0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η μεταβατική περίοδος θα έπρεπε να ισχύσει μετά την απορρόφηση ολόκληρου του 60-40 (μετά τα έτη δηλαδή 2009-10 και 2010-11), με σκοπό να καλυφθούν όλες οι θέσεις ανά κλάδο στις κατηγορίες 24μηνου και 30μηνου, όπου αυτές υπάρχουν. Έπειτα θα μπορούσε να γίνει διαγωνισμός με το νέο σύστημα για να γνωρίζουν και οι υποψήφιοι τις νέες συνθήκες (τριετία, μέντορες κλπ.). Είναι κρίμα και για αυτούς που τόσα χρόνια υπηρετούν την εκπαίδευση να βρεθούν εκτός, και να μην έχουν στον ήλιο μοίρα, αν και δεν είναι μονόδρομος η απασχόληση στην δημόσια εκπαίδευση. Τι να λέμε όμως τώρα... Εξάλλου, δεν μας ρώτησε κανείς
Παράθεση από: debio στις Ιουλίου 29, 2011, 01:16:02 pmΠαράθεση από: vasbio στις Ιουλίου 29, 2011, 12:48:24 pm Τα ΜΜΕ στο πλευρό της ακατανόμαστης...η κοινή γνώμη εναντίον των τεμπέληδων των καθηγητών που εργάζονται 2 ώρες την ημέρα και καθονται 3 μήνες...όλα καλά! Φαντάζομαι την Α.Δ. να κοιτά και να χαμογελά ευχαριστημένη με την απρόσμενα μεγάλη επιτυχία της! Τώρα για τα 30ρια τμήματα, τις συγχωνεύσεις σχολείων , την υποχρηματοδότηση της Παιδείας κ.λ.π. , ποιος νοιάζεται! Αλλά είπαμε...πρώτα ο μαθητής...Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011Ερώτηση για δασκάλους και καθηγητέςΘα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σαν αφελής που είμαι. Γίνονται συνεχώς μειώσεις μισθών, επιδομάτων, αυξάνονται ώρες εργασίας κτλ.Τί ισχύει και τί θα γίνει με τις ώρες εργασίας των δασκάλων και καθηγητών;Γιατί εξακολουθούν να μην εργάζονται καθημερινά 8 ώρες όπως οι υπόλοιποι εργαζόμενοι;Γιατί εξακολουθούν να μην εργάζονται 15 ημέρες Χριστούγεννα και Πάσχα και 3 μήνες το καλοκαίρι;Γιατί εξακολουθούν να πληρώνονται (με τις μειώσεις που έχουν υποστεί όλοι) σαν τους υπόλοιπους εργαζόμενους που εργάζονται τα κανονικά ωράρια;Ας μας απαντήσεις κάποιος! Θα έχουν ενδιαφέρον οι απαντήσεις, αν μπορούν να υπάρξουν!ΑναγνώστηςΑναρτήθηκε από tromaktiko στις 12:51 π.μ.Διότι εμείς, όταν πηγαίνουμε στη δουλειά μας, δεν καθόμαστε πίσω από ένα γραφείο περιμένοντας μήπως έρθει κάποιος να εξυπηρετηθεί πίνοντας συγχρόνως τον καφέ μας.Διότι η δουλειά μας δεν τερματίζεται στις 2 ή 3 το μεσημέρι και άντε μετά πάλι το άλλο πρωί, αλλά συνεχίζεται κατ οίκον με διορθώσεις γραπτών, διαγωνισμάτων κτλ.Και αν το θεωρούν τόσο εύκολο, ας μπουν στην τάξη για 45 λεπτά....μόνο.
Παράθεση από: vasbio στις Ιουλίου 29, 2011, 12:48:24 pm Τα ΜΜΕ στο πλευρό της ακατανόμαστης...η κοινή γνώμη εναντίον των τεμπέληδων των καθηγητών που εργάζονται 2 ώρες την ημέρα και καθονται 3 μήνες...όλα καλά! Φαντάζομαι την Α.Δ. να κοιτά και να χαμογελά ευχαριστημένη με την απρόσμενα μεγάλη επιτυχία της! Τώρα για τα 30ρια τμήματα, τις συγχωνεύσεις σχολείων , την υποχρηματοδότηση της Παιδείας κ.λ.π. , ποιος νοιάζεται! Αλλά είπαμε...πρώτα ο μαθητής...Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011Ερώτηση για δασκάλους και καθηγητέςΘα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σαν αφελής που είμαι. Γίνονται συνεχώς μειώσεις μισθών, επιδομάτων, αυξάνονται ώρες εργασίας κτλ.Τί ισχύει και τί θα γίνει με τις ώρες εργασίας των δασκάλων και καθηγητών;Γιατί εξακολουθούν να μην εργάζονται καθημερινά 8 ώρες όπως οι υπόλοιποι εργαζόμενοι;Γιατί εξακολουθούν να μην εργάζονται 15 ημέρες Χριστούγεννα και Πάσχα και 3 μήνες το καλοκαίρι;Γιατί εξακολουθούν να πληρώνονται (με τις μειώσεις που έχουν υποστεί όλοι) σαν τους υπόλοιπους εργαζόμενους που εργάζονται τα κανονικά ωράρια;Ας μας απαντήσεις κάποιος! Θα έχουν ενδιαφέρον οι απαντήσεις, αν μπορούν να υπάρξουν!ΑναγνώστηςΑναρτήθηκε από tromaktiko στις 12:51 π.μ.
Τα ΜΜΕ στο πλευρό της ακατανόμαστης...η κοινή γνώμη εναντίον των τεμπέληδων των καθηγητών που εργάζονται 2 ώρες την ημέρα και καθονται 3 μήνες...όλα καλά! Φαντάζομαι την Α.Δ. να κοιτά και να χαμογελά ευχαριστημένη με την απρόσμενα μεγάλη επιτυχία της! Τώρα για τα 30ρια τμήματα, τις συγχωνεύσεις σχολείων , την υποχρηματοδότηση της Παιδείας κ.λ.π. , ποιος νοιάζεται! Αλλά είπαμε...πρώτα ο μαθητής...
Παράθεση από: ΜΑΡΑΤΑ στις Ιουλίου 29, 2011, 04:31:46 pmΗ μεταβατική περίοδος θα έπρεπε να ισχύσει μετά την απορρόφηση ολόκληρου του 60-40 (μετά τα έτη δηλαδή 2009-10 και 2010-11), με σκοπό να καλυφθούν όλες οι θέσεις ανά κλάδο στις κατηγορίες 24μηνου και 30μηνου, όπου αυτές υπάρχουν. Έπειτα θα μπορούσε να γίνει διαγωνισμός με το νέο σύστημα για να γνωρίζουν και οι υποψήφιοι τις νέες συνθήκες (τριετία, μέντορες κλπ.). Είναι κρίμα και για αυτούς που τόσα χρόνια υπηρετούν την εκπαίδευση να βρεθούν εκτός, και να μην έχουν στον ήλιο μοίρα, αν και δεν είναι μονόδρομος η απασχόληση στην δημόσια εκπαίδευση. Τι να λέμε όμως τώρα... Εξάλλου, δεν μας ρώτησε κανείς Εγώ σκέφτομαι και τα παιδιά με 22 και 12 μήνες, πού πήγαν μια χρονιά αναπληρωτές και άφησαν τις δουλειές τους με σκοπό να διοριστούν. Αυτοί δεν αδικούνται; Τέρμα και τελείωσε. 60% από ασεπ και ας έβαζε για το 40% την προυπόθεση της επιτυχίας σε έναν ασεπ. Αυτό θα ήταν το δικαιότερο σύστημα. Έλεος πια, τί μας πέρασε, εφήβους να δίνουμε όλη την ώρα εξετάσεις;
Παράθεση από: mohitto στις Ιουλίου 29, 2011, 01:32:42 pmΠαράθεση από: debio στις Ιουλίου 29, 2011, 01:16:02 pmΠαράθεση από: vasbio στις Ιουλίου 29, 2011, 12:48:24 pm Τα ΜΜΕ στο πλευρό της ακατανόμαστης...η κοινή γνώμη εναντίον των τεμπέληδων των καθηγητών που εργάζονται 2 ώρες την ημέρα και καθονται 3 μήνες...όλα καλά! Φαντάζομαι την Α.Δ. να κοιτά και να χαμογελά ευχαριστημένη με την απρόσμενα μεγάλη επιτυχία της! Τώρα για τα 30ρια τμήματα, τις συγχωνεύσεις σχολείων , την υποχρηματοδότηση της Παιδείας κ.λ.π. , ποιος νοιάζεται! Αλλά είπαμε...πρώτα ο μαθητής...Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2011Ερώτηση για δασκάλους και καθηγητέςΘα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σαν αφελής που είμαι. Γίνονται συνεχώς μειώσεις μισθών, επιδομάτων, αυξάνονται ώρες εργασίας κτλ.Τί ισχύει και τί θα γίνει με τις ώρες εργασίας των δασκάλων και καθηγητών;Γιατί εξακολουθούν να μην εργάζονται καθημερινά 8 ώρες όπως οι υπόλοιποι εργαζόμενοι;Γιατί εξακολουθούν να μην εργάζονται 15 ημέρες Χριστούγεννα και Πάσχα και 3 μήνες το καλοκαίρι;Γιατί εξακολουθούν να πληρώνονται (με τις μειώσεις που έχουν υποστεί όλοι) σαν τους υπόλοιπους εργαζόμενους που εργάζονται τα κανονικά ωράρια;Ας μας απαντήσεις κάποιος! Θα έχουν ενδιαφέρον οι απαντήσεις, αν μπορούν να υπάρξουν!ΑναγνώστηςΑναρτήθηκε από tromaktiko στις 12:51 π.μ.Διότι εμείς, όταν πηγαίνουμε στη δουλειά μας, δεν καθόμαστε πίσω από ένα γραφείο περιμένοντας μήπως έρθει κάποιος να εξυπηρετηθεί πίνοντας συγχρόνως τον καφέ μας.Διότι η δουλειά μας δεν τερματίζεται στις 2 ή 3 το μεσημέρι και άντε μετά πάλι το άλλο πρωί, αλλά συνεχίζεται κατ οίκον με διορθώσεις γραπτών, διαγωνισμάτων κτλ.Και αν το θεωρούν τόσο εύκολο, ας μπουν στην τάξη για 45 λεπτά....μόνο. Θα βγουν τρέχοντας, θα τραβάνε τα μαλλιά τους και θα ψάχνουν θάλασσα να πέσουν να πνιγούν...Ειδικά κάτι βολεμένα άτομα...
Εγώ να δεις πόσους θα έδιωχνα,πόσους άσχετους που ήρθαν με πτυχίο
Παράθεση από: nice στις Ιουλίου 29, 2011, 11:16:59 amΟι ασεπίτες δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τους 24μηνίτες, όταν οι νόμοι εφαρμόζονται πιστά. Οι διορισμοί γίνονται 60% από ΑΣΕΠ και 40% από Πίνακα και μετά το 24μηνο σύμφωνα με τις ανάγκες. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά: Πέρυσι διορίστηκαν στον κλάδο των Φιλολόγων: 204 ΑΣΕΠ, 136 από τον Πίνακα και 85 24μηνο. Αυτό για όσους γνωρίζουν το νόμιμο είναι καταστρατήγηση του νόμου. Πρώτα απορροφάται όλο το 60% και όλο το 40% και έπειτα διορίζεται το 24μηνο σύμφωνα με τις ανάγκες (πέρα των οριζόμενων ποσοστών). Ας διόριζε όλους τους ασεπίτες και όλο το 40% και ας έπαιρνε όσους 24μηνίτες ήθελε, αφού οι ανάγκες στους φιλολόγους ήταν μεγάλες. Όχι να αφήνεις αδιόριστους ασεπίτες για να διορίσεις το 24μηνο. Δεν υπάρχει κανένας από τους 36 ασεπίτες φιλολόγους που να μη πιστεύει ότι το 24μηνο τους στέρησε το διορισμό. Αυτά για να μη δημιουργουνται παρερμηνείες και καλά ότι οι ασεπίτες στρέφονται ενάντια στους 24μηνίτες. Η αλήθεια είναι μία: Δεν θα μας ενδιέφερε το 24μηνο και όσοι διοριστούν, αν αυτοί δεν αποτελέσουν ανάχωμα στο διορισμό μας. Πάρτε το επιτέλους χαμπάρι.Απ΄ότι φαίνεται πρέπει κανείς να είναι φιλόλογος για να καταλαβαίνει καλά ελληνικά! Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου, αλλά εδώ προκύπτει το ερώτημα: "Πως προηγούνται στην τοποθέτηση εκείνοι που διορίζονται "πέραν"των οριζόμενων ποσοστών και τι θα πει "σύμφωνα με τις ανάγκες"; Μήπως έπρεπε εδώ να πει ο ποιητής σύμφωνα με τις γνωριμίες και τις ανάλογες πιέσεις;
Οι ασεπίτες δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τους 24μηνίτες, όταν οι νόμοι εφαρμόζονται πιστά. Οι διορισμοί γίνονται 60% από ΑΣΕΠ και 40% από Πίνακα και μετά το 24μηνο σύμφωνα με τις ανάγκες. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά: Πέρυσι διορίστηκαν στον κλάδο των Φιλολόγων: 204 ΑΣΕΠ, 136 από τον Πίνακα και 85 24μηνο. Αυτό για όσους γνωρίζουν το νόμιμο είναι καταστρατήγηση του νόμου. Πρώτα απορροφάται όλο το 60% και όλο το 40% και έπειτα διορίζεται το 24μηνο σύμφωνα με τις ανάγκες (πέρα των οριζόμενων ποσοστών). Ας διόριζε όλους τους ασεπίτες και όλο το 40% και ας έπαιρνε όσους 24μηνίτες ήθελε, αφού οι ανάγκες στους φιλολόγους ήταν μεγάλες. Όχι να αφήνεις αδιόριστους ασεπίτες για να διορίσεις το 24μηνο. Δεν υπάρχει κανένας από τους 36 ασεπίτες φιλολόγους που να μη πιστεύει ότι το 24μηνο τους στέρησε το διορισμό. Αυτά για να μη δημιουργουνται παρερμηνείες και καλά ότι οι ασεπίτες στρέφονται ενάντια στους 24μηνίτες. Η αλήθεια είναι μία: Δεν θα μας ενδιέφερε το 24μηνο και όσοι διοριστούν, αν αυτοί δεν αποτελέσουν ανάχωμα στο διορισμό μας. Πάρτε το επιτέλους χαμπάρι.
Παράθεση από: ΜΑΡΑΤΑ στις Ιουλίου 29, 2011, 03:54:26 pmΠαράθεση από: nice στις Ιουλίου 29, 2011, 11:16:59 amΟι ασεπίτες δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τους 24μηνίτες, όταν οι νόμοι εφαρμόζονται πιστά. Οι διορισμοί γίνονται 60% από ΑΣΕΠ και 40% από Πίνακα και μετά το 24μηνο σύμφωνα με τις ανάγκες. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά: Πέρυσι διορίστηκαν στον κλάδο των Φιλολόγων: 204 ΑΣΕΠ, 136 από τον Πίνακα και 85 24μηνο. Αυτό για όσους γνωρίζουν το νόμιμο είναι καταστρατήγηση του νόμου. Πρώτα απορροφάται όλο το 60% και όλο το 40% και έπειτα διορίζεται το 24μηνο σύμφωνα με τις ανάγκες (πέρα των οριζόμενων ποσοστών). Ας διόριζε όλους τους ασεπίτες και όλο το 40% και ας έπαιρνε όσους 24μηνίτες ήθελε, αφού οι ανάγκες στους φιλολόγους ήταν μεγάλες. Όχι να αφήνεις αδιόριστους ασεπίτες για να διορίσεις το 24μηνο. Δεν υπάρχει κανένας από τους 36 ασεπίτες φιλολόγους που να μη πιστεύει ότι το 24μηνο τους στέρησε το διορισμό. Αυτά για να μη δημιουργουνται παρερμηνείες και καλά ότι οι ασεπίτες στρέφονται ενάντια στους 24μηνίτες. Η αλήθεια είναι μία: Δεν θα μας ενδιέφερε το 24μηνο και όσοι διοριστούν, αν αυτοί δεν αποτελέσουν ανάχωμα στο διορισμό μας. Πάρτε το επιτέλους χαμπάρι.Απ΄ότι φαίνεται πρέπει κανείς να είναι φιλόλογος για να καταλαβαίνει καλά ελληνικά! Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου, αλλά εδώ προκύπτει το ερώτημα: "Πως προηγούνται στην τοποθέτηση εκείνοι που διορίζονται "πέραν"των οριζόμενων ποσοστών και τι θα πει "σύμφωνα με τις ανάγκες"; Μήπως έπρεπε εδώ να πει ο ποιητής σύμφωνα με τις γνωριμίες και τις ανάλογες πιέσεις;Ακριβώς εδώ βρίσκεται και η αντίφαση για να μην πω η γελοιότητα του νόμου. Απορώ ποιος ήταν ο εμπνευστής του; Ο νόμος λέει το 24μηνο να διορίζεται σύμφωνα με τις ανάγκες (πέρα των οριζόμενων ποσοστών), δηλαδή εάν δεν υπάρχουν ανάγκες δε διορίζεται, και να επιλέγει πρώτο περιοχές τοποθέτησης (τι οξύμωρο πράγμα) με το αιτιολογικό ότι έχουν και ΑΣΕΠ και προυπηρεσία. Αφού λοιπόν διαθέτουν τόσα "πολλά" πλεονεκτήματα έναντι των υπολοίπων κατηγοριών, έπρεπε και να διορίζονται και πρώτοι. Θεωρώ λοιπόν τον εισηγητή αυτού του νόμου ανίκανο και επικίνδυνο. Έ[b]τσι φτάσαμε στη σημερινή κατάσταση να λέει το Υπουργείο [/b] (μέσω των συμβούλων του) στον Ασεπίτη ότι αν θέλεις να διοριστείς, βάλε μέσο όπως κάνουν και οι 24μηνίτες. Δηλ. άκουσον άκουσον να βάλει μέσο ο Ασεπίτης να διοριστεί. Ντροπή και Αίσχος για την κατάντια του Υπουργείου Παιδείας.