0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
WowΠολύ καλές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις
http://xenesglosses.eu/2016/04/enas-ypourgos-paideias-pou-agnoei-ta-b/Κύριε Υπουργέ. Μαθηματικά δεν είναι μόνο αυτά που μάθατε εσείς στο σχολείο. Ούτε μόνο αυτά που μαθαίνει ένας μηχανικός ή ένας ηλεκτρολόγος ή ένας τοπογράφος κτλ. για τις ανάγκες της επιστήμης του. Αυτοί μαθαίνουν όσα μαθηματικά τους χρειάζονται και μάλιστα όχι κατά αυστηρό τρόπο. Διδάσκονται Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και δεν αποκτούν ολοκληρωμένη εικόνα των μαθηματικών. Δεν αποκτούν μαθηματική συνείδηση και κουλτούρα. Όσα Μαθηματικά διδάσκονται δεν τα μαθαίνουν για να τα διδάξουν, αλλά για να τα εφαρμόσουν στη δουλειά τους. Άλλο γνωρίζω τα μαθηματικά που χρειάζομαι και τα εφαρμόζω στην δουλειά μου και άλλο τα διδάσκω. Ο δάσκαλος των μαθηματικών για να ενθουσιάσει, να εμπνεύσει τους μαθητές του, να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις τους και να τους κάνει να αγαπήσουν τα Μαθηματικά, θα πρέπει να έχει μια σφαιρική άποψη για αυτά και ολοκληρωμένη μαθηματική μόρφωση και κουλτούρα. Διαφορετικά θα έλθει στιγμή που δεν θα μπορεί να απαντήσει σε απορίες των μαθητών του, θα τους μπερδέψει και θα τους δώσει την εντύπωση ότι τα Μαθηματικά είναι ακατανόητα και μυστηριώδη και φυσικά θα τους κάνει να τα μισήσουν. Κύριε Υπουργέ. Οι μαθητές που λέτε ότι στο Λύκειο ήταν πολύ καλοί στα Μαθηματικά και έγιναν για παράδειγμα Μηχανικοί, ίσως να έγιναν πολύ καλοί Μηχανικοί. Ίσως να έμαθαν πολύ καλά τα Μαθηματικά που τους χρειάζονται στην δουλειά τους. Αυτό όμως δεν σημαίνει κιόλας ότι είναι σε θέση να διδάξουν Μαθηματικά. Ίσως αν γινόταν μαθηματικοί, να ήταν πολύ καλοί. Κύριε Υπουργέ. Είναι επιζήμιο και επικίνδυνο ένας μη μαθηματικός, για παράδειγμα ένας μηχανικός, να διδάσκει Μαθηματικά. Όπως ακριβώς είναι επικίνδυνο ένας μαθηματικός να κάνει στατικές μελέτες σε ένα κτίριο.
Περιμένω, όχι με ιδιαίτερη αγωνία ειναι αλήθεια, από την ΕΜΕ αλλά και όσους μαθηματικούς απευθύνουν φλογερές επιστολές προς τον Φίλη (η τις επικροτούν με σταυρουδακια και ´πεςταχρυςοςτομέ) να απαιτήσουν επίσης όλοι οι μαθηματικοί που διδάσκουν πληροφορική , ακόμα και μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο, να μεταταγούν άμεσα στον κλάδο πε03.
....Εεεεμ αγαπητέ Νίκο , σε ολες τις σχετικές ανακοινώσεις της η ΕΜΕ , ( και στο προηγούμενο θέμα , πριν μήνες , για τη 2η ανάθεση στα γυμνάσια) , κόπτεται για το καλό των παιδιών , και ποσό κακό τους κανει η διδασκαλία των μαθηματικών από μη μαθηματικούς. Δεν βλέπεις μια τόση δά υποκρισία ; Δε βλέπω να με σταυρωνετε ουτε να με δοξάζετε.... Γιατί ρε παιδιά; Πάσχα ειναι , ταιριάζει....
Νομίζω είμαι σαφής Νίκο. Αν η ΕΜΕ έλεγε ειλικρινώς , κοιτάξτε, μαθηματικά πρέπει να κάνουν μόνο οι μαθηματικοί γιατί έτσι μας συμφέρει και ειναι καλό για τα παιδιά ΑΛΛΑ αυτο ισχύει και για τους άλλους κλαδους τότε ναι μαζί σας.Αλλά όταν βγάζει δακρύβρεχτες ανακοινώσεις για το καλο των παιδιών και την επιστημονικότητα και δεν αναφέρει τιποτα άλλο συγνώμη αλλά ειναι αισχρή και υποκριτική συντεχνιακή πολιτική.Στα να λέμε , αν μηχανικοί και πληροφορικοί κάνουν μαθηματικά ειναι κακό , αντιεπιστημονικό, άδικο για τα παιδιά Αλλά αν κάνουν οι μαθηματικοί προγραμματισμό στη γ λυκείου , ε δε τρέχει τιποτα μωρε , ειναι μέρα Τρίτη
Σου διαφεύγει σκοπίμως οτι αυτοί που έχουν πρόβλημα με το ωράριο τους γιατί πλεονάζουν και δεν έχουν τι να τους κάνουν, είναι (μεταξύ άλλων) και οι πληροφορικάριοι...Σε όλα τα σχολεία που πήγα οι μαθηματικοί έκαναν το μάθημα τους και είναι γνωστο οτι έχουμε τις περισσότερες ελλειψεις...23 ώρες μαθηματικά...Αντιθέτως οι πε19-20, ζητημα οι μισές ώρες να ήτα πληροφορική...οι άλλες ήταν project, τεχνολογία, ΣΕΠ, μαθηματικά γυμνασιου, υπεύθυνοι περιβαλλοντικών προγραμμάτων , και άλλα όμορφα...Μην λες οτι να ναι λοιπόν...κανε μια βόλτα απο τα σχολεία να δεις τι γίνεται...Το οτι πήραν περισσότερους πληροφορικαριους απ οτι χρειαζονταν δεν φταίνε οι μαθηματικοί...Ας τους πάρουν γραμματειακή υποστήριξη...