0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: blueswire στις Οκτωβρίου 01, 2011, 01:57:42 pmθα μπορούσε κανέις όμως να πει ότι αυτή η εγκύκλιος αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ ενώ στην εγκύκλιο για τα γενικά λύκεια δεν προηγούνται όσοι έκαναν σεμινάρια ή άλλες δράσεις στο παρελθόν. ϊσως η εγκύκλιος να έπρεπε να το λέει ξεκάθαραΑντιθέτως, πιστεύω ότι βάσει της αρχής της αναλογικής εφαρμογής (που λέει ότι το ίδιον ισχύει για τα ίδια), αφ΄ ής στιγμής προτάσσονται για το Project στα επαγγελματικά Λύκεια οι επιμορφωθέντες - πιστοποιηθέντες εκπαιδευτικοί, η ίδια πρόταξη ισχύει και για τα γενικά Λύκεια. Και προσωπικά το θεωρώ ως απολύτως λογικό. Οπως θεωρώ λογικό να υπάρχει απόλυτη πρόταξη για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων (M.Sc και Ph.D). γιατί θεωρώ ότι ο π.χ. διδάκτορας φιλόλογος ή θεολόγος καθηγητής έχει περισσότερη επιστημονική και εμπειρική επάρκεια για το Project από έναν καθηγητή που απλώς απεφοίτησε από την Φιλοσοφική ή Θεολόγική Σχολή. Αν υπάρχει παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό επιχείρημα περί του αντιθέτου, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.
θα μπορούσε κανέις όμως να πει ότι αυτή η εγκύκλιος αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ ενώ στην εγκύκλιο για τα γενικά λύκεια δεν προηγούνται όσοι έκαναν σεμινάρια ή άλλες δράσεις στο παρελθόν. ϊσως η εγκύκλιος να έπρεπε να το λέει ξεκάθαρα
Παράθεση από: xaan στις Οκτωβρίου 01, 2011, 02:54:18 pmΠαράθεση από: blueswire στις Οκτωβρίου 01, 2011, 01:57:42 pmθα μπορούσε κανέις όμως να πει ότι αυτή η εγκύκλιος αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ ενώ στην εγκύκλιο για τα γενικά λύκεια δεν προηγούνται όσοι έκαναν σεμινάρια ή άλλες δράσεις στο παρελθόν. ϊσως η εγκύκλιος να έπρεπε να το λέει ξεκάθαραΑντιθέτως, πιστεύω ότι βάσει της αρχής της αναλογικής εφαρμογής (που λέει ότι το ίδιον ισχύει για τα ίδια), αφ΄ ής στιγμής προτάσσονται για το Project στα επαγγελματικά Λύκεια οι επιμορφωθέντες - πιστοποιηθέντες εκπαιδευτικοί, η ίδια πρόταξη ισχύει και για τα γενικά Λύκεια. Και προσωπικά το θεωρώ ως απολύτως λογικό. Οπως θεωρώ λογικό να υπάρχει απόλυτη πρόταξη για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων (M.Sc και Ph.D). γιατί θεωρώ ότι ο π.χ. διδάκτορας φιλόλογος ή θεολόγος καθηγητής έχει περισσότερη επιστημονική και εμπειρική επάρκεια για το Project από έναν καθηγητή που απλώς απεφοίτησε από την Φιλοσοφική ή Θεολόγική Σχολή. Αν υπάρχει παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό επιχείρημα περί του αντιθέτου, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.Αυτός που θα διδάξει project πρέπει να είναι κυρίως παιδαγωγικά καταρτισμένος,άρα δεν προηγούνται αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο γνωστικό αντικείμενο.θα μπορούσαν να προηγηθούν αυτοι που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη διδακτική ή στα παιδαγωγικά.Επειδη οι κάτοχοι τέτοιου τύπου μεταπτυχιακών είναι ελάχιστοι, θα πρέπει να προηγούνται οι επιμορφωθέντες.
Παράθεση από: irenead στις Οκτωβρίου 01, 2011, 08:43:28 pmΠαράθεση από: xaan στις Οκτωβρίου 01, 2011, 02:54:18 pmΠαράθεση από: blueswire στις Οκτωβρίου 01, 2011, 01:57:42 pmθα μπορούσε κανέις όμως να πει ότι αυτή η εγκύκλιος αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ ενώ στην εγκύκλιο για τα γενικά λύκεια δεν προηγούνται όσοι έκαναν σεμινάρια ή άλλες δράσεις στο παρελθόν. ϊσως η εγκύκλιος να έπρεπε να το λέει ξεκάθαραΑντιθέτως, πιστεύω ότι βάσει της αρχής της αναλογικής εφαρμογής (που λέει ότι το ίδιον ισχύει για τα ίδια), αφ΄ ής στιγμής προτάσσονται για το Project στα επαγγελματικά Λύκεια οι επιμορφωθέντες - πιστοποιηθέντες εκπαιδευτικοί, η ίδια πρόταξη ισχύει και για τα γενικά Λύκεια. Και προσωπικά το θεωρώ ως απολύτως λογικό. Οπως θεωρώ λογικό να υπάρχει απόλυτη πρόταξη για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων (M.Sc και Ph.D). γιατί θεωρώ ότι ο π.χ. διδάκτορας φιλόλογος ή θεολόγος καθηγητής έχει περισσότερη επιστημονική και εμπειρική επάρκεια για το Project από έναν καθηγητή που απλώς απεφοίτησε από την Φιλοσοφική ή Θεολόγική Σχολή. Αν υπάρχει παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό επιχείρημα περί του αντιθέτου, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.Αυτός που θα διδάξει project πρέπει να είναι κυρίως παιδαγωγικά καταρτισμένος,άρα δεν προηγούνται αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο γνωστικό αντικείμενο.θα μπορούσαν να προηγηθούν αυτοι που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη διδακτική ή στα παιδαγωγικά.Επειδη οι κάτοχοι τέτοιου τύπου μεταπτυχιακών είναι ελάχιστοι, θα πρέπει να προηγούνται οι επιμορφωθέντες.Προσωπικά θεωρώ ότι ένας κάτοχος Master ή Ph.D. έχει, εκ των πραγμάτων, ανεπτυγμένη σε μεγαλύτερο βαθμό από ένα απλό πτυχιούχο τη παιδαγωγική κατάρτιση για το Project. Ασφαλώς υπάρχουν και εξαιρέσεις, εγώ ομιλώ για τον κανόνα.
Παράθεση από: xaan στις Οκτωβρίου 01, 2011, 08:59:12 pmΠαράθεση από: irenead στις Οκτωβρίου 01, 2011, 08:43:28 pmΠαράθεση από: xaan στις Οκτωβρίου 01, 2011, 02:54:18 pmΠαράθεση από: blueswire στις Οκτωβρίου 01, 2011, 01:57:42 pmθα μπορούσε κανέις όμως να πει ότι αυτή η εγκύκλιος αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ ενώ στην εγκύκλιο για τα γενικά λύκεια δεν προηγούνται όσοι έκαναν σεμινάρια ή άλλες δράσεις στο παρελθόν. ϊσως η εγκύκλιος να έπρεπε να το λέει ξεκάθαραΑντιθέτως, πιστεύω ότι βάσει της αρχής της αναλογικής εφαρμογής (που λέει ότι το ίδιον ισχύει για τα ίδια), αφ΄ ής στιγμής προτάσσονται για το Project στα επαγγελματικά Λύκεια οι επιμορφωθέντες - πιστοποιηθέντες εκπαιδευτικοί, η ίδια πρόταξη ισχύει και για τα γενικά Λύκεια. Και προσωπικά το θεωρώ ως απολύτως λογικό. Οπως θεωρώ λογικό να υπάρχει απόλυτη πρόταξη για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων (M.Sc και Ph.D). γιατί θεωρώ ότι ο π.χ. διδάκτορας φιλόλογος ή θεολόγος καθηγητής έχει περισσότερη επιστημονική και εμπειρική επάρκεια για το Project από έναν καθηγητή που απλώς απεφοίτησε από την Φιλοσοφική ή Θεολόγική Σχολή. Αν υπάρχει παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό επιχείρημα περί του αντιθέτου, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.Αυτός που θα διδάξει project πρέπει να είναι κυρίως παιδαγωγικά καταρτισμένος,άρα δεν προηγούνται αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο γνωστικό αντικείμενο.θα μπορούσαν να προηγηθούν αυτοι που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη διδακτική ή στα παιδαγωγικά.Επειδη οι κάτοχοι τέτοιου τύπου μεταπτυχιακών είναι ελάχιστοι, θα πρέπει να προηγούνται οι επιμορφωθέντες.Προσωπικά θεωρώ ότι ένας κάτοχος Master ή Ph.D. έχει, εκ των πραγμάτων, ανεπτυγμένη σε μεγαλύτερο βαθμό από ένα απλό πτυχιούχο τη παιδαγωγική κατάρτιση για το Project. Ασφαλώς υπάρχουν και εξαιρέσεις, εγώ ομιλώ για τον κανόνα.Τώρα πως ο κάτοχος ενός μεταπτυχιακού στην οικονομετρία(είναι η ειδικότητά μου) είναι παιδαγωγικά καταρτισμένος,αδυνατώ να καταλάβω.Μάλλον γιατί έτσι βολεύει ορισμένους.Η εφαρμογή τέτοιων σχεδίων,όπως πολύ σωστα αναφέρει η παιδαγωγική επιστήμη και η επιστήμη της διδακτικής,θέλει παιδαγωγικά καταρτισμένους όχι γνωστικά καταρτισμένους.Μήπως να καταργήσουμε τη διδακτική και τα παιδαγωγικά??
Ενας οικονομολόγος(πε09) μπορεί να έχει ένα τέτοιο μεταπτυχιακό(γνωστικό αντικείμενο),εννοείται ότι δεν είμαι παιδαγωγικά καταρτισμένη.Ενας φιλόλογος μπορεί να έχει μεταπτυχιακό π.χ.στην ιστορία της
Παράθεση από: irenead στις Οκτωβρίου 01, 2011, 09:27:19 pmΕνας οικονομολόγος(πε09) μπορεί να έχει ένα τέτοιο μεταπτυχιακό(γνωστικό αντικείμενο),εννοείται ότι δεν είμαι παιδαγωγικά καταρτισμένη.Ενας φιλόλογος μπορεί να έχει μεταπτυχιακό π.χ.στην ιστορία της
Παράθεση από: xaan στις Οκτωβρίου 01, 2011, 09:33:24 pmΠαράθεση από: irenead στις Οκτωβρίου 01, 2011, 09:27:19 pmΕνας οικονομολόγος(πε09) μπορεί να έχει ένα τέτοιο μεταπτυχιακό(γνωστικό αντικείμενο),εννοείται ότι δεν είμαι παιδαγωγικά καταρτισμένη.Ενας φιλόλογος μπορεί να έχει μεταπτυχιακό π.χ.στην ιστορία της
Εσύ προφανώς έχεις δική σου λανθασμένη άποψη για το συγκεκριμένο θέμα.Γιατί αδυνατείς να καταλάβεις ότι(σύμφωνα με την επιστήμη) πρέπει το project να πραγματοποιηθεί από παιδαγωγικά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς?