*

Αποστολέας Θέμα: Μαθητές ή φιλόλογοι ;  (Αναγνώστηκε 4997 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 10:21:55 am »
Πρόσφατα είδα βαθμολογίες τετραμήνου θεωρητικής κατεύθυνσης τρίτης λυκείου της περιοχής μου...οι μέσοι όροι τμήματος ήταν Α) αρχαία 19(!)  β) λατινικα 19,5 γ) ιστορια 19 δ)κείμενα 18 ε) έκθεση 18.5 (!!!)...τι στο διάβολο σε μικρούς Μπαμπινιώτηδες έπεσα ; ηθελα να ξερα οι συναδελφοι εκει λιγη τσιπα και αξιοπρεπεια δεν διαθετουν ; ειπαμε να βοηθαμε τα παιδια αλλα οχι και να ξεφτιλιζομαστε...ετσι περιμενουμε να παρει σοβαρα το υπουργειο το ρολο του καθηγητη στις αλλαγες που ερχονται;; πως η βαθμολογια μας θα αποκτησει ρολο οταν ειναι τελειως ασοβαρη ;

Υ.Γ περιττο βεβαια να σας πω τι μουρμουρες ακουμε οι καθηγητες του αλλου λυκειου που στην προσπαθεια μας να ειμαστε αντικειμενικοι και δικαιοι εχουμε μεσους όρους γύρω στο 15...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:18:09 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 10:30:36 am »
Aυτο που λες πραγματικα ισχυει.
Εκανα ιδιαιτερο Αρχαια σε μαθητρια Γ'Γυμνασιου που φοιτα στη Ραλλειο Πειραια. Δεν ηξερε ουτε τις πτωσεις των ουσιαστικων. (ονομαστικη "ο" , γενικη "της"...) !!!!
Οταν ειδα το βαθμο 17, τρελαθηκα!!!!
 
                     
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 10:37:09 am »
και σε δικούς μας μαθητές του φροντιστηρίου μας έχουν μπει υψηλοί βαθμοί που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. αυτό όμως είναι δίκοπο μαχαίρι γιατί νε μεν τους βοηθάν αν στο τέλος γράψουν καλά αλλά από την άλλη τους κάνει να επαναπαύονται και οι δικές μας φωνές διαβάστε περισσότερο γιατί οι βάθμοί δύσκολα γράφονται στις πανελλήνιες πάνε στο βρόντο.

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 11:25:53 am »
Εμάς εδώ στα γυμνάσια δεν πολυβάζουν βαθμούς αλλά γ'λυκείου τους φουσκώνουν από το 2000 που άλλαξε το σύστημα... είναι κρίμα να χάσεις κ το παραμικρό μόριο από τα προφορικά. προσωπικά είχα χάσει. ένα μοριάκι μπορεί να σε πάει σε άλλη σχολή ή άλλη πόλη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:18:09 »

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 11:48:26 am »
Δεν ισχύει μόνο στα Φιλολογικά. Και στα Μαθηματικά π.χ. το ίδιο γίνεται.
Ίσως το "πρώτα ο μαθητής" εξελίχθηκε σε "μη κοπεί ο μαθητής"...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 12:26:12 pm »
εμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους  μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)

εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 03, 2011, 12:57:37 pm από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 12:28:45 pm »
εμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους  μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)

εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος συννεφούλα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 268
  • Φύλο: Γυναίκα
  • φωτο: σύννεφα στο
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 04:04:29 pm »
εμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους  μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)

εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....


Έχεις δίκιο, Μάρκο. Σήμερα βλέπουμε το φαινόμενο οι γονείς να ζητούν το λόγο από το δάσκαλο, αν δεν βαθμολογήσει κατά την επιθυμία του παιδιου/γονιού... :P :o >:(
H ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, Φ.Ντοστογιέφσκι

"Καθένας μας κρύβει μέσα του μιαν αναπάντεχη άνοιξη" Α.Κ.

Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 642
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 04:12:45 pm »
εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....
[/quote]Τί μου θύμισες τώρα! ;D :-[
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:21:28 pm »
Πρόσφατα είδα βαθμολογίες τετραμήνου θεωρητικής κατεύθυνσης τρίτης λυκείου της περιοχής μου...οι μέσοι όροι τμήματος ήταν Α) αρχαία 19(!)  β) λατινικα 19,5 γ) ιστορια 19 δ)κείμενα 18 ε) έκθεση 18.5 (!!!)...τι στο διάβολο σε μικρούς Μπαμπινιώτηδες έπεσα ; ηθελα να ξερα οι συναδελφοι εκει λιγη τσιπα και αξιοπρεπεια δεν διαθετουν ; ειπαμε να βοηθαμε τα παιδια αλλα οχι και να ξεφτιλιζομαστε...ετσι περιμενουμε να παρει σοβαρα το υπουργειο το ρολο του καθηγητη στις αλλαγες που ερχονται;; πως η βαθμολογια μας θα αποκτησει ρολο οταν ειναι τελειως ασοβαρη ;

Υ.Γ περιττο βεβαια να σας πω τι μουρμουρες ακουμε οι καθηγητες του αλλου λυκειου που στην προσπαθεια μας να ειμαστε αντικειμενικοι και δικαιοι εχουμε μεσους όρους γύρω στο 15...

Εμένα πάλι γιατί αυτό μου φαίνεται μια σύγκριση του τύπου "εμείς οι καλοί και αντικειμενικοί και δίκαιοι κάνουμε τη δουλειά μας , ενώ οι άλλοι οι αισχροί, οι ξετσίπωτοι και οι αναξιοπρεπείς είναι αδιάφοροι"...

Συνάδελφοι, μάλλον θα έπρεπε να προσέχουμε τον τρόπο με τον οποίο εκφραζόμαστε και για συναδέρφους και για τα παιδια!
Το "αντικειμενικό" και το "δίκαιο" σε καμία περίπτωση δε μπορώ να το συσχετίσω με το υπάρχον σύστημα βαθμολόγησης και αξιολόγησης γενικότερα! Τις αδικίες που δημιουργεί τις λαμβάνετε υπόψη όταν προσπαθείτε να είστε αντικειμενικοί και δίκαιοι;
Νομίζω ότι η σύγκριση με τα παλιότερα χρόνια και συστήματα είναι άστοχη, γιατί στα δικά μας χρόνια η προφορική βαθμολογία δε μετρούσε για την εισαγωγή μας, και έτσι είχε την πολυτέλεια να είναι αντικειμενική και δίκαιη.
Αν τώρα κάποιοι έχετε τη δυνατότητα να λειτουργείτε ψύχραιμα και ψυχρά, χωρίς να σας απασχολεί αν η βαθμολογία σας ενδέχεται άδικα να μειώσει το βαθμό πρόσβασής τους, καλά κάνετε.
Προσωπικά προτιμώ να βάλω 19 στο μαθητή του 16 και 20 στο μαθητή του 17 (ειδικά στην κατεύθυνση!!!), όχι τόσο γιατί με απασχολεί το αν τελικά γράψει στο τέλος κι εγώ εκτεθω - είναι δική τους ευθύνη να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να πάρουν "καλό" βαθμό, όχι δική μου να τους τον χαρίσω, όσο γιατί θεωρώ ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά, και γιατί στο 2ο τετράμηνο εγώ σίγουρα θα απαιτήσω να ανταποκριθούν το βαθμό που πήραν.

Κι αφού λέμε και προσωπικές ιστορίες, όταν ήμουν στη δευτέρα λυκείου, στο πρώτο τετράμηνο στην ιστορία έγραψα 10 λόγω κωλύματος να διαβάσω, σε προειδοποιημένο διαγώνισμα, σαν αυτά που βάζουμε τώρα. Η καθηγήτρια, που με είχε στα φιλολογικά και την προηγούμενη χρονιά και με ήξερε, μου έβαλε στο τρίμηνο 17. Όλη η τάξη με έβριζε. Στο 2ο και 3ο τρίμηνο δεν υπήρξε μάθημα που να μη με εξετάσει, και φυσικά ήμουν κάθε φορά διαβασμένη. Και σημειωτέον, στα επόμενα τρίμηνα δε μου έβαλε 20, αλλά 18 και 19.
Στην άλγεβρα την ίδια χρονιά γράφω 1ο τρίμηνο διαγώνισμα 12 και σε 2 τεστ 17 και 19. Ο καθηγητής μου έβαλε 12 στο τρίμηνο. Κι εγώ βιβλίο δεν ξανάνοιξα!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:30:56 pm από AntreaEirini »

Αποσυνδεδεμένος olyadro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:39:42 pm »
Γι' αυτό ακριβώς, πρέπει να αποδεσμευτεί πλήρως η προφορική βαθμολογία του Λυκείου από την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Έτσι κι εμείς θα βαθμολογούμε αντικειμενικά και οι μαθητές θα ξέρουν πού βαδίζουν. Αν και κατά τη γνώμη μου, τα περισσότερα παιδιά ξέρουν τι αξίζουν και όταν τους βάζουμε πολύ υψηλότερη βαθμολογία, απλά μας θεωρούν ηλίθιους!

Αποσυνδεδεμένος kozzi1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:48:54 pm »

Αν τώρα κάποιοι έχετε τη δυνατότητα να λειτουργείτε ψύχραιμα και ψυχρά, χωρίς να σας απασχολεί αν η βαθμολογία σας ενδέχεται άδικα να μειώσει το βαθμό πρόσβασής τους, καλά κάνετε.
Προσωπικά προτιμώ να βάλω 19 στο μαθητή του 16 και 20 στο μαθητή του 17 (ειδικά στην κατεύθυνση!!!), όχι τόσο γιατί με απασχολεί το αν τελικά γράψει στο τέλος κι εγώ εκτεθω - είναι δική τους ευθύνη να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να πάρουν "καλό" βαθμό, όχι δική μου να τους τον χαρίσω, όσο γιατί θεωρώ ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά, και γιατί στο 2ο τετράμηνο εγώ σίγουρα θα απαιτήσω να ανταποκριθούν το βαθμό που πήραν.

Κι αφού λέμε και προσωπικές ιστορίες, όταν ήμουν στη δευτέρα λυκείου, στο πρώτο τετράμηνο στην ιστορία έγραψα 10 λόγω κωλύματος να διαβάσω, σε προειδοποιημένο διαγώνισμα, σαν αυτά που βάζουμε τώρα. Η καθηγήτρια, που με είχε στα φιλολογικά και την προηγούμενη χρονιά και με ήξερε, μου έβαλε στο τρίμηνο 17. Όλη η τάξη με έβριζε. Στο 2ο και 3ο τρίμηνο δεν υπήρξε μάθημα που να μη με εξετάσει, και φυσικά ήμουν κάθε φορά διαβασμένη. Και σημειωτέον, στα επόμενα τρίμηνα δε μου έβαλε 20, αλλά 18 και 19.
Στην άλγεβρα την ίδια χρονιά γράφω 1ο τρίμηνο διαγώνισμα 12 και σε 2 τεστ 17 και 19. Ο καθηγητής μου έβαλε 12 στο τρίμηνο. Κι εγώ βιβλίο δεν ξανάνοιξα!

..."αδικα" ??   ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??

κατι δεν παει καλα εδω...

Αποσυνδεδεμένος kozzi1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:55:12 pm »
Γι' αυτό ακριβώς, πρέπει να αποδεσμευτεί πλήρως η προφορική βαθμολογία του Λυκείου από την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Έτσι κι εμείς θα βαθμολογούμε αντικειμενικά και οι μαθητές θα ξέρουν πού βαδίζουν. Αν και κατά τη γνώμη μου, τα περισσότερα παιδιά ξέρουν τι αξίζουν και όταν τους βάζουμε πολύ υψηλότερη βαθμολογία, απλά μας θεωρούν ηλίθιους!

χαχαχαχαχ!  σωστοοοο!
σημερα δωσαμε βαθμους, μαθητης β λυκειου, απλη φυσικη παρουσια ολο το τετραμηνο, γραπτο 05, βαθμος τετρ. 12 ... "κυριε, ησασταν στις καλες σας επειδη κερδισε ο παοκ,ε?? " ...ηξερε και περιμενε μονοψηφιο...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 07:01:10 pm »
Να βγαζετε "αριστουχους" τα παιδια. Να βγαινουν στη ζωη και να απογοητευονται !!!
(βρε, μηπως το κανουν για να λενε οτι ειναι "καλοι" καθηγητες-καθηγηταράδες?)

Ωωωω, μη διορθωνουμε με κοκκινο μελάνι γιατι δημιουργουμε ψυχολογικο τραυμα στα παιδια!!! (η συγχρονη παιδαγωγικη το λεει αυτο), λες και η ζωη ειναι ....περίπατος!

Αχ, ποσο νοσταλγω τα παιδικα μου χρονια στο σχολειο, οπου εμπαινε στη ταξη ο καθηγητης με τον καταλογο στο χερι και σηκωνε 3 - 3 μαθητες ορθιους στο πινακα και μας περνουσε Ιερα Εξεταση!!!!
ιδρωναμε, μεχρι να τελειωσει η εξέταση!
και απο βαθμους?...φειδωλοι ολοι τους!!!

(εμενα μου ελεγε: "εσυ, που ερχεσαι με το μηχανακι και με το φραπε στο χερι,...για σηκω στον πινακα",
- " να παρω, κυρια, και το καφε μαζι μου?"
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 03, 2011, 07:03:49 pm από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182936
  • Σύνολο θεμάτων: 19476
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 642
Σύνολο: 649

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.148 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.