*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 79215 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #196 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 08:43:28 pm »
θα μπορούσε κανέις όμως να πει ότι αυτή η εγκύκλιος αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ ενώ στην εγκύκλιο για τα γενικά λύκεια δεν προηγούνται όσοι έκαναν σεμινάρια ή άλλες δράσεις στο παρελθόν. ϊσως η εγκύκλιος να έπρεπε να το λέει ξεκάθαρα

Αντιθέτως, πιστεύω ότι βάσει της αρχής της αναλογικής εφαρμογής (που λέει ότι το ίδιον ισχύει για τα ίδια), αφ΄ ής στιγμής προτάσσονται για το Project στα επαγγελματικά Λύκεια οι επιμορφωθέντες - πιστοποιηθέντες εκπαιδευτικοί, η ίδια πρόταξη ισχύει και για τα γενικά Λύκεια.

Και προσωπικά το θεωρώ ως απολύτως λογικό. Οπως θεωρώ λογικό να υπάρχει απόλυτη πρόταξη για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων (M.Sc και Ph.D). γιατί θεωρώ ότι ο π.χ. διδάκτορας φιλόλογος ή θεολόγος καθηγητής έχει περισσότερη επιστημονική και εμπειρική επάρκεια για το Project από έναν καθηγητή που απλώς απεφοίτησε από την Φιλοσοφική ή Θεολόγική Σχολή. Αν  υπάρχει παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό επιχείρημα περί του αντιθέτου, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.
Αυτός που θα διδάξει project πρέπει να είναι κυρίως παιδαγωγικά καταρτισμένος,άρα δεν προηγούνται αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο γνωστικό αντικείμενο.θα μπορούσαν να προηγηθούν αυτοι που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη διδακτική ή στα παιδαγωγικά.Επειδη οι κάτοχοι τέτοιου τύπου μεταπτυχιακών είναι ελάχιστοι, θα πρέπει να προηγούνται οι επιμορφωθέντες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #197 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 08:59:12 pm »
θα μπορούσε κανέις όμως να πει ότι αυτή η εγκύκλιος αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ ενώ στην εγκύκλιο για τα γενικά λύκεια δεν προηγούνται όσοι έκαναν σεμινάρια ή άλλες δράσεις στο παρελθόν. ϊσως η εγκύκλιος να έπρεπε να το λέει ξεκάθαρα

Αντιθέτως, πιστεύω ότι βάσει της αρχής της αναλογικής εφαρμογής (που λέει ότι το ίδιον ισχύει για τα ίδια), αφ΄ ής στιγμής προτάσσονται για το Project στα επαγγελματικά Λύκεια οι επιμορφωθέντες - πιστοποιηθέντες εκπαιδευτικοί, η ίδια πρόταξη ισχύει και για τα γενικά Λύκεια.

Και προσωπικά το θεωρώ ως απολύτως λογικό. Οπως θεωρώ λογικό να υπάρχει απόλυτη πρόταξη για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων (M.Sc και Ph.D). γιατί θεωρώ ότι ο π.χ. διδάκτορας φιλόλογος ή θεολόγος καθηγητής έχει περισσότερη επιστημονική και εμπειρική επάρκεια για το Project από έναν καθηγητή που απλώς απεφοίτησε από την Φιλοσοφική ή Θεολόγική Σχολή. Αν  υπάρχει παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό επιχείρημα περί του αντιθέτου, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.
Αυτός που θα διδάξει project πρέπει να είναι κυρίως παιδαγωγικά καταρτισμένος,άρα δεν προηγούνται αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο γνωστικό αντικείμενο.θα μπορούσαν να προηγηθούν αυτοι που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη διδακτική ή στα παιδαγωγικά.Επειδη οι κάτοχοι τέτοιου τύπου μεταπτυχιακών είναι ελάχιστοι, θα πρέπει να προηγούνται οι επιμορφωθέντες.

Προσωπικά θεωρώ ότι ένας κάτοχος Master ή Ph.D. έχει, εκ των πραγμάτων, ανεπτυγμένη σε μεγαλύτερο βαθμό από ένα απλό πτυχιούχο τη παιδαγωγική κατάρτιση για το Project. Ασφαλώς υπάρχουν και εξαιρέσεις, εγώ ομιλώ για τον κανόνα.

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #198 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 09:05:34 pm »
θα μπορούσε κανέις όμως να πει ότι αυτή η εγκύκλιος αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ ενώ στην εγκύκλιο για τα γενικά λύκεια δεν προηγούνται όσοι έκαναν σεμινάρια ή άλλες δράσεις στο παρελθόν. ϊσως η εγκύκλιος να έπρεπε να το λέει ξεκάθαρα

Αντιθέτως, πιστεύω ότι βάσει της αρχής της αναλογικής εφαρμογής (που λέει ότι το ίδιον ισχύει για τα ίδια), αφ΄ ής στιγμής προτάσσονται για το Project στα επαγγελματικά Λύκεια οι επιμορφωθέντες - πιστοποιηθέντες εκπαιδευτικοί, η ίδια πρόταξη ισχύει και για τα γενικά Λύκεια.

Και προσωπικά το θεωρώ ως απολύτως λογικό. Οπως θεωρώ λογικό να υπάρχει απόλυτη πρόταξη για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων (M.Sc και Ph.D). γιατί θεωρώ ότι ο π.χ. διδάκτορας φιλόλογος ή θεολόγος καθηγητής έχει περισσότερη επιστημονική και εμπειρική επάρκεια για το Project από έναν καθηγητή που απλώς απεφοίτησε από την Φιλοσοφική ή Θεολόγική Σχολή. Αν  υπάρχει παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό επιχείρημα περί του αντιθέτου, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.
Αυτός που θα διδάξει project πρέπει να είναι κυρίως παιδαγωγικά καταρτισμένος,άρα δεν προηγούνται αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο γνωστικό αντικείμενο.θα μπορούσαν να προηγηθούν αυτοι που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη διδακτική ή στα παιδαγωγικά.Επειδη οι κάτοχοι τέτοιου τύπου μεταπτυχιακών είναι ελάχιστοι, θα πρέπει να προηγούνται οι επιμορφωθέντες.

Προσωπικά θεωρώ ότι ένας κάτοχος Master ή Ph.D. έχει, εκ των πραγμάτων, ανεπτυγμένη σε μεγαλύτερο βαθμό από ένα απλό πτυχιούχο τη παιδαγωγική κατάρτιση για το Project. Ασφαλώς υπάρχουν και εξαιρέσεις, εγώ ομιλώ για τον κανόνα.
Τώρα πως ο κάτοχος ενός μεταπτυχιακού στην οικονομετρία(είναι η ειδικότητά μου) είναι παιδαγωγικά καταρτισμένος,αδυνατώ να καταλάβω.Μάλλον γιατί έτσι βολεύει ορισμένους.Η εφαρμογή τέτοιων σχεδίων,όπως πολύ σωστα αναφέρει η παιδαγωγική επιστήμη και η επιστήμη της διδακτικής,θέλει παιδαγωγικά καταρτισμένους όχι γνωστικά καταρτισμένους.Μήπως να καταργήσουμε τη διδακτική και τα παιδαγωγικά??

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #199 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 09:15:39 pm »
θα μπορούσε κανέις όμως να πει ότι αυτή η εγκύκλιος αφορά μόνο τα ΕΠΑΛ ενώ στην εγκύκλιο για τα γενικά λύκεια δεν προηγούνται όσοι έκαναν σεμινάρια ή άλλες δράσεις στο παρελθόν. ϊσως η εγκύκλιος να έπρεπε να το λέει ξεκάθαρα

Αντιθέτως, πιστεύω ότι βάσει της αρχής της αναλογικής εφαρμογής (που λέει ότι το ίδιον ισχύει για τα ίδια), αφ΄ ής στιγμής προτάσσονται για το Project στα επαγγελματικά Λύκεια οι επιμορφωθέντες - πιστοποιηθέντες εκπαιδευτικοί, η ίδια πρόταξη ισχύει και για τα γενικά Λύκεια.

Και προσωπικά το θεωρώ ως απολύτως λογικό. Οπως θεωρώ λογικό να υπάρχει απόλυτη πρόταξη για τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων (M.Sc και Ph.D). γιατί θεωρώ ότι ο π.χ. διδάκτορας φιλόλογος ή θεολόγος καθηγητής έχει περισσότερη επιστημονική και εμπειρική επάρκεια για το Project από έναν καθηγητή που απλώς απεφοίτησε από την Φιλοσοφική ή Θεολόγική Σχολή. Αν  υπάρχει παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό επιχείρημα περί του αντιθέτου, ευχαρίστως να το συζητήσουμε.
Αυτός που θα διδάξει project πρέπει να είναι κυρίως παιδαγωγικά καταρτισμένος,άρα δεν προηγούνται αυτοί που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στο γνωστικό αντικείμενο.θα μπορούσαν να προηγηθούν αυτοι που έχουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στη διδακτική ή στα παιδαγωγικά.Επειδη οι κάτοχοι τέτοιου τύπου μεταπτυχιακών είναι ελάχιστοι, θα πρέπει να προηγούνται οι επιμορφωθέντες.

Προσωπικά θεωρώ ότι ένας κάτοχος Master ή Ph.D. έχει, εκ των πραγμάτων, ανεπτυγμένη σε μεγαλύτερο βαθμό από ένα απλό πτυχιούχο τη παιδαγωγική κατάρτιση για το Project. Ασφαλώς υπάρχουν και εξαιρέσεις, εγώ ομιλώ για τον κανόνα.
Τώρα πως ο κάτοχος ενός μεταπτυχιακού στην οικονομετρία(είναι η ειδικότητά μου) είναι παιδαγωγικά καταρτισμένος,αδυνατώ να καταλάβω.Μάλλον γιατί έτσι βολεύει ορισμένους.Η εφαρμογή τέτοιων σχεδίων,όπως πολύ σωστα αναφέρει η παιδαγωγική επιστήμη και η επιστήμη της διδακτικής,θέλει παιδαγωγικά καταρτισμένους όχι γνωστικά καταρτισμένους.Μήπως να καταργήσουμε τη διδακτική και τα παιδαγωγικά??

Οικονομετρία; Τι σχέση έχει αυτό με την Εκπαίδευση; Τι είδους συνάφεια μπορεί να νοηθεί γι΄αυτή τη εξειδίκευση σε εκπαιδευτικό B/θμιας;..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #200 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 09:27:19 pm »
Ενας οικονομολόγος(πε09) μπορεί να έχει ένα τέτοιο μεταπτυχιακό(γνωστικό αντικείμενο),εννοείται ότι δεν είμαι παιδαγωγικά καταρτισμένη.Ενας φιλόλογος μπορεί να έχει μεταπτυχιακό π.χ.στην ιστορία της
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 01, 2011, 09:29:05 pm από irenead »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #201 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 09:33:24 pm »
Ενας οικονομολόγος(πε09) μπορεί να έχει ένα τέτοιο μεταπτυχιακό(γνωστικό αντικείμενο),εννοείται ότι δεν είμαι παιδαγωγικά καταρτισμένη.Ενας φιλόλογος μπορεί να έχει μεταπτυχιακό π.χ.στην ιστορία της

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #202 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 09:36:32 pm »
Μάλλον κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις!Μιλάς για γνωστική κατάρτιση και όχι παιδαγωγική!Μήπως γράφω κινέζικα??

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #203 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 09:40:28 pm »
Καλά λέει η Δ. παιδαγωγική κατάρτιση για όλες τις ειδικότητες και τις λεγόμενες "καθηγητικές".

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #204 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 09:54:08 pm »
Ενας οικονομολόγος(πε09) μπορεί να έχει ένα τέτοιο μεταπτυχιακό(γνωστικό αντικείμενο),εννοείται ότι δεν είμαι παιδαγωγικά καταρτισμένη.Ενας φιλόλογος μπορεί να έχει μεταπτυχιακό π.χ.στην ιστορία της

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #205 στις: Οκτωβρίου 01, 2011, 11:05:53 pm »
Για τη φετινή χρονιά να το συζητήσω το να έχουν προτεραιότητα στην ανάθεση όσοι έχουν τα τυπικά προσόντα.
Από την επόμενη χρονιά όμως,που πολλοί συνάδελφοι θα έχουν ενημερωθεί από τους επιμορφούμενους πάνω στο μάθημα και θα έχουν αποκτήσει την απαιτούμενη εμπειρία,θεωρώ αστείο το να εξακολουθεί να προηγείται κάποιος επειδή διαθέτει χαρτιά.
Να εξαιρέσω μόνο όσους έχουν ειδικευθεί αποκλειστικά πάνω στο συγκεκριμένο θέμα με κάποιο μεταπτυχιακό.Οχι όλους όσοι γενικά έχουν σπουδές παιδαγωγικών,γιατί αμφιβάλλω για το εάν αυτοί έχουν ασχοληθεί περισσότερο με το θέμα από ότι όσοι έχουν σοβαρά διαβάσει παιδαγωγικά για τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Επίσης το διήμερο σεμινάριο είχε ως σκοπό να λειτουργήσουν πολλαπλασιαστικά οι επιμορφούμενοι μέσα στο σχολείο και όχι να τους κατοχυρώσει εφ' όρου ζωής!Ιδιαίτερα τη στιγμή που όλοι γνωρίζουμε το πως γίνονται τα σεμινάρια στην Ελλάδα...Πολλοί από τους συμμετέχοντες επιβεβαίωσαν το αυτονόητο:ότι όσοι έχουν ασχοληθεί με την παιδαγωγική/διδακτική δεν έμαθαν κάτι περισσότερο.Για κάποιους παλαιότερους που δεν διέθεταν καθόλου ενημέρωση σχετικά με τις νέες (για τα δικά μας δεδομένα) παιδαγωγικές θεωρίες,σίγουρα θα ήταν πολύ χρήσιμο.
Φυσικά η θεωρητική κατάρτιση πρέπει να συνδυάζεται με την εμπειρία.

Ομως ας μην δημιουργούμε πρόβλημα από το πουθενά.Σε τελική ανάλυση,η αξιολόγηση θα γίνεται χρόνο με τον χρόνο από τη μαθητική κοινότητα.Ξέρετε πώς μεταφέρεται η κάθε εμπειρία από τάξη σε τάξη  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 01, 2011, 11:09:17 pm από rublev »

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #206 στις: Οκτωβρίου 02, 2011, 11:04:52 am »
Ενας οικονομολόγος(πε09) μπορεί να έχει ένα τέτοιο μεταπτυχιακό(γνωστικό αντικείμενο),εννοείται ότι δεν είμαι παιδαγωγικά καταρτισμένη.Ενας φιλόλογος μπορεί να έχει μεταπτυχιακό π.χ.στην ιστορία της

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #207 στις: Οκτωβρίου 02, 2011, 11:16:30 pm »
Εσύ προφανώς έχεις δική σου λανθασμένη άποψη για το συγκεκριμένο θέμα.Γιατί αδυνατείς να καταλάβεις ότι(σύμφωνα με την επιστήμη) πρέπει το project να πραγματοποιηθεί από παιδαγωγικά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς?

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #208 στις: Οκτωβρίου 03, 2011, 12:04:50 am »
Εσύ προφανώς έχεις δική σου λανθασμένη άποψη για το συγκεκριμένο θέμα.Γιατί αδυνατείς να καταλάβεις ότι(σύμφωνα με την επιστήμη) πρέπει το project να πραγματοποιηθεί από παιδαγωγικά καταρτισμένους εκπαιδευτικούς?

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέο Λύκειο: Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" - Προτεραιότητα
« Απάντηση #209 στις: Οκτωβρίου 03, 2011, 09:33:29 am »

[/quote]
Πες μου αλήθεια,πως οι διδάκτορες,έχουν εμπειρία στο project?Δεν είναι καν στο αντικείμενο των σπουδών τους!Επίσης πως έχουν αλήθεια παιδαγωγική κατάρτιση?Μήπως την απέκτησαν στο διδακτορικό που είχε θέμα,σχετικό με το γνωστικό τους αντικείμενο?Παραθέτω επιχειρήματα,παραθέτεις απόψεις με προκατάληψη και δογματισμό.Αναιρείς στοιχειώδεις αρχές της Διδακτικής και των Παιδαγωγικών,τις οποίες σαφέστατα και δεν γνωρίζεις,προτείνω ενημέρωση σε σχέση με το θέμα,μήπως μπορέσεις και δεις πιο πέρα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 14, 2012, 09:11:49 pm από irenead »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182563
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 633
Σύνολο: 645

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.