε μόνο αυτά που μαθαίνει ένας μηχανικός ή ένας ηλεκτρολόγος ή ένας τοπογράφος κτλ. για τις ανάγκες της επιστήμης του. Αυτοί μαθαίνουν όσα μαθηματικά τους χρειάζονται και μάλιστα όχι κατά αυστηρό τρόπο. Διδάσκονται Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και δεν αποκτούν ολοκληρωμένη εικόνα των μαθηματικών. Δεν αποκτούν μαθηματική συνείδηση και κουλτούρα. Όσα Μαθηματικά διδάσκονται δεν τα μαθαίνουν για να τα διδάξουν, αλλά για να τα εφαρμόσουν στη δουλειά τους. Άλλο γνωρίζω τα μαθηματικά που χρειάζομαι και τα εφαρμόζω στην δουλειά μου και άλλο τα διδάσκω. Ο δάσκαλος των μαθηματικών για να ενθουσιάσει, να εμπνεύσει τους μαθητές του, να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους και να τους κάνει να αγαπήσουν τα Μαθηματικά, θα πρέπει να έχει μια σφαιρική άποψη για αυτά και ολοκληρωμένη μαθηματική μόρφωση και κουλτούρα. Διαφορετικά θα έλθει στιγμή που δεν θα μπορεί να απαντήσει σε απορίες των μαθητών του, θα τους μπερδέψει και θα τους δώσει την εντύπωση ότι τα Μαθηματικά είναι ακατανόητα και μυστηριώδη και φυσικά θα τους κάνει να τα μισήσουν. Κύριε Υπουργέ. Οι μαθητές που λέτε ότι στο Λύκειο ήταν πολύ καλοί στα Μαθηματικά και έγιναν για παράδειγμα Μηχανικοί, ίσως να έγιναν πολύ καλοί Μηχανικοί. Ίσως να έμαθαν πολύ καλά τα Μαθηματικά που τους χρειάζονται στην δουλειά τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει κιόλας ότι είναι σε θέση να διδάξουν Μαθηματικά. Ίσως αν γινόταν μαθηματικοί, να ήταν πολύ καλοί. Κύριε Υπουργέ. Είναι επιζήμιο και επικίνδυνο ένας μη μαθηματικός, για παράδειγμα ένας μηχανικός, να διδάσκει Μαθηματικά. Όπως ακριβώς είναι επικίνδυνο ένας μαθηματικός να κάνει στατικές μελέτες σε ένα κτίριο. Βεβαίως, επιζήμιο και επικίνδυνο είναι και ένας μη φυσικός να διδάσκει Φυσική, ένας μη χημικός να διδάσκει Χημεία , ένας οφθαλμίατρος να κάνει εγχείρηση ανοικτής καρδιάς ( και οι οφθαλμίατροι έχουν μάθει μερικά πράγματα για την καρδιά) κτλ. Δεν πρόκειται λοιπόν για «Παραλογισμοί που υπακούουν σε συντεχνιακές αντιλήψεις», όπως λέτε. Πρόκειται για την ουσία αυτή καθ’ αυτή της εκπαίδευσης.
Κύριε Υπουργέ. Πιθανόν αυτά να μην τα γνωρίζατε και ίσως δικαιολογημένα. Αλλά, από τη στιγμή που γίνατε Υπουργός Παιδείας, οφείλατε να φροντίσετε να τα μάθετε. Διότι ένας Υπουργός Παιδείας που αγνοεί αυτά τα βασικά και σοβαρά πράγματα, είναι επικίνδυνος για την κοινωνία. Αθήνα 18 – 4 – 2016 Με τιμή Αντώνης Κυριακόπουλος Μαθηματικός – Συγγραφέας

Διαβάστε περισσότερα: http://xenesglosses.eu/2016/04/enas-ypourgos-paideias-pou-agnoei-ta-b/
Καλημέρα σας  8)
Πέστα Χρυσόστομε ;DΝα αγιάσει το στοματάκι σου!!! ;)Φίλη...ουου...go home... >:(
Τα απίθανα είναι πιθανά, τα πιθανά είναι απίθανα... ;)

Αποσυνδεδεμένος Kandr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2616 στις: Απρίλιος 20, 2016, 05:32:42 μμ »
Αναζητώ Μαθηματικούς Δευτεροβάθμιας για κλείσω την εργασία μου. Στον παρακάτω σύνδεσμο βρίσκεται ένα ερωτηματολόγιο σε ηλεκτρονική μορφή. Όποιος συνάδελφος λάβει μέρος ή το προωθήσει σε Μαθηματικούς που διδάσκουν σε σχολεία θα με βοηθήσει πολύ!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
http://goo.gl/forms/ZiUG0v05Nz

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές ΠΕ03
« Απάντηση #2617 στις: Απρίλιος 21, 2016, 07:06:03 μμ »
Τελευταία εργάσιμη ημέρα για υποβολή αίτησης παραίτησης ορίζεται η 4η Μαΐου 2016
Καταληκτική ημερομηνία ανάκλησης είναι η 3η Ιουνίου 2016, εννοείται μόνο για όσους υποβάλλουν αίτηση παραίτησης στις 04/05/2016.
Να αδειάσει καμιά θέση και για τους μηχανικούς…
Θα βολευτούμε και φέτος με μαθηματικούς μόνο σε Β και Γ γενικού λυκείου..
Αυτή τη στιγμή περίπου 50.000 άνθρωποι παγκοσμίως ασχολούνται με την ταξινόμηση των ειδών, με σκοπό μέχρι το 2040 να έχει καταγραφεί το σύνολο των ειδών του ζωικού και φυτικού βασιλείου. Εκτιμάται ότι κάθε χρόνο εξαφανίζονται περίπου 30.000 είδη!
Σύμφωνα με την IUNC και την WWF Ελλάδας ποιο από τα παρακάτω βρίσκεται σε κρίσιμη απειλή
α) η αρκούδα
β) η μεσογειακή φώκια
γ) η βίδρα
δ) ο μαθηματικός
 ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 396
Σύνολο: 397

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.