0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
[...] Γνωρίζουμε καλά ότι η νηπιαγωγός:· Έχει την αποκλειστική ευθύνη για τη σωματική ακεραιότητα και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών ηλικίας 4 και 5 χρόνων μέσα στην ίδια αίθουσα.· Εργάζεται χωρίς κενό και διάλειμμα. Η εργασία της είναι συνεχής ,δηλ. δεν μπορεί να απομακρυνθεί από τα νήπια όσες ώρες βρίσκεται στο Νηπιαγωγείο(4 ώρες – 240 λεπτά) και το αίσθημα ευθύνης της απέναντι στα νήπια και τους γονείς τους είναι πολύ μεγάλο.· Έχει και την ευθύνη για την οργάνωση και λειτουργία της Σχολικής Μονάδας (Δ\ντρια,Γραμματέας,Τηλεφωνήτρια,Τραπεζοκόμος,Καθαρίστρια,επισκευές κ.λ.π.),χωρίς την ύπαρξη του απαραίτητου βοηθητικού προσωπικού ή μείωση διδακτικού ωραρίου, όπως γίνεται με τους Δ\ντές των Σχολείων. Για όλους αυτούς τους λόγους: Οι Νηπιαγωγοί εκφράζουν την κατηγορηματική τους αντίθεση:1. Στην κατάργηση των γεωγραφικών ορίων των νηπιαγωγείων, γιατί η απόσταση από τον τόπο κατοικίας των νηπίων δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 200 μέτρα, για να εξασφαλίζεται έτσι η υγεία και η προσπελασιμότητα των νηπίων.2. Στη συνύπαρξη και συλλειτουργία δυο τύπων νηπιαγωγείων (κλασσικό- ολοήμερο) παράλληλα και κάτω από την ίδια στέγη , γιατί είναι αψυχολόγητη , αντιπαιδαγωγική και κυρίως αντικοινωνική.3. Στην παράγραφο 4 της εγκυκλίου της Δ\νσης Σπουδών Π.Ε.,με αρ.πρωτ.107407/Γ1 και ημερομηνία 2/10/2003,στην οποία αναφέρεται ότι μπορεί από το ολοήμερο τμήμα να γίνεται αποχώρηση νηπίων στις 12.15΄ που είναι ο χρόνος λήξης του προγράμματος του κλασσικού τμήματος. Κι αυτό γιατί, η περιπτωσιακή και κατά βούληση αποχώρηση των νηπίων από το νηπιαγωγείο πριν τη λήξη του προγράμματος είναι πολλαπλά επιζήμια :α)παραλύει η λειτουργία της ομάδας με τις διάφορες αποχωρήσεις β)δημιουργεί στα νήπια αίσθημα διαφοράς και γ)δεν ολοκληρώνεται η διαπαιδαγωγητική επίδραση του νηπιαγωγείου.Θα συνεχίσουν τον Αγώνα τους για:1. 2χρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή, γιατί η φοίτηση στο Νηπ\γείο δεν είναι απλή προετοιμασία του νηπίου για τις υποχρεώσεις του στο Δημ. Σχολείο. Είναι η καλλιέργεια των βασικών ικανοτήτων και πλευρών του ανθρώπινου ψυχισμού, η ανάπτυξη των κοινωνικών αρετών ,η συνειδητοποίηση κανόνων συμβίωσης. Επίσης υποχρεωτική φοίτηση γιατί με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθεί αντισταθμιστική εξίσωση για όλα τα παιδιά που πρωτομπαίνουν στο Σχολείο.2. Μείωση του αριθμού των νηπίων ανά τμήμα σε 15-20 , για να εξασφαλίζεται η βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού έργου και για παροχή μεγαλύτερης ασφάλειας των νηπίων.3. Θεσμοθέτηση βοηθού νηπιαγωγού και βοηθητικού προσωπικού (καθαρίστρια, τραπεζοκόμος κ.λ.π.) και4. Εξίσωση του διδακτικού ωραρίου όλων των εκπαιδευτικών (νηπιαγωγών – δασκάλων – εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και των δυο βαθμίδων εκπαίδευσης).Απόσπασμα από το ΟΛΟΣΩΣΤΟ κατά την άποψη μου κείμενο της Ελένη Αραμπατζή , Περιστέρι 14/10/2004 , που είναι νηπιαγωγός και Ειδική Γραμματέας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π . Ε . Περιστερίου ΄΄ Έλλη Αλεξίου΄΄. Τι κάνουν οι αρμόδιοι υπουργοί για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση στα νηπιαγωγεία; Περισσότερο με απασχολεί γιατί πρέπει η νηπιαγωγός να είναι υπεύθυνη για τα άθλια σχολικά κτίρια που είναι παγίδες τραυματισμών για τα παιδιά;; Δεν θα έπρεπε να αναλάβει τις ευθύνες του ο ΟΣΚ αντί να κατηγορούνται οι νηπιαγωγοί από τους γονείς και το κράτος; Εγώ δεν νιώθω εκπαιδευτικός..νιώθω ότι καθημερινά παίρνω αγκαλιά μια βόμβα για 4 ώρες και περιμένω προσευχόμενη να μην σκάσει μια από αυτές τις ημέρες/μήνες/χρόνια. Αίσχος.
Γεια στο στόμα της! Συμφωνώ σε όλα αλλά...Γιατί; Υπάρχει ΟΣΚ; Μας θυμούνται, όποτε χαίρονται! Κάθε χρόνο συμπληρώνουμε αιτήσεις για εξοπλισμό και ποτέ δε λαμβάνουμε τίποτα...κοροϊδία και υποκρισία!Αν έχει ο εκάστοτε δήμος λεφτά για βαψίματα και σωστή καθαριότητα, υδραυλικά, ηλεκτρικά, καλώς, αν δεν έχει...έρχονται οι κατσαρίδες και τα ποντίκια!Πώς μία νηπιαγωγός θα μπορέσει να αφοσιωθεί στο λειτούργημά της, όταν είναι "all weather", αντιμετωπίζει χίλιους-δυο κινδύνους και βάλεται από παντού ως κύρια υπεύθυνη για ό,τι συμβεί; Ξέχασα, όμως, ότι είναι ο αναλώσιμος στρατιώτης στο σκάκι, που θυσιάζεται πάντα πρώτος, ενώ η βασίλισσα είναι όλο διαταγές και απειλές και πέφτει πάντα τελευταία!Να κυβερνώ "εξ αποστάσεως" και να λέω θεωρίες, ξέρω κι εγώ! ΛΕΦΤΑ για την παιδεία, όμως, δε βλέπω!...και Παιδεία γίνεται μόνο με το δάσκαλο "ζωντανό" κι όχι με "κονσέρβα" στο διαδραστικό!
Στο εξωτερικό (Αγγλία), σε κάθε τάξη 25 το πολύ νηπίων, υπάρχει και βοηθός. Ο τίτλος της είναι nursery assistant ή nursery nurse και έχει και σπουδές επιπέδου ΤΕΙ ή ΙΕΚ.Η Νηπιαγωγός (απόφοιτος ΑΕΙ) ονομάζεται nursery teacher ή reception class teacher, εάν το νηπιαγωγείο αποτελεί τάξη του δημοτικού σχολείου. Εδώ και ως προς την οργάνωση της προσχολικής αγωγής, την υποχρεωτικότητά της, το υπηρεσιακό καθεστώς των Νηπιαγωγών, την ύπαρξη βοηθού σε ένα Νηπιαγωγείο, την υλικοτεχνική υπόδομή και......και..... και..... είμαστε σε πρωτόγονο επίπεδο.Το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι να αναμορφώσει το Π.Δ. λειτουργίας των Νηπιαγωγείων με ανέφικτους στόχους και σκοπούς.
Παράθεση από: vickyN στις Απριλίου 13, 2011, 03:18:43 pmΣτο εξωτερικό (Αγγλία), σε κάθε τάξη 25 το πολύ νηπίων, υπάρχει και βοηθός. Ο τίτλος της είναι nursery assistant ή nursery nurse και έχει και σπουδές επιπέδου ΤΕΙ ή ΙΕΚ.Η Νηπιαγωγός (απόφοιτος ΑΕΙ) ονομάζεται nursery teacher ή reception class teacher, εάν το νηπιαγωγείο αποτελεί τάξη του δημοτικού σχολείου. Εδώ και ως προς την οργάνωση της προσχολικής αγωγής, την υποχρεωτικότητά της, το υπηρεσιακό καθεστώς των Νηπιαγωγών, την ύπαρξη βοηθού σε ένα Νηπιαγωγείο, την υλικοτεχνική υπόδομή και......και..... και..... είμαστε σε πρωτόγονο επίπεδο.Το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι να αναμορφώσει το Π.Δ. λειτουργίας των Νηπιαγωγείων με ανέφικτους στόχους και σκοπούς.Εδώ λοιπόν έπρεπε να παίρνουμε διπλό μισθό γιατί κάνουμε ταυτόχρονα και την nursery teacher και την nursery nurse...πώς θέλει η Ελλάδα να λέγεται Ευρωπαίκη χώρα όταν δεν συγκρίνεται σε τίποτα με την οργάνωση και το προσωπικό που υπάρχει εκεί;
Συμφωνώ σε όλα αλλά...Γιατί; Υπάρχει ΟΣΚ; Μας θυμούνται, όποτε χαίρονται! Κάθε χρόνο συμπληρώνουμε αιτήσεις για εξοπλισμό και ποτέ δε λαμβάνουμε τίποτα...κοροϊδία και υποκρισία!Αν έχει ο εκάστοτε δήμος λεφτά για βαψίματα και σωστή καθαριότητα, υδραυλικά, ηλεκτρικά, καλώς, αν δεν έχει...έρχονται οι κατσαρίδες και τα ποντίκια!
+++++++++++++++Συμφωνώ σε όλα! Να προσθέσω μόνο ότι για να έρθουν από το δήμο να κάνουν τις όποιες επισκευές στα σχολεία, πρέπει να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη ή να κάνεις κάποιο τάμα
Παράθεση από: AnnaB στις Μαΐου 21, 2011, 08:34:54 am+++++++++++++++Συμφωνώ σε όλα! Να προσθέσω μόνο ότι για να έρθουν από το δήμο να κάνουν τις όποιες επισκευές στα σχολεία, πρέπει να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη ή να κάνεις κάποιο τάμα Ή να έχεις μπάρμπα στο Δήμο...
Παράθεση από: vickyN στις Απριλίου 13, 2011, 03:18:43 pmΣτο εξωτερικό (Αγγλία), σε κάθε τάξη 25 το πολύ νηπίων, υπάρχει και βοηθός. Ο τίτλος της είναι nursery assistant ή nursery nurse και έχει και σπουδές επιπέδου ΤΕΙ ή ΙΕΚ.Η Νηπιαγωγός (απόφοιτος ΑΕΙ) ονομάζεται nursery teacher ή reception class teacher, εάν το νηπιαγωγείο αποτελεί τάξη του δημοτικού σχολείου. Εδώ και ως προς την οργάνωση της προσχολικής αγωγής, την υποχρεωτικότητά της, το υπηρεσιακό καθεστώς των Νηπιαγωγών, την ύπαρξη βοηθού σε ένα Νηπιαγωγείο, την υλικοτεχνική υπόδομή και......και..... και..... είμαστε σε πρωτόγονο επίπεδο.Το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι να αναμορφώσει το Π.Δ. λειτουργίας των Νηπιαγωγείων με ανέφικτους στόχους και σκοπούς.Sorry αλλά διαφωνώ...Θα προτιμούσα να μην αντιγράφουμε οτιδήποτε ξενόφερτο αυτούσιο...Στην τάξη θα προτιμούσα να έχω μια συνάδελφο με τα ίδια με εμένα προσόντα... δεν θα ήθελα βοηθό, θα ήθελα συνοδοιπόρο. Θεωρώ πως τα ιεκ ή τει στην Ελλάδα δεν μπορούν και δεν έχουν καμιά δουλεια στο Υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο. Θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικές σε ότι λέμε και να μην ανοίγουμε επικίνδυνες πόρτες οι οποίες μπορούν να μας υποβιβάσουν ακόμη περισσότερο. Αν ήταν να επιλέξω κάτι ξενόφερτο αυτό θα ήταν σίγουρα η προσαρμογή του Reggio Emilia στην ελληνική πραγματικότητα.