*

Αποστολέας Θέμα: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;  (Αναγνώστηκε 4257 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Deyna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« στις: Απρίλιος 08, 2011, 03:17:18 μμ »
[...] Γνωρίζουμε καλά ότι η νηπιαγωγός:

·        Έχει την αποκλειστική ευθύνη για τη σωματική ακεραιότητα και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών ηλικίας 4 και 5 χρόνων μέσα στην ίδια αίθουσα.

·        Εργάζεται χωρίς κενό και διάλειμμα. Η εργασία της είναι συνεχής ,δηλ. δεν μπορεί να απομακρυνθεί από τα νήπια όσες ώρες βρίσκεται στο Νηπιαγωγείο(4 ώρες – 240 λεπτά) και το αίσθημα ευθύνης της απέναντι στα νήπια και τους γονείς τους είναι πολύ μεγάλο.

·        Έχει και την ευθύνη για την οργάνωση και λειτουργία της Σχολικής Μονάδας (Δ\ντρια,Γραμματέας,Τηλεφωνήτρια,Τραπεζοκόμος,Καθαρίστρια,επισκευές κ.λ.π.),χωρίς την ύπαρξη του απαραίτητου βοηθητικού προσωπικού ή μείωση διδακτικού ωραρίου, όπως γίνεται με τους Δ\ντές των Σχολείων.
 
Για όλους αυτούς τους λόγους:

Οι Νηπιαγωγοί εκφράζουν την κατηγορηματική τους αντίθεση:

1.      Στην κατάργηση των γεωγραφικών ορίων των νηπιαγωγείων, γιατί η απόσταση από τον τόπο κατοικίας των νηπίων δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 200 μέτρα, για να εξασφαλίζεται έτσι η υγεία και η προσπελασιμότητα των νηπίων.

2.      Στη συνύπαρξη και συλλειτουργία δυο τύπων νηπιαγωγείων (κλασσικό- ολοήμερο) παράλληλα και κάτω από την ίδια στέγη , γιατί είναι αψυχολόγητη , αντιπαιδαγωγική και κυρίως αντικοινωνική.

3.      Στην παράγραφο 4 της εγκυκλίου της Δ\νσης Σπουδών Π.Ε.,με αρ.πρωτ.107407/Γ1 και ημερομηνία 2/10/2003,στην οποία αναφέρεται ότι μπορεί από το ολοήμερο τμήμα να γίνεται αποχώρηση νηπίων στις 12.15΄ που είναι ο χρόνος λήξης του προγράμματος του κλασσικού τμήματος. Κι αυτό γιατί, η περιπτωσιακή και κατά βούληση αποχώρηση των νηπίων από το νηπιαγωγείο πριν τη λήξη του προγράμματος είναι πολλαπλά επιζήμια :α)παραλύει η λειτουργία  της ομάδας με τις διάφορες αποχωρήσεις β)δημιουργεί στα νήπια αίσθημα διαφοράς και γ)δεν ολοκληρώνεται η διαπαιδαγωγητική επίδραση του νηπιαγωγείου.

Θα συνεχίσουν τον Αγώνα τους για:

1.      2χρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή, γιατί η φοίτηση στο Νηπ\γείο δεν είναι απλή προετοιμασία του νηπίου για τις υποχρεώσεις του στο Δημ. Σχολείο. Είναι η καλλιέργεια των βασικών ικανοτήτων και πλευρών του ανθρώπινου ψυχισμού, η ανάπτυξη των κοινωνικών αρετών ,η συνειδητοποίηση κανόνων συμβίωσης. Επίσης υποχρεωτική φοίτηση γιατί με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθεί αντισταθμιστική εξίσωση για όλα τα παιδιά που πρωτομπαίνουν στο Σχολείο.

2.      Μείωση του αριθμού των νηπίων ανά τμήμα σε 15-20 , για να εξασφαλίζεται η βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού έργου και για παροχή μεγαλύτερης ασφάλειας των νηπίων.

3.      Θεσμοθέτηση βοηθού νηπιαγωγού και βοηθητικού προσωπικού (καθαρίστρια, τραπεζοκόμος κ.λ.π.) και

4.      Εξίσωση του διδακτικού ωραρίου όλων των εκπαιδευτικών (νηπιαγωγών – δασκάλων – εκπαιδευτικών ειδικοτήτων  και των δυο βαθμίδων εκπαίδευσης).


Απόσπασμα από το ΟΛΟΣΩΣΤΟ κατά την άποψη μου κείμενο της Ελένη Αραμπατζή , Περιστέρι 14/10/2004 , που είναι νηπιαγωγός και Ειδική Γραμματέας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π . Ε . Περιστερίου ΄΄ Έλλη Αλεξίου΄΄.

Τι κάνουν οι αρμόδιοι υπουργοί για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση στα νηπιαγωγεία; Περισσότερο με απασχολεί γιατί πρέπει η νηπιαγωγός να είναι υπεύθυνη για τα άθλια σχολικά κτίρια που είναι παγίδες τραυματισμών για τα παιδιά;; Δεν θα έπρεπε να αναλάβει τις ευθύνες του ο ΟΣΚ αντί να κατηγορούνται οι νηπιαγωγοί από τους γονείς και το κράτος; Εγώ δεν νιώθω εκπαιδευτικός..νιώθω ότι καθημερινά παίρνω αγκαλιά μια βόμβα για 4 ώρες και περιμένω προσευχόμενη να μην σκάσει μια από αυτές τις ημέρες/μήνες/χρόνια. Αίσχος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:49:52 »

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 08, 2011, 06:34:58 μμ »
[...] Γνωρίζουμε καλά ότι η νηπιαγωγός:

·        Έχει την αποκλειστική ευθύνη για τη σωματική ακεραιότητα και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών ηλικίας 4 και 5 χρόνων μέσα στην ίδια αίθουσα.

·        Εργάζεται χωρίς κενό και διάλειμμα. Η εργασία της είναι συνεχής ,δηλ. δεν μπορεί να απομακρυνθεί από τα νήπια όσες ώρες βρίσκεται στο Νηπιαγωγείο(4 ώρες – 240 λεπτά) και το αίσθημα ευθύνης της απέναντι στα νήπια και τους γονείς τους είναι πολύ μεγάλο.

·        Έχει και την ευθύνη για την οργάνωση και λειτουργία της Σχολικής Μονάδας (Δ\ντρια,Γραμματέας,Τηλεφωνήτρια,Τραπεζοκόμος,Καθαρίστρια,επισκευές κ.λ.π.),χωρίς την ύπαρξη του απαραίτητου βοηθητικού προσωπικού ή μείωση διδακτικού ωραρίου, όπως γίνεται με τους Δ\ντές των Σχολείων.
 
Για όλους αυτούς τους λόγους:

Οι Νηπιαγωγοί εκφράζουν την κατηγορηματική τους αντίθεση:

1.      Στην κατάργηση των γεωγραφικών ορίων των νηπιαγωγείων, γιατί η απόσταση από τον τόπο κατοικίας των νηπίων δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 200 μέτρα, για να εξασφαλίζεται έτσι η υγεία και η προσπελασιμότητα των νηπίων.

2.      Στη συνύπαρξη και συλλειτουργία δυο τύπων νηπιαγωγείων (κλασσικό- ολοήμερο) παράλληλα και κάτω από την ίδια στέγη , γιατί είναι αψυχολόγητη , αντιπαιδαγωγική και κυρίως αντικοινωνική.

3.      Στην παράγραφο 4 της εγκυκλίου της Δ\νσης Σπουδών Π.Ε.,με αρ.πρωτ.107407/Γ1 και ημερομηνία 2/10/2003,στην οποία αναφέρεται ότι μπορεί από το ολοήμερο τμήμα να γίνεται αποχώρηση νηπίων στις 12.15΄ που είναι ο χρόνος λήξης του προγράμματος του κλασσικού τμήματος. Κι αυτό γιατί, η περιπτωσιακή και κατά βούληση αποχώρηση των νηπίων από το νηπιαγωγείο πριν τη λήξη του προγράμματος είναι πολλαπλά επιζήμια :α)παραλύει η λειτουργία  της ομάδας με τις διάφορες αποχωρήσεις β)δημιουργεί στα νήπια αίσθημα διαφοράς και γ)δεν ολοκληρώνεται η διαπαιδαγωγητική επίδραση του νηπιαγωγείου.

Θα συνεχίσουν τον Αγώνα τους για:

1.      2χρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή, γιατί η φοίτηση στο Νηπ\γείο δεν είναι απλή προετοιμασία του νηπίου για τις υποχρεώσεις του στο Δημ. Σχολείο. Είναι η καλλιέργεια των βασικών ικανοτήτων και πλευρών του ανθρώπινου ψυχισμού, η ανάπτυξη των κοινωνικών αρετών ,η συνειδητοποίηση κανόνων συμβίωσης. Επίσης υποχρεωτική φοίτηση γιατί με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθεί αντισταθμιστική εξίσωση για όλα τα παιδιά που πρωτομπαίνουν στο Σχολείο.

2.      Μείωση του αριθμού των νηπίων ανά τμήμα σε 15-20 , για να εξασφαλίζεται η βελτίωση της ποιότητας του διδακτικού έργου και για παροχή μεγαλύτερης ασφάλειας των νηπίων.

3.      Θεσμοθέτηση βοηθού νηπιαγωγού και βοηθητικού προσωπικού (καθαρίστρια, τραπεζοκόμος κ.λ.π.) και

4.      Εξίσωση του διδακτικού ωραρίου όλων των εκπαιδευτικών (νηπιαγωγών – δασκάλων – εκπαιδευτικών ειδικοτήτων  και των δυο βαθμίδων εκπαίδευσης).


Απόσπασμα από το ΟΛΟΣΩΣΤΟ κατά την άποψη μου κείμενο της Ελένη Αραμπατζή , Περιστέρι 14/10/2004 , που είναι νηπιαγωγός και Ειδική Γραμματέας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π . Ε . Περιστερίου ΄΄ Έλλη Αλεξίου΄΄.

Τι κάνουν οι αρμόδιοι υπουργοί για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση στα νηπιαγωγεία; Περισσότερο με απασχολεί γιατί πρέπει η νηπιαγωγός να είναι υπεύθυνη για τα άθλια σχολικά κτίρια που είναι παγίδες τραυματισμών για τα παιδιά;; Δεν θα έπρεπε να αναλάβει τις ευθύνες του ο ΟΣΚ αντί να κατηγορούνται οι νηπιαγωγοί από τους γονείς και το κράτος; Εγώ δεν νιώθω εκπαιδευτικός..νιώθω ότι καθημερινά παίρνω αγκαλιά μια βόμβα για 4 ώρες και περιμένω προσευχόμενη να μην σκάσει μια από αυτές τις ημέρες/μήνες/χρόνια. Αίσχος.

 Γεια στο στόμα της!

 Συμφωνώ σε όλα αλλά...
Γιατί; Υπάρχει ΟΣΚ; Μας θυμούνται, όποτε χαίρονται! Κάθε χρόνο συμπληρώνουμε αιτήσεις για εξοπλισμό και ποτέ δε λαμβάνουμε τίποτα...κοροϊδία και υποκρισία!
Αν έχει ο εκάστοτε δήμος λεφτά για βαψίματα και σωστή καθαριότητα, υδραυλικά, ηλεκτρικά, καλώς, αν δεν έχει...έρχονται οι κατσαρίδες και τα ποντίκια!
Πώς μία νηπιαγωγός θα μπορέσει να αφοσιωθεί στο λειτούργημά της, όταν είναι "all weather", αντιμετωπίζει χίλιους-δυο κινδύνους και βάλεται από παντού ως κύρια υπεύθυνη για ό,τι συμβεί;
 Ξέχασα, όμως, ότι είναι ο αναλώσιμος στρατιώτης στο σκάκι, που θυσιάζεται πάντα πρώτος, ενώ η βασίλισσα  ;) είναι όλο διαταγές και απειλές και πέφτει πάντα τελευταία!
Να κυβερνώ "εξ αποστάσεως" και να λέω θεωρίες, ξέρω κι εγώ! ΛΕΦΤΑ για την παιδεία, όμως, δε βλέπω!...και Παιδεία γίνεται μόνο με το δάσκαλο "ζωντανό" κι όχι με "κονσέρβα" στο διαδραστικό! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

Αποσυνδεδεμένος Deyna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 13, 2011, 02:59:07 μμ »

Γεια στο στόμα της!

 Συμφωνώ σε όλα αλλά...
Γιατί; Υπάρχει ΟΣΚ; Μας θυμούνται, όποτε χαίρονται! Κάθε χρόνο συμπληρώνουμε αιτήσεις για εξοπλισμό και ποτέ δε λαμβάνουμε τίποτα...κοροϊδία και υποκρισία!
Αν έχει ο εκάστοτε δήμος λεφτά για βαψίματα και σωστή καθαριότητα, υδραυλικά, ηλεκτρικά, καλώς, αν δεν έχει...έρχονται οι κατσαρίδες και τα ποντίκια!
Πώς μία νηπιαγωγός θα μπορέσει να αφοσιωθεί στο λειτούργημά της, όταν είναι "all weather", αντιμετωπίζει χίλιους-δυο κινδύνους και βάλεται από παντού ως κύρια υπεύθυνη για ό,τι συμβεί;
 Ξέχασα, όμως, ότι είναι ο αναλώσιμος στρατιώτης στο σκάκι, που θυσιάζεται πάντα πρώτος, ενώ η βασίλισσα  ;) είναι όλο διαταγές και απειλές και πέφτει πάντα τελευταία!
Να κυβερνώ "εξ αποστάσεως" και να λέω θεωρίες, ξέρω κι εγώ! ΛΕΦΤΑ για την παιδεία, όμως, δε βλέπω!...και Παιδεία γίνεται μόνο με το δάσκαλο "ζωντανό" κι όχι με "κονσέρβα" στο διαδραστικό! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ρίξε μια ματιά εδώ να δεις τι ωραίο web-site έχει ο ΟΣΚ...

http://www.osk.gr/

Σίγουρα τους κόστισε χιλιάδες ευρώ για να φτιαχτεί από τον web-designer αλλά υλικά να στείλουν δεν έχουν. Εδώ μας τρώνε οι κατσαρίδες και εκείνοι ισχυρίζονται ότι φτιάχνουν βιοκλιματικά σχολεία από το 2007!!

Τι σχέση έχει η νηπιαγωγός - ρωτώ - με ένα παιδάκι που χτυπάει στις πλάκες τις αυλής όταν ο αρχιτέκτονας εξωτερικών χώρων του Δήμου σχεδίασε το προαύλιο γεμάτο με παγίδες τραυματισμών για τα νήπια;; Πήρε το 70% της χρηματοδότησης στην τσέπη του και με το 30% έφτιαξε σχολείο;; Ευθύνεται η νηπιαγωγός για αυτό; Ο ΟΣΚ που φαίνεται να αναλαμβάνει χτίσιμο σχολικών κτιρίων από το 2007 , υπερσύχρονων και βιοκλιματικών μας κάνει πλάκα;; >:( >:( >:( >:(

Ρίξτε μια ματιά στο site τους και τις φωτογραφίες που έχουν να δείχνουν με υπερηφάνεια όσο εμάς μας τρώνε τα ποντίκια και οι κατσαρίδες στα σχολεία μας! http://www.osk.gr/index.php?menu_id=128

Αναλώσιμα στρατιωτάκια οι νηπιαγωγοί όπως το λες να κάνουμε τις καθαρίστριες,τις τραπεζοκόμους,τους αρχιτέκτονες,τους ψυχολόγους,τους εκπαιδευτικούς,τους υδραυλικούς,τους security,τους διαχειριστές,τους τεχνικούς,τις μαμάδες...ενώ στο εξωτερικό ντρέπεσαι να πατήσεις στα νηπιαγωγεία και φυσικά υπάρχουν παντού βοηθοί. Κάτι πρέπει να γίνει..και σύντομα. Όχι μόνο να κόβουνε μισθούς και να μην δίνουν πίσω τίποτα..
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 13, 2011, 03:00:54 μμ από Deyna »

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 13, 2011, 03:18:43 μμ »
Στο εξωτερικό (Αγγλία), σε κάθε τάξη 25 το πολύ νηπίων, υπάρχει και βοηθός. Ο τίτλος της είναι nursery assistant ή nursery nurse και έχει και σπουδές επιπέδου ΤΕΙ ή ΙΕΚ.
Η Νηπιαγωγός (απόφοιτος ΑΕΙ) ονομάζεται nursery teacher ή reception class teacher, εάν το νηπιαγωγείο αποτελεί τάξη του δημοτικού σχολείου.
Εδώ και ως προς την οργάνωση της προσχολικής αγωγής, την υποχρεωτικότητά της, το υπηρεσιακό καθεστώς των Νηπιαγωγών, την ύπαρξη βοηθού σε ένα Νηπιαγωγείο, την υλικοτεχνική υπόδομή και......και..... και..... είμαστε σε πρωτόγονο επίπεδο.
Το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι να αναμορφώσει το Π.Δ. λειτουργίας των Νηπιαγωγείων με ανέφικτους στόχους και σκοπούς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:49:52 »

Αποσυνδεδεμένος Deyna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 18, 2011, 02:47:51 μμ »
Στο εξωτερικό (Αγγλία), σε κάθε τάξη 25 το πολύ νηπίων, υπάρχει και βοηθός. Ο τίτλος της είναι nursery assistant ή nursery nurse και έχει και σπουδές επιπέδου ΤΕΙ ή ΙΕΚ.
Η Νηπιαγωγός (απόφοιτος ΑΕΙ) ονομάζεται nursery teacher ή reception class teacher, εάν το νηπιαγωγείο αποτελεί τάξη του δημοτικού σχολείου.
Εδώ και ως προς την οργάνωση της προσχολικής αγωγής, την υποχρεωτικότητά της, το υπηρεσιακό καθεστώς των Νηπιαγωγών, την ύπαρξη βοηθού σε ένα Νηπιαγωγείο, την υλικοτεχνική υπόδομή και......και..... και..... είμαστε σε πρωτόγονο επίπεδο.
Το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι να αναμορφώσει το Π.Δ. λειτουργίας των Νηπιαγωγείων με ανέφικτους στόχους και σκοπούς.

Εδώ λοιπόν έπρεπε να παίρνουμε διπλό μισθό γιατί κάνουμε ταυτόχρονα και την nursery teacher και την nursery nurse...πώς θέλει η Ελλάδα να λέγεται Ευρωπαίκη χώρα όταν δεν συγκρίνεται σε τίποτα με την οργάνωση και το προσωπικό που υπάρχει εκεί; >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος MAITS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 18, 2011, 10:55:42 μμ »
Στο εξωτερικό (Αγγλία), σε κάθε τάξη 25 το πολύ νηπίων, υπάρχει και βοηθός. Ο τίτλος της είναι nursery assistant ή nursery nurse και έχει και σπουδές επιπέδου ΤΕΙ ή ΙΕΚ.
Η Νηπιαγωγός (απόφοιτος ΑΕΙ) ονομάζεται nursery teacher ή reception class teacher, εάν το νηπιαγωγείο αποτελεί τάξη του δημοτικού σχολείου.
Εδώ και ως προς την οργάνωση της προσχολικής αγωγής, την υποχρεωτικότητά της, το υπηρεσιακό καθεστώς των Νηπιαγωγών, την ύπαρξη βοηθού σε ένα Νηπιαγωγείο, την υλικοτεχνική υπόδομή και......και..... και..... είμαστε σε πρωτόγονο επίπεδο.
Το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι να αναμορφώσει το Π.Δ. λειτουργίας των Νηπιαγωγείων με ανέφικτους στόχους και σκοπούς.

Εδώ λοιπόν έπρεπε να παίρνουμε διπλό μισθό γιατί κάνουμε ταυτόχρονα και την nursery teacher και την nursery nurse...πώς θέλει η Ελλάδα να λέγεται Ευρωπαίκη χώρα όταν δεν συγκρίνεται σε τίποτα με την οργάνωση και το προσωπικό που υπάρχει εκεί; >:( >:(

Αυτό να το ακούσει και η Μέρκελ, που σήμερα είπε ότι οι Έλληνες κάνουν μεγαλύτερες διακοπές από τους Γερμανούς και αυτό πρέπει να κοπεί! Αλήθεια, αν αυτό γίνει, οι μισθοί των εκπαιδευτικών, που είναι οι μισοί της Γερμανίας, θα έρθουν στα ίσια με τους Γερμανούς; >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Αν όμως δε γίνει αυτό, θα βάλουμε τη Μέρκελ να φορέσει φακιόλι!

....αλλά τι λέω! Εδώ οι δικοί μας σκέπτονται να πετάξουν έξω από την εκπαίδευση τους μισούς συμβασιούχους...ίσως και   μονίμους! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Οι εκπαιδευτικοί τελείωσαν...τους πάτησαν τα τραίνα!

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 21, 2011, 08:34:54 πμ »


 Συμφωνώ σε όλα αλλά...
Γιατί; Υπάρχει ΟΣΚ; Μας θυμούνται, όποτε χαίρονται! Κάθε χρόνο συμπληρώνουμε αιτήσεις για εξοπλισμό και ποτέ δε λαμβάνουμε τίποτα...κοροϊδία και υποκρισία!
Αν έχει ο εκάστοτε δήμος λεφτά για βαψίματα και σωστή καθαριότητα, υδραυλικά, ηλεκτρικά, καλώς, αν δεν έχει...έρχονται οι κατσαρίδες και τα ποντίκια!


+++++++++++++++
Συμφωνώ σε όλα! Να προσθέσω μόνο ότι για να έρθουν από το δήμο να κάνουν τις όποιες επισκευές στα σχολεία, πρέπει να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη ή να κάνεις κάποιο τάμα :P
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

Αποσυνδεδεμένος Demetroula

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3088
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #7 στις: Μάιος 21, 2011, 01:18:34 μμ »
+++++++++++++++
Συμφωνώ σε όλα! Να προσθέσω μόνο ότι για να έρθουν από το δήμο να κάνουν τις όποιες επισκευές στα σχολεία, πρέπει να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη ή να κάνεις κάποιο τάμα :P
Ή να έχεις μπάρμπα στο Δήμο...
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Deyna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 24, 2011, 11:09:37 μμ »
+++++++++++++++
Συμφωνώ σε όλα! Να προσθέσω μόνο ότι για να έρθουν από το δήμο να κάνουν τις όποιες επισκευές στα σχολεία, πρέπει να έχεις μπάρμπα στην Κορώνη ή να κάνεις κάποιο τάμα :P
Ή να έχεις μπάρμπα στο Δήμο...

Έτσι λειτουργούν τα πράγματα...με απόσπαση στο εξωτερικό με βλέπω σύντομα γιατί αυτή η χώρα δεν έχει μέλλον και το δικό μας επάγγελμα το έχουν πολύ χαμηλά..και δεν κάνουν και τίποτα για να το ανεβάσουν και να εκτιμηθεί όσο πρέπει η δουλειά μας.

Αποσυνδεδεμένος runaway

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 26, 2011, 03:00:50 μμ »
Στο εξωτερικό (Αγγλία), σε κάθε τάξη 25 το πολύ νηπίων, υπάρχει και βοηθός. Ο τίτλος της είναι nursery assistant ή nursery nurse και έχει και σπουδές επιπέδου ΤΕΙ ή ΙΕΚ.
Η Νηπιαγωγός (απόφοιτος ΑΕΙ) ονομάζεται nursery teacher ή reception class teacher, εάν το νηπιαγωγείο αποτελεί τάξη του δημοτικού σχολείου.
Εδώ και ως προς την οργάνωση της προσχολικής αγωγής, την υποχρεωτικότητά της, το υπηρεσιακό καθεστώς των Νηπιαγωγών, την ύπαρξη βοηθού σε ένα Νηπιαγωγείο, την υλικοτεχνική υπόδομή και......και..... και..... είμαστε σε πρωτόγονο επίπεδο.
Το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι να αναμορφώσει το Π.Δ. λειτουργίας των Νηπιαγωγείων με ανέφικτους στόχους και σκοπούς.


Sorry αλλά διαφωνώ...
Θα προτιμούσα να μην αντιγράφουμε οτιδήποτε ξενόφερτο αυτούσιο...
Στην τάξη θα προτιμούσα να έχω μια συνάδελφο με τα ίδια με εμένα προσόντα... δεν θα ήθελα βοηθό, θα ήθελα συνοδοιπόρο. Θεωρώ πως τα ιεκ ή τει στην Ελλάδα δεν μπορούν και δεν έχουν καμιά δουλεια στο Υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο. Θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικές σε ότι λέμε και να μην ανοίγουμε επικίνδυνες πόρτες οι οποίες μπορούν να μας υποβιβάσουν ακόμη περισσότερο. Αν ήταν να επιλέξω κάτι ξενόφερτο αυτό θα ήταν σίγουρα η προσαρμογή του Reggio Emilia στην ελληνική πραγματικότητα.
Κάθε Δύση μια Ανάμνηση
Κάθε Ανατολή κι Ελπίδα!

Αποσυνδεδεμένος Deyna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νηπιαγωγός – Εκπαιδευτικός ή πολυτεχνίτης;;;
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 26, 2011, 03:25:29 μμ »
Στο εξωτερικό (Αγγλία), σε κάθε τάξη 25 το πολύ νηπίων, υπάρχει και βοηθός. Ο τίτλος της είναι nursery assistant ή nursery nurse και έχει και σπουδές επιπέδου ΤΕΙ ή ΙΕΚ.
Η Νηπιαγωγός (απόφοιτος ΑΕΙ) ονομάζεται nursery teacher ή reception class teacher, εάν το νηπιαγωγείο αποτελεί τάξη του δημοτικού σχολείου.
Εδώ και ως προς την οργάνωση της προσχολικής αγωγής, την υποχρεωτικότητά της, το υπηρεσιακό καθεστώς των Νηπιαγωγών, την ύπαρξη βοηθού σε ένα Νηπιαγωγείο, την υλικοτεχνική υπόδομή και......και..... και..... είμαστε σε πρωτόγονο επίπεδο.
Το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι να αναμορφώσει το Π.Δ. λειτουργίας των Νηπιαγωγείων με ανέφικτους στόχους και σκοπούς.


Sorry αλλά διαφωνώ...
Θα προτιμούσα να μην αντιγράφουμε οτιδήποτε ξενόφερτο αυτούσιο...
Στην τάξη θα προτιμούσα να έχω μια συνάδελφο με τα ίδια με εμένα προσόντα... δεν θα ήθελα βοηθό, θα ήθελα συνοδοιπόρο. Θεωρώ πως τα ιεκ ή τει στην Ελλάδα δεν μπορούν και δεν έχουν καμιά δουλεια στο Υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο. Θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικές σε ότι λέμε και να μην ανοίγουμε επικίνδυνες πόρτες οι οποίες μπορούν να μας υποβιβάσουν ακόμη περισσότερο. Αν ήταν να επιλέξω κάτι ξενόφερτο αυτό θα ήταν σίγουρα η προσαρμογή του Reggio Emilia στην ελληνική πραγματικότητα.

Σίγουρα μια προσαρμογή του Reggio Emilia θα ήταν ό,τι καλύτερο..θα προσπαθήσω και να τους επισκεφτώ τώρα το καλοκαίρι..να πάρω μια ανάσα αληθινής προσχολικής αγωγής...αντί baby-sitting δημοσίου..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 26, 2011, 08:00:16 μμ από Deyna »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 427
Σύνολο: 427

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.