*

Αποστολέας Θέμα: Project. Αναθέσεις  (Αναγνώστηκε 72965 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #252 στις: Σεπτέμβριος 14, 2012, 08:15:57 μμ »
Πολυπλευρες θα ειναι οι επιπτωσεις με την νεα εγκυκλιο.

1) Κάποιοι μόνιμοι ήδη είχαν καλύψει το ωράριό τους με τις ώρες του project και οντως θα ειναι ένα θέμα με τον φόβο των μετακινησεων.

2) Κάποιες διευθύνσεις με έξυπνους προϊσταμενους οι οποίοι σκέφτονται ακόμα τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς επειδή το project είναι πρώτη ανάθεση σε όλους (ως 2ος εκπαιδευτικος στο ιδιο τμημα) είχαν προσμετρήσει σε όλες τις ειδ/τες που ζήτησαν αναπληρωτες και τις ωρες του project ωστε να διοριστουν περισσότεροι συναδελφοι ως αναπληρωτες. Προς στιγμήν δεν εχει ζητηθεί απο τις συγκεκριμενες διευθυνσεις διορθωση των αριθμων συναδελφων που εχουν ζητησει (θετικο αυτο). Εαν ζητηθει θα υπαρχει θεμα.



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Project. Αναθέσεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:31:08 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #253 στις: Σεπτέμβριος 14, 2012, 08:41:25 μμ »
Καλά, μην νομίζεις ότι επειδή δεν τους ζητήθηκε διόρθωση, οι άλλοι στο Υπουργείο "χάφτουν" ό,τι τους δηλώνουν οι Διευθύνσεις στο ΟΠΣ και το στέλνουν.

Όπως έμαθα, στις ειδικότητες (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04) που κάλεσε τους 1296 Αναπληρωτές της 1ης Φάσης της Δευτεροβάθμιας, τα κενά που είχαν δηλωθεί από τις Διευθύνσεις ήταν 2000+ και συνολικά (σε όλες τις ειδικότητες) κοντά στις 4000. Έπεσε, όμως, μαχαίρι...

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #254 στις: Σεπτέμβριος 14, 2012, 08:43:13 μμ »
ναι αλλα υπαρχουν και οι αλλες φασεις.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #255 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 01:35:52 μμ »
Ερώτηση:
Σύμφωνα με την από 13/09/2012 εγκύκλιο για τις ερευνητικές εργασίες, τι γίνεται στις περιπτώσεις που δεν υπηρετεί στο σχολείο τεχνολόγος?
Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι δεν γίνεται συνδιδασκαλία για συμπλήρωση ωραρίου όταν και οι δύο είναι άλλης (πλην τεχνολόγου) ειδικότητας. Κάνω λάθος?
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Project. Αναθέσεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:31:08 »

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #256 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 02:01:06 μμ »
θα μπει ενας στο project. 1η αναθεση ειναι σε ολες τις ειδ/τες

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #257 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 02:10:37 μμ »
Συμφωνώ, τι γίνεται στην περίπτωση που ο σύλλογος δεν το εφαρμόζει αυτό, αλλά επιμένει στη συνδιδασκαλία?
Υπάρχει περίπτωση να εγκριθεί από τη δνση τέτοια κατανομή ωρών?
Για μένα όχι.
Ποιός θα καλύψει τους συναδέλφους που θα βρεθούν εκ των υστέρων πλεονασματικοί και θα πρέπει αργότερα να μετακινηθούν επειδή κάποιοι"συνάδελφοι" έχουν βολευτεί τώρα με αυτή την κατανομή?
Εκτός από το γεγονός ότι πρέπει όλοι να κάνουν αυτό που πρέπει και όχι αυτό που επιθυμούν ή βολεύονται, κάποιοι συνάδελφοι αν εφαρμοζόταν η εγκύκλιος θα έβγαιναν τώρα με πλεόνασμα,  και επειδή είναι αρχή της χρονιάς θα είχαν δυνατότητα να διαλέξουν μεταξύ περισσότερων κενών θέσεων για να συμπληρώσουν το ωράριό τους.
Αλλά και για το σχολείο είναι καλύτερα να γνωρίζει από την αρχή της χρονιάς πόσοι είναι οι καθηγητές του που πρέπει να μετακινηθούν και σε άλλα σχολεία (σύνταξη προγράμματος κλπ).
Εγώ προσωπικά δεν σκοπεύω να υπογράψω τέτοιο πρακτικό, αλλά τι άλλο θα μπορούσα να κάνω?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2012, 02:21:18 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #258 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 04:12:38 μμ »
Περιμενε να καταλαβω λιγο.

Λες:
"Ποιός θα καλύψει τους συναδέλφους που θα βρεθούν εκ των υστέρων πλεονασματικοί και θα πρέπει αργότερα να μετακινηθούν επειδή κάποιοι"συνάδελφοι" έχουν βολευτεί τώρα με αυτή την κατανομή?"

Για να μοιραστουν οι ωρες πρεπει να προταθουν τα projects στους μαθητες να επιλεγουν να γινουν τμηματα και μετα. Σε ποιο σχολειο εχουν γινει αυτα και ηδη εχουν μοιραστει οι ωρες;;;

Επίσης λέει εάν και εφοσον υπαρχει ( ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13) ΠΕ14.04
ΠΕ17 (εκτός ΠΕ17.09, ΠΕ17.10),  στο σχολειο θα ειναι ο ενας αυτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2012, 04:34:07 μμ από miltos74 »

Αποσυνδεδεμένος magda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #259 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 05:35:50 μμ »
Εγώ πάλι το έχω καταλάβει ως εξής : Αν υπάρχει άτομο με α ανάθεση τεχνολογία, είναι απαραιτήτως ο ένας και αν οι υπόλοιποι άλλων ειδικοτήτων συμπληρώνουν ωράριο είναι μόνο αυτός.Αν πάλι δεν υπάρχει, μπαίνει εκείνος ο οποίος διδάσκει συναφές αντικείμενο με το θέμα και αν έχουν κενές ώρες και άλλοι, μπορουν να είναι 2 άτομα σε συνδιδασκαλία.Αν οι υπόλοιποι συμπληρώνουν ωράριο τότε είναι και εκείνος μόνος του.Είναι έτσι αραγε???  :-\

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #260 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 07:06:58 μμ »
Εγώ πάλι το έχω καταλάβει ως εξής : Αν υπάρχει άτομο με α ανάθεση τεχνολογία, είναι απαραιτήτως ο ένας και αν οι υπόλοιποι άλλων ειδικοτήτων συμπληρώνουν ωράριο είναι μόνο αυτός.Αν πάλι δεν υπάρχει, μπαίνει εκείνος ο οποίος διδάσκει συναφές αντικείμενο με το θέμα και αν έχουν κενές ώρες και άλλοι, μπορουν να είναι 2 άτομα σε συνδιδασκαλία.Αν οι υπόλοιποι συμπληρώνουν ωράριο τότε είναι και εκείνος μόνος του.Είναι έτσι αραγε???  :-\

Σύμφωνα με διευκρίνηση που στάλθηκε στα σχολεία της Α Αθήνας ( έτσι μας είπε ο διευθυντής τουλάχιστον ) δεν μπορούν να μπουν δύο άτομα σε συνδιδασκαλία ( εκτός αν υπάρχει τεχνολόγος ) .

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #261 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 07:41:03 μμ »
@miltos
στο σχολείο μας δεν έχουν προταθεί θέματα, όμως η κατανομή γνωστικών αντικειμένων που έχουμε κάνει (απροθυμία πολλών να πάρουν πρότζεκτ και ας είναι α ανάθεση για όλους) σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δεν θα δουλέψουμε σε ζώνη αλλά σε τμήματα, οδηγεί σε αυτά τα συμπεράσματα που ανέφερα.
@knkn
Στα σχολεία της Γ Αθήνας δεν στάλθηκε τέτοια διευκρίνηση, αντίθετα η κ. Πασχαλίδου του ΥΠΑΙΘΠΑ σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον διευθυντή μας, είπε ότι μπορεί να γίνει συνδιδασκαλία για συμπλήρωση ωραρίου και ας μην υπάρχει τεχνολόγος στο σχολείο...Αυθαίρετη ερμηνεία που ειπώθηκε σε μια τηλεφωνική συνομιλία.

Τα συμπεράσματα δικά μας.

και καλά ξεμπερδέματα..
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #262 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 07:53:56 μμ »
Βρε παιδιά, ποια είναι αυτή η Πασχαλίδου που φαίνεται στις πληροφορίες σε όλες τις σχετικές με το Project εγκυκλίους; (και όχι μόνο σε αυτές, αλλά και για τον αριθμό των μαθητών και σε άλλες)

Την ελέγχει κανένας για ό,τι λέει ή δικό της είναι το μαγαζί; Με αυθαίρετες προφορικές διοικητικές ερμηνείες θα ρυθμίζονται τα θέματα της Παιδείας;

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #263 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 08:56:12 μμ »
Εγώ πάλι το έχω καταλάβει ως εξής : Αν υπάρχει άτομο με α ανάθεση τεχνολογία, είναι απαραιτήτως ο ένας και αν οι υπόλοιποι άλλων ειδικοτήτων συμπληρώνουν ωράριο είναι μόνο αυτός.Αν πάλι δεν υπάρχει, μπαίνει εκείνος ο οποίος διδάσκει συναφές αντικείμενο με το θέμα και αν έχουν κενές ώρες και άλλοι, μπορουν να είναι 2 άτομα σε συνδιδασκαλία.Αν οι υπόλοιποι συμπληρώνουν ωράριο τότε είναι και εκείνος μόνος του.Είναι έτσι αραγε???  :-\
Σωστά το λες γιατί στην οδηγία που ήρθε έγραφε:
Η εργασία που θα επιλεγεί με τη διαδικασία που προβλέπεται παρακάτω θα επιβλέπεται από έναν εκπαιδευτικό. Σε περίπτωση που στις σχολικές μονάδες υπάρχουν εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει το ωράριό τους, μπορεί η εργασία να επιβλέπεται από δύο εκπαιδευτικούς (συνδιδασκαλία), ένας εκ των οποίων είναι εκπαιδευτικός των ειδικοτήτων που είχαν ως πρώτη ανάθεση το μάθημα «Τεχνολογία» της Α΄ τάξης του Γενικού Λυκείου (Υ.Α. 118842/Γ2/17-09-2008, ΦΕΚ 1984 Β΄), εφόσον υπηρετεί στη σχολική μονάδα και τηρείται η  με αρ. πρωτ. 100838/Γ2/04-09-2012 Υ.Α για ανώτατα όρια των ερευνητικών εργασιών που μπορεί να αναλάβει ο κάθε εκπαιδευτικός.
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #264 στις: Σεπτέμβριος 15, 2012, 10:48:01 μμ »
Έλαβα σήμερα ενημέρωση για το θέμα από τον Κωνσταντίνο Αδριανουπολίτη, Εκπαιδευτικό – ερευνητή, Πρόεδρο Ε.Ε.Τ.Ε.Κ. και σας την κοινοποιώ

ΑΛΑΛΟΥΜ ΜΕ ΤΟ PROJECT

Απίστευτη προχειρότητα εμφανίζει το Υπουργείο Παιδείας με τις αλλεπάλληλες Υπουργικές Αποφάσεις  για την Ερευνητική Εργασία (project). 
Για την Ερευνητική Εργασία, μετά την τροποποίηση του ωρολογίου προγράμματος του Γενικού Λυκείου, εκδόθηκε στις 27-4-2012 η αριθμ. 47758/Γ2 Υπουργική Απόφαση από την τότε Υφυπουργό κ. Ε. Χριστοφιλοπούλου. Σύμφωνα με την απόφασή αυτή θεσμοθετείται η διδασκαλία στο μάθημα από δύο καθηγητές «ο ένας εκ των οποίων είναι εκπαιδευτικός των ειδικοτήτων που είχαν ως πρώτη ανάθεση το μάθημα «Τεχνολογία» της Α΄ τάξης του Γενικού Λυκείου…».
Στις 4-9-2012 και χωρίς να έχει εφαρμοστεί η προηγούμενη Υπουργική Απόφαση εκδίδεται νέα Υπουργική Απόφαση από τον Υφυπουργό κ. Θ. Παπαθεοδώρου, η αριθμ. 100838/Γ2/4-9-2012, η οποία θέτει πλαφόν στην ανάληψη του μαθήματος και ουσιαστικά καταργεί την προηγούμενη, σε ότι αφορά την ανάληψή του από τους καθηγητές που δίδασκαν την Τεχνολογία.
Στις 13/9/2012 εκδίδεται νεότερη Υ.Α ( από τον ίδιο Υφυπουργό), η αριθμ. 105847/Γ2, η οποία αναιρεί τις δύο προηγούμενες, καταργώντας τη συνδιδασκαλία η οποία μπορεί να γίνεται μόνο όταν οι εκπαιδευτικοί δεν συμπληρώνουν διδακτικό ωράριο…..
Οι αλληλοαναιρούμενες αυτές ενέργειες δείχνουν μια απίστευτη υπηρεσιακή προχειρότητα, διότι δεν είναι δυνατόν  να κατανείμει κανείς τις ευθύνες στον ίδιο τον Υφυπουργό για ένα τόσο εξειδικευμένο θέμα, ωστόσο όμως εκτίθεται και ο ίδιος διότι είναι ο τελευταίος υπογράφων.
Μετά από τις ρυθμίσεις αυτές το μέλλον του θεσμού της Ερευνητικής Εργασίας διαγράφεται σκοτεινό διότι η τόσο μεγάλη αυτή καινοτομία στο Λύκειο κινδυνεύει από σταδιακό ευτελισμό και κατάργηση.

Σχετικά με την Ερευνητική Εργασία είναι απαραίτητο να επισημανθούν και τα εξής:
Η Ερευνητική Εργασία αποτελεί μια θετική καινοτομία, είναι μέρος του σχεδιασμού για το «Νέο Λύκειο» και καθιερώθηκε ως «μάθημα» από το προηγούμενο σχολ. έτος στην Α΄ Λυκείου και φέτος στη Β΄.
Η Ερευνητική Εργασία διαφέρει από τα άλλα μαθήματα, λόγω της φύσης της, διότι δεν έχει συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο, οι καθηγητές δεν διδάσκουν αλλά καθοδηγούν, προκειμένου οι μαθητές να μάθουν να ερευνούν, να συνθέτουν, να συνεργάζονται, να αναπτύσσουν την κριτική τους σκέψη και τελικά να κάνουν κτήμα τους το «μαθαίνω πώς να μαθαίνω».
Με το σκεπτικό αυτό καθιερώθηκε ως «μάθημα» στις δύο τάξεις του Λυκείου, και σύμφωνα με το σχεδιασμό, και  στην Γ΄ από το επόμενο σχολ. έτος.
Το γεγονός ότι το «μάθημα» καθιερώθηκε ως βαθμολογούμενο και ότι με την Υ.Α. 47758/Γ2 το Υπουργείο Παιδείας καθιέρωσε τη συνδιδασκαλία, έδειξε  ότι ενδιαφέρεται για την επιτυχία του νέου αυτού θεσμού.
Οι τελευταίες όμως ρυθμίσεις καθώς και κάποια άλλα προηγούμενα γεγονότα αποδεικνύουν το αντίθετο. Συγκεκριμένα:
1. Δεν έχει γίνει υπηρεσιακή, συστηματική - ποιοτική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την  Ερευνητική Εργασία στην οποία καλούνται οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί να διδάξουν χωρίς καμία επιμόρφωση, ενώ όσοι έχουν  επιμορφωθεί ( στα γνωστά σεμινάρια ενός Σαββατοκύριακου από τον  ΟΕΠΕΚ ) διαπιστώνουν ότι η διάρκεια επιμόρφωσής τους είναι ιδιαίτερα μικρή και ανεπαρκής. Για το μείζον πρόβλημα της  επιμόρφωσης δεν έχει   εξαγγελθεί ουσιαστικά τίποτε.
2. Δεν έχει εξαγγελθεί κανένα μέτρο για τη βελτίωση των υποδομών υποστήριξης της Ερευνητικής Εργασίας στα σχολεία.
3. Δεν προβλέπεται ότι θα υπάρξει οικονομική στήριξη των Ερευνητικών Εργασιών από τις Σχολικές Επιτροπές, οι οποίες αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα  λειτουργίας των σχολείων.
4. Το εγγενές πρόβλημα της αξιολόγησης των μαθητών (λόγω της απουσίας συγκεκριμένου γνωστικού αντικειμένου, ίδιου για όλους τους μαθητές, όπως συμβαίνει με τα άλλα μαθήματα) δεν φαίνεται να αντιμετωπίζεται επαρκώς. Το πρόβλημα αυτό θα ενταθεί με την εφαρμογή της Ερευνητικής Εργασίας στη Β΄ και του χρόνου στη Γ΄ Λυκείου, καθώς επίσης και από το γεγονός ότι κάποιοι μαθητές θα διδάσκονται από δύο καθηγητές (καλύτερη επίβλεψη) και κάποιοι άλλοι από έναν καθηγητή.
5. Η αναγκαιότητα επιβολής πλαφόν είναι ανύπαρκτη διότι η Ερευνητική Εργασία δεν αποτελεί μάθημα με συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο, αλλά μια εκπαιδευτική μεθοδολογία ή αλλιώς διδακτική πρακτική, την οποία όταν γνωρίζει ο διδάσκων μπορεί να αναλαμβάνει όσες χρειάζεται για το ωράριό του. Αντίθετα η επιβολή πλαφόν , η οποία για πρώτη φορά εφαρμόζεται στην εκπαίδευση, δεν αποκλείεται να δημιουργήσει στο μέλλον παρόμοιες λογικές σε μαθήματα κατεύθυνσης, κορμού κλπ. με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν άλλες αναταραχές.
6. Η λογική της «συμπλήρωσης ωραρίου» δεν ευσταθεί, σε ότι αφορά την  ποιότητα του μαθήματος, αλλά θα έπρεπε να μην καταργηθεί η συνδιδασκαλία.
7. Η επιβολή πλαφόν στην ανάθεση της Ερευνητικής Εργασίας δημιουργεί υπηρεσιακό πρόβλημα και εργασιακή ανασφάλεια σε εκπαιδευτικούς κάποιων ειδικοτήτων, κυρίως στους καθηγητές «τεχνικών ειδικοτήτων που υπηρετούν στα Γενικά Λύκεια. Με τις νέες ρυθμίσεις οι εκπαιδευτικοί «τεχνικών ειδικοτήτων» που υπηρετούν στα ΓΕ.Λ. μπορούν να αναλάβουν μέχρι 8 ώρες, και εφόσον δεν εφαρμόζεται «ζώνη», με αποτέλεσμα να είναι ουσιαστικά υπεράριθμοι στο σχολείο τους, διότι η Ερευνητική Εργασία είναι το κύριο μάθημα διδασκαλίας τους. Αντίθετα στους καθηγητές γενικών μαθημάτων δεν θα δημιουργηθεί ουσιαστικό πρόβλημα διότι εκείνοι αναλαμβάνουν τα κύρια μαθήματα της ειδικότητάς τους και εθελοντικά ή εφόσον δεν συμπληρώνουν ωράριο θα αναλάβουν την Ερευνητική Εργασία. Για τους γνωρίζοντες την κατάσταση στα Λύκεια είναι φανερό ότι θα έχουμε καθηγητές «τεχνικών ειδικοτήτων» που δεν θα μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο, ενώ θα υπάρχουν κενές ώρες, και ταυτόχρονα θα καλείται το δημόσιο να εξοικονομήσει κονδύλια για αναπληρωτές ή ωρομίσθιους.
Με τη θεσμοθέτηση πλαφόν  δημιουργείται πρόβλημα συμπλήρωσης διδακτικού ωραρίου, κυρίως στους εκπαιδευτικούς «τεχνικών ειδικοτήτων», διότι εκτός της επιβολής πλαφόν τους απαγορεύεται να συμπληρώσουν το ωράριό τους σε άλλο σχολείο όπως πάντα ίσχυε!
Η νέα κατάσταση με την επιβολή πλαφόν θα δημιουργήσει εργασιακή ανασφάλεια στους καθηγητές «τεχνικών ειδικοτήτων» οι οποίοι σταδιακά θα εγκαταλείψουν τα Γενικά Λύκεια προς, διοικητικές υπηρεσίες της εκπαίδευσης, ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ.ΙΕΚ κλπ. και οι υπόλοιποι καθηγητές θα αναγκαστούν να αναλάβουν τις Ερευνητικές Εργασίες, σε πολλές περιπτώσεις, χωρίς να το επιθυμούν.
Τέλος η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οφείλει να αναζητήσει από τις αρμόδιες υπηρεσίες εξηγήσεις για την αναγκαιότητα των τελευταίων ρυθμίσεων και να σταθμίσει τις ενδεχόμενες επιπτώσεις προτού ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου, εάν δεν έχουν ήδη ανοίξει. Ίδωμεν.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2012, 10:50:42 μμ από soch »
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος miltos74

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
    • Προφίλ
Απ: Project. Αναθέσεις
« Απάντηση #265 στις: Σεπτέμβριος 16, 2012, 11:26:39 πμ »
Ειναι στο τμήμα Α του Προγραμμάτων Σπουδών  στον Ενιαίο Διοικητικό Τομέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Απο αυτην περνανε
    Προγράμματα Σπουδών Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου

    Ωρολόγια Προγράμματα Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου

    Καθορισμός Εξεταστέας – διδακτέας ύλης των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων του Ενιαίου Λυκείου

    Τρόπος αξιολόγησης μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου

    Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων
 
Οποτε φυσικο οι οδηγιες διδασκαλιας του project να περναν απο αυτη. αΦυσικα περνανε δεν τα βγαζει αυτη.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 11:29:29 πμ από miltos74 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159784
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.