*

Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή ΜΚ σε νεοδιόριστους  (Αναγνώστηκε 7040 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος miss piggy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
    • Προφίλ
Αλλαγή ΜΚ σε νεοδιόριστους
« στις: Μάρτιος 13, 2011, 12:09:05 πμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι νεοδιόριστη και ακόμα περιμένω το χαρτί της αλλαγής του ΜΚ από τη δευτεροβάθμια που ανήκω. Σημειωτέον, έχω αλλάξει ΜΚ από πέρισυ το Νοέμβρη, αλλά καθώς διορίζομαστε με εισαγωγικό κλιμάκιο 18, πρέπει να περάσει και από το ΠΥΣΔΕ. Στο γραφείο που πήρα τηλ. είπαν ότι αφού κατάθεσαμε τις προϋπηρεσίες κατά το διορισμό, η αλλαγή γίνεται αυτόματα, χωρίς να κάνουμε κάτι άλλο εμείς.
Και ερωτώ: Σε πόσα ακριβώς χρόνια γίνεται αυτό; >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2011, 01:22:07 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:51:35 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 13, 2011, 12:48:03 πμ »
Από όσο γνωρίζω δεν κάνει χρόνια...κάτι μήνες κάνει. Πάντως σίγουρα παίρνεις αναδρομικά όσα σου χρωστάνε επειδή σε πλήρωναν με ΜΚ 18. Όποτε μην ανησυχείς. Να χαίρεσαι που πρόλαβες και διορίστηκες!  :)

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 13, 2011, 10:52:19 πμ »
καλό είναι να τους ξαναενοχλήσεις γιατι συχνά σε ξεχνάνε :-\
Δεν μπορεί να έχει περάσει τόσος καιρός και να μην έχει γίνει η αλλαγή!
παρέ τηλ στη Δευτεροβάθμια που ανήκεις και ρώτησε :)
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 13, 2011, 11:42:21 πμ »
Λοιπόν, επειδή όντως ξεχνιούνται ή απλά είναι κάφροι στείλε τους ένα εγγραφάκι- αίτηση που να έχει ως εξής και το οποίο θα τους ταρακουνήσει δεόντως:

"παρακαλώ ενημερώστε με εγγράφως και εντός του ορίου που έχει ορσθεί από τον Νόμο τον σχετικό με την απλούστευση των διοικητικών εργασιών για τα εξής:
α. πότε εστάλη από την υπηρεσία σας η εισήγηση αναγνώρισης υπηρεσίας στο αρμόδιο ΠΥΣΔΕ
β. πότε συνεδρίασε το ΠΥΣΔΕ για την αναγνώριση προϋπηρεσιών των νεοδιοριστων εκπ/κών και
γ. για ποιό λόγο δε μου έχουν καταβληθεί τα αναδρομικά ποσά που προκυπτουν απο τη διαφορά ΜΚ.
Δεδομένου ότι έχω κάνει την σχετική αίτηση την....(βάλε την ημερομηνια που έκανες αίτηση ή που κατέθεσες τα δικαιολογητικά σου) και έχουν ηδη περάσει ..... μήνες, παρακαλώ ενημερώστε με εγγράφως για τους λόγους που δικαιολογούν την εν λόγω καθυστέρηση."


Μέσα σε δέκα μερες θα έχουν φάει τον πωπό τους να σου απαντήσουν αλλά και να σε πληρώσουν.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:51:35 »

Αποσυνδεδεμένος miss piggy

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 13, 2011, 12:51:53 μμ »
Συνάδελφοι, ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις. Θα πράξω τα δέοντα. Αθάνατη Ελλαδίτσα.... Η δημόσια διοίκηση πετάει, η γραφειοκρατεία έχει εξαλειφθεί. Ζήτω το e-goverment!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 13, 2011, 02:22:44 μμ »
Εγώ θα διαφωνήσω μάλλον με τους προλαλήσαντες.
Κατά την γνώμη μου 1ον ΔΕΝ σε ξεχνάνε ΣΥΧΝΑ. Σε ξεχνάνε σπάνια. 2ον εάν θέλεις να μάθεις σε τι σημείο βρίσκεται η υπόθεσή σου καλό είναι να περάσεις από το γραφείο σου (ή να πάρεις τηλέφωνο εάν δεν μπορείς να πας από κει) και να ζητήσεις να μιλήσεις με τον συνάδελφο που είναι υπεύθυνος για τις αλλαγές ΜΚ. Έχε υπόψη σου ότι για να γίνουν οι αλλαγές ΜΚ, ο υπεύθυνος συνάδελφος πρέπει ουσιαστικά να κάτσει να ψάξει τα στοιχεία όλων των συναδέλφων που ανήκουν στο γραφείο (τον οποίον ο αριθμός θα είναι μάλλον της τάξεως των 3 με 4 100άδων) και να βρει ποιοί από αυτούς δικαιούνται κάποια αλλαγή. Αυτό όπως καταλαβαίνεις είναι επίπονο και χρονοβόρο, γι αυτό δεν μπορεί να γίνεται άμεσα για τον κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά. Γίνεται ανά μερικούς μήνες για όλους και τα χρήματα δίνονται αναδρομικά. Στο γραφέιο που δουλεύω γίνεται νομίζω ανά 3 μήνες. Άρα λοιπόν το πρώτο πράμα που πρέπει να ρωτήσεις είναι εάν το ΠΥΣΔΕ έχει αναγνωρίσει την προϋπηρεσία σου και το δέυτερο πότε ήταν η προηγούμενη "φουρνιά" αλλαγών ΜΚ και πότε η επόμενη. Εάν η αναγνώριση είχε γίνει πριν την προηγούμενη "φουρνιά" τότε έχεις δικαίωμα να γκρινιάξεις. Εάν όχι, τότε πάλι έχεις δικαίωμα να γκρινιάξεις και να ζητήσεις η αλλαγή να γίνει άμεσα (καθώς δεν υπάρχει κάποιος νόμος που ορίζει κάθε πότε θα γίνεται ο έλεγχος για αλλαγή ΜΚ από την υπηρεσία), αλλά έχε υπόψη σου ότι εάν το κάνεις αυτό θα φορτώσεις στον συγκεκριμένο συνάδελφο παραπάνω δουλειά χωρίς αυτός να έχει αμελήσει τα καθήκοντά του.

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 13, 2011, 02:38:40 μμ »
Αγαπητή happiness, για να λέμε ότι γίνεται συχνα, προφανώς έχουμε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις!
Γι' αυτό καλό είναι να έχουμε πάντα το νου μας.και φυσικά δεν είπαμε να τσακωθεί ή να γκρινιάξει αλλά να μην αφήνει να περνάει ο καιρός.Ένα απλό τηλεφώνημα για να το ξεκαθαρίσει ;)
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 13, 2011, 03:27:30 μμ »
Αγαπητή happiness, για να λέμε ότι γίνεται συχνα, προφανώς έχουμε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις!
Γι' αυτό καλό είναι να έχουμε πάντα το νου μας.και φυσικά δεν είπαμε να τσακωθεί ή να γκρινιάξει αλλά να μην αφήνει να περνάει ο καιρός.Ένα απλό τηλεφώνημα για να το ξεκαθαρίσει ;)
Τι να πω; σίγουρα σε πιστεύω. Απλά , ξέρεις, κρίνοντας ο καθένας από την προσωπική του εμπειρία, καταλήγει σε διαφορετική αίσθηση. Εγώ πχ δεν γνωρίζω προσωπικά καμία τέτοια περίπτωση ούτε στο γραφείο που είμαι έχει γίνει μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο.

Αποσυνδεδεμένος efkola

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 13, 2011, 04:35:26 μμ »
Αγαπητή happiness, για να λέμε ότι γίνεται συχνα, προφανώς έχουμε αρκετές τέτοιες περιπτώσεις!
Γι' αυτό καλό είναι να έχουμε πάντα το νου μας.και φυσικά δεν είπαμε να τσακωθεί ή να γκρινιάξει αλλά να μην αφήνει να περνάει ο καιρός.Ένα απλό τηλεφώνημα για να το ξεκαθαρίσει ;)
Συμφωνώ κ εγώ,soul.Φέρνοντας στο νου μου δύο συγκεκριμένα γραφεία(το ένα εντός,το άλλο εκτός Αττικής)συμπεραίνω ότι χρειάζεται να το κυνηγήσεις ή καλύτερα να το επισημάνεις στον/ην  αρμόδιο/α  υπάλληλο γιατί διαφορετικά υπάρχουν πιθανότητες να μη γίνει στην ώρα της η αλλαγή.Αυτό δε σημαίνει ότι αμφισβητώ αυτό που γράφει η happiness.Σίγουρα θα ισχύει για κάποια γραφεία αλλά όχι για όλα.

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 13, 2011, 04:36:14 μμ »
Εάν εγώ δεν "κυνηγούσα" την αλλαγή ΜΚ και τη χορήγηση επιδόματος προϊσταμένης,ακόμη δε θα τα έπαιρνα.
Από τη στιγμή που εγώ πρέπει να κάνω όλες αυτές τις ενέργεις,δηλ. να τηλεφωνώ και να στέλνω έγγραφα για το παραμικρό,δεν καταλαβαίνω και το λόγο ύπαρξης των γραφείων εκπαίδευσης.
Ας τα στέλνω κατευθείαν στη διεύθυνση.
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 13, 2011, 06:41:15 μμ »
Εγώ θα διαφωνήσω μάλλον με τους προλαλήσαντες.
Κατά την γνώμη μου 1ον ΔΕΝ σε ξεχνάνε ΣΥΧΝΑ. Σε ξεχνάνε σπάνια. 2ον εάν θέλεις να μάθεις σε τι σημείο βρίσκεται η υπόθεσή σου καλό είναι να περάσεις από το γραφείο σου (ή να πάρεις τηλέφωνο εάν δεν μπορείς να πας από κει) και να ζητήσεις να μιλήσεις με τον συνάδελφο που είναι υπεύθυνος για τις αλλαγές ΜΚ. Έχε υπόψη σου ότι για να γίνουν οι αλλαγές ΜΚ, ο υπεύθυνος συνάδελφος πρέπει ουσιαστικά να κάτσει να ψάξει τα στοιχεία όλων των συναδέλφων που ανήκουν στο γραφείο (τον οποίον ο αριθμός θα είναι μάλλον της τάξεως των 3 με 4 100άδων) και να βρει ποιοί από αυτούς δικαιούνται κάποια αλλαγή. Αυτό όπως καταλαβαίνεις είναι επίπονο και χρονοβόρο, γι αυτό δεν μπορεί να γίνεται άμεσα για τον κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά. Γίνεται ανά μερικούς μήνες για όλους και τα χρήματα δίνονται αναδρομικά. Στο γραφέιο που δουλεύω γίνεται νομίζω ανά 3 μήνες. Άρα λοιπόν το πρώτο πράμα που πρέπει να ρωτήσεις είναι εάν το ΠΥΣΔΕ έχει αναγνωρίσει την προϋπηρεσία σου και το δέυτερο πότε ήταν η προηγούμενη "φουρνιά" αλλαγών ΜΚ και πότε η επόμενη. Εάν η αναγνώριση είχε γίνει πριν την προηγούμενη "φουρνιά" τότε έχεις δικαίωμα να γκρινιάξεις. Εάν όχι, τότε πάλι έχεις δικαίωμα να γκρινιάξεις και να ζητήσεις η αλλαγή να γίνει άμεσα (καθώς δεν υπάρχει κάποιος νόμος που ορίζει κάθε πότε θα γίνεται ο έλεγχος για αλλαγή ΜΚ από την υπηρεσία), αλλά έχε υπόψη σου ότι εάν το κάνεις αυτό θα φορτώσεις στον συγκεκριμένο συνάδελφο παραπάνω δουλειά χωρίς αυτός να έχει αμελήσει τα καθήκοντά του.

τι εννοείς βγάζετε ΜΚ ανά τρεις μήνες; Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα. Και μη μου πεις ότι κάθεστε και ψάχνετε έναν έναν φάκελο να δειτε πότε αλλάζει ο καθένας ΜΚ. Από τη στιγμή που υπάρχει υπολογιστής και e data /survey πόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να βγάζει ΜΚ αυτόματα; Λίγη αυτενέργεια δε βλάπτει. δηλαδή θες να μου πεις ότι από το ΠΛΗΝΕΤ ή έστω κάποιος αποσπασμένος ΠΕ19-20 δεν κατάφερε τόσα χρόνια τώρα να φιτάξει ένα πρόγραμμα που να στο βγάζει αυτόματα; Στη δική μας διεύθυνση ένα τέτοιο πρόγραμμα -σε ms dos- το έχουμε ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 90!!! ( και εννοείται ότι εδώ και μία πενταετία έχουμε αναβαθμιστεί σε άλλο πρόγραμμα). Αλλά και πιο πριν, είχαν μια κατάσταση με τις αλλαγές ΜΚ για κάθε μήνα του έτους ξεχωριστά, την οποία ενημέρωναν πάντα με τα στοιχεία των νεοδιόριστων/ μετατιθέμενων κτλ.
Στο 2011 ζούμε βρε happiness - αν ειναι δυνατόν δηλαδή!!! Ο Προϊστάμενος διοικητικού τι κάνει; Και τώρα με την ενιαία αρχή πληρωμών τι θα κάνετε;
Και τι φταίνε και όλοι αυτοί οι εκπ/κοί να ταλαιπωρούνται έτσι;

Πάντως ότι ταλαιπωρούνται - ταλαιπωρούνται! Πολλοί περισσότεροι απο ό,τι νομίζεις! ( ξέρεις ότι μας ήρθε φάκελος απο ματάθεση που δύο χρόνια μετά δεν είχε λάβει ΜΚ από τότε που διορίστηκε; τον είχαν ακόμα στο 18 ενώ με την αναγνώριση προϋπηρεσίας πήγαινε στο 11!!!! Ευτυχώς δεν είχε περάσει η διετία αλλιώς θα είχε χάσει και τα αναδρομικά - και χωρις να ευθύνεται ο ίδιος! Έλεος πια με κάποιους γιωτάδες που αράζουν στις διευθύνσεις και τα γραφεία. ( γιατί προσωικά δεν θεωρώ ότι είναι θέμα υπερφόρτωσης εργασίας - στις περισσοτερες των περιπτώσεων είναι απλά θέμα τεμπελιάς!)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος knaison

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
  • no comments
    • Προφίλ
    • Goolge
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 13, 2011, 08:43:11 μμ »
Εγώ θα διαφωνήσω μάλλον με τους προλαλήσαντες.
Κατά την γνώμη μου 1ον ΔΕΝ σε ξεχνάνε ΣΥΧΝΑ. Σε ξεχνάνε σπάνια. 2ον εάν θέλεις να μάθεις σε τι σημείο βρίσκεται η υπόθεσή σου καλό είναι να περάσεις από το γραφείο σου (ή να πάρεις τηλέφωνο εάν δεν μπορείς να πας από κει) και να ζητήσεις να μιλήσεις με τον συνάδελφο που είναι υπεύθυνος για τις αλλαγές ΜΚ. Έχε υπόψη σου ότι για να γίνουν οι αλλαγές ΜΚ, ο υπεύθυνος συνάδελφος πρέπει ουσιαστικά να κάτσει να ψάξει τα στοιχεία όλων των συναδέλφων που ανήκουν στο γραφείο (τον οποίον ο αριθμός θα είναι μάλλον της τάξεως των 3 με 4 100άδων) και να βρει ποιοί από αυτούς δικαιούνται κάποια αλλαγή. Αυτό όπως καταλαβαίνεις είναι επίπονο και χρονοβόρο, γι αυτό δεν μπορεί να γίνεται άμεσα για τον κάθε εκπαιδευτικό ξεχωριστά. Γίνεται ανά μερικούς μήνες για όλους και τα χρήματα δίνονται αναδρομικά. Στο γραφέιο που δουλεύω γίνεται νομίζω ανά 3 μήνες. Άρα λοιπόν το πρώτο πράμα που πρέπει να ρωτήσεις είναι εάν το ΠΥΣΔΕ έχει αναγνωρίσει την προϋπηρεσία σου και το δέυτερο πότε ήταν η προηγούμενη "φουρνιά" αλλαγών ΜΚ και πότε η επόμενη. Εάν η αναγνώριση είχε γίνει πριν την προηγούμενη "φουρνιά" τότε έχεις δικαίωμα να γκρινιάξεις. Εάν όχι, τότε πάλι έχεις δικαίωμα να γκρινιάξεις και να ζητήσεις η αλλαγή να γίνει άμεσα (καθώς δεν υπάρχει κάποιος νόμος που ορίζει κάθε πότε θα γίνεται ο έλεγχος για αλλαγή ΜΚ από την υπηρεσία), αλλά έχε υπόψη σου ότι εάν το κάνεις αυτό θα φορτώσεις στον συγκεκριμένο συνάδελφο παραπάνω δουλειά χωρίς αυτός να έχει αμελήσει τα καθήκοντά του.

τι εννοείς βγάζετε ΜΚ ανά τρεις μήνες; Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα. Και μη μου πεις ότι κάθεστε και ψάχνετε έναν έναν φάκελο να δειτε πότε αλλάζει ο καθένας ΜΚ. Από τη στιγμή που υπάρχει υπολογιστής και e data /survey πόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να βγάζει ΜΚ αυτόματα; Λίγη αυτενέργεια δε βλάπτει. δηλαδή θες να μου πεις ότι από το ΠΛΗΝΕΤ ή έστω κάποιος αποσπασμένος ΠΕ19-20 δεν κατάφερε τόσα χρόνια τώρα να φιτάξει ένα πρόγραμμα που να στο βγάζει αυτόματα; Στη δική μας διεύθυνση ένα τέτοιο πρόγραμμα -σε ms dos- το έχουμε ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 90!!! ( και εννοείται ότι εδώ και μία πενταετία έχουμε αναβαθμιστεί σε άλλο πρόγραμμα). Αλλά και πιο πριν, είχαν μια κατάσταση με τις αλλαγές ΜΚ για κάθε μήνα του έτους ξεχωριστά, την οποία ενημέρωναν πάντα με τα στοιχεία των νεοδιόριστων/ μετατιθέμενων κτλ.
Στο 2011 ζούμε βρε happiness - αν ειναι δυνατόν δηλαδή!!! Ο Προϊστάμενος διοικητικού τι κάνει; Και τώρα με την ενιαία αρχή πληρωμών τι θα κάνετε;
Και τι φταίνε και όλοι αυτοί οι εκπ/κοί να ταλαιπωρούνται έτσι;

Πάντως ότι ταλαιπωρούνται - ταλαιπωρούνται! Πολλοί περισσότεροι απο ό,τι νομίζεις! ( ξέρεις ότι μας ήρθε φάκελος απο ματάθεση που δύο χρόνια μετά δεν είχε λάβει ΜΚ από τότε που διορίστηκε; τον είχαν ακόμα στο 18 ενώ με την αναγνώριση προϋπηρεσίας πήγαινε στο 11!!!! Ευτυχώς δεν είχε περάσει η διετία αλλιώς θα είχε χάσει και τα αναδρομικά - και χωρις να ευθύνεται ο ίδιος! Έλεος πια με κάποιους γιωτάδες που αράζουν στις διευθύνσεις και τα γραφεία. ( γιατί προσωικά δεν θεωρώ ότι είναι θέμα υπερφόρτωσης εργασίας - στις περισσοτερες των περιπτώσεων είναι απλά θέμα τεμπελιάς!)

Συμφωνώ απολύτως.. δεν είναι δυνατό το 2011 να μην υπάρχει στα γραφεία πρόγραμμα αναγνώρισης ΜΚ.
Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες.
Σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος.
Το lifestyle είναι μαγικό : Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 13, 2011, 09:49:04 μμ »
Εάν εγώ δεν "κυνηγούσα" την αλλαγή ΜΚ και τη χορήγηση επιδόματος προϊσταμένης,ακόμη δε θα τα έπαιρνα.
Από τη στιγμή που εγώ πρέπει να κάνω όλες αυτές τις ενέργεις,δηλ. να τηλεφωνώ και να στέλνω έγγραφα για το παραμικρό,δεν καταλαβαίνω και το λόγο ύπαρξης των γραφείων εκπαίδευσης.
Ας τα στέλνω κατευθείαν στη διεύθυνση.

Εμένα είχαν "ξαχάσει" για ενάμιση χρόνο ότι με έιχαν σε τμήμα ένταξης, είχαν "ξαχάσει" για 3 μήνες ότι ήμουν σε παραμεθώριο, είχαν "ξαχάσει" να μου βάλουν ένα δεκαπενθήμερο και μετά είχαν "ξαχάσει" ότι έπρεπε να στείλουν το φάκελο μου στην περιοχή που πήρα μετάθεση....
Τι μου λέτε τώρα!!! Στη διεύθυνση που ήμουν ήταν όλα τα λεφτα! Και ποτέ δεν μπορούσα να βρω τον αρμόδιο υπάλληλο γιατί είχε πάντα άδεια (δεν ξέρω πόσες μέρες το χρόνο ήταν αυτή η άδεια), μετά όταν πήρε δικηγόρος τηλέφωνο του είπαν ότι εγώ φταίω που δεν τους το θύμισα και για να μου δώσουν τα χρήματα έκαναν άλλους 6 μήνες!

Έχετε το νου σας στις ημερομηνίες και στους τραπεζικους σας λογαριαμούς (τι μπαίνει κάθε μήνα)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΚ ΣΕ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 14, 2011, 12:26:47 μμ »
τι εννοείς βγάζετε ΜΚ ανά τρεις μήνες; Το ΜΚ βγαίνει κάθε μήνα.
Όπως είπα, εγώ δεν γνωρίζω κάποιο νόμο ή διάταξη που να ορίζει κάθε πότε βγαίνουν οι αλλαγές ΜΚ. Οπότε κάθε γραφείο προφανώς το κάνει όσο πιο συχνά μπορεί. Επειδή σε εσάς το κάνουν κάθε μήνα δεν σημαίνει ότι αυτό είναι το "σωστό", απλά είναι πιο συχνό και σίγουρα προτιμότερο. Κανονικά (για να είναι πραγματικά άμεση η διαδικασία για την πληρωμή των εκπαιδευτικών) θα έπρεπε να βγαίνουν κάθε μέρα, αφού κάθε μέρα υπάρχει περίπτωση κάποιος να δικαιούται καινούριο ΜΚ. Αλλά ούτε εσείς το κάνετε αυτό γιατί προφανώς δεν είναι εφικτό.

Και μη μου πεις ότι κάθεστε και ψάχνετε έναν έναν φάκελο να δειτε πότε αλλάζει ο καθένας ΜΚ.
Δεν ξέρω τι σύστημα έχουν ακριβώς οι συνάδελφοι που ασχολούνται με αυτό. Ξέρω μόνο πως είναι αρκετά χρονοβόρο.

Από τη στιγμή που υπάρχει υπολογιστής και e data /survey πόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί ένα πρόγραμμα που να βγάζει ΜΚ αυτόματα; Λίγη αυτενέργεια δε βλάπτει. δηλαδή θες να μου πεις ότι από το ΠΛΗΝΕΤ ή έστω κάποιος αποσπασμένος ΠΕ19-20 δεν κατάφερε τόσα χρόνια τώρα να φιτάξει ένα πρόγραμμα που να στο βγάζει αυτόματα; Στη δική μας διεύθυνση ένα τέτοιο πρόγραμμα -σε ms dos- το έχουμε ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 90!!! ( και εννοείται ότι εδώ και μία πενταετία έχουμε αναβαθμιστεί σε άλλο πρόγραμμα).
Το survey μιας και η ενημέρωσή του είναι ευθύνη των σχολείων, είναι αρκετά αναξιόπιστο. Εγώ προσωπικά δεν θα στηριζόμουν σε καμία περίπτωση σε αυτό.
Το e-datacenter είναι ενημερωμένο (τουλάχιστον στα ΜΚ) αλλά δεν βοηθάει ιδιαίτερα στην αυτοματοποίηση της διαδικασίας. Νομίζω ότι οι αναφορές που μπορεί να παράγει βοηθάνε, αλλά και πάλι η συναδέλφισσα που ασχολείται δεν το εμπιστεύεται πλήρως καθώς ακόμα και σε αυτό υπάρχουν λάθη και επιπλέον δεν περιλαμβάνει περιπτώσεις αναγνώρισης προϋπηρεσίας, μεταπτυχιακού κτλ. Οπότε χρησιμοποιεί και χειροκίνητο σύστημα για διασταύρωση και αυτό αργεί.
Η δημιουργία προγραμμάτων και εφαρμογών δεν είναι δουλειά του ΠΛΗΝΕΤ ούτε των αποσπασμένων στα γραφεία ΠΕ19-20. Ακόμα κι αν ήταν όμως, ούτε τα 3-5 άτομα (για όλο τον νομό) του ΠΛΗΝΕΤ, ούτε οι επιφορτισμένοι με πολλές άλλες γραφειοκρατικές αρμοδιότητες ΠΕ19-20 θα προλάβαιναν να το φτιάξουν. Εσύ είσαι τυχερή και η υπηρεσία σου φαίνεται να είναι πολύ καλά μηχανοργανωμένη. Αυτό δεν συμβαίνει παντού όμως. Στην δικιά μου για παράδειγμα το θέμα είναι ότι
1ον: η ικανότητα χρήσης ΗΥ των υπολοίπων συναδέλφων (συμπεριλαμβανομένου και του προϊστάμενου) κυμαίνεται από "κακή" έως "σχεδόν ανύπαρκτη"
2ον: η προθυμία τους να εξοικειωθούν περισσότερο κυμαίνεται από "πρόθυμος" έως "πλήρως αρνητικός"
3ον: όλοι ανεξαιρέτως οι υπάλληλοι διαχειρίζονται δουλειές που είναι συνεχόμενες και χρονικά πιεστικές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η συνάδελφος πχ που κάνει τα ΜΚ να μην μπορεί να διαθέσει σήμερα 5 μέρες εργασίας για να φτιάξει πχ ένα excel που θα την βοηθήσει στο μέλλον, και προτιμά να διαθέτει 1 μέρα εργασίας κάθε 3 μήνες για να το κάνει με τον "παλιό" τρόπο. Για δημιουργία προγράμματος δεν το συζητάω καν ...

Στο 2011 ζούμε βρε happiness - αν ειναι δυνατόν δηλαδή!!! Ο Προϊστάμενος διοικητικού τι κάνει; Και τώρα με την ενιαία αρχή πληρωμών τι θα κάνετε;
Και τι φταίνε και όλοι αυτοί οι εκπ/κοί να ταλαιπωρούνται έτσι;
Εμένα θα μου πεις;;; Εγώ φέτος έχω έρθει σε μετωπική σύγκρουση  με την πραγματικότητα (όπως πχ ότι για τον κάποιας ηλικίας κύριο διοικητικό που κάνει τα οικονομικά, ο ΗΥ έχει μικρή διαφορά από το διαστημόπλοιο) και έχω πλέον αποδεχτεί την ματαιότητα της κατάστασης και είμαι Ζεν. Μμμμμμμμμμμμμμ

Πάντως ότι ταλαιπωρούνται - ταλαιπωρούνται! Πολλοί περισσότεροι απο ό,τι νομίζεις! ( ξέρεις ότι μας ήρθε φάκελος απο ματάθεση που δύο χρόνια μετά δεν είχε λάβει ΜΚ από τότε που διορίστηκε; τον είχαν ακόμα στο 18 ενώ με την αναγνώριση προϋπηρεσίας πήγαινε στο 11!!!! Ευτυχώς δεν είχε περάσει η διετία αλλιώς θα είχε χάσει και τα αναδρομικά - και χωρις να ευθύνεται ο ίδιος! Έλεος πια με κάποιους γιωτάδες που αράζουν στις διευθύνσεις και τα γραφεία. ( γιατί προσωικά δεν θεωρώ ότι είναι θέμα υπερφόρτωσης εργασίας - στις περισσοτερες των περιπτώσεων είναι απλά θέμα τεμπελιάς!)
Δεν μπορώ να πω κάτι για την περίπτωση του συναδέλφου, σίγουρα υπάρχουν και κραυγαλέα παραδείγματα. Για το τελευταίο όμως , με βάση την προσωπική μου εμπειρία, αναγκαστικά θα διαφωνίσω. Στα γραφεία που έχω δουλέψει εγώ κανένας ικανός να προσφέρει εργασία δεν τεμπελιάζει. Ίσως η δικιά σου εμπειρία να είναι διαφορετική.

Το πρόβλημα είναι ότι η κατάσταση είναι χαοτική και με αυτή έρχεται αντιμέτωπος ο κάθε υπάλληλος. Και σημαντικός παράγοντας για την κατάσταση αυτή είναι κατά την γνώμη μου η φαντασιακή εικόνα που έχει η ανώτερη διοίκηση σε σχέση με την πραγματικότητα της κατώτερης (γραφεία) και κατώτατης διοίκησης (σχολεία). Διότι η κατώτερη διοίκηση λειτουργεί απαρχαιωμένα μεν αλλά έχει την ικανότητα δε να καλύπτει με μπαλώματα οποιοδήποτε πρόβλημα. Η δε ανώτερη κάνει "ασκήσεις επί χάρτου" είτε επειδή δεν γνωρίζει την πραγματική κατάσταση είτε επειδή επιλέγει να την αγνοεί. Δεν είναι δυνατόν πχ να κατεβαίνει εντολή πλήρους μηχανοργάνωσης των σχολείων όταν σήμερα υπάρχουν πάμπολλα νηπιαγωγεία που δεν διαθέτουν καν υπολογιστή, νηπιαγωγοί και δάσκαλοι που απλά δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν ΗΥ (και δεν λέω μόνο για αυτούς που πήγαν στην επιμόρφωση και δεν ακούμπησαν, αλλά και για συναδέλφους που δεν πήγαν καν γιατί δεν ήταν και υποχρεωμένοι να πάνε), διοικητικοί και στελέχη εκπαίδευσης που έχουν minimum ικανότητες χρήσης ΗΥ (και αυτό δυστυχώς δεν αποδεικνύεται απλά με ένα edcl), διευθυντές σχολείων που αγνοούν την ευθύνη τους να ενημερώνουν τα ηλεκτρονικά συστήματα, απουσία υπηρεσίας υποστήριξης για τα συστήματα αυτά (για το survey πχ ποιος είναι υπεύθυνος υποστήριξης; ) και άλλα πολλά.


Τεσπά. Συνειδητοποιώ ότι έχουμε πλατιάσει πολύ το θέμα, οπότε (εκτός κι αν ανοιχτεί καινούριο θέμα) σταματάω εδώ, γιατί αλλιώς θα πρέπει να αυτο-κλειδωθώ  :P

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 344
Σύνολο: 350

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.